το έργο τέχνης

Το έργο τέχνης μπορούμε να το προσεγγίσουμε κυρίως με δυο τρόπους:

Ο ένας είναι ο καλλιτεχνικός – πνευματικός.

Ο άλλος είναι  (και) ο οικονομικός. Αυτό που λέμε το χρηματιστήριο της τέχνης.

Όταν μιλάμε για έργα που βρίσκονται σε μεγάλα μουσεία , όπως για παράδειγμα στο Λούβρο, τότε αναφερόμαστε σ’ αυτά, βασικά , με καλλιτεχνικά – πνευματικά κριτήρια.

Όταν όμως μιλάμε για έργα τέχνης που βρίσκονται απούλητα στο εργαστήριό μου, τότε η προσέγγισή μας σ΄ αυτά γίνεται ΚΑΙ με οικονομικά κριτήρια: ευκολίες πληρωμής, εκπτώσεις, παζάρια, δόσεις με το κομμάτι (σε κάθε δόση αποστέλλεται και αντίστοιχο κομμάτι του έργου)  , δόσεις με το έργο (σε κάθε δόση αποστέλλεται κι άλλο έργο), ανταλλαγή σε είδος, (δίνεις δύο Πικάσο παίρνεις έναν Ανδρουλάκη) κλπ, κλπ.

Αγαπητοί φιλότεχνοι, λάτρεις του ωραίου (μου) , αλλά και …πατριώτες… Τι περιμένετε; Να  ξενιτευτούν Ελληνικά αριστουργήματα; 

Να πληρώνουν εισιτήριο τα παιδιά σας για να δουν τα έργα μου στο Λούβρο;

Μην περιμένετε κάτι τέτοιο, διότι θα είναι πολύ αργά (κυρίως για μένα)

9 Σχόλια (+add yours?)

  1. chris jack
    Απρ. 17, 2011 @ 17:00:44

    Ααααχχχ…
    καλά τα λες, αλλά, ποιος σε ακούει…
    ιδιαίτερα αν δεν υπάρχει φράγκο ούτε για ρακή…

  2. ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ
    Απρ. 18, 2011 @ 07:13:20

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ.
    ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΛΑΘΟΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΑΓΙΟ ΔΗΛΑΔΗ ΣΑΝ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΝΑΜΗ ΕΧΕΙ ΥΛΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.ΑΤΟΜΟ ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ »ΧΑΜΕΝΟ»ΠΟΥ ΝΑΜΗΝ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΟΜΩΣ Ο ΟΤΕ Η ΔΕΗ Η ΕΦΟΡΙΑ ΤΟ ΙΚΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΝΟΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ, ΑΝΕΧΕΙ ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ…ΚΑΤ ΕΜΕ Η ΤΕΧΝΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ.ΜΗ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ .Η ΤΕΧΝΗ ΚΡΑΤΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΕ ΣΩΣΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΡΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.ΠΡΩΤΑ ΓΡΑΦΤΗΚΕ Ο ΘΟΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΓΙΝΕ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΗΔΗ ΘΙΞΕΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ…ΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ,ΕΓΟΝΟΠΟΥΛΟ,ΤΣΙΤΣΑΝΗ…ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ Η ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΝΟ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΣΤΕΝΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΟΥΝ;
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΟΥΒΡΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΟΥΒΡΟ…
    ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΓΓΑΛΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΤΕΧΝΗ,ΤΗΝ ΣΤΗΜΕΝΗ ΤΗΝ ΟΙΚΤΡΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗ.
    (ΧΑΡΗΚΑ ΙΔΙΑΤΑΙΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΣΟΥ…)

  3. σολωμάντζαρος
    Απρ. 18, 2011 @ 09:27:25

    #chris jack
    Άτιμη κενο νοία

    #ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ
    Έτσι είναι.
    Αλλά αυτή η χώρα πάντα μπέρδευε την βούρτσα με την …
    Πχ να χορεύουν βαλς με τα τσαρούχια επί Όθωνα, να απαγορεύουν το μπουζούκι ως αντεθνικό επί Μεταξά κλπ,κλπ…
    Μέσα σ΄όλο το χαμό κι εγώ όπως όλοι, ΔΕΝ προσδοκώ ανάσταση διότι ανασταίνονται οι πεθαμένοι και ως γνωστόν
    η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει.
    (αλλά κάποιος να την ξυπνήσει)

  4. ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ
    Απρ. 18, 2011 @ 16:04:00

    ΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ…

  5. κοκκινη κορδελα
    Μάι. 02, 2011 @ 20:41:46

    τι να πω…αργα σε διαβασα και τωρα σιγουρα θα σε ακριβοπληρωσω….εχω χασει ετσι εργα…ΟΥΥΥΥΥΥ να κατι που το μετανιωνω…εχω δε γεμισει με δικα μου μα ειμαι ακριβη ακομα κι εγω για να με αγορασω…καταλαβαινεις!! προβλημα. Τι λες φιλε ανταλλασουμε εργα? ή ακομα καλυτερα σου δινω μια μινιατουρα μου δινεις μια ντουζινα αυγα και τουμπαλιν;-))

  6. σολωμάντζαρος
    Μάι. 02, 2011 @ 22:15:05

    #κοκκινη κορδελα
    Δεν έχω αντίρρηση με τη συναλλαγή που προτείνεις αλλά με μπερδεύει λίγο αυτό το «τούμπαλιν»
    Δηλαδη θα μου επιστρέψεις πίσω τ΄αυγά;

  7. κοκκινη κορδελα
    Μάι. 04, 2011 @ 08:18:17

    xaxaxaxaXAXAXA καλοοοο. Εσυ για να τα κανεις αυγοτεμπερα κι εγω για να ρουφηξω το αυγο μου!!!!!!!!!!

  8. παρασκευή απόγευμα
    Μάι. 19, 2011 @ 12:42:58

    Καλό!

    (βλέπω μεγάλη αποχή απ’ τα blog γενικώς…κάτι συμβαίνει!)

  9. σολωμάντζαρος
    Μάι. 19, 2011 @ 22:40:41

    #παρασκευή απόγευμα
    Εσωτερική απαναδιαπραγμάτευση

Σχολιάστε

