το γραφείο

 

Είμαι ένας κάποιος υπάλληλος

μιας κάποιας εταιρείας

Ο κόσμος θα υπήρχε

και δίχως την εταιρεία

το ίδιο κι εγώ

Είμαι ένας κάποιος υπάλληλος

μιας κάποιας εταιρίας

δημόσιας ή ιδιωτικής

δεν ξέρω, δεν θυμάμαι

δεν έχει σημασία πια

μετά από τόσα…

Χρόνια

χρόνια και χρόνια δουλεύω

πίσω από ένα γραφείο

Δεν δουλεύω για μένα

ούτε για την εταιρεία

Η εταιρεία θα υπήρχε

και δίχως εμένα

όπως κι ο κόσμος

 

Δουλεύω για το γραφείο

Το ποτίζω με την κατήφεια μου

ή με το αχνό χαμόγελό μου

συνήθως με το σάλιο που μου’ κατσε

στον κόμπο του λαιμού

Το ταΐζω με το μισθό μου

τρώει όλα μου τα λεφτά

τίποτα δεν μου μένει

ούτε για ν΄ αγοράσω  λίγη χαρά

ή έστω λίγο πόνο

Δεν προλαβαίνω να χαρώ

ούτε και να πονέσω

 

Δουλεύω για το γραφείο

Χρόνια και χρόνια

πίσω από ένα γραφείο

που τ’  αναθρέφω

Το βλέπω αργά να μεγαλώνει

Πως πέρασαν τόσοι χειμώνες;

Πως μεγάλωσε τόσο;

Δεν βλέπω τίποτα

Που είναι ο κόσμος;

Μου τον κρύβει

ένα θεόρατο γραφείο.

 

H PROSEYXH TOY POIOHTH (60X80)

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. chrismos
    Ιαν. 08, 2014 @ 20:43:35

    Τι τ’ αφήνει stock? όλο γραφείο και σούμα… βρίζει την ψυχή;
    -Πέτα τοστ, ω Τζάκυ!
    -Νάτο, Πάρη!
    (Ωδεια, Βολος)

  2. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 08, 2014 @ 20:59:42

    Εγώ κι εσύ την έχουμε γλιτώσει απο την άμεση x ροή του γραφείου.
    Αλλωνών όμως τους τη μα βρίζει την ψυχή και τη ζωή και – έμμεσα – παίρνει κι εμάς η μπάλα (ή κανα συρτάρι κατακούτελα)

  3. theogrocer
    Ιαν. 10, 2014 @ 02:13:22

  4. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 13, 2014 @ 00:01:43

Σχολιάστε

