θα φύγω αύριο

16 Σχόλια (+add yours?)

  1. Ρεγγίνα-Αναΐς
    Νοέ. 22, 2010 @ 22:02:28

    Να φύγεις σήμερα!
    Το αύριο είναι Υπεκφυγή!

  2. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 22, 2010 @ 22:48:54

    Χρονια φευγεις σε καθρεφτες τριγυρνας
    λογια κλεβεις στην καρδια τα κουβαλας
    κρατανε αιωνια της Καλυψως τα μαγικα
    δεν εχω χρονια να περιμενω στη στερια

    Λαξευεις βαρκες και την αυγη της πυρπολεις
    μαζευεις ανδρες με το ρακι της πληρωμης
    ψαρευεις χανδρες δωρα ελπιδας φτωχικά
    χρυσα σεντουκια κρυβουν δεμενα μυστικα

    σα θες να φυγεις θελεις ελπιδας προσταγη
    και δυο ματια να σου χαραζουνε τη γραμμη
    οπου σε πανε των φεγγαριων τους οι κλωστες
    εκει τελειωνουν του ταξιδιου σου οι εκδοχες

  3. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:09:09

    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!

  4. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:10:21

    υγ. να δω βρε ρεμαλι που θα πρωτοπας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:14:27


    κι επειδη εγω τραγουδω στο μπανιο παρε κι αυτο μπας και σπασει ο καθρεφτης….(ακου εκει που θα μου φτιαξω τον ταφο μου με ενα γεια χαρα νταν!/μας ανατριχιασες βραδυατικα)

  6. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:47:11

    #Ρεγγίνα-Αναϊς
    Ε, σήμερα έχω μια δουλίτσα!

  7. theogrocer
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:48:26

    Προσλαμβάνω μια αίσθηση οδύνης και μια δίνη που επιστρέφει όλα τα λόγια σε σένα που τα έγραψες.
    Κάτι σε πονάει, κάπου απευθύνεσαι…
    Μακάρι να κάνω λάθος και κάθε «πρωί μεθαύριο» να πίνεις καφέ στη λιακάδα και λιακάδα στον καφέ…

  8. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:51:47

    O ruban rouge je te remercie
    pour cette melodie divine

  9. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:53:11

    #Δον Κιχώτης
    Ωραίο
    Βέβαια είναι άλλη εκδοχή απο τη δική μου, καθοτι οι δικοί μου στίχοι δεν είναι στίχοι φυγής, αλλά ερχομού.

    #κοκκινη κορδελα
    Την άρια δεν θα την πάρω γιατί απο τόσο κοντά (σάντουιτσ μέσα στον καθρέφτη) θα σπάσουν πρώτα τα δικά μου αυτιά
    Που θα προλάβω να πρωτοπάω;
    Ο Αη Βασίλης πως τους προλαβαίνει όλους σε μια βραδιά;

  10. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:57:48

    #theogrocer
    Ε δεν είναι και μες τη χαρά οι στίχοι!
    Μωρέ στη λιακάδα θα τον πίνω τον καφέ μου γιατί δεν προβλέπεται ούτε συννεφιά για το Ρέθυμνο

  11. theogrocer
    Νοέ. 23, 2010 @ 18:51:37

    Εμείς πάλι, σύμφωνα με το τρομοκρατικό δελτίο της γάμα-γάμα πιπί (Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας), θα έχουμε ακραία καιρικά φαινόμενα. Έτσι λέγονται η καταιγίδα και ο αέρας στον καιρό των αποστειρωμένων κλουβιών…

  12. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 23, 2010 @ 21:42:24

    #theogrocer
    Χμ…
    Των χάρτινων καιρών θα έλεγα.
    Που όταν μ΄ενα αεράκι γίνονται φυλλομαζώματα, φαντάσου να φυσήξει και κανονικά (ή να βρέξει)

  13. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 23, 2010 @ 22:20:04

    Je pars = Φεύγω

  14. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 23, 2010 @ 23:43:20

    εξαιρετικο τραγουδι κι ακρως πετυχημενο βιντεο….εξαιτιας τους εγραψα κι ενα ποιημα…αλλα αυτο ειναι αλλο επεισοδιο! ξεχασα να πω πως το σχεδιο μαρεσει ιδιαιτερα!! και κυριως η μασκα !Αλεξανδρε ηλθε το μεθαυριο ή θα το λεμε καθε μερα μεθαυριο οποτε μαζευε αναμονη κι ας ειν’ και ρογες!

  15. Ο.Ξ.
    Νοέ. 24, 2010 @ 18:49:11

    …πάλι καλά…

    εμένα μου είπε
    «άντε γεια…»
    και μου φάνηκε
    σαν να μην εννοούσε
    το «ει» !

    υγ.εσχάτως, φτιάχνω -σε σκίτσα- τον τάφο μου. Τελικά
    κατέληξα σε μια πολύ πρακτικότερη ιδέα. Προσεχώς…

    υγ. θα αναρτηθεί(ς) και στην αντιποίηση συντόμως

  16. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 24, 2010 @ 19:59:25

    #ΟΞ
    έι…
    Πρόσεχε τα σκίτσα να μη ταλαιπωρήσεις τον γλύπτη
    (και ποιός θα πληρώσει το μάρμαρο;)

Σχολιάστε

