μοιρασιά

Η κόρη μου (5 χρονών) και η ξαδέρφη της (6) είπαν χτες τα κάλαντα σε κάτι γνωστούς και συγγενείς

Το ενδιαφέρον της ιστορίας είναι το πως μοίρασαν τα λεφτά:

Η μία πήρε τα κέρματα κι η άλλη τα χάρτινα!

Όταν το βράδυ προσπαθήσαμε να τους εξηγήσουμε πως δεν τα μοίρασαν σωστά, έβαλαν τα κλάματα.

Επέμεναν πως έτσι έπρεπε να τα μοιράσουν και πως εμείς δεν ξέρουμε.

Μάλλον έχουν δίκιο.

Η αξία των χρημάτων έγκειται στο τι κάνεις μ’ αυτά.

 

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. roadartist
    Δεκ. 26, 2011 @ 00:22:13

    Πόσο διαφορετικός θα ήταν ο κόσμος αν είχε την αθωότητα των παιδιών;
    Καλές γιορτές σε σένα και στην οικογένεια σου! Ότι ποθείς ευχή μου!

  2. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 26, 2011 @ 12:19:56

    Ευχαριστώ, να σαι καλά

  3. Xρήστος
    Δεκ. 26, 2011 @ 14:16:07

    …και πόσα ακόμα έχουν να μας διδάξουν τα παιδιά…
    και ο κόσμος θα ήταν πιο όμορφος αν γινόντουσαν, αυτά οι δάσκαλοι και εμείς οι μαθητές.
    Εβίβες Σόλω.

  4. theogrocer
    Δεκ. 26, 2011 @ 23:37:26

    Έχω την αίσθηση ότι αυτή που πήρε τα χάρτινα πιάστηκε κορόιδο… ΙΚΑ no λάθος;

  5. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 27, 2011 @ 03:36:01

    Όπως έλεγε και κάποιος οικονομολογόγος η αξία των χρημάτων έχει να κάνει με την… αξία τους στη χρήση. Αν πχ χρειάζομαι 50 κι έχω 1000 , τότε έχω πολλά. Αν όμως έχω 1000 ενώ χρειάζομαι 3000, τότε έχω λίγα. Αν βρω στην έρημο ένα μηχάνημα που βγάζει νερό αλλά παίρνει κέρματα ενω εγώ έχω 1.000.000 χάρτινα, είναι σα να μην έχω τίποτα.
    Η κόρη μου που πήρε τα κέρματα, ειτε σκέφτηκε πονηρά συσχετίζοντας την αξία με το βάρος (τα παιδιά δεν είναι και τόσο αθώα πάντα) , είτε (που θεωρώ πιθανότερο), τα θέλει για ένα παιχνίδι που έχει που είναι σαν ταμιακή μηχανή κι έχει ψεύτικα κέρματα, οπότε τώρα θα βάλει αληθινά.

  6. chrismos
    Δεκ. 27, 2011 @ 15:29:49

    Επιτέλους, ας διδαχτούμε κάτι από την αθωότητα της Σαββίνας!
    Μ’ αυτή την παιδική αθωότητα πρέπει όλοι μας να στεκόμαστε δίπλα στο αφύλαχτο παγκάρι της εκκλησίας.

  7. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 27, 2011 @ 16:04:37

    Ακριβώς.
    Τι τα θέλουμε τα χάρτινα που΄ναι στις τράπεζες και που είναι και φυλαγμένες;
    Ενώ οι άγιοι, στόμα έχουν και μιλιά δεν έχουν.

  8. mairi
    Φεβ. 15, 2012 @ 18:20:41

    Καταπληκτική η ματιά των κοριτσιών!!! Υπέροχες οι ψυχές τους….

  9. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 15, 2012 @ 20:30:15

    #mairi
    Μακάρι να παραμείνουν έτσι κι όταν θα’ ναι μεγάλες.

  10. Trackback: εορταστικές επαναλήψεις | σολωμάντζαρος .............. δια χειρός

Σχολιάστε

