γειά σου δικέ μου…

Στίχοι: Λάζαρος Ανδρέου
Μουσική: Νίκος Παπάζογλου
Πρώτη εκτέλεση: Νίκος Παπάζογλου

Κοιτώ τον ίσκιο μου τις νύχτες
Κάτω απ’ τα κίτρινα φανάρια
Γεια σου δικέ μου, γεια σου δικέ μου, μουρμουρίζω
Μα αυτός πετάει σ’ άλλα φεγγάρια

Ούτε ο ίσκιος μου με θέλει
Μες την άδεια λεωφόρο
Και στον τοίχο, και στον τοίχο κουβεντιάζω
Μ’ ένα μαύρο μαρκαδόρο

Κοιτώ τον ίσκιο μου τα βράδια
Είμ’ εγώ χωρίς εμένα
Περνούν διαβάτες, περνούν διαβάτες, τον πατάνε
Μα αυτός κοιτάει αλλού θλιμμένα

5 Σχόλια (+add yours?)

  1. λερναια υδρα
    Απρ. 17, 2011 @ 23:21:10

    ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΔΕ ΑΝΤΕΞΑΝ ΧΩΡΙΑ ΓΙΑ ΠΟΛΥ…

  2. theogrocer
    Απρ. 18, 2011 @ 00:11:59

    Μοναδική η επιλογή σου Solo, μπράβο! Ίσως το πιο προσωπικό του μα σίγουρα το δικό μου αγαπημένο τραγούδι του (μαζί με τον «μοναχό τον άνθρωπο»).
    Ακόμα πιο φτωχοί από σήμερα. Πάμπτωχοι αν σκεφτείς ότι και στην τέχνη ισχύει ό,τι και για το γ@μημένο μνημόνιο: μία θέση για κάθε πέντε που φεύγουν…

  3. σολωμάντζαρος
    Απρ. 18, 2011 @ 09:15:07

    #λερναια υδρα
    Να δούμε κι εμείς πόσο θ΄αντέξουμε με απώλειες που δεν αναπληρώνονται.

    #theogrocer
    Mία θέση για κάθε πέντε;!!!
    Μήπως θέλεις να πεις για κάθε πενήντα;

  4. Ρεγγίνα
    Απρ. 19, 2011 @ 22:59:20

    Άφησε πίσω του ένα δυνατό Αχνάρι που δεν σβήνεται όπως συμβαίνει μ εκείνους που είχαν Ψυχή στα λόγια και στο έργο τους.
    Ανήκει σ εκείνους.

    Καλή Ανάσταση

  5. σολωμάντζαρος
    Απρ. 19, 2011 @ 23:41:32

    #Ρεγγίνα
    Για μας!
    Γιατί ο Παπάζογλου δεν την χρειάζεται πλέον. Πέρασε στην αιωνιώτητα.

Σχολιάστε

