αύγουστος

Advertisements

22 Σχόλια (+add yours?)

  1. chrismos
    Νοέ. 06, 2010 @ 14:41:56

    Η πρώτη διαπίστωση είναι μια μεγάλη αλήθεια!!!
    (π.χ. τα χαρτιά υγείας). Κακά(…) τα ψέματα·
    θυμίζουν οικωλογικά ψηφοδέλτια ΝΔ, Πασοκ και Λάος
    χρησιμοποιημένα σε υπαίθριο WC από τους δήθεν «αντάρτες».
    Και ιδού πεδίο λόξας γαμπρό για την ιππουργό
    (αντέχω μεν, ΥΠΕΧΩ δε) Ψώνια Βeer Billy:
    Πλ-αστικά ψηφοδέλτια πλ-αστικών κωμάτων πολλαπλής χρήσης!!!

    (φτου ρε γμτ…πάλι έπεσα εκτός θέματος…)

  2. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 07, 2010 @ 01:45:06

    #chrismos
    Mα δεν προσέχεις δεν προσέχεις
    κι όλο πέφτεις , εκτός θέματος.
    Καμιά ώρα θα χτυπήσεις άσχημα
    Κι οι γάζες μετά του αίματος
    είναι θέαμα που δύσκολα αντέχεις.

  3. Ο.Ξ.
    Νοέ. 07, 2010 @ 07:41:33

    Υπάρχουν πράγματα
    πολύ χρήσιμα στον άνθρωπο
    -όπως η καρδιά του-

    από κει και κάτω καλά τα λες…

    Όμορφη Κυριακή να ‘χετε αμφότεροι

    υγ. σόρι για την προσθήκη αλλά η περίοδος που νιώθω «κάπως»
    δεν λέει να περάσει (κάπως)

  4. chrismos
    Νοέ. 07, 2010 @ 11:53:52

    φυλλαράκι
    ~Νομίζω πως με διαβάζεις σαν ανοιχτό βιβλίο:
    Πράγματι· το αίμα στη Γάζα, δεν το αντέχω!
    Ζαλίζομαι στη θέα του, τη στιγμή που τα ναζιστικά χοιρίδια προκαλούν τη συνεχή ροή του…

    ~Πολύ έξυπνο το εύρημα με το «μάτι τ’ ουρανού»!
    Κοντά στο «μάτι του», μου θύμισες και τη «μύτη του»:
    «Θα χαραμίσω τη ζωή μου περιμένοντας
    να ‘ναι πολύ αργά για να τη διορθώσω
    και στα ρουθούνια του ουρανού θα μπω ουρλιάζοντας
    τη μύτη του πριν ξεψυχήσω να ματώσω»

    Χρ. Θηβαίος

    ~Όσο για το εύρημα της απρόσωπης βιβλικής μορφής,
    που καταφέρνει χωρίς τα αντίστοιχα αισθητήρια όργανα
    ΚΑΙ να «βλέπει» ΚΑΙ να «οσφρίζεται», τί να πω;
    Απλά ευφυές.

    (είδες που όταν μου κάνεις παρατηρήσεις
    βελτιώνομαι κι επανέρχομαι στο κυρίως θέμα;;;
    ρε, μανία εσείς οι ψυχοθεραπευτές
    να «ισιώνετε» το κάθε στραβόξυλο…)

  5. theogrocer
    Νοέ. 07, 2010 @ 11:55:14

    Όντως πολλά χρησιμοποιημένα ανθρώπινα πράγματα προκαλούν μεγάλη αηδία. Όπως ένιες ζωές…
    Ωραία η επίκαιρη αναφορά στα ψηφοδέλτια. Πολλών χρησιμοποιημένων ανθρώπων η ύπαρξη αποδεικνύεται μόνο από εκεί, άντε κι από το ληξιαρχείο…

  6. chrismos
    Νοέ. 07, 2010 @ 12:09:40

    @Ο.Ξ.
    Το παράδειγμα της «χρησιμοποιημένης» καρδιάς,
    ας μείνει σαν μνημείο πίκρας, πληγής κι ευαισθησίας μαζί.
    «Αχ βρε παλιομισοφόρια, τι τραβάν για σας τ’ αγόρια…»

    Δεδομένου πως κάτι τέτοιες «κάπως» περίοδοι
    συνδυάζονται με καλλιτεχνικές «εκρήξεις»
    αφ’ ενός ανυπομονώ να δω τα «σκοτεινά» έργα
    αφ’ εδύο εύχομαι γρήγορη επάνοδο σε γαλήνια Ιόνια πελάγη.

  7. chrismos
    Νοέ. 07, 2010 @ 13:30:57

    theo, εύγε για τον πανέμορφο υπαινιγμό!

  8. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 07, 2010 @ 23:58:58

    #chrismos
    Με βάζεις στον πειρασμο να κάνω ανάλυση των στίχων αλλά …θα αντισταθώ.
    θα πω μόνο, πως ο τίτλος του είναι αυτός , επειδή πράγματι γράφτηκε Αυγουστο (αυτόν που μας περασε, που σημαίνει πως ήξερα για τς επερχόμενες εκλογές) Απο την άλλη είχε πολύ ζέστη
    Αυτό που λέμε «σπας αυγό στο καπό του αυτοκινήτου και τηγανίζεται»
    Ε , βάλε και κανα δυο ρακές ,μια μπίρα και 3-4 κρασά…
    Αυτό είναι η τέχνη!

  9. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 08, 2010 @ 00:01:17

    #theogrocer
    Ναι!!
    ναι , ναι….

  10. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 08, 2010 @ 00:12:13

    #Ο.Ξ.
    «Υπάρχουν πράγματα
    πολύ χρήσιμα στον άνθρωπο
    -όπως η καρδιά του-
    …»
    Όχι. Ή τουλάχιστον δεν είπα εγώ αυτό.
    Η καρδιά δεν είναι χρήσιμη στον άνθρωπο. Είναι αναγκαία.
    Δίχως καρδιά, άνθρωπος δεν ορίζεται.
    Οι στίχοι μου μιλουν για ανθρώπους που έχουν καρδια
    Γι΄αυτό και είναι ωραίοι, υπέροχοι,καταπληκτκοί,σπουδαίοι
    οι άνθρωποι που τους αρεσουν οι στίχοι μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  11. Σιωπηλη πλειοψηφία
    Νοέ. 11, 2010 @ 17:08:43

    Υπάλληλε του Ιδιωτικού τομέα

    Γνωρίζεις πολύ καλά οτι οι ήδη πενιχρές αποδοχές σου δεν θα αυξηθούν ποτέ.
    Γνωρίζεις εξίσου καλά οτι κάποιοι απολαμβάνουν εδώ και πολλά χρόνια επιδόματα διπλάσια του μισθού σου , υπερωρίες – ακόμα και μισθούς χωρίς να δουλεύουν , επιδοτήσεις για ανύπαρκτες καλλιέργειες, συντάξεις απο τα 35 τους και αφορολόγητα έσοδα.

    Πέρα από τις κομματικές ιδεολογίες και πεποιθήσεις σου , όταν τα γνωστά επιδοτούμενα και κρατικοδίαιτα παράσιτα κατεβαίνουν στους δρόμους εσύ πρέπει να διαχωρίσεις την θέση σου.

    • Εσύ θα συνεχίζεις να αμείβεσαι με τους πενιχρούς μισθούς της συμφοράς .
    Αυτοί θα συνεχίσουν να εκβιάζουν για αφορολόγητα επιδόματα και επιδοτήσεις της αρπαχτής .

    • Εσύ απο αύριο θα μαζεύεις αποδείξεις .Αυτοί θα συνεχίσουν να φοροδιαφεύγουν και να ζητάνε μίζες στηριζόμενοι σε αντισυνταγματικούς νόμους έχοντας την πλήρη κάλυψη της εκάστοτε σκανδαλοκυβέρνησης..

    • Εσύ θα συλληφθείς – απολυθείς αν διανοηθείς να απεργήσεις , διαμαρτυρηθείς κλείνοντας δρόμους. Αυτοί θα συνεχίσουν να κλείνουν δρόμους , να απεργούν και καταστρέφουν δημόσια περιουσία .

    Απο οτι φαίνεται ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 4 – ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 του συντάγματος ο νόμος θα συνεχίσει να ισχύει μόνο για σένα.

    Αν πιστεύεις οτι σε τιμά η παραπάνω κατάσταση μπορείς να συνεχίσεις στον δρόμο της παρακμής (λόγιος όρος για την ξεφτίλα).

    Αν όχι διάβασε τα παρακάτω και κρίνε μόνος σου :

    Μέχρι να δεις τον νόμο να εφαρμόζεται –
    Πολιτικούς και δημόσιους καφρουπάλληλους στην φυλακή για τα σκάνδαλα ,
    Αγρότες και ελεύθερους επαγγελματίες να φορολογούνται ,
    Λουκέτο στις προβληματικές του δημοσίου όπως η ΕΡΤ ,
    Αμοιβές δημοσίου ΣΥΜΦΩΝΑ με τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας

    Μέχρι τότε θα πρέπει να θεωρείς τον εαυτό σου ως ντε φάκτο πολίτη Β’ κατηγορίας
    Και ως τέτοιος :
    • Δεν επενδύεις πουθενά και σε τίποτα πέραν των απολύτως απαραίτητων
    Ακυρώνεις συμβόλαια με ασφαλιστικές εταιρείες , πιστωτικές κάρτες , εταιρείες τηλεπικοινωνιών , κλείνεις τα δάνεια του παρελθόντος και δεν παίρνεις νέα …..
    Στην θεωρία ονομάζεται αποεπένδυση και αυτο κάνουν οι εταιρείες όταν το οικονομικό και πολιτικό περιβάλλον γίνεται εχθρικό

    • Δεν καταναλώνεις παρά ξοδεύεις μόνο τα απαραίτητα για επιβίωση.

    • Δεν δηλώνεις έσοδα από ενοίκια και τόκους καταθέσεων

    • Διαπραγματεύεσαι μαύρη και αφορολόγητη εργασία με τον εργοδότη σου

  12. Αναΐς
    Νοέ. 11, 2010 @ 19:38:28

    Πόσα απ τα ψηφοδέλτια ταξίδεψαν στην τσέπη έτοιμα διπλωμένα με το σταυρό τους έτοιμο και την ελευθερία τους κρυμμένη κι αυτή στην τσέπη;;
    Τι να τα κάνεις αυτά τα ψηφοδέλτια τα χρησιμοποιημένα;
    Και κάτι φθαρμένους πολιτικούς-πολιτικάντηδες της συφοράς, που εκ-τέθηκαν για πολλοστή φορά, αφού τέθηκαν εκτός και μας εξέθεσαν, που να βρείς τρόπο να τους πετάξεις κι αυτούς προς..ανακύκλωση, ώστε να έχουν μια κάποια χρήση……..

    Καλό βράδυ Σολωμέ!

  13. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 12, 2010 @ 00:19:09

    #Αναϊς
    Κέρκυρα – Ρέθυμνο συμμαχία
    Τα ίδια και κει ε; Δεν είπες όμως για ξαδέρφους, κουνιάδους, παιδιά κουμπάρων, κλπ, κλπ,
    Γνωστοί και γνωστοί γνωστών.
    Αθάνατη επαρχία

    Υ.Γ. Και το Μάντζαρος περικαλώ και το Μάντζαρος
    Δες την πρώτη πρώτη σελίδα μου πάνω δεξιά με τίτλο «γιατί Σωλομάντζαρος»

  14. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 12, 2010 @ 00:48:13

    #Σιωπηλή πλειοψηφία
    Στην αρχή πήγα να ενοχληθώ , γιατί κάτι τέτοια σχόλια στο άσχετο σε άσχετα μπλογκ σε άσχετες αναρτήσεις, μόνο και μόνο γιατί αυτό που θέλουμε να πούμε θα το πούμε, ποτέ δεν ΄τις είδα με καλό μάτι.
    Τελικά μάλλον έχει την πλάκα του.
    Ειδικά η προσφώνηση προς την εξοχότητά μου:
    «Υπάλληλε του Ιδιωτικού τομέα »
    Ακούγεται κάπως σαν «σε σένα μιλάω ρε μαλάκα» ή «φτού σου ρε!»
    Ευτυχώς που ΔΕΝ είμαι ιδιωτικός υπάλληλος γιατί τώρα θα ένοιωθα χάλια που συνεχίζω το δρόμο της παρακμής μαζί με άλλους χιλιάδες-εκατομμύρια ιδιωτικούς υπαλλήλους που τρέμουν στην ιδέα της απόλυσης.(τόσο σκατόδουλοι είναι!)
    Ευτυχώς.
    Αγαπητη «σιωπηλή πλειοψηφία»,
    Δεν γουστάρω δασκάλους που να μου λένε τι είμαι και τι δεν είμαι
    Είμαι αυτό που είμαι και σ’ όποιον αρέσω
    Κι άμα θέλω να φωνάξω για το άδικο δεν θα το παίξω δάσκαλος και καθοδηγητής
    ούτε και θα βγω στην κορφή του Ψηλορείτη, μεσάνυχτα και χειμώνα καιρό ν’ αρχίσω να φωνάζω στο ξεκούδουνο που δεν θα μ΄ακούσει κανείς.
    Δεν ειμαι σιωπηλή πλειοψηφία
    Είμαι ηχηρή μειοψηφία.
    Τόσο ηχηρη και τόσο μειοψηφία που -σχεδόν- είμαι μόνος μου.
    Έχεις να μου πεις κάτι γι΄αυτό;
    Αν όχι, τράβα μεσάνυχτα καιρό κατά τον Ψηλορείτη (ή τον ‘Ολυμπο, τον Ταϋγετο, την Πίνδο κλπ, κλπ, κλπ) όχι για να φωνάξεις στο ξεκούδουνο αλλά για να κάτσεις , όντως σιωπηλή και ν΄αφουγκραστείς τον ήχο της σιωπής.
    Έχει γεμίσει η ψυχή μας με πολύ θόρυβο.

  15. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 13, 2010 @ 10:22:20

    τελευταια καταθετω.
    Πρωτον…ποσο θαυμαστο ειναι το ματι του καλλιτεχνη που σκεφτεται οτι θωρει.
    Kαι δευτερον…κοιτα να δεις τις παγιδες του »πλαγιου» λογου του: Ο καθενας καταλαβαινει οτι χρειαζεται να καταλαβει κι οτι ψαχνει για να επιβεβαιωσει την δικη του αληθεια. Οσο »μυστικος» ειναι ο ποιητης ή ο καλλιτεχνης τοσο πιο πολυ επιβεβαιωνεται ο »αναγνωστης». Οταν ομως ο καλλιτεχνης ξερει τι θελει να κανει και να πει τοτε γινεται αληθινος ο τροπος του και συγκεκριμενος ο λογος του!!!
    Αυτο το γραπτο σου μ’αρεσει παρα πολυ Αλεξανδρε…γιατι καταλαβα εμφανως σε ταξιδι ευλογο και ομορφο, τι λες!η εικονα απολυτα ταιριαστει αφου το βλεμμα του το αντικαθιστα το κειμενο που παρεπιπτοντως διαβαζουμε με τα δικα μας ματια
    μπορει να το εκανες υποσυνειδητα αλλα μας ενωσες με την δικη σου αληθεια μεσα απο την εικονα και τον λογο…καταλαβαινεις τι λεω!
    σ’ευχαριστω ξανα

  16. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 13, 2010 @ 10:32:47

    υγ. παω να φηφισω κι εγω παιχνιδιαρικα…δεν θα αναιρεσω τους θεσμους γιατι ολοκληρος σωκρατης μου εμαθε με τον θανατο του οτι το »να πιστευω» ειναι πιο δυνατο απο το »να αναιρω». Παω να φηφισω κοντρα στο ρευμα της εποχης αλλα πλησιον του….να το πλησιαζει τοσο πολυ σαν τον κορμο ενος δεντρου παρασυρομενο που καποια στιγμη γινεται αθορυβα φραγμα!
    ξανα φιλί

  17. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 14, 2010 @ 00:21:31

    #Koκκινη κορδέλα
    Στο εικαστικό επιμελητήριο για να σε κάνουν μέλος (αν δεν είσαι απόφοιτος καλών τεχνών) ζητούν ένα κάρο πράγματα. Ξεκίνησα πέρσυ τον Σεπτέμβρη και τελικά έστειλα το φάκελο αρχές του Σεπτέμβρη που μας πέρασε. Μέσα σε όλα που ζητούν είναι κι ένα που λέει «Σύντομη εισαγωγή στο έργο σας»
    Με δυσκόλεψε περισσότερο απο όλα. Μου έβγαλε την ψυχή για να γράψω 100 λέξεις. Το άλλαξα 4-5 φορές. Κι αυτό που έστειλα τελικά δεν πιστεύω πως είναι και τίποτα σπουδαίο. Δεν μπορω να κάνω ανάλυση έργου σε τέτοιο επίπεδο. Ούτε δικό μου ούτε αλλουνού. Αυτά που μου γράφεις για τους στίχους μου θα ήταν αδιανόητο να τα γράψω εγώ. Πολύ σπάνια μου βγαίνουν κάποια αυθόρμητα, αλλά περιορίζονται περισσότερο σε τεχνικά – εξωτερικά χαρακτηριστικά.
    Τα γραπτά μου όπως και οι ζωγραφιές μου, δεν φτιάχνονται με πρόδηλο σκοπό. Κάτι μου ΄ρχεται, κάπως μ΄αρέσει και κάπως υλοποιείται. Σίγουρα παίζει ρόλο και η ασυνείδητη διεργασία.
    Δεν ξέρω να ερμηνεύω την τέχνη (σε όποια ΄της μορφή). Μόνο μπορώ να τη δέχομαι, να με συγκλονίζει ή να μ΄αφήνει αδιάφορο, και όλο αυτό να λειτουργεί εσωτερικά και αδιευκρίνιστα.
    Γι΄αυτό και στον διαδυκτιακό κόσμο όταν βλέπω κάτι που μάρέσει δυσκολεύομαι να πω κάτι περισσότερο απο «ωραίο» , «πολύ καλό», «μ’ αρέσει», κλπ. Αν όμως στεκόμσταν πλάι , πλάι, μποροστά απο ένα έργο σου και σου έλεγα » πολύ μ΄αρέσει» θα άκουγες και η φωνή μου , θα έβλεπες και την έκφρασή μου … θα διάβαζες όλη τη γλώσσα του σώματος. Και το «πολύ μ΄αρέσει» δεν θα ‘ηταν αυτο το άχαρο που διαβάζεις μόνη σου μπροστά απο μια ψυχρή , φωτεινή οθόνη υπολογιστή.
    Σ΄ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια , αλλά θεωρώ υπερβολικό αυτό το «σ’ ευχαριστώ ξανά»
    Μη μ΄ευχαριστείς γιατί δεν μου αξίζει .
    Στον Κλάδο το λυράρη που έβαλα στην επόμενη ανάρτηση και που πέθανε χτες, μπορεί κανείς να πει στον επικείδιο ένα ευχαριστώ για τα τραγούδια που μας χάρισε .
    Εγώ όμως τι χάρισα και σε ποιόν; Για μένα δημιουργώ και θαρρώ σας χρησιμοποιώ γιατί σας χρειάζομαι. Δίχως ανθρώπους που να τους αρέσουν αυτά που κάνω δεν θα μπορούσα να τα κάνω. Αλλά τα κάνω για σας; για τους άλλους; Μάλλον όχι.
    Βρίσκω πολύπλοκο το θέμα που ανακίνησα με αφορμή αυτό το «ευχαριστώ σου» και συνειδητοποιώ πως δεν έχω ξανα καταπιαστεί μ΄αυτό.
    Το βρίσκω πολύ καλό θέμα να με απασχολήσει στο μέλλον, κι αυτό διότι έχω αρχίσει να έχω μαθητές. Κι εκεί δεν μπορώ να πω πως διδάσκω για μένα. Διδάσκω γι΄αυτούς. Κι αυτοί τι θα κάνουν; Έργα για τους εαυτούς τους. Και μετά;
    Θέλει τη σκέψη του το όλο θέμα.

    Υ.Γ. Σαν βγεις στον πηγαιμό για να φηφίσεις
    να εύχεσαι να΄ναι να΄ναι μακρύς ο φήφος….

    Υ.Γ.2 Σε σχέση και με αυτά που έλεγα πριν, να σου κάνω μια ερώτηση;
    Ναι
    Φηφίζεις και για μένα ή μονο για σένα;
    χα, χα

  18. κοκκινη κορδελα
    Νοέ. 14, 2010 @ 17:10:23

    φιλε Μονοφαη….το σ’ευχαριστω ειναι παντα μα παντα αμφιδρομο. Δεν ειναι μεμπτο να ευχαριστεις καποιον για τις σκεψεις του ή την τυχαια συμπορευση του με τις δικες σου!
    το επιμελητηριο το ειχα και το εχω ακομα….αρωματισμενο με παρφουμ ντε τουαλετα. Αν το χρειαζεσαι καλως αν οχι αρωματισε το κι εσυ! ψυχικο θα τους κανεις… τραβα ψαξε το ΕΚΕπΙΣ και δες οτι με μια πιστοποιηση μικροδασκαλου θα μπορεις να κανεις και προετοιμασια για Ανωτατη Σχολη καλων τεχνων σε σπουδαστες! Οσο για το καλλιτεχνης…Αμα το δηλωσεις εισαι κι ολας!! αν και το κακο με σενα ειναι πως εισαι πραγματικα οποτε δυσκολα θα σε πιστεψουν!
    αυτο που λες οτι μας εκμεταλευεσαι ειναι μεγαλη αληθεια κι επιτελους ερχεσαι στα λογια μου….δυαδικη καθε σχεση.
    την ερωτηση αυτη(για ποιον το κανεις? για τους μαθητες, για το σχολειο, ή για σενα?)μου την ειχαν κανει πριν κανα δυο μηνες κι εγω απαντησα: το κανω για μενα, που το παιρνουν τα παιδια και το κανουν για κεινα….κι αν δεν ειχα εκεινα τα σπανια βλεματα να με σπρωξουν να πραξω εγω ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ουτε για μενα! Να που εφτιασε κι αυτη η στιγμη κι εφυγαν απο τον δρομο μου οι ανθρωποι που μεσπρωχναν κι εγω τωρα τιποτα δεν κανω μεχρι να βρω ματια να με δουν! ΝΑ καταλαβουν τι τους λεω…βρε μονο οι τρελλοι μιλανε μοναχοι ολοι οι αλλοι θελουμε αντιλογο ή συμφωνιες.
    Οσο για τους μαθητες το δυσκολο ειναι οτι πρεπει να ξεκινας και να παραμενεις στο επιπεδο τους…κι αυτο κουραζει εκτος αν ανακαλυψεις τα αλλα σπουδαια επιπεδα που εχουν κρυμμενα!…σευχαριστω για την συζητηση και για να σου την σπασω χοχοχοχο
    σκεφτομαι να παω να ψηφισω ή να παω να φοφισω? ΟΕΟ??

  19. Ο.Ξ.
    Νοέ. 15, 2010 @ 10:54:49

    όχι. ή τουλάχιστον δεν είπες εσύ αυτό.
    ναι. ή τουλάχιστον αυτό διάβασα εγώ.

    η καρδιά είναι αναγκαία μεν, χρήσιμη δε.
    για λίγη ώρα -μηχανικής υποστήριξης που λένε – δεν είναι
    καν αναγκαία.
    από την άλλη μη μου πεις ότι δεν έχεις
    ακούσει να μιλούν για άκαρδες και άκαρδους…

    τι να την κάνεις την καρδιά αν δεν σου
    χρησιμεύει παρά μόνο ως αντλία ;

    υγ. είναι ωραίοι, υπέροχοι, καταπληκτικοί, σπουδαίοι
    οι άνθρωποι που τους αρέσουν οι στίχοι σου!!!
    και δεν το λες μόνο εσύ, το λέω κι εγώ
    (που μου αρέσουν οι στίχοι σου)

  20. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 15, 2010 @ 12:03:55

    #Ο.Ξ.
    Θα την αλλάξω την καρδιά
    να βάλω μαύρο βράχο
    Σαν τη δική σου τη σκληρή
    τέτοια καρδιά θε να’χω.

    λέει μια μαντινάδα (πρέπει να τη στείλω του Λιακόπουλου να μας πει πως ο μαυρος βράχος μπορεί να λειτουργήσει και ως αντλία. Τι να λένε άραγε γι΄αυτο τα ούφο;)

    #ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ
    Εντάξει, ημουν ολιγον υπερ-βολικός με το «ευχαριστώ»
    Κατά τ΄άλλα συμφωνούμε σε γενικές γραμμές.
    Όσο για το επίπεδο των μαθητών, σίγουρα ξεκινάς απο το δικό τους. Εξαρχής όμως (τουλάχιστον εγώ) τους ξεκαθαρίζεις πως δεν θα μείνεις εκεί. Διότι σκοπεύεις να τους ανεβάζεις λίγο λίγο στα σκαλιά. Αν μετά 2-3 μήνες μαθητείας είναι στο ίδιο επίπεδο , μάλλον πρόκειται περί αποτυχίας. Εγώ περισσότερο το βλέπω σα να ξανακάνω μαζί τους τη δική μου διαδρομή απο την αρχή αλλά έχοντας την … στερνή μου γνώση!

    Υ.Γ. Το επιμελητήριο το χρειάζομαι πολύ, διότι θα απαλλαγώ απο το ΤΕΒΕ. Κι όσοι πληρώνουν ΤΕΒΕ ξέρουν πολύ καλά τι μεγάλο βάσανο είναι. (εκτός αυτού το ΦΠΑ για καλλιτεχνικά μαθήματα είναι … 0%! για τα μέλη του επλιμελητητρίου)

  21. Ο.Ξ.
    Νοέ. 15, 2010 @ 12:42:08

    «ο που ‘ χει πέτρα για καρδιά
    -μαύρη ή ροζ , τι αλλάζει;-
    ούτε που γράφει ποιήματα
    ούτε σκίτσα χαράζει»
    (κι ούτε κρυφοστενάζει)

    οπότε – και δια της ατόπου- τέτοια καρδιά
    δεν μπορείς να ‘χεις. Δεν πα να θε…

    υγ. είναι γνωστό πως οι Νεφελίμ κι οι Ελοχίμ
    στα συνέδρια του παλιού ΣΥ.ΡΙΖ.Α
    (ΣΥμπαντική ΡΙΖοσπαστική ΑΡιστερά)
    «έπαιζαν» πετροπόλεμο πετώντας
    ο ένας στον άλλο καρδιές (εγκάρδια πυρά)
    -όχι ότι έχουν αλλάξει και πολύ τα
    πράγματα – ίσως μόνο οι συνιστώσες-

  22. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 15, 2010 @ 15:20:50

    #ΟΞ
    Κι άμα σε βρει και καμιά συνιστώσα απο γρανίτη στο δόξα πατρί, θα σε αφήσει σέκο.

    Για το στιχάκι δε λέω τίποτα , τα λέει όλα απο μόνο του

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: