Ανδρουλάκης στο Λούβρο ! update

Καιρό τώρα υπήρχε η σχετική διαβούλευση, αλλά δεν ήθελα να το ανακοινώσω, γιατί κι εγώ δεν ήξερα που θα καταλήξει αυτή η ιστορία. Τελικά όμως, είναι γεγονός…

Το Μουσείο του Λούβρου αγόρασε έναν πίνακά μου!

Πρόκειται για τον πίνακα ΩΧΡΕΣ

Συμφωνήσαμε με τα πολλά, στην τιμή των 15.000 ευρώ.

Αύριο το πρωί έχω ραντεβού με τον εκπρόσωπο του μουσείου για την υπογραφή του συμβολαίου.

Εντός της εβδομάδας θα αναρτήσω περισσότερες λεπτομέρειες.

Δευτέρα 2/4/2012

Τελικά η συμφωνία χάλασε!

Μυστήριοι αυτοί οι Γάλλοι. Εγώ ήθελα να μπει το έργο μου δίπλα στη Μόνα Λίζα. Αυτοί επέμεναν να με βάλουν δίπλα στον Πικάσο. Με τίποτα.  Καλιά να δώσω τον πίνακα στον Εφραίμ να τον βγάλει σε λιτανεία.

Υψώσαμε τους τόνους, μου ειπαν κάτι «γαλλικά», τους σιχτήρισα στα Τούρκικα … Γίναμε μπίλιες.

Μου ανέβηκε το αιμα στο κεφάλι και πήγα  κι έβγαλα μια ακτινογραφία.

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Απρ. 01, 2012 @ 00:59:50

    Μπράβο σύντεκνε! Και του χρόνου
    (εννοώ… και του χρόνου να αγοράσει κι άλλον).

  2. σολωμάντζαρος
    Απρ. 01, 2012 @ 01:05:07

    #theogrocer
    Σύντεκνε, αν τα πράγματα πάνε καλά (που δεν το βλέπω) του χρόνου προβλέπεται να έχω δική μου πτέρυγα στο Λούβρο.
    (πτέρυγα με πτέραρχο και ταλοιπά)
    Να δούμε!

  3. Χρήστος
    Απρ. 01, 2012 @ 01:33:59

    Δε μου λες, μιλάς σοβαρά ή αυτοσαρκάζεσαι;
    Γιατί αν αυτοσαρκάζεσαι, χαίρομαι με τον αυτοσαρκασμό σου.
    Αν όμως το εννοείς,
    αδελφέ και δάσκαλε,
    χαίρομαι για την πορεία σου!
    Πραγματικά!
    Θα λέω κι εγώ ο άσχετος, σε άλλους άσχετους ή σχετικούς, πως κάποτε γνώρισα έναν πραγματικό καλλιτέχνη, που, παρόλες τις αντιξοότητες, κατάφερε να διακριθεί
    και να γίνει ευρέως γνωστός για το έργο του!
    Ξέχνα τις μαλακίες μου.
    Αν είναι αλήθεια, μου δίνεις μεγάλη χαρά!
    Χαίρομαι που επιτέλους οι κόποι σου βρίσκουν τόπο.
    Και τι τόπο… καλύτερα δε θα μπορούσε.
    Αδελφέ μου, την επόμενη μπύρα θα την πιω στην υγειά σου!
    Εβίβες λοιπόν!!!

  4. silia
    Απρ. 01, 2012 @ 02:41:59

    Ok , ok … Θα πάρω αγκαλίτσα τον νέο μου έρωτα (βλέπε το τελευταίο μου – πριν μια ώρα ποστ) , και θα έρθουμε ταξίδι του μέλιτος στο Παρίσι να τον θαυμάσουμε τον πίνακα σου .
    ————————————–
    Ο πίνακας , όπως και όλα σου τα έργα … υπέροχος .

  5. roadartist
    Απρ. 01, 2012 @ 08:25:33

    Καλό μήνα βρε :))) Καλή πρωταπριλιά χαχααχ :)))
    Κατ’αλλα εύχομαι να συμβεί και να ζήσεις κάθε όνειρο, φιλιάαααα!!!

  6. chrismos
    Απρ. 01, 2012 @ 09:12:35

    Πάει ο πίνακας, πάλι με άφησε
    μόνωσε κάποια γωνιά
    να ‘τανε Θέμου καλύτερ’ αλήθεια
    αχ να ‘ταν να κλείσει η δουλειά…

    Καλώ Μίνα!
    (όχι την Καραλήτρου, ρε!… κούφια η ώρα… -της γης)

  7. Χρήστος
    Απρ. 01, 2012 @ 11:50:50

    Ε, όχι. Τι αφελής που είμαι.
    Το πίστεψα!!!
    Άντε, καλό μήνα.

  8. σολωμάντζαρος
    Απρ. 01, 2012 @ 12:53:40

    #Χρήστος
    Εδώ ταιριάζει η παροιμία «απο βραδύς χαρούμενος και το πρωί χεσμένος»!!!
    Ευχαριστώ πάντως για τις ευχές σου και τη χαρά σου.

    #silia
    Όταν θα΄μαι εγώ στο Λούβρο, θα έρθεις κι εσύ με τον έρωτά σου (εξάλλου δεν σου έχει απομείνει λίγη ζωή). Έχουμε όλο τον καιρό.

    #roadartist
    Ένα όνειρο τρελό, όνειρο απατηλό
    Καλό μήνα

    #chrismos
    Θα σε ξανάβρω στα μουσία
    πρώτη τ΄Απρίλη να περνάς
    κι εσπρέσσο εις τα κυλικεία
    τους θαυμαστές μου να κερνάς

  9. ktkouk
    Απρ. 02, 2012 @ 11:20:03

    Απουσιάζιοντας, είδα σήμερα την ανάρτηση,
    και κατανοώ το ψεύδος. Έλα…μεταξύ μας είμαστε…
    …το μόνο ψέμα είναι η τιμή , κι αυτό για λόγους εφορίας!

    σιγά μη χάριζες για 15 ψωροχιλιάρικα τις Ώχρες…
    γιατί να το κάνεις;
    και μόνο από συναδελφική αλληλεγγύη
    στον καλό -έστω και μακαρίτη- συνάδελφο, τον Λεονάρντο…(μου διαφεύγει
    το επίθετο…Ντι Κάπριο…μου φαίνεται) του οποίου τη θέση
    ασφαλώς θα καταλάμβανες…ΔΕΝ θα το έκανες….

    άσε που δεν έχει τις υποδομές (ασφάλειας και υποδοχής κοινού)
    το Λούβρο για ένα τέτοιο έργο…

    καλημέρες
    (του χρόνου εύχομαι στο Λούξορ…που ταιριάζει περισσότερο
    με το μνημειώδες έργο σου)

  10. σολωμάντζαρος
    Απρ. 02, 2012 @ 11:46:42

    #κτκουκ
    Πρόλβες το update μου!
    Λούξορ λες ε; Τι Λούβρο τι Λούξορ!
    Καλή ιδέα

  11. theogrocer
    Απρ. 04, 2012 @ 00:33:44

    Cream, α! Αλλά δεν πειράζει. Ουδέν κακό αμπιγιέζ καλού.

  12. σολωμάντζαρος
    Απρ. 04, 2012 @ 10:32:42

    #theogrocer
    Μου’ παν πως δεν ζωγράφισα, πολύ καλά το τούβλο
    κι έτσι δεν τα κατάφερα , να μπω κι εγώ στο Λούβρο

Σχολιάστε

