ωδή στον Αθανάσιο δάκο

αφιερωμένο στη γεωπόνο Νέλυ
και στις δακοκτονίες του 2002
  

Δάκος ήμουν αθάνατος
με λέγαν Αθανάση
κι ωσάν εμέ δακόπουλο
δεν είχε βγάλ’ η πλάση.

Δάκος ήμουν και δάκανα
και δακοκυνηγούσα
σ΄ελιές τσαχπινομπίρμπιλες
δακοτσιμπολογούσα..

Μα μια κακιά μια πονηρή
μια δακοχολιασμένη
απάνω στο μπερμπάντεμα
παγίδα’ χε στημένη.  

Με φάγαν δακαδέρφια μου
κι ήταν πρωί και Τρίτη
κι ο Αρχι-δάκος   κήρυξε
πένθος σ’ όλη την Κρήτη.

Δάκος ήμουν και δάκανα
δακίτσες σαν το μέλι,
μα μ’ έφαγε μια πονηρή
που τηνε λέγαν Νέλυ.

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Ιολ. 10, 2012 @ 09:49:13

    Εμπνευσμένο!
    Μπορεί να συνοδευτεί και από το τραγούδι «δακοκτόνοι» των Χειμερινών Κολυμβητών. Αλλά άσε καλύτερα, γιατί μπορεί να παρεξηγηθεί η Νέλυ…

  2. Κ.Κουκουζέλης
    Ιολ. 11, 2012 @ 06:03:51

    «για δες καιρό που διάλεξε ο χάρος να σε θέλει
    τώρα που «δένει» η ελιά σε έφαγε η Νέλυ»

    δημώδες

  3. chrismos
    Ιολ. 12, 2012 @ 09:27:42

    Φυλλαράκι, έπεσε πολύ γέλιο με την ωδή!
    (ο Αρχι-δάκος σπουδαίο εύρημα!…)

    Σκαλίζω τα απομνημονεύματα της Διαμαντοπούλου
    -που έχει entry φύση στον ανασκολοπισμό (π.χ. Αθανάσης Δάκος)-
    και αντιγράφω:
    (Άννας κωλο πιστής): -Γίνεσαι Τούρκος, δάκο μου, την πίστη σου ν’ αλλάξεις;;;
    Να ‘χεις ελίτσες καθαρές, λάδι καλό να φτιάξεις;;;
    (Αθανάσης): -Εγώ ποτέ δεν προσκυνώ της ΠΑΣΚΕ γεωπόνους
    κι όταν συνΔΑΚαλίζομαι ψηφίζω ΔΑΚοκτόνους

    (από τα Λογοτεχνικά Δακ-Ίμια «ΔΑΚΕ, ΔΑΚΕ είσαι δω;»
    που συνέγραψε ο ΔΑΚοσυλλέκτης Κως-Σταση Μύτης)

  4. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 13, 2012 @ 12:14:47

    #theogrocer
    Τότε που το γραψα, έπαιζα και λίγο μαντολίνο και το τραγουδούσα στη μελωδία κάποιου γνωστού Κρητικού τραγουδιού (δεν θυμάμαι ποιού) . Η Νέλυ δεν είχε παρεξηγήσει!

    #ΚτΚουκ
    Άμα είσαι Δάκος… μακριά απο Νέλες

    #chrismos
    Tα απο μνημο νεύματα που σκάλισες, επίσης καταπληκτικά.

  5. σολωμάντζαρος
    Ιολ. 13, 2012 @ 12:17:25

    ΥΓ. Όπως αντιλαμβάνεστε οι χιλιάδες θαυμαστές του μπλογκ μου , τελευταίως έχω αραιώσει τις εμφανίσεις μου.
    Δεν προλαβαίνω.
    Όλη μέρα στις παραλίες, μπάνια, καφεδες, ποτά, γυναίκες , βόλτες. Τα βράδυα πανηγύρια, γλέντια, μπαρ, κραιπάλες, ξαναμανά γυναίκες , κλπ
    Που καιρός για μπλόγκινκ;!!!

  6. theogrocer
    Ιολ. 14, 2012 @ 00:32:08

    Να χύστο νου σουγιά προστάτη.
    Είδες τι έπαθε η Ελλάδα από τους δικούς της…
    Να κάλο. Περνάς!

Σχολιάστε

