ΔΕΘ (μέρος α’ )

κλικ εδώ

 

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Σεπτ. 12, 2011 @ 23:55:12

    Το ζήτημα της ΔΕΘ είναι άλλο: Ποιος θα είναι ο ένας εργαζόμενος σε κάθε σπίτι…

  2. chrismos
    Σεπτ. 13, 2011 @ 06:26:13

    Στην οικογένειά μου, εργαζόμασταν 3 άτομα· εγώ κι οι δυο κόρες μου. Για να τηρήσω την πρωθυπουργική οδηγία, αναγκάστηκα να καρφώσω στην ασφάλεια τις κόρες μου ως αναρχοκομμούνια, οπότε και τις απέλυσαν. Τώρα, επιτέλους, η οικογένεια διαθέτει ακριβώς έναν εργαζόμενο!

  3. πεννυ
    Σεπτ. 13, 2011 @ 10:28:46

    έχω πεθάνει στα γέλια. τρελή σουρεάλα ο αρχηγός. ούτε ο σεφερλής τέτοιο ταλέντο. αφού αναρωτιέμαι:μήπως γι’ αυτό τελικά τους ψηφίζουνε; από φοβερή αίσθηση του χιούμορ;

  4. σολωμάντζαρος
    Σεπτ. 13, 2011 @ 21:58:19

    #theogrocer
    Νομίζω το ζήτημα πρέπει να τεθεί …λίγο αλλοιώς.
    Τι είναι «οικογένεια»; Σ’ αυτό ως χώρα έχουμε απαντήσει απο χρόνια μη λέμε ξανά τα ίδια: πατρίς + θρησκεία = οικογένεια.
    Άρα το ερώτημα ξαναδιατυπώνεται ως εξής:
    Ποιός απο τους δύο θα δουλεύει; η πατρίδα ή η οικογένεια;
    Απάντηση δεν έχω αλλά μου έδωσες τροφή για σκέψη για μελλοντική «γανάρα»

    #chrismos
    Ποιόν; Τη γυναίκα σου!
    Μπράβο ρε , φοβερή ιδέα. Το κακό με μένα είναι πως η κόρη μου είναι ακόμα νήπιο.

    #Πέννυ
    Η φετινή του ομιλία είναι σκάλες ανώτερη. Φέτος μάλιστα παρουσίασε και θεατρικό, διότι οι ερωταποκρίσεις με τους δημοσιαγράφους έγιναν βάση θεατρικού σεναρίου. Ο άνθρωπος είναι μεγάλος λογοτέΓνης.

Σχολιάστε

