η ζωή μου

22 Σχόλια (+add yours?)

  1. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 29, 2010 @ 15:41:14

    δεν εχεις παραπονο φιλε μου οι λεξεις σου συχνα πυκνα συμπιπτουν!!!!Τουλαχιστον ετσι την σχεδιασες….οποτε μην εχεις παραπονο!
    χρωμα, γραμμες, λεξεις μια χαρα! τωρα παω για να διαβασω το νοημα στις συμπτωσεις!!!

    -μια χαρα διαβαζω ολες τις αραδες…ιδιες κουβεντες αλλα τουλαχιστον διαφοροποιεις χρωμα τις αραδες
    -ολα τα γραμματακια στη σειρα! εχεις κρατησει κι αξοναααα ΜΠΡΑΒΟ ΒΡΕ
    -Δεν σε βρισκω ατακτο! παιχνιδιαρης εισαι
    -τωρα στο νοημα
    γλυστρας ε?????κι απο το παγκακι εεε?? σαν το μελι καλοκαιρι??

    φιλε ακου τωρα το
    Συμπερασμα : Εχεις περασει πολλα αλλα αντεχεις:-))))))))

  2. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 29, 2010 @ 15:45:28

    axaaaa εκανες και την ανατροπη σου!!!
    -το παγακι γλυστρα στο μελι!!! κι εγω που το διαβαζα συνεχεια παγκακι!
    κι οχι τιποτα αλλο πηγα κατευθειαν στο πεδιον του Αρεως και θυμηθηκα κατι μελλομενα φιλια αλλο πραμα
    ου να μου χαθεις ακολαστε!

  3. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 29, 2010 @ 18:18:46

    #κόκκινη κορδέλα
    Άρα, περιμένω νέα διάγνωση
    διότι η του πρώτου σχολίου αναφερόταν στο «παγκάκι» (της ακολασίας μάλλον) το οπόιο ως στέρεο αντέχει (τουλάχιστον περισσότερο απο το παγάκι)

  4. theogrocer
    Νοέ. 30, 2010 @ 01:45:31

    Καλώ χειμώνα…

  5. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 30, 2010 @ 12:52:01

    #theogrocer
    Κι εγώ , αλλά που;
    Εχουν γίνει περικοπές και στο χειμώνα. Πάλι σήμερα είδα κόσμο να κάνει μπάνιο στη θάλασσα.
    Αντί για καλοριφερ ανοίγουμε αρκουντίσιον
    Οι ρίζες διαμαρτύρονται

  6. theogrocer
    Νοέ. 30, 2010 @ 17:40:40

    Έχω βάσιμες υποψίες ότι ο πανάγαθος κύριος έχει χεσμένο τον ΓΑΠ και τα κάνει αυτά για να μην πληρώνει θέρμανση ο κοσμάκης, παίρνοντας σαφώς το μέρος των κατατρεγμένων…

  7. φαίδρα φις
    Νοέ. 30, 2010 @ 18:17:17

    μου αρέσει πολύ
    το παγάκι ν’αραιώνει ή το μέλι…

  8. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 30, 2010 @ 18:30:56

    Λιωσαμε τους παγους της γης
    πληρωνουμε γι ανασα διαφυγης

  9. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 30, 2010 @ 18:36:07

    #theogrocer
    Tώρα γλιτώνουμε το θερμαντικό καύσιμο αλλά χαλάμε κάργα νερό να ποτίζουμε.(να πάνω μαρούλια, κρεμμυδάκια, μπρόκολα κλπ, κλπ)
    Τα δε απότιστα (ελιές, αμπέλια, φρουτόδεντρα κλπ) τα’ χουν παίξει.

    #φαίδρα φις
    ο μπούσουλας είναι που σέρνει
    ή το καράβι;

    #Δον Κιχώτης
    Μόνο που οι πάγοι της γης δεν λιώνουν πάνω στο μέλι
    αλλα΄στα σ…. (ας μη το πω καλύτερα)

  10. ktkouk
    Δεκ. 01, 2010 @ 07:50:28

    κΑλόκαιρος

    το Α με Ω, όπως αβγό (που έλεγε παλιά κι ο Χ.Κλύνν)

    υγ. υπέροχη αντιστροφή του κλισέ:
    Αυτές οι λίγες λέξεις (σου) αξίζουν όσο χιλιάδες εικόνες !

  11. Ρεγγίνα
    Δεκ. 01, 2010 @ 12:58:06

    Το μέλι κράτα! Το παγάκι ΔΕΝ ..παχαίνει. Γλυκαίνει!

  12. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 01, 2010 @ 14:23:22

    #κτκουκ
    Εσύ είσαι το Α και το Ω !!

    #Ρεγγίνα
    Κρατάω τη γλύκα
    ή
    έμεινα με τη γλύκα!

  13. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 01, 2010 @ 15:05:47

    διαγνωση (η σωστη): θα περασεις κι αλλα….αλλα αντεχεις!

  14. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 01, 2010 @ 21:49:01

    υγ.χαχαχαχα
    δεν σου φτανει ο παγος που λιωνει μητε το μελι που μελωνει
    τωρα θες να μαθεις και τι σερνει??
    κανενα απο τα δυο φιλε μου…μαλλον το τριτο το δασυτερο σερνει!!!!υπαρχει αυτη η λεξη βρε? χαχαχα δοντη μου βαλτον στην ταξη γιατι θετει επι τοιχου αυταπαντητα ερωτηματα (υπαρχει αυτη η λεξη?)

  15. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 01, 2010 @ 22:36:40

    #κόκκινη κορδέλα
    Γιατί ρωτάς τον Δόντη; να σε πω εγώ:
    Δεν υπάρχουν ανύπαρκτες λέξεις

    Υ.Γ. Ευχαριστώ για την update διάγνωση.
    Πές μου τώρα σε παρακαλώ και το φάρμακο . Πως θ΄αντέξω δηλαδής; ξέρεις κανα καλό άγιο να λαδώνεται με τάματα ή δε ξέρω γω τι; ή κάτι άλλο;

  16. kostaslogh
    Δεκ. 01, 2010 @ 22:47:10

    …και βουτάει στη ρακή
    νοθευμένο ρακόμελο…

  17. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 01, 2010 @ 23:26:09

    #kostaslogh
    Λέω τώρα κι εγώ (κι όχι μόνο εγώ, από άλλους το’ χω μάθει)
    πως η τέχνη δεν πρέπει να τα φανερώνει όλα , έτσι απροκάλυπτα
    αλλά εσύ… με ξεγύμνωσες!!!

  18. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 02, 2010 @ 08:23:52

    αλλαζεις ταχτικη…αυτο που ειναι δυσκολο το αναζητας…απολαμβανεις το τιποτα…και στολιζεις το κενο με τον δικο σου μικρο κοσμο…
    »οποιος απλωνεται εχει μοναχα πλοκαμια, οποιος γυαλιζει εχει μονο αντανακλασεις!οποιος πιστευει στον εαυτο του εχει ολο τον κοσμο δικο του…
    /Απο το Αγραφο Βιβλιο ΦΥΣΙΚΑ!

  19. κοκκινη κορδελα
    Δεκ. 02, 2010 @ 08:27:59

    κοstaslogh αυτη ειναι η δικη σου προταση? γιατι ο μονοφθαλμος καπως ετσι τα βλεπει…
    εγω παλι βλεπω το λιονταρι που βρυχαται νικημενο αλλα ουχι παραδομενο….υπαρχουν κι αλλες συνταγες.

  20. Δον Κιχώτης
    Δεκ. 02, 2010 @ 12:52:55

    H ζωή μου αιμα κρυστάλλων υγρών
    που κυλά σε φλέβες νεκρές ιδεών

  21. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 02, 2010 @ 23:26:49

    #Κόκκινη κορδέλα
    Αυτό το «αλλάζεις τακτική» μου θύμησε κάτι σε
    «είσαι σκέτο παακράτος
    είσαι σκέτο παακράτος…» κλπ.
    Πάντως όποιος έχει πλοκάμια έχει και… βεντούζες!
    Η τελευταία σου πρόταση είναι πολύ καλή για «παιδιά» αλλά , δυστυχώς δεν πιάνει πάντα με τους μεγάλους. Φοβάμαι πως ο δικός μου κόσμος θα είναι δικός μου όπως το γατάκι η Νατάσσα είναι της ανηψιάς μου!!!
    (η μάνα της δεν θέλει γάτες με τίποτα. Αλλά όταν γέννησε η γάτα μας, το ένα γατάκι , η Νατάσσα, της είπαμε της μικής πως είναι δικό της αλλά θα το έχουμε σπίτι μας!
    Εντάξει;
    Εντάξει είπε αυτη.Τι να’ λεγε;)

  22. σολωμάντζαρος
    Δεκ. 02, 2010 @ 23:28:20

    #Δον Κιχώτης
    Τουλάχιστον με νεκρές ιδέες ζεις
    Με νεκρές φλέβες…. ζουν οι άλλοι.

Σχολιάστε

