πως πέρασα των δεκαπεντΑύγουστο

κλικ εδώ

 

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. Θοδωρής
    Αυγ. 18, 2011 @ 23:42:35

    Εγώ ξύπνησα το πρωί, πλύθηκα, έκανα την προσευχή μου και πήγα με τα γόνατα στην Παναγία της Τήνου. Εκεί είχα τη φαεινή ιδέα να ρωτήσω «τίνος είναι η Τήνος» κι ένας Γερμανός χαμογέλασε και μου έδωσε λίγες χάντρες κι ένα καθρεφτάκι, λέγοντας: «Σώπασε κυρα-Δέσποινα και μην πολυδακρύζεις, πάλι με χρόνια και καιρούς πάλι δικά σας θα ‘ναι»…

  2. chrismos
    Αυγ. 19, 2011 @ 08:56:57

    Χααχαχαααα!…Βοή θιάσου Θοδωρή! Ειπαν «αγία» να μας έχει καλά, να μη χεστούμε στα γέλια από Τηνο μολογία σου!
    Πιστός και γνήσιος Τηνήσιος ι θα γενής (ή δεν θα γενείς…)
    Αλλά κοντά στο ΝΟΥΝΟΥ κι η γλώσση: Μύξα να βρίσει στα θεία!

    Αλέξανδρε,
    πάνω-κάτω όλοι τις ίδιες συνήθειες είχαμε από μικρά παιδιά τέτοιες άγιες μέρες:
    Προσευχή-αυνανισμός-προσευχή-αυνανισμός κ.ο.κ.
    (ενί ΟΤΕ πολλοί κρατάμε της παρά δόσης μέχρι καις ήμερα…)

  3. σολωμάντζαρος
    Αυγ. 19, 2011 @ 16:53:12

    #Θοδωρής
    Ώρες ΄΄ωρες έχεις κάτι φοβερές ιδέες.
    Απέστειλέ μου καμιά χαντρούλα. Καθρεφτάκι δε θέλω. Ξέρω τι σκατόφατσα είμαι.

    #chrismos
    Εγώ πλέον έχω πάψει να προσεύχομαι.

  4. stefanos maximos
    Αυγ. 20, 2011 @ 11:13:07

    Γεια!
    ειμαι ο Στεφανος Μαξιμος και αυτα ειναι τα μπλογκ μου :
    http://mag-gr.blogspot.com (για ελληνικα περιοδικα)
    http://blogo-gr.blogspot.com (για ελληνικα μπλογκ)
    http://imertv.blogspot.com (για ελληνικη τηλεοραση)

    Αν θελεις διαβασε τα και αν σου αρεσουν γινε μελος και βαλε τα στη λιστα σου.
    Θα κανω κι εγω το ιδιο και θα σε διαβαζω.

    Ευχαριστω.

  5. σολωμάντζαρος
    Αυγ. 20, 2011 @ 15:48:49

    #stefanos maximos
    Χαρας το κουράγιο σου!
    Το πρώτο μπλογκ είναι πιο κοντά στα γούστα μου.
    Θα σε έχω υπόψιν μου.

  6. Οδυσσέας Ξένος
    Αυγ. 24, 2011 @ 22:21:37

    εγό τον δεκαπεντάβγουστο έκανα παρέα στο φίλο μου τον Αλέξανδρο που ήτανε αρωστος κε δεν έκανε κι εκείνος τίποτα.
    Κώστας Κουκουζέλης

    *την άλλη μέρα όμως που του πεσε (ο πυρετός)…έγινε της πουτ@ν@ς

    υγ. τέλειο κείμενο σύντεχνε, γέλασα με την ψυχή μου ! να ‘σαι καλά !!!

  7. σολωμάντζαρος
    Αυγ. 25, 2011 @ 21:39:06

    Δεν είμαι καλά. Σκέφτομαι απο τώρα τα Χριστούγεννα.

Σχολιάστε

