ΩΧΡΕΣ

ακρυλικό σε καμβά (60χ80)

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. ktkouk
    Ιον. 14, 2010 @ 13:07:20

    Νομίζω ότι σήμερα μας έδειξες έναν από τους πιο ωραίους πίνακές σου.
    Ένα ευχαριστώ δεν φτάνει, γι αυτό χίλια !!!

    Το υποβόσκον λογοπαίγνιο με τις ώρες – ώ(χ)ρες αλλά και με το
    ελληνολατινικό «ωχ res» είναι απλά ιδιοφυές.

    Για να μην μπω σε ακατάσχετη πολυλογία (το αγαπημένο μου σπορ) έκανα
    το εξής : «τσίμπησα» την εικόνα, την έβαλα στο φώτοσοπ, την έκανα
    ασπρόμαυρη και επισήμανα ευθείες (διαγώνιους) που ορίζουν αισθητικούς
    και νοηματικούς άξονες. Μετά έβαλα τα φούξια κυκλάκια, τα άσπρα συννεφάκια
    και τέλος το κίτρινο βέλος που αποκαλύπτει το μυστήριο του έργου.

    Η εικόνα είναι εδώ (http://antipiisiarxis.files.wordpress.com/2010/06/ohres-analisi.jpg)

    Η ανάλυση :
    -Ο κόκκινος άξονας ξεκινάει από τον Άγιο Παύλο, περνάει από το αριστερό στήθος της μπροστινής φιγούρας και καταλήγει στον άγιο Π_ύλο της πίσω φιγούρας.
    -Ο Μπλε άξονας ξεκινάει από το αριστερό μάτι της πίσω φιγούρας, περνάει από το δεξί μάτι της μπροστινής φιγούρας και καταλήγει στο δεξί στήθος της μπροστινής.
    -Ο Πράσινος άξονας ξεκινάει από το δεξί μάτι της πίσω φιγούρας, περνάει από το αριστερό της μπροστινής φιγούρας και καταλήγει στο αριστερό στήθος της μπροστινής.

    *σημείωση: σε νοητικό επίπεδο η πίσω φιγούρα έχει αλληθωρίσει στη θέα του μπούστου της μπροστινής

    -Οι φούξια κύκλοι δείχνουν κάποια νερά στις πέτρες που σχηματίζουν ένα ιδιότυπο ΙΝΒΙ, τυχαίο; δε νομίζω…
    -Τα συννεφάκια δείχνουν τις σκέψεις των φιγούρων (τα περίτεχνα κιγκλιδώματα). Δεν είναι καθόλου τυχαίο προφανώς που τα 2 κεφάλια έχουν ως φόντο αυτά τα κάγκελα που θυμίζουν έντονα γυναικεία κορμιά.

    Και τώρα η αποκάλυψη του μυστηρίου (ο Σέρλοκ Κουκ ξαναχτυπά):
    -Το κίτρινο βέλος περιέχει το όνομα του ζωγράφου και δείχνει προς την κατεύθυνση που δείχνει και η υπογραφή όπως είναι τοποθετημένη. Θα ήταν μια απλή σύμπτωση το γεγονός πως το χέρι της μπροστινής φιγούρας «χάνεται» προς την ίδια κατεύθυνση ΑΝ δεν βλέπαμε το βλέμμα και κυρίως το χαμόγελο της φιγούρας. Είναι σαφές τι πιάνει εκτός κάδρου…

    Αυτά, προς το παρόν, αλλά μάλλον θα επανέλθω

    υγ. καλά που ήθελα να αποφύγω την πολυλογία…

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 14, 2010 @ 17:38:23

    #ktkouk
    Δεν το πιστεύω ότι έκανες τέτοια «ανάλυση»!
    Το λοιπόν,
    το ΙΝΒΙ είναι κάτι σαν το ΚΝΕ που είχε ανακαλύψει ο chrismos στην μικροπαντρεμένη.
    Οι τρεις άξονες πράγματι περνούν απο κει και είναι απο τις εκπλήξεις που επιφυλάσσει στον δημιούργό η ανάλυση του ΄’εργου του.
    Τα συννεφάκια τώρα …Για να βρεις τις σκέψεις τους μάλλον θα έπρεπε να πάρεις άξονα κάθετο στο επίπεδο του πίνακα.
    Όσο για το βέλος θα μπορούσε κάλλιστα να δειχνει και προς τα κάτω!

    Υ.Γ. Μου έβαλες ιδέες με τους άξονες και θα σου τη φυλάω!

  3. chrismos
    Ιον. 14, 2010 @ 21:58:00

    Ο πίνακας είναι ΜΑΓΕΙΑ!!! Λατρεμένα ωχρώματα, εκφραστικά στόματα, σώματα, όμματα…
    Η τέχνη σου ζει μεγάλες ΩχΡΕΣ!
    Εύγε ΜΑΣΤΟχΡΑ!
    Τι υποννοείς με το θυμωμένο βλέμμα του Παύλου απέναντι στα ημίγυμνα σώματα;
    Ότι οι Χριστιανοί είναι πουριτανοί;;; (μην τρελαθούμε…)
    Δηλ. ο Άνθιμος (μεγάλοι οι χάροι του) που καταδικάζει το μίνι και τα ημίγυμνα σώματα
    στις παραλίες, είναι μασκαράς;;; Είναι γελοίος;;;… ΝΑΙ;;; Καλά…ό,τι πεις!
    (σόρι για το «τραύμα» που άφησε η ΚΝΕ· κι εγώ λόγω τραύματος το «είδα»…)

    # ktkouk
    Eυφυής η ανάλυση! Όπως και τα λογοπαίγνια.
    (το «ώρχες» στην ταμπελίτσα πάνω από τον άγιο, πως σου διέφυγε;)

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 14, 2010 @ 23:13:50

    #chrismos
    Aπαντώ για άλλον τώρα αλλά, δε νομίζω πως του διέφυγε το ταμπελάκι.Ίσα,ίσα, απ΄αυτό ορμώμενος -εικάζω – έκανε και το συνειρμό με το ΙΝΒΙ.
    Ναι πράγματι, η τέχνη μου ζει μεγάλες Ωχ! Ρε…
    Σιγά να μην ήταν πουριτανός ο Παύλος! Αυτή ειναι αγγλική εφεύρεση και – ως γνωστόν – όταν οι εβραίοι θεμελίωναν και θεωρητικά τον χριστιανσμό οι άγγλοι ζούσαν ακόμα σε σπηλιές!

    Υ.Γ. Η καλύτερη – εως τώρα – αναφορά που έχω διαβάσει για τον Παύλο είναι αυτή του Καραγάτση στο Σέργιος και Βάκχος. Κάτι σαν υπουργός εσωτερικών του παραδείσου!

  5. theogrocer
    Ιον. 17, 2010 @ 23:47:05

    Δηλώνω -απλά- ΑΦΩΝΟΣ!

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 18, 2010 @ 09:41:47

    Ωραία!

  7. φαίδρα φις
    Ιον. 18, 2010 @ 11:46:28

    τέλειο!

  8. φαίδρα φις
    Ιον. 18, 2010 @ 11:47:10

    υπάρχει κάποτε η δυνατότητα να κοκκινίσω κι εγώ?

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 18, 2010 @ 12:18:57

    #φαίδρα φις
    «Έτσι κι αλλοιώς όλος ο κόσμος θα γίνει κόκκινος…»

  10. Κουγιουμτσιάδης Βασίλης
    Ιον. 18, 2010 @ 17:05:05

    Ωχρές, Πορφύρες Αποκαλυπτικές
    Κέρινα Κορμιά Ψηλοί Λαιμοί
    Κάγκελα πίσω Πόρτες κλειστές
    Μάτια στο φως διογκωμένα

    Στήθη μικρά χαρούμενα
    Μπαλκόνια Σοβαρά θλιμμένα

    Κι ο Παύλος μέσα στο φωτοστέφανο
    Αιχμάλωτος Μιας ενοχής
    Άδικης κι Υποκριτικής

    Ωχρές σταλαγματιές αλήθειες
    Η Αγιοσύνη τους η Ύπαρξη τους
    Η τολμηρή αθωότητα τους
    Η βουβή προσευχή τους,….

    Αλέξανδρε

    Εδώ τα χρώματα Σου
    Τραγουδάνε,…
    Γη φωτιά έρωτα

    Και μόνο ένας Άξονας
    Στην απροσδιόριστη ήβη
    και στην επαμφοτερίζουσα λαβή
    με νεύματα Μιλάνε,….

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 18, 2010 @ 18:51:35

    #Koυγιουμτσιάδης Βασίλης
    Υπέροχο.
    Κρατάω όμως το γη-φωτιά-ερωτας.
    Να΄σαι καλά.

  12. chrismos
    Ιον. 20, 2010 @ 14:46:46

    # Αλέξανδρε,
    Οι «Ώχρες» υποδεικνύουν το «αλαβάστρινο» κορμί, που πρέπει να πω χτίσεις, για μοντέλο στον κάπταιν…
    Άραξε Κίνα εντατικά κολύμπι και κοτόπουλα …Μορμόνες.

    # Φαίδρα,
    Μέχρι κι ο Loveκέρδος θα (ξανα-αναψο)κοκκινίσει…
    (κάνε λίγη υπομονή μέχρι τις κατακόκκινες φωτιές της Τετάρτης…)

    # Βασίλη,
    Εύγε για τα εκπληκτικά ποιητικά σχόλια!
    Αποδεικνύεις, με μαθηματικό τρόπο, όχι την εις το άτοπον απαγωγή,
    αλλά την αναγκαία και ικανή συνθήκη για την εις ιστότοπόν σου επαγωγή.

Σχολιάστε