αυτοψυχαναλύοντας το μεταφυσικό μου στραπάτσο

 Σε κάποια «φάση»  του Δημοτικού ο δάσκαλος μας έβαλε την κλασσική έκθεση «Γράψτε ποιος είναι ο καλύτερός σας φίλος»
Δεν ξέρω τι γίνεται σήμερα, αλλά τότε οι δασκάλοι είχαν το συνήθειο να διαβάζουν τις εκθέσεις μας μπροστά σε όλη την τάξη.
Το λοιπόν, κάποιοι συμμαθητές πολύ ψυλλιασμένοι (δεν ξέρω από πού και πως) έγραψαν πως ο καλύτερός τους φίλος είναι  το βιβλίο. Αυτοί πήραν και τα πιο πολλά μπράβο από τον δάσκαλο, ο οποίος δάσκαλος – δεν ξέρω για ποιο λόγο , ίσως ήταν Χιτσκοκικός – τους έδινε τα μπράβο προτού διαβάσει την έκθεσή τους. Μας προϊδέαζε δηλαδή ο αθεόφοβος χριστιανός, πως αυτό που θα μας διαβάσει είναι πολύ καλό.
Και μας διάβαζε πρώτα τις εκθέσεις των συμμαθητών που είχαν καλύτερο φίλο – λέει – το βιβλίο.
Ρε τα κωλόπαιδα!
Ανάθεμα κι αν είχαν δει βιβλίο πριν πάνε στο σχολείο. Ανάθεμα κι αν είχαν δει κι άλλο βιβλίο πέρα από το Αναγνωστικό (κι αυτό κλειστό!)
Τι κόλπα είν’ αυτά; Κι εγώ που έχω οργώσει τους Ιούνιους Βερν και έχω κυλιστεί στους βάλτους της Πηνελόπης Δ , να μην το σκεφτώ; Άσε που’ χω ρημάξει το περίπτερο να σουφρώνω «Μικρούς Σερίφηδες»
Κοίτα να δεις  κάτι αδικίες! Άλλοι να διαβάζουν τα βιβλία κι άλλοι να θεωρούνται φίλοι τους.
Πολύ είχα στεναχωρηθεί  τότε, που ο δάσκαλος μοίραζε αβέρτα τα μπράβο στους φίλους του βιβλίου. Γιατί, μην κοιτάς τώρα που μπορεί να του σούρνω διάφορα, τότε τον εκτιμούσα πολύ τον δάσκαλο.
Κάποιοι άλλοι συμμαθητές – επίσης μιλημένοι – έγραψαν πως ο καλύτερός τους φίλος είναι ο σκύλος. Γι’ αυτό το θέμα περί σκύλου που είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου κάτι είχα ακούσει κι εγώ, αλλά δεν του είχα δώσει μεγάλη βάση καθότι   εμείς δεν είχαμε σκύλο.
Μόνο μια καρδερίνα, που όλο ψοφούσε και παίρναμε άλλη.
Αλλά ούτε κι αυτοί που το’ γραψαν είχαν σκύλο. Το ήξερα σίγουρα.
Ρε τι γίνεται;!

Γιατί μοιράζει έτσι τα  μπράβο ο δάσκαλος;
Εγώ πάλι, έγραψα πως ο καλύτερός μου φίλος είναι ο Στράτος.
Ο Στράτος έγραψε πως ο καλύτερός του φίλος είναι ο Βαγγέλης.
Ο Βαγγέλης, πως ο καλύτερός του φίλος είναι ο Θανάσης…
…..
Ά μάν ζημιά!
Σα να σε κάνει ρόμπα ο εξομολογητής σου!
«Γιατί ρε τσόγλανε έγραψες πως ο καλύτερός σου φίλος είναι ο Βαγγέλης;»
«Αφού αυτός είναι!»
«Δεν είμ’ εγώ;»
«Όχι»
«Φτου σου ξεφτίλα! Κι ο Βαγγέλης έγραψε πως ο καλύτερός του φίλος είναι ο Θανάσης, όχι εσύ. Καλά να πάθεις!
Μαλάκα!»
Α μάν ζημιά!
Το σοκ μου από εκείνη την «αθώα» έκθεση ακόμα να το ξεπεράσω.
Και κάπου εκεί – γιατρέ μου – αρχίζει και η αμφισβήτησή μου προς το θεό…
Που ήταν ο καλύτερός μου φίλος μετά τον Στράτο.

28 Σχόλια (+add yours?)

  1. Δύτης των νιπτήρων
    Ιαν. 30, 2011 @ 02:59:04

    μας αρέσει ο ψύλλος μας
    κι ας μην είναι φίλος μας

    Το ξέρεις αυτό το τραγουδάκι;

  2. atheofobos
    Ιαν. 30, 2011 @ 10:28:29

    Αν είχες γράψει ο θεός θα είχες ξεπεράσει και τους βιβλιόφιλους !

  3. theogrocer
    Ιαν. 30, 2011 @ 12:01:47

    Εμένα κάποιος συμμαθητής θα μ’ έδερνε που δεν τον κατέγραψα ως καλύτερο φίλο μου και προτίμησα να γράψω εκείνον που στ’ αλήθεια ήταν! Τι μου ξύπνησες με την ανάρτησή σου ρε Solo (res όλο)…

  4. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 30, 2011 @ 20:37:39

    #δύτης των νιπτήρων
    Όχι!!!
    Δεν πιστεύω να΄ναι χειμερινοί κολυμβητές

    #αθεόφοβος
    Ε όχι δα!
    Εκείνα τα χρόνια δε ήμουν και τόσο … αθεόφοβος

    #theogrocer
    Ωραία φάση κι αυτη!
    Να πλακώνεις κάποιον για να γίνει φιλος σου!!!!!!!

  5. Δύτης των νιπτήρων
    Ιαν. 30, 2011 @ 20:44:02

    Χειμερινοί όχι αυτό, κι ας λέει για ψύλλους. Παιδικό τραγουδάκι είναι, ίσως προσκοπικής καταγωγής.

  6. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 01, 2011 @ 13:00:42

    Δεν το ξερω, αν και μου ακούγεται καλό.

  7. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 01, 2011 @ 20:27:29

    βρε συ Σολο ενα εχω να πω: KAΛOOOOOOOOOOOOOOOO
    Μας την εφερες παλι! και σιγα μην περιμεναμε το τελος σου ναναι συνηθισμενο..δηλ. εγω ηθελα να ανατρεξω τρεχαλα στο τελος σου καθοτι πλεον σε ξερω αλλα ειπα οχι κυρα μου..να κατσεις να το διαβασεις ολο σιγα σιγα να περπατησεις στις σκεψεις του και να ταξιδεψεις το τελος που ποτε δεν περιμενεις οτι θα περιεχει ολο το ζουμι κι ολο το ταξιδι της επιστροφης!!
    Το περριεργο με τα γραπτα σου παντως ειναι οτι ΚΟΡΥΦΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ κι αυτο εγω το λατρευω!

  8. chrismos
    Φεβ. 02, 2011 @ 22:55:59

    Εγώ, σαν «πρόβατο» που ήμουν, είχα φίλο άλλο «πρόβατο»
    Ο φίλος τ’ οφείλω αεί βελάζει…

  9. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 03, 2011 @ 00:31:00

    εγω παλι εχω να πω στον φιλο μου τον Σολο οτι εχοντας εναν φιλο μοναχα ειχα αυτοματα κι αλλους χιλιους ακριβως για τον λογο που ανεφερε….
    οσο ναναι οι φιλιες μοιαζουν πολυ με συγκινονουντα δοχεια!!!!!!!!!!!!!

  10. chrismos
    Φεβ. 03, 2011 @ 00:43:40

    κι εμένα με συγκινούν τα δοχεία…
    Τα βάζα…κι ας τα ‘βαζα με τον εαυτό μου…

  11. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 03, 2011 @ 16:21:34

    Για να μην τα βαζεις με τον εαυτο σου chrisme βγαλτα απο μεσα σου!!!!χαχαχα
    φανταζομαι αυτα τα συγκινονουντα δοχεια να μετατρεπονται σε συγκινωνιακα βαζα!!!κι ακομα καλυτερα με τα siginoniaka baza ή αλλιως ελληνιστι: Συγκινωνιακα Μπάζα!!!!!!!!!!!!!!!την βγαλαμε την νεα μορφη της εκθεσης ανδρουλακηηηηηηηηηηηηη ΣΕ ΝΕΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΟΛΥΜΠΑ και νομιζεις εσυ οτι θα ξαναγραψουμε εκθεση!!φουυυυυ παει κι αυτο το χομπι!
    καλημεριζω σας

  12. chrismos
    Φεβ. 03, 2011 @ 17:03:39

    Συγκοινωνία = Κ.Ο.Κ.
    Ω, καίει! Να τ’ αυγά άλλο από μέσα μου,
    α, λάβρε Κ.Ο.Κ. είν’ η κορδέλα,
    εδώ αυτοψυχαναλύεται ω, κάλλη Τέχνης! Οχιαι γω…
    (εγώ απλά θυμίζω στον Αλέξανδρο
    πως φτάνουνε πια οι «εν οχιαίς»
    α΄πότης μαθει τι καις εκ θέσης…)

    Κάτω οι ενοχές των εκθέσεων εκείνων!
    Ζήτω οι εποχές των εκθέσεων των αρλεκίνων!

  13. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 03, 2011 @ 22:52:19

    ΤΩΡΑ chrisme mou μ’εκανες να νοιωσω τρολευ!!!!!!!σε συγγ- χορο ομως γιατι το νοημα της εκθεσης το πετυχαμε και οι δυο!!(η γραμματικη και το συντακτικο μας υπεφερε λιγο!!) Ο Αλεξανδρος μας, ομως φαινεται πως ακομα φιλο-ροει……

  14. chrismos
    Φεβ. 03, 2011 @ 23:19:16

    Ναι, ρε γμτ…!
    με το ΣΥΝ τακτικό κι εμετοί γραμ’ Αττική
    δεν τα ΠΑΟΚ αιτώ shock αλλά…
    Με δίσκο Levi η δις λεκσία μου,
    γι αυτό δ’ έγκατα φέρνω να γράφω εκ θέσης
    καλέσαν του Αλ (εξ Ανδρου)

  15. chrismos
    Φεβ. 03, 2011 @ 23:40:14

    α…κκ.. σ’ έχασα…
    Μη νιώθεις τρόλεϊ…Μη νιώθ’ οιστρο, λεει!
    (το Κ.Ο.Κ. είναι σχήμ’ αλόγου…)

    Καλεί βραδεια

  16. theogrocer
    Φεβ. 04, 2011 @ 00:18:10

    Χαχαχαχα! Α κώμα γελά ο Sam a la cash!
    Ε, ξέρε τι καις έρωτα, από κρίσεις.
    Δια βίου πάθηση!

  17. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 05, 2011 @ 17:32:38

    #ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ
    Εδώ γ’ινεται χαμος εν τη απουσ’ια μου!
    Σε ποιό σχόλιο να απαντήσω; Απαντώ στο πρώτο.
    Ναι μ΄αρέσουν τέτοια τελειώματα καθότι , παιδιώθεν, Καρυωτακικός, κι ο μακαρίτης είχε κάνει αυτοσκοπό τέτοιου είδους κορύφωση ή ανατροπή στο τέλος των ποιημάτων του.

  18. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 05, 2011 @ 17:37:26

    #chrismos
    Κι εδώ χαμός. Σε τι να πρωτοαπαντήσω.
    Μου άρεσε παντων το slow gun «κάτω οι ενοχές των εκθεσεων εκείνων»
    Ζήτω οι εποχές των εκθέσεων των αρλεκ(εί)νων (μου)
    Ζήτωσαν.
    Υ.Γ. Ωραίες εποχές με πρόβατα βιολογικής εκτροφής και ξυρισ-μένους σβέρκους

  19. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 05, 2011 @ 17:39:19

    #theogrocer
    Κι εγώ ακόμα γελάω με το «Sam a la cash»
    Αλήθεια, τώρα με την κακοκαιρία στη ma la cash έριξε χιόνι;

  20. theogrocer
    Φεβ. 06, 2011 @ 22:03:42

    Πούστη Mal, a casa; Στόχο Ρίο; Γιατί στάδιο δια έριξε μπόλι Κω και θα ρίξει πώλοι a κώμα. Θα τους Πάριο Δία ω λοστών πατέρα (και τις μπάρες).

  21. stratos
    Φεβ. 07, 2011 @ 21:11:26

    Στο κρατούσα από το νηπιαγωγείο , ζήλευα γιατί όταν η δασκάλα ρωτησε τι θέλετε να γίνετε όταν μεγαλώσετε και είπα πυροσβέστης είπες και συ το ίδιο οπότε σκέφτηκα δεν συμφέρει θα μου φάει το επάγγελμα τούτος και είπα να βρώ άλλον καλύτερο φίλο .Τελικά ο Νο2 φίλος σου ο θεός τα έφερε να μη γίνει κανένας μας .Κουφάλα δημιουργέ τα πάντα εν σοφία εποίησες.

  22. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 07, 2011 @ 23:07:54

    ΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΙ… ΙΔΟΥ
    ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΚΙ Ο ΣΤΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΛΥΣΕ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ !
    τΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!

    ΡΕ ΣΤΡΑΤΟ!
    Θυμάμαι που στο νηπιαγωγείο είχα πει πως θέλω να γίνω πυροσβέστης αλλά δεν θυμόμουν πως το ίδιο ήθελες κι εσύ.
    Κοίτα να δεις απο τι μαλ…ες μπορεί να χάσει κανείς την πίστη του!!!
    Που΄σαι ρε Φρόυντ να φας το μούσι σου…

  23. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 08, 2011 @ 08:34:34

    ΘΑΜΑΑΑΑ ΘΑΜΑΑΑΑ Η Παναιά!!!γιαυτο πρεπει να τα λενε οι φιλοι ολα μεταξυ τους και να λυνονται οι εσωτερικες αναταραχες! Τωρα θα μου πειτε στο νηπιαγωγιο ποιος μιλαγε τι ακουγε ο αλλος!!Τωρα να δειτε στο μετανηπειαγωγικο….ΑΑΑΑ ΑΛΛΟ ΛΕΕΙ Ο ΕΝΑς ΑΛΛΟ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ…κι αλλο καταλαβαινει ο καθενας!!Εσεις συμφωνουσατε τοσο και χαθηκατε γιαυτο!!!!!ΑΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ

  24. stratos
    Φεβ. 08, 2011 @ 10:06:55

    Χαθήκαμε γιατι έτσι τα έφερε η ζωή. Ο σολωμάτζαρος στο Ρεθυμνο εγώ στα Τρίκαλα δεν υπάρχει περίπτωση επαφής. Οι αναμνήσεις όμως υπάρχουν , ίσως έρχονται περισσότερο τώρα που ζούμε μακριά απο το χωριό μας στην Εύβοια. Μπορώ όμως και τώρα να πώ για να αποκατασταθεί η αλήθεια ότι ο σολωμάντζαρος ή καλύτερα ο Αλέξης ήταν ο καλύτερος παιδικός μου φίλος.

  25. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 08, 2011 @ 10:27:27

    Είδατε που τελικά , σ’ αυτή την ηλικία διαπιστώνουμε πόσο σοβαρά πράγματα συμβαίνουν στα νηπιαγωγεία κι εμείς τα παίρνουμε αψήφιστα;

  26. κοκκινη κορδελα
    Φεβ. 08, 2011 @ 15:27:59

    Στρατο εισαι σιγουρος? Ειναι ο ιδιος με τον φιλο σου απο το νηπιαγωγειο?Τα μουσια μοιαζουν? κρατουσε τσιγαρο σαν κι ετουτον εδω να!?..ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΣΤΙς ΔΙΑΔΡΟΜΕς! κι αν τοτε ηταν ο καλυτερος σου φιλος ηταν γιατι τρωγατε τα σουσαμακια απο το κουλουρι μαζι! Γιααα τολμα τωρα να του παρεις το σουσαμακι απο το στομα!!Θα σε βαψει με την πινελατσα και θα πει πως σε εκανε εικαστικη παρεμβαση!!!!Φοβου τους καλλιτεχνες και σισαμη φεροντας!!!!!!!!!

  27. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 09, 2011 @ 00:40:24

    #κοκκινη κορδελα
    Εγώ τώρα κάνω συνειρμούς που … θίγομαι:
    Σουσαμάκι. Απο κει βγαίνει το ταχίνι. Τι φτιάχνουμε με το ταχίνι;
    Χαλβά!

  28. stratos
    Φεβ. 09, 2011 @ 09:07:18

    ΄Ενα βάψιμο δεν είναι κακό, αν μάλιστα με κάνει 20 χρόνια νεώτερο φεύγω για ρέθυμνο αύριο πρωί πρωί και για πληρωμή θα πάρω μαζί μου ένα ταψί χαλβά.Τι προτιμάς λαδιού ή βουτύρου?.

Σχολιάστε

