ερωτική προσευχή

κολάζ και ακρυλικό σε καμβά (60χ80)      (κλικ για μεγέθυνση)

το κολάζ στο μανίκι είναι απο τον «κήπο των επίγειων απολαύσεων» του Ιερώνυμου Μπος

33 Σχόλια (+add yours?)

  1. Χρήστος
    Νοέ. 15, 2010 @ 18:23:10

    Ρε, πώς τα κατάφερες γμ την τρέλα σου κι έδεσες κολάζ κι αγιογραφία;
    (και σίγουρα δεν είναι μόνο το μανίκι και το φανελλάκι…)
    Πως τα κατάφερες κι έδωσες στην προσευχή ερωτική διάσταση;
    (πέρα από το κοινότυπο αντίστροφο «κατάνυξη στον έρωτα»)
    Και πως εχώρεσες μέσα το στοιχείο της παρανομίας;
    Υπάρχουν τέτοιες προσευχές;
    Κι αν ναι, δημοσιεύονται στην Κρητική Επιθεώρηση;

    είδες που δεν σ’ αδικώ όταν σε λέω ανατρεπτικό;

  2. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 15, 2010 @ 21:45:24

    #Χρήστος
    Είδες;
    Είδες γμ την τρέλα μου τι φοβερός ζωγράφος είμαι;
    Πές το ρε να το μάθει ο κόσμος, γιατί εγώ το λέω αλλά η γυναίκα μου δε με πιστεύει!
    Θέλει όλους εμάς τους ανατρεπτικούς να μας βάλει σ΄ένα ανατρεπόμενο.
    Η μάνα μου πάλι θέλει να με κάνει transformer
    Κάτι φίλοι και θειάδες υβριδικό 4χ4
    και πάει λέγοντας

    Υ.Γ Έχεις μάτι !!!! Πράγματι η κρητική επιθεώρηση είναι αλλά έγινε εντελώς τυχαία διότι ήταν η μοναδική εφημερίδα που είχα στο εργαστήριο. (μετά ανακάλυψα και μια Figaro!!! αλήθεια, ξαναψάξε τη μεγέθυνση, δεν ψεύδομαι. Τυχαίο κι αυτό αλλά νομίζω πως αφού έβαλα Γαλλική εφημερίδα στο έργο μου μπορώ να χτυπήσω κι ένα Λούβρο)

  3. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 16, 2010 @ 16:01:46

    Ανδρουλακης ειναι αυτος…οτι θελει κανει και μας αρεσει κι ολας!!!(οχι ολα μην παιρνεις θαρρος!)Απλα τα περισσοτερα…εκεινα δηλαδη που λενε κατι ξεκαθαρο εχουν βυζαντινη γραφη, ειναι πολυπλοκα στην τεχνικη τους, εχουν πνευμα, τα ψαχνεις και βρισκεις συνεχεια κατι καινουργιο, ειναι σχεδιαστικα ομορφα, ανοριακα…(τωρα που τοπα να πω οτι λειπουν τα δυο ματια!!! που ειναι το δεξι του και ταριστερο της…μαλλον το εσκασαν μαζι αλλα σιγα η κυρα σκασιλα της….απαξ κι εχει το στομα δικο της χ….κε για τον μονοφθαλμο!!
    Αυτα τα ολιγα το εφιμεροδοχερο δεν μαρεσει πολυ…ακομα ψαχνω τι ειναι! κυριως αυτο στον ωμο του.Βρε μας δουλευεις? να αναγνωριζουμε ολα τα στοιχεια και να κατσικονεται ο ενας μου οφθαλμος στο μανικι του χερουβιμ??(το αλλο μην το ψαχνετε….ταξιδευει!

  4. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 16, 2010 @ 16:23:24

    #KOKKINH KΟΡΔΕΛΑ
    Αφου έγραψα τι είναι το εφηρεδιοχερο: απο τον «κήπο των επίγειων απολαύσεων» του Ιερώνυμου Μπος
    Να επιστρέψει παρακαλώ και το άλλο σου μάτι στον πίνακα και ν΄αφήσει ύσηχα τα δυο ματάκια που λείπουνε γιατί στους δύο τρίτος δεν χωρεί.

    ΥΓ. Έτσι μου΄ρχεται να ξανακάνω στο καπάκι άλλον ένα πίνακα με κολάζ γιατί ωστόσο (χτες, και εν μέρει εξ΄αιτίας σου) έκανα μια σκέψη που βελτιώνει , σχεδόν τελειοποιεί την εν λόγω τεχνική. Στη φωτογραφία δεν φαίνεται, αλλά στην πραγματικότητα οι εφημερίδες δεν έχουν σχεδόν καθόλου πάχος. Με την σκέψη που έκανα χτες (και που τη δοκίμασα) φεύγει και το σχεδόν. Κολάζ άπαχο! Περισσότερο πάχος ΄εχει η πινελιά

  5. ktkouk
    Νοέ. 17, 2010 @ 08:38:46

    οι εφημερίδες – το εφήμερο – το επίκαιρο που
    αυτοματαιώνεται σε κάθε κίνηση των δεικτών
    του ρολογιού.
    απ΄την άλλη νέες εφημερίδες – νέα εφήμερα
    νέες επικαιρότητες που με τη σειρά τους (;)
    θα ματαιωθούν κοκ (σαν τα εκλέρ, αλλά στρογγυλά)

    μοιάζει με τα βήματα κάτι ζουζουνιών
    στα νερά των λιμνών. πετάγματα εκκωφαντικώς
    αθόρυβα από βλέμμα σε βλέμμα σε βλέμμα…
    αυτό που μοιάζει να μένει σταθερό
    (ζητούμενο μονίμως;) είναι ο έρωτας, το νέο,
    το διαρκώς αναπυροδοτούμενο.
    φαίνεται να είναι νομοτελειακό.

    το ζευγάρι που αγκαλιάζεται μου θύμισε
    τον πίνακα του άλλου καλού συναδέλφου, του Κλιμτ.
    έτσι, εκτός από το προφανές τρίγωνο
    υπάρχει κι ένα υποδηλούμενο-εικαστικό:
    Ανδρουλάκης – Μπος – Κλιμτ (κατά αξιολογική σειρά)

    υγ. πώς το έλεγε ο Μπιθικώτσης;
    «ο έρωτας γεννήθηκε για τρίο…» κάπως έτσι…
    εκτός κι αν:

    υγ2. σκόρπιες σκέψεις – ως συνήθως

  6. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 17, 2010 @ 13:23:48

    #ktkouk
    Πολύ ωραία η ποιητική σου αντιμετώπιση – έξαρση.
    Το σχέδιο είναι πολύ παλιό. Τις προάλλες το ξετρύπωσα κατα τύχη και μου άρεσε. Τότε δεν πρέπει να γνώριζα καλά τον Κλιμτ. Κι εμένα μου τον θύμισε. Αφού σκεφτόμουν στην πλάτη αντί γι΄αυτο το κυματιστό ύφασμα, να έκανα αυτά τα περίεργα του Κλιμτ, να έβαζα και χρυσό κλπ. Τελικα αντιστάθηκα στον πειρασμό.
    Είπα πειρασμό ;

  7. ktkouk
    Νοέ. 17, 2010 @ 19:17:14

    ο «πειρασμός» σου θα μπορούσε να έχει και
    τίτλο «εγώ ειμί το Α και το Ω» αφού από σένα
    ξεκινάει η σκέψη και η ροή των συναισθημάτων
    και σε σένα καταλήγει !!!

    πλην, θα ήθελα να δώσω και την πολιτικά ορθή
    εκδοχή του πειρασμού (διαβάζεται με 2 τρόπους
    ώστε να είμεθα πολιτικώς ορθότατοι!) :

  8. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 17, 2010 @ 21:27:59

    #ktkouk
    Τελικά η «προσευχή» δίπλα απ΄το «ερωτική», ταιριαζει γάντι
    (παρ’ όλο που του αλλάξαμε τα φώτα του έργου)

  9. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 18, 2010 @ 09:21:41

    κολαζζζζ απαχο σε παχια γραφη!!!!!!!!!!!!κεντας ανδρουλακη!!!!εισαι ενα θεατρικο εργο μοναχος σου!
    μην ξεφευγεις φιλε μου. τον μπος τον αναγνωρισα με το φρυδι μου δεν χρειαστηκα καν ματι….η φτερουγα ητο ολιγον αποτυχημενης περιγραφης και στοκαρε το ματι εκει και δεν το ξεκολλα ουτε τα ανειπωτα του μποσ ουτε τα υποπτα του μποστ ουτε τα ποτα του μπουταρη ουτε τιποτα! Αν ειναι ν’αγκαλιαζει φιλε μου τρυφερα φτιαξε μια πιο ευγενικη φτερουγα γιατι τρομαξα να την αποτραβηξω απο την ιδεα οτι ηταν φτυαρι….αυτα με το συμπαθειο γνωριζεις οτι σε μιλαω μπρε ως φιλτατη φιλη γιά γεια;-))

  10. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 18, 2010 @ 13:05:35

    #κοκκινη κορδέλα
    Η αλήθεια είναι πως έχω μια τάση προς την υπερβολή. Άλλες φορές την τιθασεύω κι άλλες την αφήνω κι ότι βγει. Μ΄αρέσουν επίσης και οι έντονες αντιθέσεις.
    Πάντως αν θες ΝΑ ΜΗΝ τη βλέπεις ως φτυάρι (άκου φτυάρι!!!) μπορείς να κλίνεις την κεφαλή προς τ΄αριστερά (ή να στρίψεις την οθόνη προς τα δεξιά, ή να στρίψεις τη φωτογραφια στο photoshop τέλος πάντων) ώστε η μισή κοπέλα να έρθει στην κάτω μεριά του πίνακα. Τότε ίσως ξαναδεις το … φτυάρι (άκου φτυάρι!!!) ως σώμα πουλιού με κεφάλι το λίγο της παλάμης που φαίνεται!

    Υ.Γ Ξεκίνησα 2ο «άπαχο κολαζ» Μόνο η μελάνη μένει στον καμβά!
    (αλλά έχω άλλα τεχικά προβλήματα)
    Σύντομα στις οθόνες σας!)

  11. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 18, 2010 @ 15:25:16

    σολουδιον το μεγαλοπρεπες το γυρισα τ’ ανασκελα, ο κομπιουτερσ μου βελαζει και το φτυαρι γινηκε γυψος σπασμενου χεριου επιχρωματισμενος….τωρα χωρις πλακα να σου εξηγησω γιατι συμβαινει. Τις επικολλησεις μπορει κανεις να τις χρησιμοποιησει με δυο τροπους. Ή χρησιμοποιει τα μοτιβα ως θεματα ρεαλιστικα και τα αναγαγει σε εικονα προσαρτισμενη στο νεο θεμα, ή ξεπερνα το σταδιο της απεικονησης και χρησιμοποιει την υφη τους ή την εικονα τους ανεικονικα και δει εικαστικα. εδω στην »φτερουγα ΔΕΝ εχεις αποφασισει τι θελεις να κανεις με αποτελεσμα να επιπεδοποιησεις μια εικονα αναγνωρισημη/ φιγουρες εργου του μπος/ που εχουν ογκο και να τις μετατρεψεις επιπεδο χαρτι. Βεβαια καλα εκανες και περασες την εικονα της εφημεριδας στη φτερουγα αλλα το σημειο που ειναι »δυσπεπτο» ειναι στον ωμο που εχει σκληρα ορια και που ειναι στενο επανω και φαρδυ κατω….Μπορει να μου το εξηγησεις με χιλιους τροπους αλλα ετσι το βλεπω κι εκει και για αυτο με ενοχλει αισθητικα. η πιο δυσκολη ιστορια στην εικονικη τεχνη ειναι ακριβως αυτη η μεταφορα του τρισδιαστατου στην δυσδιαστατη επιφανεια…κατα τα αλλα το πνευμα ισχυρο, η τεχνικη σταθερη αξια κλπ κλπ(υγ. κι εγω περιπου με αυτη την ιδεα προειραματιζομαι οποτε ας πουμε οτι με βρηκες υποψιασμενη.)

  12. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 19, 2010 @ 17:41:01

    Μάλλον έρωτας του ΕΓΩ.
    Διάβολος και Αγγελος, ΕΓΩ
    Γιατί να με ξοδεύεις
    Γιατί να με παιδεύεις
    Έρωτας και Ψυχή, ΕΓΩ

    Ποιός μοιράζεται;
    Ποιός αγκαλιάζεται;
    Ποιός γίνεται πλησίον για τον αλλον;
    ΕΣΥ;

  13. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 19, 2010 @ 21:49:26

    #κόκκινη κορδέλα
    Τώρα μόνο κατάλαβα πως φτερούγα – φτυάρι εννοείς αυτό που εγώ αποκαλώ χέρι (και όχι τα κόκκινα φτερά)
    Πράγματι είναι το πιο «περίεργο» σημείο του έργου. Είναι αυτό που σου ‘ελεγα και σε άλλο σχόλιο πως θα τρίζουν τα κόκαλα των μοντέλων μου!
    Είναι πράγματι αφύσικη η στάση για ένα ένα χέρι που αγκαλιάζει. Μοιάζει λίγο σαν το χέρι του καραγκιόζη που ξεκινά απο την καμπούρα. Φυσικά το είδα εξαρχής στο σχέδιο και έμεινα για λίγο αναποφάσιστος, να τ΄αφήσω έτσι ή να το κάνω πιο ρεαλιστικό;
    Τελικά το άφησα έτσι και μ΄εκδικήθηκε, διότι δε μου’ βγαινε το χρώμα με τίποτα. Η ιδέα του κολάζ του Μπος μου ήρθε άξαφνα και δεν ξέρω πως και μου φάνηκε σαν λύτρωση αφού το είχα ζωγραφίσει και σβήσει 3 φορές.
    Ίσως να έχεις δίκιο αλλά…
    Για σας παρακαλώ , δεν μπορώ να ζωγραφίζω το ένα αριστούργημα μετά το άλλο. Μετά τον Θεόφιλο ήμουν σίγουρος πως δεν πρόκειται να κάνω κάτι πολύ σπουδαίο, γι΄αυτό κι όλας έπαιξα με το κολάζ. Και τώρα παίζω, με ένα άλλο κολάζ που ίσως να είναι καλύτερο απο το τωρινό. Αλλά και να μην είναι δε με νοιάζει. Μ΄αρέσει το παιχνίδι. Έχει γεμίσει το εργαστήριο εφημερίδες που τις χρησιμοποιώ σαν παλέτα πλέον.
    Να μη παίξω κι εγώ; Ε άμα κάνω και καμιά ζαβολιά… τι να κάνουμε; Και ποιό παιδί δεν κάνει;

  14. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 19, 2010 @ 21:55:28

    #Δον Κιχώτης
    Βρε, βρε, βρε… Σαν τα χιόνια!
    «Ζαμάνια το’ χα να σε δω καιρούς να σ΄ανταμώσω
    κι αγρίεψές μου σαν πουλί και πως να σε μερώσω;»
    (Ξυλούρης)

    Το λοιπόν, φοβάμαι επηρρεάστηκες απο την κουβέντα μου με τον Κουκ. Αν και ισχύουν οι στίχοι σου οι οποίοι είναι και πολύ ωραίοι.
    Βλέποντας ένα έργο εκ των υστέρων , ακόμα και ο δημιουργός κάνει σκέψεις που δεν τις είχε όταν έφτιαχνε το έργο. Το πιο πιθανό είναι να υπήρχαν ασυνείδητες. Μπορεί όντως ή τωρα ή πριν 13 χρόνια που είχα πρωτοκάνει το σχέδιο να ένοιωθα όπως περιγράφεις

    Και μη χάνεσαι!

  15. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 19, 2010 @ 22:51:39

    Tου Κουκ δε διάβασα τα λόγια
    είδα τα μάτια στον καμβά
    φτερά, ματιές, αγκάλες αδειανές.

    Σαν τον τρελό θα χανομαι
    σαν η καρδια ματώνει

    δεν άντεξα το σύννεφο
    καιρό πια με πλακώνει

    στις γειτονιες σας δεν γυρνω
    το εχω αμαρτια

    το λογο μου να μην κρατω
    σε ασπονδη φιλία.

  16. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 19, 2010 @ 23:21:44

    #Δον Κιχώτης
    Οι άσπονδες φιλίες μοιάζουν
    μ΄ασπόνδυλα φαντάσματα
    με πράγματα ολόκληρα
    που θε να γίνουν κλάσματα

    Στις γειτονιές μας να γυρνάς
    σαν η καρδιά έχει βάρητα
    γιατί η ώρα μας εδώ
    ποτέ δεν πάει μεσάνυχτα

  17. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 19, 2010 @ 23:33:58

    Καπου ακουω τα βιολια
    τη λυρα και το ουτι
    εχει αστερια κει ψηλα
    μα και βαριδια η καρδια
    ξερεις καλα πως δεν μπορω
    το Ειναι να διαγραψω
    ο Λογος ειναι ζωντανος
    και φαντασμα η σιωπη

  18. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 20, 2010 @ 01:57:29

    #Δον Κιχωτης

    Δεν είναι φάντασμα η σιωπή
    είναι Λόγος σοφίας
    και Λόγος απορίας
    απουσία σκυθρωπή

    Δεν είναι Λογος τα βαρίδια
    Έχει ο Λόγος ψαλίδια
    και μετά πας ψηλά
    κι όταν κατέβεις
    μας λες πολλά.

    Αυτά μου είπε αέρινα
    σταράτα μα και ξώφαλτσα
    η γάτα μου η πονηρή
    που την λέμε Λίτσα
    μα είναι σκατόφατσα

  19. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 20, 2010 @ 09:02:20

    Παραδέξού το κι εσύ
    και μην το αποφεύγεις
    πόσες φορες τρυπά η σιωπή
    τον Λόγο της τον τρέμεις

    Ψαλίδια και βαρίδια
    εργάζονται σοφά
    κρατούν τις βιδες στο μυαλό
    το Είναι δεν σκορπά

    Και πάψε πια να τριγυρνάς
    με γάτες γκρι και πάπισσες
    μη σε ταϊσουν γαϊδουρόγλωσσες
    και μάθεις να σιωπάς

    ΥΓ Αζιζ Νεσιν Ο Καφες και η Δημοκρατια. Μη Μιλας

  20. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 20, 2010 @ 10:09:57

    Μ’ έβαλες στα αίματα
    τους στίχους να γυρέψω
    και μ’ αρπαξε του Νίκου η φωνή
    της λυρας το μαράζι

  21. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 20, 2010 @ 12:38:57

    #Δον Κιχώτης
    Αυτό είναι το πρώτο τραγούδι που άκουσε στη ζωή της η κόρη μου, λίγες ώρες αφ’ ότου γεννήθηκε.
    Το είχα ετοιμο σε μια κασσέτα σ΄ένα γουώκμαν
    «Διώχνει μακριά το στεναγμό
    το βλέμμα το δικό σου
    κι ελπίδα δίνει στην καρδιά
    κάθε χαμόγελό σου»

  22. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 20, 2010 @ 13:30:52

    -Το σκέφτηκες ποτε γιατί
    η ύλη ειναι μαγική;

    -Γιατι τα μάτια κρύβουν
    την ψυχή .

    -Γιατι χαμογελά η Υλη;
    -Γιατί την σπρώχνει η Αγάπη.

    -Γιατι η Υλη Αγαπά;
    -Γιατί ζηλεύει τ άστρα;

    -Οχι.

    -Γιατί αλλιώς πεθαίνει.

  23. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 20, 2010 @ 16:17:33

    Ενα ποίημα που μ’ αρεσει
    κι ας μη νιωθεις τη γραφή
    το Λογικο και τ’ ασυνειδητο
    στο τραγουδα ήδη στ’ αυτι.

    Je me tourne vers toi,

    au lit ou dans la vie,

    et je découvre que tu es faite d’impossible.

    Je me retourne alors vers moi

    et je vois la même chose.

    C’est pour cela

    que bien qu’aimant le possible,

    nous finirons par l’enfermer,

    pour qu’il n’empêche plus cet impossible

    sans lequel nous ne pouvons vivre ensemble.

    Roberto Juarroz

    Poésie verticale, VI, 94

    Traduit par de l’espagnol (argentin)

    Par Roger Munier

  24. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 21, 2010 @ 01:16:17

    χαχαχαχα να σας χ….σω μεσα με τα στιχακια σας και τα ποιηματα σας . Αντε βρε δοντη μου πεταξες και το γαλλικο κι αντε τωρα να κανω τη μεταφραση….μου θυμησατε δυο μονομαχους που αντι για σπαθια πυροβολαγαν με στιχους …παρτα μωρη πλαφφφ
    δοντη μου δοντουλη μου σαποθυμησα βρε ολοι σαποθυμησαμε εδω μην κοιτας που δεν το λενε….ή το παιζουν αδιαφοροι με ενα »βρε σαν τα χιονια»….(που ταδες τα χιονια ωρε κρητικε!!!? επιτηδες το κανεις?) Τους στιχους τους ειχε ετοιμους στο δοντι απ’ οξω οξω Δοντη μου!
    φιλί καληνυχτας καλε μου και αμαπερασεις απ την γειτονια μου ριξε μου κι εμενα μια σφαλιαρα ποιητικη τη αδεια….με λενε κοκκινη κορδελα και ειμαι καλα!χαχαχαχα

  25. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 21, 2010 @ 01:32:18

    Έρχομαι σε εσάς,
    στο κρεβάτι ή στη ζωή,
    και ανακαλύπτω ότι εχετε κανει το αδύνατο
    στριβω κατευθειαν προς τα εμενα
    και βλέπω το ίδιο πράγμα.
    και ειναι αυτος ο λόγος
    ότι παρότι αγαπούσε το πιθανον
    τελικά θα περιοριστεί
    να κάνει περισσότερα για το αδύνατο
    διοτι χωρίς αυτο δεν θα μπορούμε να ζήσουμε μαζί.

    Roberto Juarroz

    Κατακόρυφη Ποίηση, VI, 94

    ελευθερη μεταφραση απο οτι γαλλικο αναμοχλευσα με την βοηθεια του google….αρε δοντη παλι χτυπας των αλλων τις φλεβες!!!!!!!!;-))

  26. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 21, 2010 @ 10:23:57

    Έρχομαι σε σένα
    Στο κρεβάτι ή στη ζωή
    Κι ανακαλύπτω ότι φτιάχτηκες για το αδύνατο
    Στρέφω λοιπόν σε μένα
    Κι ανακαλύπτω το ίδιο πράγμα
    Είναι για αυτό
    Που παρόλα που αγαπάμε το δυνατό
    Θα καταλήξουμε να το αποκλείσουμε
    Για να μην εμποδίζει πλέον αυτό το αδύνατο
    Χωρίς το οποίο δεν μπορούμε να ζούμε μαζί

  27. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 22, 2010 @ 19:10:02

    Bλέπω βγήκαν μεταφραστικά μαχαίρια.
    Επί των γαλλικων θεμάτων δεν έχω αρμοδιότητα.
    Για να πω την αλήθεια μου όμως δείχνω μια προτίμιση στην εκδοχή της ΚΟΚΚΙΝΗΣ ΚΟΡΔΕΛΑΣ
    Αυτό το «ότι παρότι αγαπούσε το πιθανον
    τελικά θα περιοριστεί
    να κάνει περισσότερα για το αδύνατο»
    πολύ μου άρεσε.

  28. Δον Κιχώτης
    Νοέ. 22, 2010 @ 20:34:56

    Δεν ειναι η μετάφραση,
    είναι η ψυχή
    που σ’ οδηγει τις λεξεις να διαλεξεις
    ομως η αληθεια τους πικρα μοναδικη
    στο μυαλο σου εχει ηδη μπλέξει.

    Μαχαιρια ειναι οι ελπιδες σου
    μπροστα στην απελπισια της Αληθειας
    σ αφηνω να διαλεξεις το φως της δικης σου τιμωριας
    κι ας ειναι η επιλογη μοναδικη.

  29. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:05:46

    εγω παλι που προτιμω την μεταφραση του δοντη? Τι εγινε ρε παιδιαααα Τριγωνα πανοραματος παλι φτιαξαμε χαχαχαχαχαχα

  30. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 22, 2010 @ 23:44:12

    Για πανοραμική άποψη της μετάφρασης

  31. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 23, 2010 @ 15:20:16

    τι λε ρε κουμπαρε δεν μας φτανανε τα ΟΡΑΜΑΤΑ τωρα θαχουμε και πανοραματα? και μεταφρασμενα κι ολας?χαχαχαχαχα
    παω να χνωτισω τον καθρεφτη….ξερω ειναι στο επομενο επεισοδιο!!!

  32. Siglitiki
    Σεπτ. 30, 2011 @ 16:19:50

    Ωραίο κολάζ!

  33. σολωμάντζαρος
    Σεπτ. 30, 2011 @ 16:59:30

    Ευχαριστώ

Σχολιάστε

