πάρε με στο τηλέφωνο

κλικ εδώ

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Οκτ. 21, 2011 @ 23:28:51

  2. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 24, 2011 @ 22:01:12

    Στο τελευταίο σου σχόλιο στο «δημοψήφισμα» μου έγραφες πως δεν έχεις μυαλό κλπ. Μετα σου είπα πως κι εγώ που έχω …κλπ.
    Τελικά που το μυαλό μου; Τρίχες έχω κι εγώ.
    Από χτες κοιτάζω το σχολιό σου με τη χούφτα και δεν καταλαβαίνω τίποτα!!!
    Δε μου λέει τίποτα το εν λόγω εργαλείο. Μοιάζει λίγο με σίδερο αλλά…
    Κενόν εις το πηλίκο

  3. theogrocer
    Οκτ. 24, 2011 @ 23:34:01

    Μήπως κατάλαβα εγώ;
    Απλά είπα να σου κοινοποιήσω μια προσφορά ακόμα, αφού τις τραβάς σαν μαγνήτης…
    Και η Σάλλα με υγεία

  4. chrismos
    Οκτ. 25, 2011 @ 18:34:51

    Ρε συ, φυλλαράκι, σα φταις τις μαύρες επ’ οχιές,
    αν πάρεις τηλε-φόνοι μ’ αγια τέτοια ΠΡΟΣΦΟΡΑ
    πάρε με στο τηλέφωνο…

  5. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 25, 2011 @ 21:34:41

    #chrismos
    Εντάξει. Αλλά θα βάλεις το τυρί (ή ελιές)
    Και … άντε να βάλω κι εγώ τη ρακή και τίποτα….
    εξτραδάκια που μου περίσσεψαν απο άλλη προσφορά

  6. chrismos
    Οκτ. 25, 2011 @ 23:03:55

    Έχεις μια κακιά συνήθεια να με φέρνεις σε …εύκολη θέση

  7. theogrocer
    Οκτ. 25, 2011 @ 23:39:25

    Αυτή η κάκιστη παροιμία «μοναχός σου χόρευε κι όσες θέλεις πήδα» ποτέ δεν με βρήκε σύμφωνο…

Σχολιάστε

