για πούλημα

Είχε μέρες να έρθει η οχτάχρονη κόρη μου στην Αγκρέκο και δεν είχε δει την τελευταία μου αυτοπροσωπογραφία. Το μάτι της έπεσε αμέσως πάνω της και χαμογέλασε.

– Γιατί σε ζωγράφισες νέο;

Μετά έκανε τη βόλτα της, έπαιξε, έτρεξε, ξεκίνησε να ζωγραφίζει κάτι και σε ανύποπτο χρόνο με ρωτάει:

– Μπαμπά, γιατί πουλιέσαι;

– Πως;!

– Λέω γιατί πουλιέσαι;

– Δεν σε καταλαβαίνω, τι εννοείς γιατί πουλιέμαι;

– Γιατί πουλιέσαι, ξαναλέει επίμονα και με το βλέμμα της μου δείχνει την αυτοπροσωπογραφία μου , η οποία , πράγματι, έχει μία τιμή άνω των 100 ευρώ.

– Ααα! (τότε μόνο κατάλαβα). Όπως πουλάω τις άλλες ζωγραφιές μου, έτσι πουλάω κι αυτή.

– Ναι αλλά είσαι εσύ.

– Ναι εγώ είμαι, ήταν το καλύτερο που βρήκα να πω.

 

Αργότερα, κι ενώ ήμασταν στην αυλή, πέρασε ένας γνωστός και μας χαιρέτησε. Είχε καιρό να δει την κόρη μου κι άρχισε τα χαζά κομπλιμέντα που συνήθως κάνουν οι μεγάλοι στα παιδιά, για να καταλήξει ρωτώντας με «Πουλείς την μρε; Πουλείς την;»

– Όι δα! Σιγά μη την πουλώ! Αυτή με πουλάει!

απάντησα εξίσου ανόητα και αφού γελάσαμε, απομακρύνθηκε ο γνωστός. Και τότε μου λέει αμέσως η κόρη μου:

– Μπαμπά, γιατί λες ψέματα; Αφού μόνος σου πουλιέσαι!

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. Χρήστος
    Ιολ. 13, 2014 @ 22:39:28

    H κόρη σου είναι σοφή! Όπως όλα τα παιδιά.
    Ένας φίλος έλεγε: ο άνθρωπος γεννιέται ευφυΐα και πεθαίνει μαλάκας.
    Είχε δίκιο τελικά, αλλά πέραν τούτου, την ίδια περίπου ατάκα άκουσα σε ένα ντοκιμαντέρ για εκπαιδευτικούς και για τα λάθη του συστήματος (που είναι όλο λάθος).
    Τελικά, για να μην καταλήξουμε περισσότερο… ανόητοι, ας μάθουμε απ’ τα παιδιά.
    Άντε, εβίβες λοιπόν!

  2. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 14, 2014 @ 11:11:16

    H ρήση του φίλου σου, περιέχει ένα μαθηματικό παράδοξο.
    Αν έχει δίκιο, τότε δεν είναι καθόλου έξυπνος. Αν μάλιστα είναι και σε μεγάλη ηλικία, θα είναι και μαλάκας. Άρα παίρνουμε στα σοβαρά κουβέντες απο τέτοιους ανθρώπους;
    Οι σκέψεις των παιδιών μοιάζουν με τις παράλογες προτάσεις του Ζεν, που σκοπό έχουν να μπλοκάρουν τη ορθολογική σκέψη για να δείξουν τα αδιέξοδά της και να ανακαλύψεις την αλήθεια μέσω άλλων νοητικών διεργασιών.
    Τα παιδιά μας δείχνουν πως η τακτοποιημένη μας λογική είναι αρκετά ασταθής.
    Οι μεγάλοι μας δείχνουν πως έχουν δίκιο (τα παιδιά)

  3. theogrocer
    Ιολ. 19, 2014 @ 01:28:28

    Θερμά συγχαρητήρια (στην κόρη σου). Και σε όσο ποσοστό σου αναλογεί σ’ αυτό που είναι.

  4. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 20, 2014 @ 14:02:10

    #theogrocer
    Δυστυχώς «πούλησα» τα πως οστά μου για να κάνω συγκυβέρνηση (με τη γυναίκα μου)

  5. theogrocer
    Ιολ. 21, 2014 @ 00:52:51

    Τότε τα θερμά συγχαρητήρια μετατρέπονται σε θερμά συλλυπητήρια, silly pity Ρία. Σου μιλάω εκ πείρας και εκ μπύρας.

  6. chrismos
    Ιολ. 22, 2014 @ 21:40:26

    Ή σωστό Σαββινάκι να μην ενοχλείται πουπουλα στον πίνακά σου,
    αλλά που τον στήνεις στο παλάτι Αγκρέκο για να τον πουλήσεις.
    Καλά μρε, ίντα παλάτι πάλι στήνεις; Ίντα Palais στήνεις;

    (τελευταία φαντασιώνω πως τρίβω με χαρά τη μούρη του Γούντι Άλλεν με χοντρό γυαλόχαρτο. Θα ζήσω, γιατρέ μου;)

  7. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 24, 2014 @ 13:44:21

    Ε όχι και παλάτι η Αγκρέκο!

    Υ.Γ. Τον Γούντι Άλλεν κι αν τον τρίβεις το γυαλόχαρτο χαλάς

Σχολιάστε

