η λύση για τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα των τραπεζών

  

Η κουβέντα στο ψιλικατζίδικο γρήγορα στράφηκε προς τα κει που στρέφονται σχεδόν όλες οι συζητήσεις γύρω από τον πάγκο με τις απλωμένες εφημερίδες.

«Και παίρνουν οι πούστηδες τηλέφωνα και σε πρήζουν. Ρε δεν έχω! Τι θες να κάνω;»

«Μα να’ χεις το ζόρε σου που δε βρίχνεις τα λεφτά, να σε τροζαίνουν κι αυτοί κάθε τρεις και λίγο με το τηλέφωνο!»

«Εγώ κουμπαριό ηρέμησα. Μα σου την έφτιαξα ’γω  τη σκρόφα να τρέχει και να μη φτάνει»

«Ήντα ‘ καμες δηλαδή;»

«Με παίρνει τηλέφωνο πως έχω καθυστερήσει τη δόση και σούξου μούξου.

– Πως σε λένε και τίνος είσαι; της λέω αγριεμένα.

– Μα κύριε …

– Άσε τα μα και ξε μα. Εσύ πως ξέρεις ποιος είμαι γω, το τηλέφωνό μου, που μένω, πόσα χρωστάω.

Με ποια μιλάω; της αγριεύω

Πως σε λένε και τίνος είσαι;

– Κατερίνα Ασκαλουπάκη του Γεωργίου, εντάξει τώρα;

– Λοιπόν κοπελιά , άκουσε να δεις. Έχω φτάσει στο μη παρέκει. Θα παίξω μια να τα κάμω ούλα τρόχαλο. Στο αχά είμαι να πάρω ένα μπιστόλι να τινάξω τη κεφαλή μου στον αέρα. Θ’ αυτοκτονήσω το καταλαβαίνεις; Και θα γράψω στο σημείωμα τ’ όνομά σου και πως μ’ ενοχλούσες εσύ από την τράπεζα και βγάλε τα πέρα μετά με τους μπάτσους που θα σε ρωτούν ήντα γίνηκε.

Και ντούκου… μου κλει το τηλέφωνο.

Ε, είναι πέντε , όι… έξι μήνες εδά , που δε μ’ έχουν ξαναπάρει.»

14 Σχόλια (+add yours?)


  1. Ιαν. 11, 2011 @ 17:53:28

    Εγώ πάλι τους είπα το εξής.
    «Ακούστε αγαπητοί μου. Το ψωμί που τρωτε το οφείλετε σε εμένα και κάτι χιλιάδες δανειολήπτες που καθυστερούν να πληρώσουν. Αν πληρώσουμε στην ώρα μας θα χάσετε τη δουλειά σας.»
    Από τότε, τηλεφωνούν χτυπάει μια φορά και το κλείνουν. Μερικές φορές όταν σηκώνω το ακουστικό δεν απαντούν, το κλείνουν.

  2. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 11, 2011 @ 17:58:08

    #ζβ
    Αρκετά ανάγωγο. Φαντάζομαι θα τους παίρνεις πίσω να διαμαρτυρηθείς που στο κλείσανε ή που δε σου μιλούν.


  3. Ιαν. 11, 2011 @ 18:13:09

    Μία την είχα ξαναπάερι -με έπαιρνε από το κινητό της-. Στο τέλος με ρώτησε αν μπορεί να μου ξανατηλεφωνήσει Παρασκευή την τάδε ώρα.
    (Με βλέπω να με τραβάνε στα δικαστήρια. Ευτυχώς που δεν έχω τίποτα στο όνομά μου)

  4. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 11, 2011 @ 19:15:10

    #zβ
    Ε όχι και δεν έχεις τίποτα στο όνομά σου!
    Εγώ μόνο ξέρω 1-2-3 μπλο(γ)κ ανοιχτών λογαριασμών

  5. theogrocer
    Ιαν. 12, 2011 @ 02:26:19

    ΙΚΑ αλήται, Ρία, Μηνά, είναι η επίθεση. Αν σας τηλεφωνήσουν μεσημέρι σε ώρα κοινής ησυχίας -όπως συνηθίζουν κατά κόρο- ζητήστε όνομα για να κάνετε μήνυση. Μουδιάζουν για καιρό, αποδεδειγμένα…

  6. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 12, 2011 @ 10:53:53

    #theogrocer
    Πριν κάτι χρόνια με είχαν πάρει τηλέφωνο Τσικνοπέμπτη κατά τις 7 τ΄απόγευμα. Δεν ήταν τηλεφωνήτρια, αλλά ο ίδιος ο υπεύθυνος των δανείων. Έξω γινόταν χαμός απο μασκαράδες, τέρμα οι μουσικές στα ηχεία του δήμου στην παλιά πόλη, κι αυτός απο υποκατάστημα της παλιάς πόλης έπαιρνε τηλέφωνα για δόσεις.
    Σε ώρα κοινής ησυχίας πάντως – και εν μέσω γενικότερης ανησυχίας – με πήρε προχτές μία απο μια τράπεζα για ένα συνταξιοδοτικό πρόγραμμα!!!
    Πάτε καλά; της είπα και της το’ κλεισα.

  7. chrismos
    Ιαν. 15, 2011 @ 08:51:48

    Πάλι καλά που χρησιμοποίησες πληθυντικό. Αλλιώς… ήσουν πολύ σκληρός μαζί της! Την καημένη…

  8. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 15, 2011 @ 17:21:55

    #chrismos
    Γιατί αυτή δεν ήταν σκληρή μαζι μου;
    Ή δεν έχει επίγνωση του τι κάνει; Μπορεί να μη το γουστάρει αυτο που κάνει και να βλαστημά όλη μέρα που έμπλεξε μ΄αυτή την κωλοδουλειά, αλλά νομίζω αντιλαμβάνεται πως συχνά πυκνά προκαλεί αυτούς που καλεί.
    Τέλος πάντων θεωρώ εντελως ανήθικο αυτά τα τηλεφωνήματα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφήμισης ενός προϊόντος.
    Για φαντάσου ν΄αρχίζαν να τηλεφωνούν οι ζωγράφοι και να προσπαθούν να πουλήσουν πίνακες τηλεφωνικά!!
    (λες;)

  9. theogrocer
    Ιαν. 15, 2011 @ 23:09:53

    Άπω laughs τη κότα, τι συν ομιλία!

  10. chrismos
    Ιαν. 16, 2011 @ 07:31:17

    Σε φαντάστηκα να πουλάς πίνακες τηλεφωνικά και μάλιστα με επιτυχία στις νέες κοπέλες. Τί κάνεις, όμως, αν κάποια επιμένει:
    -«Θέλω να μου τον δείξεις από κοντά!»

    Ε; Τί κάνεις;;…

  11. theogrocer
    Ιαν. 16, 2011 @ 11:52:53

    Κι αν είναι και αγιογραφία και επιφέρει ασπασμό;
    Δύσκωλα έρωτι, Μάτα…

  12. chrismos
    Ιαν. 16, 2011 @ 12:25:07

    Ακριβώς! ΚΑΙ επιφέρει ασπασμό ΚΑΙ περιφέρει-ας σπασμό(…)

    (ρε fun Τασία, που ‘χουν τάση marry* nap** αιδοια…)

    *marry: παπανδρεύομαι
    **nap: χνουδωτό

  13. σολωμάντζαρος
    Ιαν. 16, 2011 @ 20:52:10

    Bλέπω φαντασίες να οργιάζουν!
    – Καλημερα σας, ο κύριος Μπάμπης;
    – Ο ίδιος.
    – Σας τηλεφωνώ απο το εργαστήριο του γνωστού ζωγράφου Ανδρουλάκη . Έχουμε προσφορά έναν καταπληκτικό πίνακα με το πορτραίτο της γυναίκας σας. Μόνο 500 ευρώ.
    …..(;)

  14. theogrocer
    Ιαν. 17, 2011 @ 00:56:11

    Τα πορτρέτα είναι αθώα. Τα δε γυμνά κοστίζουν (στον ζωγράφο)…

Σχολιάστε

