οι αρλ εκείνοι μου – έκθεση

Ώρα είναι σιγά σιγά να εκτεθούν οι αρλ εκείνοι μου

Να ηρεμίσω κι εγώ , να ηρεμίσετε κι εσείς!

Κι όποιος είναι στο Ρέθυμνο τον περιμένω να τον δω κι απο κοντά

Τους υπόλοιπους αρλ εκείνους μπορείτε να τους δείτε  ΕΔΩ

16 Σχόλια (+add yours?)

  1. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 25, 2011 @ 09:01:06

    βρε συ Αλεξανδρε μου ετσι οπως χαζευα τους αρλεκινους σου σκεφτηκα πως θαθελα πολυ να εχω την σειρα ολοκληρη σε γραμματοσημα….για τη συλλογη μου!!!ΥΠΕΡΟΧΟΙ

  2. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 25, 2011 @ 09:50:59

    #κοκκινη κορδέλα
    Διατίθενται και σε σετάκι γραμματοσήμων με δώρο τον μεγεθυντικό φακό.
    Στο μέλλον, θα τους κάνω αστερισμούς
    (με δώρο το τηλεσκόπιο)

  3. Δύτης των νιπτήρων
    Φεβ. 25, 2011 @ 09:52:38

    ελήφθη!

  4. ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ
    Φεβ. 25, 2011 @ 15:24:58

    KAΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ !!!!(ΑΝ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΗ Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ …ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΡΛΕΚΙΝΟΙ ΣΟΥ ΟΛΟΥΣ!!!)

  5. theogrocer
    Φεβ. 25, 2011 @ 17:38:46

    Μήπως θα κυκλοφορήσουν και πάνω σε ένσημα; Αυτό θα τους κάνει σπανιότατους!
    Καλή επιτυχία στην έκθεση, το αξίζουν και αυτοί και εσύ.

  6. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 26, 2011 @ 01:18:48

    #Δύτης των νιπτήρων
    ΟΒΕΡ
    (θα έχουμε και Δύτες των ρακοπότηρων)

    #ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ
    Σ΄ευχαριστώ
    Βλέπω κι εγώ πως έχουν όντως εντυπωσιάσει αρκετούς. Δεν ξέρω αν φταίνε οι απόκριες και το όλο κλίμα ή … «κάτι άλλο»

    #theogrocer
    θενκ γιου του
    Φυσικά και θα κυκλοφορήσουν πάνω σε ένσημα. Στα δικά μου
    Αυτό θα τους κάνει κάτι πάρα πάνω απο σπανιότατους,
    θα τους κάνει ανύπαρκτους
    άρα υπερπολύτιμους
    Τελικά το 2011 παράγω σπουδαία τέγνη

  7. ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ
    Φεβ. 26, 2011 @ 07:40:35

    »ΦΤΑΕΙ» ΟΤΙ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΞΟΝΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΠΟΥ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑ ΡΟΜΒΙΚΟ .Ο ΡΟΜΒΟΣ ΩΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΑΧΗΣ ΣΤΙΣ ΡΩΜΑΙΚΕΣ ΛΕΓΕΩΝΕΣ .ΕΝΔΟΜΥΧΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΛΟΣΥΝΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .»ΟΤΑΝ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΕΡΕΟ ΝΟΒΑ» ,ΕΜΕΝΑ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ …

  8. Φαίδρα Φις
    Φεβ. 26, 2011 @ 09:09:59

    καλή τύχη κι από μένα
    από καρδιάς η ευχή

    εγώ θα ήθελα να κοπούν σε νομίσματα οι Αρλεκείνοι
    -χρυσά κατά προτίμηση διότι τρέχουν διάφοροι λογαριασμοί-
    για να ηρεμήσω

    αυτά

    καλημέρα!

  9. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 26, 2011 @ 13:43:15

    #λερναια υδρα
    Καλό αυτο με τους ρόμβους! Έχω υπόψιν μου κανα δυο σπαστικούς που σίγουρα θα έρθουν στα εγκαίνεια με αρνητική προδιάθεση. Θ΄αρχίσω να τους λέω για ρωμαϊκές λεγεώνες, Θα τους στείλω!

    #φαίδρα φις
    Σ΄ευχαριστώ
    Κι εμένα τρέχουν οι λογαρισμοι αδιάφοροι (για μένα)
    Κάτι σα νόμισμα βλέπω κι εγώ τους αρλ εκείνους για να τους εξαργυρώσω

  10. πέννυ
    Φεβ. 26, 2011 @ 15:15:59

    Βγάλτους έξω να τους δούμε! Είναι τόσο ωραίοι άλλωστε!
    ουπς συγνώμη επηρρεάστηκα από το κλίμα των απόκρεω)

    Καλή επιτυχία από καρδιάς, σε κάθε επίπεδο και..αστερισμό!

  11. Οδυσσέας Ξένος
    Φεβ. 26, 2011 @ 18:39:06

    σύντεχνε, είμαι σίγουρος πως (αρλ)ετούτοι οι αρλ εκείνοι
    θα συγκινήσουν όσους τυχερούς τους δουν από κοντά.

    Εύχομαι από καρδιάς καλή επιτυχία
    (και δεν εννοώ μόνο καλλιτεχνική – που είναι εξασφαλισμένη)

  12. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 27, 2011 @ 00:19:47

    #πέννυ
    Προς το παρόν τους έχω μέσα να μη κρυώνουνε.
    Καλά κάνεις – απ’ ότι μου λένε – που επηρρεάζεσαι απο τέτοια κλήματα
    Σλ ευχαριστώ

    #Οδυσσεας Ξένος
    Μακάρι γιατί θα συγκινηθώ κι εγώ απο την επιτυχία τους
    (όχι την καλλιτεχνική βέβαια που όπως – ορθά – λες , είναι εξ ασφαλισμένη)

  13. Ρεγγίνα-Αναΐς
    Φεβ. 27, 2011 @ 17:39:27

    Μακάρι να ήμουν εκεί να τους δω από κοντά καθώς είναι μοναδικοί, ιδιαίτεροι, ιδιότροποι(!) σαν εσένα..

    Καλή επιτυχ’ια

  14. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 27, 2011 @ 17:59:59

    #Ρεγγίνα – Αναϊς
    Εγώ ιδιότροπος;
    Με ιδιαίτερο τρόπο ίσως!
    Σ΄ευχαριστώ πάντως

  15. chrismos
    Φεβ. 27, 2011 @ 19:55:41

    Γέλασα πολύ με την Πέννυ …Σαμίου και με τους (αρλ)ετούτους του Ο.Ξ.

    Φυλλαράκι σου εύχομαι ολόψυχα
    Να ‘χει σκαλί επί τοιχία και καλέσεις πράξεις!

  16. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 28, 2011 @ 01:01:16

    #chrismos
    Kι εγώ γέλασα.
    Μετ΄αρλ ετούτα και με τ΄αρλ εκείνα , ειναι κι απόκριες
    πρέπει να το ρίξουμε και λίγο όξω (το καράβι)
    Αλλα να κάνουμε και τίποτα καλές εις πράξεις
    αγα θές (δε θες)
    Σεφ χαριστώ

Σχολιάστε

