ο τρελός

Υπάρχει ένα τραγουδάκι των The Daltons, «ο τρελός»

Στην αρχή του τραγουδιού λέει
«Φορούσε άσπρο τρύπιο παντελόνι
γραβάτα ροζ και πράσινο σκουφί»

Και ιδού

IMG_8005

 

Και ξανά με κιθάρα

???????????????????????????????

αλλά και ως καβαλάρης  δελφινιού  στον πίνακα της προηγούμενης ανάρτησης

delf

 

Ε , τρεις φορές σε δυο μήνες είναι αρκετές, ακόμα και για έναν τρελό.

 

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Φεβ. 21, 2014 @ 00:36:22

    Απογειώθηκε η καλπάζουσα φαντασία! Έγινε ιπτάμενη! Τρέλα!

  2. Χρήστος
    Φεβ. 21, 2014 @ 03:09:54

    Ωραίος ο κιθαρίστας
    κι ωραίο το κομμάτι των daltons!
    Ε, τι άλλα να πω…
    εβίβες!

  3. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 21, 2014 @ 13:20:27

    #theogrocer
    Ναι, είναι αυτό που λέμε «μια του τρελού, δυο του τρελού, τρεις κι απογειώνεται»

    #Χρήστος
    Εβίβα το λοιπόν

  4. chrismos
    Φεβ. 21, 2014 @ 18:26:20

    Επιτέλους μπήκε τέλος στην αγωνία μας για την ταυτότητα του κιθαρωδού!
    (πάνε τρία βράδυα που δεν έχω κοιμηθεί, ψάχνοντάς τον…)

    Γλυκειές ιδέες σε γλυκειά ατμόσφαιρα με γλυκά χρώματα
    (τα 3 Γ΄ λικερ -είδη άσσου- και τόσα «κχα» Ρώσου τα ελέγχεις;)

  5. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 22, 2014 @ 00:31:32

    #chrismos
    Χαίρομαι πους ass απ άλλαξα από Τίνα γωνία σας
    Αλλά όπως αντιλαμβάνεσαι, άδικα έχασες Τονυ πνο σου
    Αν κοιμόσουν θα τον έβρισκες αμέσως, στα όνειρά σου (ή στα δικά μου)

    Φυσικά και έχω υπο έλενχο τα σα -Ζακ χαρά μου. Πως αλλιώς θα κάνω σωστή αλκοολική ζει μ’ οση ;

    Υ.Γ. Γιατί όλοι μιλάτε για κιθαρίστα; Το όργανο στον πρώτο πίνακα είναι Μπουλγαρί.

  6. theogrocer
    Φεβ. 22, 2014 @ 00:50:45

    Μπούλγαροι είστε και φαίνεστε, που θα μου piss εμένα «όλοι»!

  7. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 22, 2014 @ 13:44:10

    To «όλοι» ήταν πληθυντικός ευγενείας για τους δύο Χρήστηδες, αλλά πήραν κι εσένα τα σκάγια!

  8. chrismos
    Φεβ. 22, 2014 @ 14:52:44

    Εγώ ήδη διαθέτω μπουλγκαρι. Μου το ‘κανε δώρο μια γκόμενα, λέγοντάς μου:
    -Σου χαρίζω ένα μπουλγκαρί, πουρό μ’

    Φυλλαράκι, ειλικρινά, το κράτησα με πόνο ψυχής.
    Αν δεν ήταν πανάκριβο θα της το πέταγα στο κεφάλι!
    Άκου νέο άνθρωπο να με πει «πουρό μ’»!!!

  9. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 23, 2014 @ 00:11:21

    Βρε μήπως δεν άκουσες καλά; Μήπως σε είπε πουρ ομ’ ; poor homme ;
    Όπως και να’ χει πάντως, ήταν α παρά δεκτη.
    Άσε που έπρεπε να σου χάριζε μπουλγαρί μουσικό όργανο ώστε να βαράς καμιά διπλοπενιά και να άδης «Φέρτε μου ένα μπουλγαρί για να ιδείτε πως πονώ»

  10. theogrocer
    Φεβ. 23, 2014 @ 00:27:31

Σχολιάστε

