φεύγω εγώ, έρχεται η γανάρα

Αγαπητοί φίλοι, θαυμαστές και θαυμάστριες του Σωλομάντζαρου, ξέρω πως σας έχω λείψει φριχτά τους τελευταίους μήνες.

Όπως θα έχετε παρα τη ρήσει το μπλογκ υπολειτουργεί.

Ο προ τρισιμισιετίας ενθουσιασμός μου  έχει ξεφουσκώσει.

Όσο πάει και απομακρύνομαι από το Ίντερνετ. Από το facebook μου στέλνουν συνέχεια μηνύματα και με ρωτάνε αν είμαι καλά γιατί έχω 5 μέρες λέει, να μπω κι έχω χάσει πολλά πράγματα.      

Δεν έχω πια όρεξη ούτε για μπλογκότσαρκα. Ίσως αυτό στεναχωρεί κάποιους φίλους (αυτό δεν το λέω ειρωνικά και αυτά τα χρόνια ξέρουμε ποιοι δεθήκαμε περισσότερο), αλλά μάλλον περνάω τη φάση μου.

Μου έχει φύγει ακόμα και η διάθεση να κάνω σχόλια ή να απαντάω σε αυτά.  Γι΄ αυτό ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν δεν απαντήσω σε σχόλιά σας. Σκέφτομαι ακόμα και να κλείσω τη φόρμα των σχολίων , αλλά  δεν ξέρω αν είναι και σωστό κάτι τέτοιο.

Τέλος πάντων η «επαφή» μας δεν θα χαθεί ολότελα.

Από Πέμπτη 23 Ιουνίου , ξεκινάω να γράφω μια στήλη σε μία τοπική εφημερίδα την Κρητική Επιθεώρηση. Η εφημερίδα έχει και δικό της ιστότοπο κι έτσι κάθε βδομάδα θα βάζω το λινκ που θα παραπέμπει στο κείμενό μου που θα έχει δημοσιευτεί.

Η αλήθεια είναι πως μου λείπετε , αλλά διαφορετικά πράγματα έχουν βάλει άλλες προτεραιότητες. Εν καιρώ ίσως ξαναποκτήσουμε την πρότερη επαφή μας.

Α, η στήλη στην εφημερίδα θα λέγεται «η γανάρα» 

  

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Ιον. 23, 2011 @ 00:20:46

    Μη νοιάζεσαι Solo και κοίτα να είσαι καλά.
    Σε καλωσορίζουμε στις τάξεις μας νέε συνάδελφε!
    Αλήτες, ρουφιάνοι, δημοσιογράφοι…

  2. λερναια υδρα
    Ιον. 23, 2011 @ 06:06:40

    Θα φύγω μια μέρα
    σαν όλες τις άλλες
    θυμήσου
    εσύ θα νομίζεις
    ό,τι έχω πάει απλά για τσιγάρα
    γιατί δεν νιώθεις
    το φθισικό ρολόι
    που με τρώει νύχτες χιλιάδες

    Γιατί δεν ένιωσες ποτέ
    την ξεφτίλα των παιχνιδιών
    την πληγωμένη επιστροφή των σκυλιών
    που μ’ αρρώσταινε τόσο…

    Θα φύγω μια μέρα
    πιο πλούσιος, πιο πονεμένος, πιο γυμνός
    ανήμπορος να ξημερώνομαι
    διψασμένος πάνω στα χείλη σου
    γιατί δεν νιώθεις
    το φθισικό ρολόι
    που με τρώει νύχτες χιλιάδες

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ -ΩΧΡΑ ΣΠΕΙΡΟΧΑΙΤΗ

  3. Φαίδρα Φις
    Ιον. 23, 2011 @ 06:35:07

    καλή τύχη στη δημοσιογραφία Σόλο!
    (το’πες και τελείως στεγνά κι έψαχνα για υπογλώσσια πρωί πρωί)

    χτύπα τους αλύπητα από τη γανάρα
    πες μου όμως τι παναπεί γανάρα?

    εν πάση περιπτώσει μου αρέσει το σκίτσο
    με τα μάτια-ψάρια…ή βλέπω ό,τι μου καπνίσει 🙂

    καλημέρα!

  4. σολωμάντζαρος
    Ιον. 23, 2011 @ 09:41:35

    Ρε παιδιά, ήρεμα! Όποιος γράφει δηλαδή μια μαλακία σε κάποια εφημερίδα γίνεται και δημοσιογράφος;
    Δημόσια – βέβαια – γράφω κι απο δω.
    Έτερον εκάτερον το ένα , έτερον εκάτερον το άλλο.

  5. κοκκινη κορδελα
    Ιον. 23, 2011 @ 11:32:40

    δεν χαθηκες δεν χαθηκαμε…βλεπομαστε απο την κλειδαροτρυπα!! Σου εκαναν καλο τα μπλοκια…γιατι ετσι ξεμπλοκαριστηκες και μπηκες με το καλο »ποδι»στην πραγματικοτητα!! Ευγε! εισαι σε καλο δρομο κι αν ξαναγυρισεις παλι σε καλο δρομο θα σαι επαναπατρισμενος. ορισμενοι ανθρωποι ειναι ταγμενοι ο,τι κανουνε να ειναι μοναχα για καλο!Φιλί για γουρι κι εδω ειμαστε:-)

  6. πέννυ
    Ιον. 23, 2011 @ 11:44:31

    Σόλο που πάς και μας αφήνεις σόλο;κλαψ λυγμ που λένε και οι κομικ..
    Τα νέα κατά τα άλλα είναι υπέροχα! Καλή αρχή!Συμφωνώ και επαυξάνω με την κίνηση και βέβαια έχω τεράστια περιέργεια τί είναι η γανάρα και ελπίζω να μας συνδέσεις καταλλήλως για να μπορούμε να διαβάζουμε τα άρθρα σου και οι εκτός της νήσου..να σαι καλά και ακμαίος!

  7. Οδυσσέας Ξένος
    Ιον. 23, 2011 @ 12:04:47

    άστα αυτά ρε σύντεχνε…
    » απομακρύνομαι από το Ίντερνετ»
    «Δεν έχω πια όρεξη ούτε για μπλογκότσαρκα»
    «μάλλον περνάω τη φάση μου»
    κτλ. κτλ.
    με έχουν χωρίσει με σοβαρότερες δικαιολογίες… τσσσ

    Πες το καθαρά !
    «Τώρα που είμαι συνάδελφος με τον Λάρι Κινγκ , τον Γιάννη Πρετεντέρη και τον Αιμίλιο Λιάτσο…
    δεν μπορώ να ασχολούμαι μαζί σας…. και πολύ σας ανέχτηκα»

    να ξέρουμε κι εμείς τη θέση μας και κρυφά να καμαρώνουμε : «τον βλέπεις αυτόν εκεί τον σπουδαίο;….καλά, κολλητός λέμεεε…»

    Καλή επιτυχία !
    και να μην ξεχνάς να βάζεις το λινκ στο μπλογκ για να μπορώ κάθε βδομάδα
    «από γανάρα σε γανάρα να πετάαααω…»

    προσφορά: μια πρόχειρη ετοιμολογία
    είναι η γάνα, κι είναι αυτή που της μοιάζει : η σαγάνα -> το μικρό της το λένε σαγανάκι
    ε, τη μεγάλη γάνα τη λένε γανάρα.

  8. Οδυσσέας Ξένος
    Ιον. 23, 2011 @ 12:05:56

    καλά μωρέ….ετυμολογία –

  9. σολωμάντζαρος
    Ιον. 23, 2011 @ 16:18:54

    Ωραία φάση οι αποχαιρετισμοί. Έχουν συγκίνηση , σπαραγμό κλπ.
    Αλλά υπάρχουν και τα μέηλ.
    Εξάλλου κάθε βδομάδα … απο γανάρα σε γανάρα θα πετάτε
    (καλό αυτο θα το βάλω σε κάποιο άρθρο!)

  10. theogrocer
    Ιον. 24, 2011 @ 00:28:57

    Σαφώς και γίνεται δημοσιογράφος Solo! Αυτό λέει η λέξη, απλά πράγματα. Όσο κι αν στην εποχή μας οι δημοσιογράφοι πλήθυναν μέσω των blogs…

  11. chrismos
    Ιον. 24, 2011 @ 18:34:24

    Φυλλαράκι, καλή επιτυχία καις αυτό το πόστο!
    Καλά λέει το Φαιδράκι. Με το καυτό σου χιούμορ μήνα Φις εις κανέναν …ατηγάνιστο!
    (γιά να δούμε πόσα «ψάρια» χωράνε εις …τηγανάρα σου)

    ~Οδυσσέα, εις τύχη του Χρηστάκη έγραψαν!
    η ΣΕΑΠ εκτός! (καις άντρα γουδοποιός, αλλά κωμικέ σαν φιλόλογος!)

  12. σολωμάντζαρος
    Ιον. 25, 2011 @ 16:21:27

    Ρε τηγανάρα μου τι μεζέδες έχεις να ψήσεις!

Σχολιάστε

