νέο φεγγάρι

oneirochaos.jpgΝΕΟ ΦΕΓΓΑΡΙ
Νέο φεγγάρι μη φανείς
χαμήλωσε λιγάκι

δεν τέλειωσα με το παλιό,
πολλά έχουμε ακόμα
να πούμε και να δείξουμε
να πλέξουμ’ ένα ψέμα.

Δεν μου’ δειξε  όλο του το φως
δεν είδε την καρδιά μου
δεν μου’ πε για τον έρωτα
δεν του’ πα για το κρίμα .

Παλιό φεγγάρι μη χαθείς
μη σκίσεις τη ζωή μου
μη φύγεις για το πουθενά
κι εγώ τι θ’ απογίνω ;

Νέο φεγγάρι μη φανείς
χαμήλωσε λιγάκι

Θέλεις δε θέλεις θα φανώ
κι εσύ θα’ ρθείς  μαζί μου.
Φόρεσε αν θέλεις τις παλιές
ή βρες καινούριες λέξεις,
μόλις ροδίσει η αυγή
θα φύγουμε παρέα.

Φεγγάρι , έχω αφύτευτα
λουλούδια και μποστάνια
κι όλα τα φυτεμένα μου
ζητούν τα δυο μου χέρια.

Έχουν η γη κι ο άνεμος
τρόπους για τα παιδιά τους

Φεγγάρι έχω ποιήματα
και ιστορίες ακόμη
πίνακες ατελείωτους
και ζωγραφιές σπουδαίες.

Ποτέ δεν έχασ’ η ζωή
που’ φυγε  καλλιτέχνης.

Φεγγάρι έχω ένα παιδί
και μια γυναίκα μάνα
κι είν’ το παιδί πολύ μικρό
κι η μάνα δεν θ’ αντέξει.

Και τα παιδιά  αναθρέφονται
κι οι χήρες κυβερνιόνται

είπε και γλυκοχάραμα
με τράβηξε μαζί του
και μ’ έβαλε σ’ ένα σκαμνί
δίπλα στον μέγα ήλιο ,

δίπλα σε συγγενείς καλούς
σε φίλους και γνωστούς μου
κι όλους της ανθρωπότητας
που λένε τα τραγούδια.

Κι εκεί στ’ ανεμοκούβαρο
μεγάλο πανηγύρι
γινόταν κι ο ηλιάτορας
σκορπούσε αβέρτα κέφι.

Όμως , όταν βασίλεψε
μας πήρε το φεγγάρι
και  όλοι ησυχάσαμε
μην αγριέψουν τ’ άστρα .

Κι έτσι όπως περνούσαμε
από’ να παραθύρι
μια μάνα είδα, αγκαλιά
να έχει το παιδί μου .

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. vel...
    Δεκ. 12, 2007 @ 23:13:47

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στους «αγγέλους», Αλέξανδρε. Είδες τα φεγγάρια; Παντού και πάντα πρωταγωνιστές. Θα σε διαβάσω πιο προσεχτικά. Καλό σου βράδυ

  2. Composition Doll
    Δεκ. 13, 2007 @ 20:02:32

    Καλώς σας βρήκα! Δικό σας είναι το από πάνω; Α! Και οι ζωγραφιές σας πολύ μου άρεσαν!

  3. ελένη
    Δεκ. 13, 2007 @ 21:12:51

    με λύπησε.
    όμως γλυκά.

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Δεκ. 13, 2007 @ 21:56:59

    προς Composition Doll
    Δικό μου.Μελάνι ψυχής.Αν βάλω κάποια στιγμή πράγματα άλλων, εννοείται πως θ΄αναφερθω λεπτομερώς .

    προς ελένη
    Μένω στο γλυκά.

    Ευχαριστώ

  5. Μαρια Νικολαου
    Απρ. 08, 2008 @ 07:03:57

    Να και το δικο σου Λυρικο λοιπον «απο την άλλη πλευρά» του φεγγαριού λοιπον..
    Πολυ ομορφοι στιχοι Αλέξανδρε πραγματικα
    Θυμάμαι… εκείνη την νυχτα…ειχε Πανσέληνο..
    Κι ήταν τόσο φωτεινή μα τοσο φωτεινή..
    Να σαι καλα βρε Αλέξανδρε..
    Να χαιρεσαι το μικρουλι και να στε μια ζωή ευτυχισμενοι ολοι μαζι
    Φιλια πολλα

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Απρ. 08, 2008 @ 13:43:35

    Σ΄ευχαριστώ
    κι εσύ να΄σαι καλά.

Σχολιάστε