στη ζάλη της βουλής

κλικ εδώ

 

9 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Σεπτ. 30, 2011 @ 00:06:03

    Ψεύδεστε κύριε Καρα (τζα!) Ferry. Ε όχι και δύο ευρώ το σουβλάκι.

  2. σολωμάντζαρος
    Σεπτ. 30, 2011 @ 10:10:20

    Για έλα απο το Ρέθυμνο!

  3. theogrocer
    Σεπτ. 30, 2011 @ 16:50:35

    Α, μάλλον εσύ θα πρέπει να φύγεις από εκεί φίλε μου…

  4. σολωμάντζαρος
    Σεπτ. 30, 2011 @ 16:52:08

    To κακό είναι πως δε με διώχνουν
    Εξάλλου, όπου και να πάω η Ελλάδα με πληγώνει!

  5. faros
    Οκτ. 01, 2011 @ 07:19:04

    Έτσι όπως βλέπω τη φωτό … με … κραδαίνουσα την φραντζόλα … ωσάν …
    μου έρχεται να αναφωνήσω :

    Βοήθειά σας !!!!!!!!!!

    Καλημέρα, Καλό Μήνα !

  6. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 01, 2011 @ 13:22:31

    Βοήθειά μας και σε καλή μεριά
    (οι φρατζόλες)
    Καλό μήνα;

  7. faros
    Οκτ. 03, 2011 @ 21:08:59

    Σωστά ! Διορθώνω !

    Καλό, Αγωνιστικό Μήνα !

  8. κοκκινη κορδελα
    Οκτ. 04, 2011 @ 05:03:13

    βρε συ Σολο μου δεν μαρεσει να λεω στα μπλοκια λογακια δαφνοστεφανωτα και μεγαλοκουβεντες κυρους. Σε θαυμαζω πουλακι μου για την συγγραφικη σου ικανοτητα καυστικοτητα και το σατυρικο σου ταλεντο ! Εισαι ο ανθρωπος που θακουμπησω τις ρημαδοελπιδες μου οτι η Σατυρα σε αυτη την κολοχωρα εχει ελπιδες να αφησει τα αρχαιγονα μονοπατια της και να φταξει καινουργια αποτυπωματα…Ας ελπισουμε οτι η λαική σκεψη θα βαλει παλι την ομορφη σφραγιδα της και θα επαναλαβει τα αριστουργηματα της λαικης της τεχνης.Τι @!#!$#@τα μυρωδατα δηλ. μονο ο Αριστοφανης υπηρξε και κατοπιν πεθανε αυτο το ειδος? Aντε να χωσω μεσα κ τον Λαζοπουλο που τον εφαγαν τα ιντερνετ καφε (εξου και τα σλογκανακια του…) ξαι τον στερεψε το ατιμο το χρημα….κι εσυ τωρα θα μου πεις κυρα μου απο ολο αυτο το πανηγυρι των μαθηματικων πραξεων του κειμενου μου αυτο σου εμεινε? Θα σου πω πως ναι.Ο καλλιτεχνης γεννιεται ΔΕΝ γινεται και η δουλεια του ειναι να παιρνει την ψυχα ψωμι κ να την κανει αγαλμα, το γαλα και τ’αυγα ν’ανακατευει χρωματα και τις λεξεις για να καλλιεργει συνειδησεις στα χωραφια της καρδιας. Σε φιλω με τιμη και τυμπανοκρουσιες φιλε μου και υποκλεινομαι:-)

  9. σολωμάντζαρος
    Οκτ. 04, 2011 @ 21:25:30

    #faros
    Δεκτόν
    Αν και η λέξη αγώνας μου’ φερε στο νου τη λέξη αγωνία!

    #κόκκινη κορδέλα
    Αυτά να ρθεις να μου τα πεις μπροστά μου κι όχι στα μπλογκς να νομίζω πως με δουλεύεις!

Σχολιάστε

