πρόσφυγας

Είχα ένα δέντρο να ξεδιψάω

μα μου το κάψαν κι όλο γυρνάω

έγινα  αγέρας και ξεφυσάω.

 

Αντί πατρίδα έχω παρτίδες

με λαθρεμπόρους και νταβατζήδες

κι όσους πουλάν ακριβά τις ελπίδες

 

Ρίζα δεν έχει το ριζικό μου

κι η ρίμα κλαίει το ρημαδιό μου.

 

Να πάρω δεν πρόλαβα μια χούφτα χώμα

πήρα μια γλώσσα και ένα χρώμα

για ν΄ αγοράσω ένα σάπιο στρώμα.

 

Δραπέτης είμαι απ τη δυστυχία

λαθρεπιβάτης στην αγωνία

κι η Γη καράβι σε τρικυμία.

 

Ρίζα δεν έχει το ριζικό μου

κι η ρίμα κλαίει το ρημαδιό μου.

 

Άφησα πίσω μου ένα πηγάδι

που’ χε μια σκάλα να μπω στον Άδη

έγινα σκόνη στου κόσμου τ΄ αλφάδι.

 

Παντού, έχουν χτίσει στην ερημιά τους

κι έχουν κλειδώσει εκεί την καρδιά τους

τη σκάλα βλέπω στην κάθε ματιά τους.

 

Ρίζα δεν έχει το ριζικό μου

κι η ρίμα κλαίει το ρημαδιό μου

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Ιαν. 29, 2014 @ 00:45:54

    Και push ακόμα…

  2. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 29, 2014 @ 01:18:54

    Οι στίχοι είναι παλαιοί! Και τότε push ακόμα έλεγα.

  3. chrismos
    Φεβ. 01, 2014 @ 09:11:11

    Η προσφυγιά, η ένδεια
    κι η προστυχιά του Δένδια
    Ποιας ποιότητας πρόσφυγες τραγουδείς;

  4. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 01, 2014 @ 18:52:33

    Φυσικά μιλάω για πυρηνικούς επιστήμονες από το Πακιστάν, Ινδούς συνταγματολόγους, Σύριους μαθηματικούς, αστροφυσικούς από το Αφγανιστάν και νομικούς , ιστορικούς, ψυχολόγους ,γιατρούς από την Αφρική.

    Το θέμα μου δεν είναι μόνο ο Δένδιας. Και οι προηγούμενοι τα ίδια έκαναν. Το θέμα μου είναι όλοι αυτοί που άμμεσα ή έμμεσα προκάλεσαν τους πολέμους στις χώρες τους και τους ανάγκασαν να ξεριζωθούν, αλλά και το όλο σύστημα στις «πολιτισμένες» χώρες μας που κάνει μεγάλη μερίδα των ιθαγενών(!) να βλέπει ανθρώπους που είναι σε ανάγκη σαν εχθρούς τους.

  5. theogrocer
    Φεβ. 02, 2014 @ 00:59:01

    Αυτοί που «προκάλεσαν τους πολέμους στις χώρες τους» είναι οι ίδιοι με το «σύστημα στις πολιτισμένες χώρες». Είναι οι… «αντιπρόσωποί μας, εκλεγμένοι από τον λαό στην υπέρτατη στιγμή της δημοκρατίας».
    Καλά crash. Γεια.

  6. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 02, 2014 @ 01:46:52

    #theogrocer
    Φυσικά και έτσι είναι.
    Τα crash Γεια πρέπει να ΄ναι καλά για να μας βοηθούν να αντέχουμε όλη αυτή την παράνοια

Σχολιάστε

