έκτακτη ανάρτηση … sos

Πριν λίγο ανακάλυψα, έκπληκτος, πως δεν παίζει κανένα από τα τραγούδια που έχω ανεβάσει τόσα χρόνια τώρα!

Όχι αυτά από το γιου τιούμπι, τα άλλα που δεν έχουν εικόνα.

Αυτά τα είχα ανεβάσει σε ένα site to FILEDEN  κι από κει έπαιρνα το λινκ και το έβαζα εδώ.

Μπήκα στο site – είχα κανα δυο χρόνια να μπω- και βλέπω τα πάντα αλλαγμένα. Μου ξαναζητούσε εγγραφή και είχε και άλλο όνομα. Ξαναγράφτηκα, αλλά τα παλιά μου αρχεία … πάπα.

Αν έχει κανείς καμιά ιδέα πως μπορώ να ανακτήσω να λινκ ας βοηθήσει.

3 Σχόλια (+add yours?)

  1. chrismos
    Μαρ. 19, 2014 @ 20:16:59

    Με τέτοιο «αποθηκευτικό» site που διάλεξες, τι περίμενες;
    Στο φωνάζει από μόνο του: Φίλε, ΔΕΝ (την παλεύεις)
    (Φιλεντέμ, φιλεντέμ, Fileden, φίλε ντεν, φιλε, ΝΤΕΝ, ωχ κι αμάν, αμάν)

    Άμα σου στείλω σταθερό και κινητό ενός εξπέρ στους Η/Υ, θα βγάλεις άκρη τηλεφωνικά; Άλλο τίποτα δεν ξέρω να βοηθήσω. Το δικό μου λειτουργικό είναι DOS, δηλ. ψόφιο, άχρηστο, dummy.
    Όπως λέγαν κι οι αρχαίοι: «Ουκ αν λάβοις παρά dummy, έχω DOS»

  2. σολωμάντζαρος
    Μαρ. 19, 2014 @ 22:09:34

    E DOS ε και σε μένα κανα τηλέφωνο βοηθείας. Είναι πολλά τα τραγούδια που έχω ανεβάσει τόσα χρόνια. Θέλω ατελείωτες ώρες για να τα ξαναανεβάσω.
    Μου την έκανε το site. Έχεις δίκιο, με τέτοιο όνομα έπρεπε να την είχα ψυλλιαστεί. Αλλά το καιρώ εκείνω ήταν το καλύτερο γι’ αυτή τη δουλειά. Και ξαφνικά
    file den (αρχείο… δεν) τραγούδι ουδέν.

  3. Χαράλαμπος Τριανταφυλλόπουλος
    Μαρ. 31, 2014 @ 09:36:57

    Call or email the admins of the site, tell them your old username, and ask them to lilk the files related to the old Username with the new one.

Σχολιάστε

