η προσευχή του γαϊδάρου (βοήθειά μας!)

 

proseuxigaidaroy

 

 

ακρυλικό σε ξύλο (60χ90)

Ο παραπάνω πίνακας είναι ένα απο τα … σουξέ μου.

Ειδικά τα τρία – τέσσερα τελευταία χρόνια κάνει και διεθνή καριέρα μιας και τον βλέπουν και τον φωτογραφίζουν τουρίστες απ΄όλο τον κόσμο. Μεγαλύτερη πέραση όμως έχει στους Ρώσους, ίσως επειδή τους θυμίζει τον Αη Γιώργη που είναι από τους πιο αγαπημένους τους αγίους. Μάλιστα μια Ρωσίδα φέτος μου παράγγειλε και της τον αντέγραψα σε καμβά γιατί τον πρωτότυπο που είναι σε ξύλο δεν μπορούσε να τον κουβαλήσει.

Βέβαια , εγώ λέω πως είναι ο μεγαλέξανδρος και το καταραμένο φίδι. Οι Ρώσοι όμως δεν ξέρουν απο καραγκιόζη και επιμένουν πως είναι ο Αη Γιώργης. Με εξαίρεση μια γυναίκα  πριν δυο , τρία χρόνια οι περισσότεροι , αν και φανατικά θρησκευόμενοι βρίσκουν εκπληκτικό τον εν λόγω πίνακα.

Εχτές το έργο μου γνώρισε άλλη μια σπουδαία στιγμή δόξης και μετά από αυτό σκέφτομαι να τριπλασιάσω την τιμή του.

Οι πρωταγωνιστές ήταν Έλληνες. Μια μαμά έσερνε απ’ τα χέρια τις δυο κόρες της και έλεγε. «Εικόνες, να ,προσκυνήστε» Αυτομάτως το ένα κοριτσάκι σταυροκοπιέται και πριν προλάβω να πω τίποτα φιλάει την εικόνα του γαϊδάρου στο στόμα!

Πάνω εκεί πρόλαβα να πω πως δεν είναι αγιογραφίες και πως αγιογραφίες έχει στο εκκλησάκι παραδίπλα. «Α!  εκεί έχει εικόνες» λέει αυτή και σέρνοντας τα κοριτσάκια μπουκάρανε στο εκκλησάκι.

Τώρα λέω να βάλω τζάμι μπροστά από τον πίνακα και δίπλα κυτίον μετά σχισμής

«Υπέρ φιλόπτωχου ταμείου ζωγράφου Αλέξανδρου Ανδρουλάκη» 

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. chrismos
    Ιολ. 08, 2014 @ 17:53:38

    Προς κοινό την τρέλα σου, Μεγαλεξανδρου, lucky!

  2. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 09, 2014 @ 16:24:01

    Να την προς κοινού σε σαν αυτά που έγραφα ήταν από την φαντασία μου.
    Των αλ ονών πρέπει να προς κοινού με όλοι μαζί
    (προσκυνώ την τρέλα σου λαέ μου , που λέει κι ο ποιητής)
    (αλλά με το κυτίον κάτι πρέπει να κάνω γιατί έχουμε αναδουλειές φέτος)

  3. theogrocer
    Ιολ. 11, 2014 @ 00:49:33

    Χαχαχα! Οι Ρώσοι δεν ξέρουν από Καραγκιόζη λέει!
    Ε, όχι ρε Πούστιν μου.

  4. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 11, 2014 @ 15:49:39

    Αληθώς λέγω!
    Τον Καραγκούνη μπορεί να τον ξέρουν αλλά τον Καραγκιόζη όχι.
    Εξάλλου καλύτερα απο εμάς δεν τον ξέρει κανείς (τον Καραγκιόζη).

  5. chrismos
    Ιολ. 12, 2014 @ 00:01:20

    Achtung, achtung! Αυτό το λινκ στο LUCKY με το πράσινο εικονίδιο, μόλις τώρα εμφανίστηκε. Το βλέπετε κι εσείς ή μόνο εγώ; Πάντως δεν είναι δικό μου. Μη το πατάτε.
    (τις κατά… πάλι κώλοι σα υιό; Ε, λοιπόν, τέρμα… Δεν ξαναφιλάω γάιδαρο στο στόμα!…)

  6. theogrocer
    Ιολ. 12, 2014 @ 00:15:29

    Εγώ δεν βλέπω. Τι ποτά;

  7. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 12, 2014 @ 22:54:12

    επίσης … Αόοοοματος!

Σχολιάστε

