Χίτλερ ζεις, εσύ μας οδηγείς

Ο Χίτλερ ήταν ένας οραματιστής. Για την ακρίβεια, ήταν ένας από τους μεγαλύτερους οραματιστές του 20ου αιώνα. Φαντάστηκε έναν κόσμο που θα κυριαρχείται από την Άρια φυλή, τους Γερμανούς Ναζί δηλαδή. Όσοι δεν υποτάσσονταν θα εξοντώνονταν. Φαντάστηκε έναν κόσμο σκλάβων. Έναν κόσμο ωμής βίας, πόνου και φρίκης. Η δύναμη του αρσενικού, με φωτιά και ατσάλι θα συντρίβει συνεχώς κάθε τι που θα κρίνει αδύναμο. Φυσικά σε έναν τέτοιο κόσμο η λέξη Ελευθερία θα ήταν ανύπαρκτη.

Αλλά και για τους κατακτητές Άριους η ζωή δεν θα ήταν και πολύ καλύτερη. Η σκέψη τους θα έπρεπε να είναι υποταγμένη στο όραμα του αρχηγού και των αρχηγών. Οι πράξεις τους θα καθορίζονταν με αυστηρή στρατιωτική πειθαρχεία. Άσε που δεν έχει ακόμα υπολογιστεί για πόσο καιρό αντέχει ο άνθρωπος να είναι συνεχώς βίαιος και βουτηγμένος στο αίμα, προτού τρελαθεί ολοσχερώς.

Βρέθηκαν καμπόσοι που πίστεψαν στο όραμα του Χίτλερ κι έτσι έφτιαξαν τη ναζιστική τους οργάνωση. Στην αρχή ήταν λίγοι, αλλά πολύ φανατισμένοι. Στην αρχή κατέβαζαν τζαμαρίες από μαγαζιά Εβραίων. Μετά άρχισαν να πηγαίνουν και στα σπίτια τους (όχι για να πιούνε μπίρες). Μετά άρχισαν να δέρνουν και Αρίους, καθαρόαιμους Γερμανούς δηλαδή, που διαφωνούσαν μαζί τους.
Η Γερμανία τότε, γονατισμένη από τους επαχθείς όρους που της επιβλήθηκαν μετά το τέλος του πρώτου παγκοσμίου πολέμου, ήταν σε άθλια κατάσταση. Στη Ναζιστική ιδεολογία φάνηκε να βρίσκει ένα καταφύγιο η πληγωμένη περηφάνια των Γερμανών. Κι έτσι οι Ναζί έγιναν πιο πολλοί.
Στην αρχή σκότωναν Εβραίους, Τσιγγάνους και ότι μη Άριο κινούνταν γύρω τους. Μετά σκότωναν όποιον διαφωνούσε μαζί τους. Άριο ή μη. Στο τέλος άρχισε και η μεταξύ τους αλληλοεξόντωση. Ο Χίτλερ ήθελε να ξεκαθαρίσει το κόμμα από τους διαφωνούντες. Βία, αίμα, τρέλα.

Οι Γερμανοί πολιτικοί ηγέτες της εποχής, στριμωγμένοι και ανίκανοι, όχι μόνο δεν κατάφεραν να τους σταματήσουν αλλά τους έκαναν κι ένα ανέλπιστο δώρο. Τους άφησαν να κατέβουν στις εκλογές! Η δημοκρατία σε όλο της το μεγαλείο και οι Ναζί στο κοινοβούλιο. Πολύ σύντομα και στην εξουσία.
Οι Ευρωπαίοι ηγέτες, επίσης δεν τους πήραν στα σοβαρά. Νυχτωμένοι αλλού έκαναν και μπίζνες με τη ναζιστική Γερμανία. Κι ο «δικός» μας ο Μεταξάς, μεγάλος θαυμαστής του Χίτλερ, το ίδιο έκανε.
Όταν όλοι τους ένοιωσαν τα ναζιστικό δαυλί στον κώλο τους ήταν αργά. Πλέον, για να εξολοθρευτεί το θηρίο, έπρεπε να αιματοκυλιστεί ολόκληρος ο πλανήτης.
Σε όλο τον κόσμο βρέθηκαν πολλοί θαυμαστές του θηρίου. Η μορφή του κτήνους για πολλούς είναι ελκυστική. Ο πλανήτης μάτωσε και πόνεσε όσε ποτέ μέχρι τότε. Το ανθρώπινο κτήνος κυριάρχησε στο ανθρώπινο πνεύμα.

Η Ελλάδα σακατεύτηκε σε κείνον τον πόλεμο. Οι πληγές της ποτέ δεν γιατρεύτηκαν εντελώς.

Μετά την «απελευθέρωση» αυτό που αποκαλούμε «παρακράτος της δεξιάς» οργίασε με επιθέσεις εναντίων Ελλήνων πολιτών. Υποτίθεται πως αυτοί ήταν κομμουνιστές. Πολύ συχνά όμως ήταν ξεκαθάρισμα προσωπικών διαφορών για χωράφια, κοπάδια, κληρονομιές, για επαγγελματικούς λόγους ή και για γκόμενες! Το ίδιο γίνονταν και από την άλλη μεριά, των αποκαλούμενων και κομμουνιστών.
Σε όλη την επικράτεια βία και μια τρέλα.
Και μετά ήρθε ο εμφύλιος.
Και μετά κύλισαν τα χρόνια γράφοντας, όχι και τόσο ένδοξα κεφάλαια στην Ελληνική ιστορία. Κεφάλαια που ποτέ δεν διδάχτηκαν στα σχολεία.

Δεν είχαμε αυταπάτες για το πόσο βίαιες μπορούν να γίνουν οι πολιτικές μας αλλά και οι πολιτικοί μας. Ούτε είχαμε αυταπάτες για το πόσο βίαιοι μπορούν να γίνουν οι Έλληνες. Το είδαμε στον εμφύλιο, το είδαμε και μετά. Το είδαμε στη Χούντα, αλλά και στη μεταπολίτευση.
(«ΜΑΤ και ΚΝΑΤ, το ίδιο συνδικάτ’» έλεγε ένα παλιό ρητό). Ξύλο στα Πανεπιστήμια, ξύλο στις διαδηλώσεις, ξύλο στα γήπεδα. Συχνά και με νεκρούς.
Όχι, δεν είχαμε αυταπάτες πως μπορούμε να γίνουμε βίαιος λαός. Είχαμε όμως την αυταπάτη πως δεν μπορούμε να γίνουμε ποτέ Ναζιστές. Με τόσα που τράβηξε ο λαός μας από τη Ναζιστική μπότα, νομίζαμε πως όσο τέρατα και να γίνουμε, τη Ναζιστική ιδεολογία τουλάχιστον, δεν θα την ασπαζόμασταν.

Τελικά… Λάθος εκτίμηση!

Δεν ξέρω τι έχουν στο μυαλό τους όλοι αυτοί οι Έλληνες (που είναι και πολλοί) που ψήφισαν Χρυσή Αυγή στις προηγούμενες εκλογές. Ή αυτοί που με τον καιρό πείθονται με τη Ναζιστική ιδεολογία της και τις πρακτικές της.
Δεν ξέρω τι έχουν στο μυαλό τους όλοι αυτοί οι Έλληνες που βλέπουν με συμπάθεια ή και με βαθιά ικανοποίηση να δέρνονται Αλβανοί, Πακιστανοί, Αφρικανοί και λοιποί ταλαίπωροι και ανυπεράσπιστοι.
Μου θυμίζουν έναν άνθρωπο που έχει περάσει μια πολύ δύσκολη μέρα και το βράδυ ξεσπάει τα νεύρα του στα παιδιά του, στους φίλους του και σ’ όποιον τύχει να βρεθεί μπροστά του.
Τι μας έχει πιάσει και μας αρέσει να βλέπουμε να δέρνουνε μετανάστες; Άσε που είναι τζάμπα μαγκιά, διότι άλλοι τους δέρνουν, όχι εμείς.
Αλλά δεν δέρνουν μόνο μετανάστες.
Αγαπητοί Ρεθεμνιώτες συμπολίτες, τι σας έχει πιάσει και δεν έχετε ξεσηκωθεί μετά και από τη σύρραξη που έγινε έξω από το Πειραματικό Λύκειο;!!!
Πως κοιμάστε ήσυχοι όταν ομάδες χρυσαυγιτών εισβάλουν σχεδόν καθημερινά στα σχολεία; Πως είναι δυνατόν να μην έχετε φρικάρει που μπαίνουν στην τάξη την ώρα του μαθήματος, δέρνουν έναν μαθητή και φεύγουν;

Πριν λίγους μήνες, τάχαμου, έπεσε από τα σύννεφα η μικρή μας κοινωνία με τις υποθέσεις παιδεραστίας. Αλλά έστω κι έτσι, έστω και μέσα σ’ ένα κλίμα υποκρισίας, βούιξε όλη η πόλη για καιρό. Τώρα που η Ναζιστική βία εισβάλει με τέτοιο τρόπο στα σχολεία, τι είναι αυτό που σας κρατάει απαθείς; Μήπως πιστεύετε πως η μόνη ή η σοβαρότερη κακοποίηση που μπορεί να υποστεί ένα παιδί είναι η σεξουαλική; Δεν βλέπετε ψυχική αλλά και σωματική κακοποίηση στις πρακτικές των ταγμάτων εφόδου;
Ή θέλετε να το ξανασκεφτείτε πίνοντας καφέ στην κηδεία κάποιου μαθητή;
Δεν πιστεύω να είναι κανείς τόσο αφελής που να μην περιμένει πως, αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, σύντομα θα έχουμε και νεκρούς. Και δεν θα είναι μόνο παιδιά μεταναστών. Θα είναι και τα παιδιά μας ή και μείς οι ίδιοι.

Η οργή μας για τα όσα συμβαίνουν τα τελευταία χρόνια είναι μεγάλη και δικαιολογημένη. Αλλά πρέπει να την κατευθύνουμε προς τους φταίχτες. Το να τρώμε τις σάρκες μας οδηγεί μόνο στην καταστροφή.

Το αίμα, όταν αρχίσει να χύνεται, φτιάχνει μια κόκκινη κλωστή που μεγαλώνει, γίνεται κουβάρι και μας τυλίγει όλους. Κι αν σήμερα τρέχει στην παραπάνω γειτονιά, σύντομα θα φτάσει και στην πόρτα μας. Κανείς πλέον δεν έχει το άλλοθι της άγνοιας. Κανείς δεν δικαιούται να πέσει από τα σύννεφα. Ξέρετε πολύ καλά.
Όταν το αίμα φτάσει στην πόρτα σου μην ψάξεις γύρω σου για ευθύνες. Να ψάξεις μέσα σου.

Δεν θέλω να φοβίσω κανένα. Ίσα, ίσα ο φόβος τρέφει τη βία. Δεν μπορούμε όμως και να κάνουμε πως δεν βλέπουμε. Δεν μπορούμε να αφήσουμε να γίνουμε φύλλα που μας παίρνει ο άνεμος.
Πρέπει να γίνουμε ο άνεμος.

 

 
11/10/2012   εφημερίδα  Κρητική Επιθεώρηση

http://www.goodnet.gr/index.php?id=33,74296,0,0,1,0

Advertisements

17 Σχόλια (+add yours?)

  1. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 11, 2012 @ 21:26:37

    Αν κάποιος συμφωνεί με το κείμενο μπορεί να το αναπαράγει, να το προσαρμόσει στην δική του πόλη, ή και γενικώς. Με λίγα λόγια μπορεί ελεύθερα να το πάρει και να το κάνει ότι θέλει. Ακόμα και να το παρουσιάσει για δικό του.
    Να έχει όμως υπόψιν του το εξής: το κείμενο δεν απευθύνεται σε αυτούς που έτσι κι αλλιώς δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ χρυσαυγίτες. Βασικά απευθύνεται στους άλλους.

  2. theogrocer
    Οκτ. 11, 2012 @ 21:57:11

    Παρά πωλεί μου άρεσε η φράσσει «στη Ναζιστική ιδεολογία φάνηκε να βρίσκει ένα καταφύγιο η πληγωμένη περηφάνια των Γερμανών. Κι έτσι οι Ναζί έγιναν πιο πολλοί».

  3. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 12, 2012 @ 09:06:13

    #theogrocer
    Έτσι δεν έγινε;
    Το ερώτημα είναι, στη χρυσή αυγή ποιά ελληνική περηφάνεια βρίσκει καταφύγιο;

  4. ktkouk
    Οκτ. 12, 2012 @ 09:12:45

    σύντεχνε, το υφαρπάζω (μεταξύ μας, θα το έκαναν και χωρίς την έγγραφη άδεια του σχολίου σου) το αποθηκεύω και θα το κοινοποιήσω ως έχει σε πρώτη ευκαιρία.
    Εξαιρετικό και (δυστυχώς) αληθινό. Να ‘σαι πάντα καλά !

  5. penny
    Οκτ. 12, 2012 @ 10:50:00

    Το κείμενο αυτό είναι η υπέροχη απορία όλων όσων δεν λειτουργούν με την γνωστή στην ψυχολογία άμυνα «ταύτιση με τον επιτιθέμενο». Από τις πιο συνηθισμένες και ασυνείδητες αντιδράσεις όπου, όποιος έχει υποστει βία, σωματική ή ψυχολογική(βλέπε θιγμένη περηφάνια του ραγιά), δηλαδή όλοι μας δυνητικά, ταυτίζεται με τον διώκτη του, πάει με το μέρος του δηλαδή ώστε να αποφύγει τον πόνο, σωματικό και ψυχολογικό, που του προκαλει ο διώκτης ή τον φόβο του να γίνεται ο ίδιος αντικείμενο δίωξης.
    Είναι παρόμοιοι οι λόγοι όπου πολλοί άνθρωποι αλλού βρίσκονται πολιτικά, ιδεολογικά και αλλού στην ζωή τους καθημερινά. Βλέπε και ποδόσφαιρο, στρατός, θρησκεία, γενικά όπου υπάρχουν ομαδικά φαινόμενα.
    Μέγιστο ζήτημα που λόγω σκόπιμης άγνοιας και σκοταδισμού έχει αφανίσει πληθυσμούς και κρατά όλους μας στο σκοτάδι σε σχέση με το τι στ’ αλήθεια συμβαίνει με το «τέρας» μέσα μας..
    Σόρυ για την πολυλογία. Το ζωντανό, ευαίσθητο και προκλητικό κείμενο σου φταίει:)

  6. theogrocer
    Οκτ. 12, 2012 @ 10:55:22

    Η ελληνική «περηφάνεια» της τράκας, του παρασιτισμού και του εγγενούς ραγιαδισμού. Η κρετίνικη θεωρία ότι επειδή κάποτε σ’ αυτή τη γωνιά άνθισε ένας σπουδαίος πολιτισμός, οι λαοί του κόσμου πρέπει να πληρώνουν… πνευματικά δικαιώματα (νταβατζιλίκι) σε παντελώς άσχετους επίγονους μέχρι τη συντέλεια του κόσμου!…
    Κι ακόμη η «περηφάνεια» της ελληνικής λέξης «πουστιά» (βλέπεις δεν είναι μόνο η λέξη «λεβεντιά» για την ελληνικότητα της οποίας καμαρώνει το «έθνος»), η «περηφάνεια» της ιστορικής αρλούμπας περί συνέχειας του ελληνισμού (του ελληνικού ραγιαδισμού σε Ρώμη, Βυζάντιο, Τούρκους, καλεσμένους βασιλιάδες -του τύπου «ελάτε να μας γαμήσετε»- από τα πέρατα της Ευρώπης), η «περηφάνεια» του άθλιου Μακρυγιαννισμού της σελεμιάς, του «στρατηγέ ιδού ο στρατός σας» που υποδαύλισε τον εμφύλιο, της εισόδου στην Ε.Ο.Κ. για κούτρα, του ξεπουλήματος, της εσχάτης προδοσίας από καταβολής Ιστορίας και άλλα πολλά…
    Της περηφάνειας του «να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα» που διατρέχει σαν καρκίνωμα τα απαίδευτα, απολίτιστα, βαρβαρικά κύτταρα αυτού του λάθρα βιώσαντος, πνευματικά υστερημένου και χαβαλέ λαού.
    Άντε μυχ’ έσω προ ή πρωί…

  7. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 12, 2012 @ 22:01:43

    #ktkouk
    Eλπίζω να έχουμε μερικές ευκαιρίες ακόμα

    #penny
    Ισχύει η ψυχολική σου προσέγγιση, ισχύουν και τα απο κάτω του theogrocer, και γενικά μπορούμε να βρούμε – μάλλον τα αίτια. Το θέμα είναι τι κάνουμε για να μη γιγαντωθεί το τέρας. Νομίζω πως τα κέιμενα που τους βρίζουν χυδαία , τελικά παίζουν το παιχνίδι τους. Η βία , σε κάθε της μορφή τους τρέφει. Αυτή ΄μόνο ξέρουν εξάλλου. Λογικά κείμενα σε ήπια σχετικά μορφή δεν μπορούν να τα αντιμετωπίσουν.
    Πάντως μου ήταν πολύ δύσκολο να γράψω το παρόν κείμενο σε αυτό το ήφος.
    Ζορίστικα πολύ για να αποφύγω διάφορα κοσμητικά επίθετα.

    #theogrocer
    Πήρες φόρα , κατηφόρα και εν ολίγοις περιέγραψες την κατηφόρα μας εδώ και αιώνες.
    Δεν ξέρω πότε αυτό το παρακλάδι της άριας φυλής άρχισε να εκδηλώνει το ραγιαδισμό του, αλλα είμαι σίγουρος πως όταν μας κατέκτησαν οιΤούρκοι μας βρήκαν έτοιμους ραγιάδες.
    Όσο για τα πνευματικά δικαιώματα που πρέπει να πληρώνουν οι λαοί … δεν ξέρω.
    Πρέπει να δω τη σύμβαση που υπέγραψαν οι αρχαίοι μας πρόγονοι με την Ιστορία. Να δω πότε λήγει η εκμετάλευση των πνευματικών δικαιωμάτων για τα σπουδαία τους έργα.

  8. chrismos
    Οκτ. 13, 2012 @ 09:57:12

    Φυλλαράκι, για τη λέξη «οραματιστής» διεκδικώ μια έννοια με πολύ πλούσιο περιεχόμενο και φυσικά με θετικό πρόσημο στην πορεία του ανθρώπινου γένους.
    Δεν μπορώ να την αποδίδω σ’ ένα κατακάθι ανθρωποειδές εχθρικό προς την ανθρώπινη υπόσταση, μόνο και μόνο επειδή υπηρέτησε πανάξια το «όραμα» (μη χέσω!) της αένναης, απρόσκωπτης και επιπλέον όλο και πιο αποτελεσματικής κερδοφορίας του μεγάλου κεφαλαίου.
    Να στο πω αλλιώς: Αν κοιμηθώ και ονειρευτώ τη δημιουργία ενός κόσμου γεμάτου σκατά, πύον και αίμα, τότε όταν ξυπνήσω θα λέγομαι «οραματιστής»;;;. Και τότε πώς θα κατέγραφε η ιστορία τον Μ. Λ. Κινγ; ως υδραυλικό;;;

    Αφήνω, όμως, στην άκρη όλες τις ιδεολογικές διαφωνίες μου με το κείμενο (είναι πολλές και θα σου τις στείλω με μέιλ) και κρατώ την ουσία που είναι η γενναία σου διάθεσή να διακόψεις τον βαθύ ύπνο (βλ. λήθαργο) της τοπικής κοινωνίας. Επομένως τα συγχαρίκια μου!

  9. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 14, 2012 @ 22:21:19

    #chrismos
    To κείμενο γράφτηκε έχοντας στο μυαλο μου να διαβαστεί κυρίως απο φίλους, συμπαθούντες, και ψηφοφόρους τωρινους και μελλοντικους, της χρυσής αυγής.
    Σ΄αυτούς βασικά απευθύνεται.
    Το «οραματιστής» είναι προφανώς ειρωνικό. Αλλά και διάφορα άλλα σημεία στο κείμενο γράφτηκαν έτσι ώστε να μη θυμίζουν «αριστερή» φρασεολογία, και να μην απωθήσουν κάποιον μη αριστερό απο το να το διαβάσει.
    Νομίζω πως εδώ που φτάσαμε δεν έχουν καμία σημασία οι μεταξύ μας διαφωνίες .
    Πρέπει με κάθε τρόπο να σταματήσει ο ναζισμός. Και ο σκοπός αγιάζει τα μέσα.
    Σ΄αυτό τον αγώνα κάθε επιμέρους διαφορά πρέπει να παραμεριστεί. Εντελώς.
    Ο σκοπός είναι να εξαφανίσουμε το τέρας.
    Οταν το καταφέρουμε τα βρίσκουμε και μεταξύ μας.
    Αλλά και να μη τα βρούμε, οι διαφωνίες μας δεν θα λυθούν με καδρόνια, μαχαίρια, σιδηρολοστούς κλπ,κλπ,…

  10. penny
    Οκτ. 15, 2012 @ 00:19:34

    Η καρδιά του κτήνους

    Ο συγγραφέας του βιβλίου και ο σκηνοθέτης της ταινίας, γνωστοί έλληνες της ίδιας γενιάς, σήμερα σε δύο διαφορετικά κόμματα.. Δείτε τη, αν δεν την έχετε δει. Έχει ενδιαφέρον.

  11. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 15, 2012 @ 23:55:45

  12. theogrocer
    Οκτ. 16, 2012 @ 23:17:05

  13. Χρυσά αυγά - κόκκινα αυγά
    Οκτ. 18, 2012 @ 00:37:45

    Αιρχώμασται κε η γύ θα τραίμη.
    Έμα – τυμοί- χρησοί αβγεί

  14. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 18, 2012 @ 12:38:22

    Πω, πω, πω, πω!
    Το σύμπαν ετοιμάζεται για νέο big bank

  15. theogrocer
    Οκτ. 18, 2012 @ 15:06:00

    Τι big bank βρε Solo. Καμία bank δεν μπορεί να γίνει πιο big από όσο είναι τώρα!
    Πάντως, δεν περίμενα από τον faux Tina χαιρετάει ναζιστικά! Είπαμε κρυπτοδεξιός, αλλά τόσο;

  16. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 18, 2012 @ 15:20:34

    Πουστιά της στατικής εικόνας.
    Ο άνθρωπος κουνούσε το χέρι του αλλά ο φωτογράφος έκανε “κλικ” την ακατάληλη στιγμή.
    Α,
    εννοειται πως το κουνούσε δεξιά – αριστερά.

  17. Trackback: Χίτλερ ζεις, εσύ μας οδηγείς « ΣΕΙΣΑΧΘΕΙΑ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: