κόκκινο μπαλόνι

11 Σχόλια (+add yours?)

  1. Πέννυ
    Δεκ. 07, 2010 @ 00:13:36

    Ούφ! ευτυχώς που το βρήκες! έφτασε κιόλας κρήτη;
    υγ:δεν θα άντεχα να σπάσει ούτε καν στο ποίημα-πίνακα..

  2. theogrocer
    Δεκ. 07, 2010 @ 01:28:54

  3. φαίδρα φις
    Δεκ. 07, 2010 @ 07:08:37

    μια νύχτα σε μια γιορτή
    εγώ είχα δει το λευκό μπαλόνι ν’ανεβαίνει
    σαν χαρταετός σαν αερόστατο πολύ ψηλά
    στο σχοινάκι του είχε δεμένες ευχές
    από τότε αναρωτιέμαι πού να έφτασε
    και αν τις διάβασε ποτέ κανείς
    και πόσες απ’αυτές εκπληρώθηκαν

  4. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 07, 2010 @ 12:58:25

    #Πέννυ
    Έφτασε, αλλά δε ξέρω τώρα που βρίσκεται

    #theogrocer
    Είναι εντυπωσιακά τα κόκκινα μπαλόνια. Την δική μου ιστορία πάντως δεν την εμπνεύστηκα. Απλά τν κατέγραψα!

    #φαίδρα φις
    Λες το λευκο σου μπαλόνι να άλλαξε χρώμα; Λίγο κόκκινο για κάθε ευχή που (δεν;) εκπληρωνόταν;

  5. theogrocer
    Δεκ. 07, 2010 @ 17:08:49

    Δεν υπαινίχτηκα τίποτε τέτοιο, απλώς το παρέθεσα γιατί μου το θύμισε. Άλλωστε έχεις καταγράψει άπειρα δείγματα πρωτότυπης σκέψης και δημιουργίας.
    Για να εξηγούμαστε (Γιάννα έξι ηγούμαστε) και να μην παρεξηγούμαστε (πάρε έξι Γ μαστέ)…

  6. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 07, 2010 @ 17:28:03

    #theogrocer
    Πολύ μου άρεσε το «Γιάννα έξι ηγούμαστε»!!!!!!!

  7. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 07, 2010 @ 23:13:11

    http://www.imdb.com/rg/VIDEO_PLAY/LINK//video/screenplay/vi770180121/
    μια απο τις πολυαγαπημενες ταινιες….
    κλαμα οταν το σπασανε τα παιδια!!!!
    οσο για το ποιηματοκειμενο κατι λες αλλα μονο εσυ το ξερεις !!! πολυ μεσα σου το’χεις γιαυτο και διαβαζεται τοσο απλο!!!!δες κι αυτο για να καταλαβεις τι εννοω
    λατρεμενο τραγουδι κι απο τα καλυτερα βιντεο….

  8. ktkouk
    Δεκ. 08, 2010 @ 07:10:51

    το μπαλόνι είναι (είσαι, είμαι…) εκεί και ξεφουσκώνει
    αργά αργά. Αυτό που κινήθηκε ήταν η νύχτα,
    -μαζί με τα χόρτα, το κράσπεδο, το αεράκι,
    μαζί με εσένα (εμένα…τους άλλοι…)-
    οι μέρες και οι νύχτες που προηγήθηκαν κι ακολούθησαν.

    Μια ανάσα μονόδρομος η διαδρομή που (του) απομένει

  9. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 08, 2010 @ 19:21:59

    #κοκκινη κορδέλα
    Ευτυχώς που αυτό που πέρασε , νύχτα, έξω απο την πόρτα μου ήταν ένα κόκκινο μπαλόνι κι όχι ένα κομένο κεφάλι!!!

    #Κτκουκ
    Με ενέπνευσες. Εσύ κι Γιούρι Γκέλερ!
    Το σχόλιο τούτο το γράφω έχοντας ακίνητα τα δάχτυλα πάνω απο το πληκτρολόγιο. Το δε πληκτρολόγιο καταχτυπιέται πάνω στα δάχτυλά μου. Έβαλα αφρολέξ απο κάτω μη μου σπάσει το λάπτοπ.

  10. Ρεγγίνα-Αναΐς
    Δεκ. 10, 2010 @ 18:55:03

    Το σημαντικό είναι πως όπου και να ξεχωρίζει από το χρώμα.. Καθόλου τυχαίο χρώμα!
    Κάποιος θα το βρεί και θα το θελήσει. Κι αυτός θ αναρωτιέται ότι κι εσύ.
    Και δεν θα μάθει, όπως κι εσύ..
    Αλλά δεν πειράζει. Μπορείς αίφνης εσύ να συνεχίσεις την ιστορία του, κατά την καρδιά σου!

    Καλό σου βράδυ

  11. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 10, 2010 @ 23:44:25

    #Ρεγγίνα – Αναϊς
    Αυτό κάνω. Συνεχίζω την ιστορία μου. Κατά την καρδιά μου. Μόνο που το μυαλό μου θέλει να κλέψει απο το σενάριο.
    Να΄σαι καλά.

Σχολιάστε

