οι αρλ εκείνοι μου, 16

Advertisements

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 21, 2011 @ 15:44:46

    μαρεσει η διαφανεια των μοτιβων σου! Μαρεσει το παιχνιδισμα των ψυχρων και θερμων χρωματων σου που περνανε μεσα απο τα μαλλια κ ενωνουν τις δυο επιφανειες. Εχω αναγκη να σου πω Γινε πιο τολμηρος παιξε με τις υφες …δεν ξερω γιατι με ξενιζει το ρουχο! Σε μια τεχνικη σαν τη δικη σου εχω αναγκη να βλεπω τελεια τα ημικυκλια, τελειες τις γραμμες των ρομβων. Μαρεσει επισης κ τον βλεπω σαν ενα δρομο απατητο, αρα προς εξερευνηση…που στους ρομβους εχεις φωτεινα σημεια και σκουροτερα σαν να παραγεις ογκους στα επιπεδα. Εδω θα μιλησω ξανα για τον Πικασο που δεν ηταν τυχαια η πολυεστικοτητα του φωτος του στα αντικειμενα…Ανδρουλακηηηηη οι μεγαλοι καλλιτεχνες μας διδασκουν αθελα τους!!!!κ καποιοι ειναι μεσα στο αιμα μας χωρις να το ξερουμε.Μπορει να σου μιλησει ο περισσοτερος κοσμακης για τη βυζαντινη γραΦΗ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ τρια ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ πικασο και κλιμτ και ακομα καλυτερα Σεζαν.
    φιλί κ καλη επιτυχια.

  2. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 21, 2011 @ 23:58:58

    #Kόκκινη κορδέλα
    Εννοείς τον κυβιστικό Πικασάκη.
    Η αλήθεια είναι πως δεν τον έχω συμβουλευτεί. Τα σκούρα και φωτεινά σημεία των ρόμβων είναι βυζαντινές τερτίπια. Αυτή η τελειότητα των σχημάτων που λες, με προβληματίζει συχνά πυκνά. Κανονικά δεν θέλω να την επιδιώκω. Σε μερικά έργα όμως κολλάει.
    Για Κλιμτ και Σεζάν … ναι. Ειδικά το Νο 8 θα σου θυμίσει ακόμα περισσότερο Σεζάν. Στον Κλιμτ καταφεύγω συχνά πυκνά ως «φτηνή» λύση , αν θέλω να εντυπωσιάσω διακοσμητικά.
    Αυτό το πινακάκι θέλω να το κρατήσω τελικά , αλλά έχουν προλάβει να το διεκδικήσουν και δεν ξέρω τι θα κάνω.
    Το νο 8 (που αμέσως μετά αναρτώ) το έχει καβατζώσει η κόρη μου!

  3. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 22, 2011 @ 07:39:06

    Δε ειναι φθηνα τερτιπια τα σχεδια του Κλιμτ ακομα κι αν τα λες διακοσμητικα….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΘΗΝΗ ΛΥΣΗ…θελει πολυ δουλεια για να φτασει κανεις το επιπεδο να χρησιμοποιει διακοσμητικα μοτιβα με εικαστικο βλεμμα κ να ξεφευγει της διακοσμησης!!Ο Κ ΛΙΜΤ ειναι ανεπαναληπτος κ σιγουρα δεν αντιγραφεται…ομως εμπνεει και κυριως ΜΑΣ ΔΙΔΑΣΚΕΙ αν βεβαια θελουμε να μαθουμε!Το ιδιο κι ο πικασο Αλεξανδρε…ο κυβισμος ειναι μια ολοκληρη σκεψη κ μαλιστα σωστη, διαχρονικη κι ανεπαναληπτη!Υπαρχουν τελικα καλλιτεχνες που σκεφτονται μοναχα σαν καλλιτεχνες, που ζουν σαν καλλιτεχνες, που κανουν κ τα δυο μαζι, που ειναι καλλιτεχνες χωρις να το σκεφτονται και που ειναι καλλιτεχνες που σκεφτονται!!!!Τα κινηματα επιρρεαζονται…πιθανον να επιρεαστηκε λοιπον κι ο πικασο απο τα βυζαντινα τερτιπια του φωτος….τα επιπεδα σχηματα σου αυστηρως γεωμετρικα που ομως εχουν μεσα τους την εννοια του βαθους ειναι αποκαλυψη του πικασσο.Εσυ τωρα την δουλευεις με αλλον τροπο πιο προσωπικο. Μαλλον πρεπει να εκτιμησεις περισσοτερο τις δουλειες αυτων των τριων μελετωντας τες παρα να τις προσπερνας….
    στο καλο να πανε οι Αρλ εκεινη σου….ΣΤΟ ΚΑΛΟ!

  4. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 22, 2011 @ 10:10:21

    #KOKKINH ΚΟΡΔΕΛΑ
    Παρεξήγησις!
    Το «φτηνή λύση» δεν αναφερόταν στην αξία του Κλιμτ αλλά στη δική μου καταφυγη συχνά πυκνά σ΄αυτόν αντί να ψάξω και αλλού . Εχω βρει κάποια μοτίβα και επανέρχομαι σ΄αυτά. Έχω καιρό να τα ανανεώσω. Με αυτή την έννοια το είπα. Πως δηλαδή δεν το βασανίζω λίγο παραπάνω. Και βέβαια αν δεν θεωρούσα σπουδαίο τον Κλιμτ δεν θα κατέφευγα και σ΄αυτό. Και … πράγματι δεν αντιγράφεται. Πριν κάτι χρόνια μου είχαν ζητήσει να αντιγράψω ένα έργο του. Σύντομα κατάλαβα πως ήταν αδύνατον. (εκτός κι αν δούλευα 2-3 μήνες). Έκανα λοιπόν μια όσο πιο πιστή απόδοση.
    Όσο για τον κυβισμό , αν τον δούμε σαν μια διάλυση της φόρμας σε γεωμετρικά σχήματα, μπορεί να είναι σωστός , ακόμα κι απο επιστημονική πλευρά , αλλά στην τέχνη δεν έχει πάντα αξία το επιστημονικά ορθό. Κι ο ίδιος ο Πικάσσο τον εγκατέλειψε στην πορεία. Οι «βυζαντινοί» πάλι δεν είμαι σίγουρος αν είχαν συναίσθηση τι έκαναν όταν κι αυτοί ανέλυαν τις φόρμες. Περισσότερο τους ενδιέφερε να δώσουν μια μεταφυσική χροιά στο έργο τους για καθαρά θρησκευτικούς λόγους.
    Δεν προσπερνώ πάντως καθόλου τους ζωγράφους (γνωστούς ή άγνωστους). Όταν όμως πιάνουμε τα πινέλα ή τα μολύβια δεν μπορούμε να τους έχουμε όλους αυτούς στο μυαλό μας (του λάχιστον συνειδητά).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: