Μουντάκης στο Badminton

Στις πληροφορίες της αφίσσας, να προσθέσω πως κατά τη διάρκεια της παράστασης σε ένα videο wall, θα προβάλλονται έργα μου που , ελπίζω, θα ταιριάζουν με τα τραγούδια.

Ιδού ένα παράδειγμα

εζευγαρώσαν τα πουλιά

                                                        

Θα είμαι εκεί και όσοι πιστοί (στον Μουντάκη) προσέλθετε

8 Σχόλια (+add yours?)

  1. Xρήστος
    Ιαν. 27, 2012 @ 17:12:54

    Καλή επιτυχία!

  2. chrismos
    Ιαν. 27, 2012 @ 19:51:37

    Ζηλεύω τ’ αυτιά και τα μάτια όσων παρευρεθούν.
    Εύγε φυλλαράκι και πάντα τέτοια!!!

  3. theogrocer
    Ιαν. 28, 2012 @ 11:30:42

    Καταθέτω κι εγώ τη ζήλεια, Καίτη, Χαρά μου. Μπράβο σ’ όλο!

  4. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 28, 2012 @ 19:04:05

    Ευχαριστώ άπαντες παίδες
    Ya τα καλ ass σας λόγια.

  5. theogrocer
    Ιαν. 30, 2012 @ 23:57:37

    Δηλαδή εσύ αυτή τη στιγμή είσαι στύσην αυλή α;
    Α ρε ΑΤΜ κενωνία!

  6. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 31, 2012 @ 19:46:28

    #theogrocer
    Ναι την ώρα που άφησες το σχόλιο ήμουν στύσην αυλεία.
    Θρίαμβος!!!!

  7. theogrocer
    Φεβ. 01, 2012 @ 12:55:33

    Three ίαμβος! Δηλαδή θα πρέπει τώρα να γράψεις τρεις ιάμβους!

  8. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 01, 2012 @ 13:48:50

    Ναι. Αλλά πρώτα να φτιάξω μια ομελέτα με three αβγος, να πάρω τα πάνω μου.

Σχολιάστε

