προπόνηση ορχήστρας

ακρυλικό και κολάζ σε καμβά (34χ26)

6 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Ιαν. 18, 2012 @ 14:44:53

    Βλέπω πολύ πράσινο, μούντζες, χέρια που υποδεικνύουν, έναν που συνεχίζει το βιολί του, άλλον που βουτάει νότες… ε, ως τεχνο-Κρητικός είμαι σχεδόν σίγουρος ότι αυτός με τη μπαγκέτα είναι ο Παπαδήμιος!

  2. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 18, 2012 @ 18:19:55

    Όχι ρε γαμώτο! Για τερματοφύλακα τον προπονούσα. Οτι βουτάει νότες μοιάζει;
    Θα το πω του Λουκά

  3. chrismos
    Ιαν. 18, 2012 @ 22:38:18

    Πωλεί, ωρέ, ως τίτλος κι επαιτη χυμένοι οι Κρητικοί του theo.
    Κι εγώ τον ίδιο τίτλο θα …δεινα: «Look άσσο εν ορχεις τρωτοίς»

    (Όταν χάνω τα γυαλιά μου, βλέπω άλλα αντ’ άλλων!…
    Η μολότοφ (δεξιά) μου φάνηκε σαν σαξόφωνο και το μασούρι ΤΝΤ με το φυτίλι (αριστερά) το είδα σα μικρόφωνο! Χαχαχα… πολύ πλάκα έχει η στραβομάρα μου…)

  4. theogrocer
    Ιαν. 19, 2012 @ 00:03:33

    Εγώ πάλι δεν έχω πρέσβη οπή, α! Αλλά μπερδεύομαι επειδή είναι σαν Άντα να κλάσεις!
    Τελικά μ’ άλλον η μαία μου! SOS!

  5. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 19, 2012 @ 01:02:40

    Αυτό θα πει ξου ρε αλί σμος!
    Μάλλοντο έργο μου είναι πετυ χυμένο.
    … λέμε τώρα!

  6. theogrocer
    Ιαν. 19, 2012 @ 12:23:52

    Ούτε συ ζήτηση περιττού ότι είναι petit χυμένο!
    Στα έργα σου ίππο κλεινόμαστε

Σχολιάστε

