3 χρόνια…

Ιδού και τα στιχάκια μου απο όπου εμπνεύστηκα τον τίτλο του μπλογκ

  ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟ

Έγινα φάντασμα
                ή καλικάντζαρος;
ο Σολωμός
                ή ο Μάντζαρος;

Είμ’ αλεπού
                ή σκαντζοχοιράκι;
Είμ’ εγώ άντρας
                ή αντρουλάκι;

Μη μου κολλάς μη με πειράζεις
τον αιώνιο ύπνο μου ταράζεις.

Έγινα θάλασσα
                ή μια θολούρα;
Είμαι Ουράνης
                ή σκέτα ούρα;

Είμαι σκορπιός
                ή βατραχάκι;
Είμ’ εγώ αλέξανδρος
                ή ανδρουλάκι;

Μη μου κολλάς μη με κοιτάζεις
και προ παντός μη μου φωνάζεις,
τον αιώνιο ύπνο μου
                                 ταράζεις.

 

 

27 Σχόλια (+add yours?)

  1. Δύτης των νιπτήρων
    Δεκ. 03, 2010 @ 01:04:37

    Και εις άλλα, λοιπόν!

    (θα την πιούμε αυτή τη ρακή, πού θα πάει)

  2. theogrocer
    Δεκ. 03, 2010 @ 01:16:14

    Πολύχρονος και ευτυχισμένος (πολύχρωμος και εντοιχισμένος που λέει κι ένας φίλος).
    Εκπληκτική φωτο-σύνθεση, παράγει α-φθονεί χλωρο-φίλοι.

  3. kostaslogh
    Δεκ. 03, 2010 @ 01:35:51

    είσαι τρελός;
    είσαι θεός;
    ή παραπάνω…θεότρελος;;

    χρόνια καλά και γόνιμα φίλε
    ..και γειά στα χέρια σου!

  4. atheofobos
    Δεκ. 03, 2010 @ 01:45:11

    Με το χρώμα που έχει το φόντο της σύνθεσης σου δημιουργεί την αίσθηση πως δεν το έφτιαξε ο Σομάντζαρος αλλά ο ΣολοΠάντζαρος!
    Πάντα τέτοια και κουράγιο για τα επόμενα χρόνια !

  5. φαίδρα φις
    Δεκ. 03, 2010 @ 06:05:39

    φανταστικό!
    με τρελαίνουν αυτά τα στιχάκια αυτοσαρκασμού!

    καλημέρα

  6. παρασκευή απόγευμα
    Δεκ. 03, 2010 @ 08:57:36

    Χρόνια πολλά!
    Καλή και δημιουργική συνέχεια!!!! (σε όλα, όχι μόνο στο blog!)
    Πολύ Καλημέρα Σας!!!

  7. Ρεγγίνα
    Δεκ. 03, 2010 @ 09:11:12

    Χρόνια Πολλά σ Όλα σου τα πρόσωπα!
    Να ζήσουν από χίλια χρόνια το καθένα..

  8. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 03, 2010 @ 12:06:15

    #Δύτης των νιπτήρων
    Τις πίνουμε τις άτιμες τις ρακές , αλλά τις πίνουμε χώρια. Και να πεις πως είμαστε και σε καμιά μεγαλούπολη!!!
    (το εργαστήριό μου πάντως είναι εκεί που το ξέρεις)

    #theogrocer
    Aπ’ ότι λέει κι ο Αθεόβοβος, αυτή η φωτοσύνθεση, μάλλον μεγαλώνει παντζάρια
    Ευχαριστώ

    #kostaslogh
    Σ’ ευχαριστώ.
    Προβληματίζομαι όμως πως να εκλάβω την ευχή σου για «γόνιμα χρόνια»

    #atheofobos
    Μήπως σας πετυχαίνω σε δίαιτα αγαπητέ; !!!
    Δίκιο έχεις πάντως. Μου έβαλες και ιδέες για βραδυνή κρασοκατάνυξη.
    Κουράγιο σε όλους όλους μας γιατί απ’ ότι φαίνεται και τα παντζάρια μας , θα τα φυτεύουμε μόνοι μας σε αυλές, γλάστρες , όπου βρούμε…

    #φαίδρα φις
    Ναι, το αυτοσαρκαστικόν το έχω. Αν κι εδώ πιο πολύ παίζω με το αντιφατικό (αν το δεις ετυμολογικά) ονοματεπώνυμό μου

    #παρασκευή απόγευμα
    Σ΄ευχαριστώ.
    Κι εσύ καλή «δημιουργική» συνέχεια στην ανατροφή…

    #Ρεγγίνα
    Όλα μου τα πρόσωπα της πολυσχιδούς μου προσωπικότητας σ΄ευχαριστούν!!!

  9. φαίδρα φις
    Δεκ. 03, 2010 @ 12:20:20

    το είδα και έτσι!
    χρόνια πολλά στη σελίδα σου
    και το εννοώ

  10. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 03, 2010 @ 12:59:28

    #φαίδρα φις
    Ξανά ευχαριστώ.
    Θα δούμε. Όσο αντέξω (και με αντέξετε)

  11. Δον Κιχώτης
    Δεκ. 03, 2010 @ 16:43:16

    Προκειται για διοδο φυγης
    θα κλεισεις την πόρτα
    οταν την αληθεια δεις

  12. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 03, 2010 @ 18:39:13

    #Δον Κιχώτης
    Όχι δεν φεύγω
    «Έρχομαι» σε σας κι εσείς σ΄εμένα
    Όσο για την αλήθεια
    «ποιος την είδε ποιός την ξέρει… κλπ»

  13. Δον Κιχώτης
    Δεκ. 03, 2010 @ 19:24:19

    Ολοι ξερουν την αληθεια απο την αρχη του ταξιδιου
    στο τελος βιαζονται να την παραδεχτουν

  14. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 03, 2010 @ 20:32:59

    ΚΑΛΟΦΑΓΩΤΑ…… με πηρουνι, με κουταλια, με τα δαχτυλα , με οτι θες!Κι αυτη η ζωη εδω μασα καλη ειναι:-_)./μέσα ηθελα να πω χαχαχα /
    εισοδος η εξοδος μου….δοντη μου μην ξεχνιωμαστε γιατι ξεχαστηκαμεεεεεεε
    φιλί σας και παλι οτι ποθεις να σου κατσει ξαφνικο!

  15. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 03, 2010 @ 20:36:18

    υγ. ΑΝΤΙ κηριων και ασματος αυτο το ποιημα:
    »ποιηματακι μ’ ανδρουλακη
    για να φτιαχνω πουλοβερακι
    να ζεστανουν οι αγκαλιες μας
    και να γιανουν οι πληγες μας

    τι ΕΙΠΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑΑΑΑΑΑ!!!ΧΑΧΑχαχο

  16. Δον Κιχώτης
    Δεκ. 03, 2010 @ 23:37:53

    Εχω ενα λουλουδι στην καρδια
    από κορδελα κοκκινη φτιαγμενο

  17. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 03, 2010 @ 23:53:17

    #Δον Κιχωτης
    Μπα… δεν την ξέρουν (αλλά δεν πρέπει να’ μαστε μαρτυριάρηδες)

  18. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 03, 2010 @ 23:58:20

    #Κόκκινη κορδέλα
    Ευχαριστώ για τα καλοφάγωτα, μάσα, σιδερο μάσα
    μέσα έξω δεξί εξτρέμ κι εξτρίμ
    Το ποιηματάκι Ανδρουλάκη
    μου΄φερε έναν ΑΕΡΑ απο Αλβανικό κούτελο

    Και μετά ήρθαν οι μέλ… εεεε
    οι Γερμανοί

  19. ktkouk
    Δεκ. 04, 2010 @ 08:12:26

    σύντεχνε,
    η αντίφαση βρίσκεται ανάμεσα στο σημαίνον
    και στο σημαινόμενο (μισό να ηρεμήσω καθότι
    δεν συνηθίζω τοιαύτας αναλύσεις…)

    εντάξει, ηρέμησα.

    Έλεγα λοιπόν, πως ενώ εσύ (ο σημαινόμενος)
    μοιράζεσαι μαζί μας εικόνες, λόγια, σκέψεις,
    συναισθήματα κτλ. από την άλλη επιλέγεις
    ως «ψευδώνυμο» (σημαίνον) το solo mangaros
    που σε ελεύθερη απόδοση (αλλά όχι και πολύ
    αυθαίρετη) από τα λτινο-ιταλικά στα ελληνικά
    είναι: μοναχοφάης !
    Οποία υπέροχη αντίφασις !!!

    Χρόνια πολλά, σε σένα και στη σελίδα !

  20. theogrocer
    Δεκ. 04, 2010 @ 11:08:16

    Του είχα πει κι εγώ παλιά γι’ αυτή την εξήγηση. Χαίρομαι που κι εσείς αποκαθιστάτε τα πράγματα καπετάνιε.

  21. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 04, 2010 @ 13:32:50

    Ti το ηθελα να σε αποκαλεσω ΜΟΝΟΦΑΗ…συγγνωμη Αλεξανδρε μου! δεν εισαι!!!καθολου δεν εισαι αφου μοιραζεσαι τις σκεψεις σου μαζι μας. Ετυχε το προσωνυμιο να μου δεσει ετσι. και να ταιριαξω το σολωμαντζαρος με τον μονοφάη….ξερεις δα πως ειμαι ανορθογραφη.αλλα τωρα το ΠΑΙΡΝΩ ΠΙΣΩ και δεν σε ξαναλεω ετσι γιατι βλεπω πως ειναι κολλητικο.
    την τουρτα χθες την εφαγες;-)

  22. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 04, 2010 @ 14:04:12

    μονος σου??:-))))))))

  23. Γιατροί Χωρίς Τσίνορα
    Δεκ. 04, 2010 @ 16:32:27

    Έπρεπε να το κολλήσετε εσείς για να δείτε ότι είναι κολλητικό;

  24. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 04, 2010 @ 16:56:12

    οχι επρεπε να το δω να διαδιδεται μεταλλαγμενο!!!!!

  25. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 05, 2010 @ 01:05:43

    #Κτkouk , # theogrocer, #κόκκινη κορδέλα
    Το λοιπόν μάλλον είναι κολλητικό.
    Η πρώτη φορά που υπέγραψα ως Σολωμάντζαρος ήταν σε σχόλιο που άφησα στο μπλογκ του «στιχάκια» (δέιτε blogroll)
    Μετα απο λίγες μέρες ανέβασα και το μπλογκ μου. Μου άρεσε το Σολωμάντζαρος, άρεσε και του στιχάκια ΄και το έβαλα δίχως να σκεφτώ και πολύ , πολύ. Το solo mangare ούτε που μου΄χε περάσει απο το συνειδητό. Το ασυνείδητο ‘ομως είναι που μας καθορίζει
    Μπορεί να έχετε και δίκιο
    (που λέει ο λόγος!)

    #Γιατρέ χωρίς Τσίνορα
    Τι μου θύμισες τώρααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εκείνο το παλιό τραγουδάκι των Boney’ M, που έλεγε:
    Banana, Banana rama, (ή mama;!), (o, ooooo!)
    Banana ………κλπ

  26. anokatwn
    Δεκ. 05, 2010 @ 02:58:39

    μήπως εννοείς Bahama mama; http://www.youtube.com/watch?v=EyI3GrzoJaQ
    Χρόνια πολλά!

  27. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 06, 2010 @ 10:10:01

    #anokatwn
    Nαι γειά! αυτό
    Είπαμε, τα χρόνια περνούν

Σχολιάστε

