α πορεία

Τι θα γίνει άραγε αν την άλλη Κυριακή αντί να πάμε να ψηφίσουμε σπάσουμε όλοι τους υπολογιστές μας;

(Το μόνο σίγουρο είναι πως κανείς δεν θα θελήσει να μας τους ξαναφτιάξει,όπως και οι παπάδες αρνούνται να κηδέψουν κάποιον που αυτοκτόνησε. Και σίγουρα πάλι, θα θελήσουν – έντρομοι- όχι να μας πουλήσουν αλλά να μας χαρίσουν άλλους )

Advertisements

16 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Νοέ. 01, 2010 @ 02:09:13

    Είτε ψηφίσετε (μίμε κατηγορήσεις για το β΄ πρόσωπο, μια απλή αλήθεια διατυπώνω) είτε όχι, αυτοί θα βγουν fee λαιμού. Κι εκεί ακριβώς είναι το ζήτημα, άσχετα αν σπάσουμε ή όχι τους ιππολογιστές μας.
    Θερμή παράκληση: μην πιάσουμε εκείνη την αιώνια, βλακώδη συζήτηση περί του τι θα γίνει αν δεν ψηφίσει κανείς. Μυθιστορήματα έχω και στο σπίτι μου…

  2. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 01, 2010 @ 14:06:24

    #theogrocer
    Όχι δεν πιάνω αυτη τη συζήτηση (την οποία δεν τη θεωρώ και τόσο βλακώδη) αλλά η α πορεία μου έχει κυρίως να κάνει με την εξάρτησή μας απο τους υπολογιστές και το ρόλο τους στη χειραγώγησή μας.

  3. κόκκινη κορδέλα
    Νοέ. 01, 2010 @ 15:04:45

    ΕΙΝΑΙ Ν’ ΑΠΟΡΕΙΣ!!!!!!!!!!!!! Αλλά ζούμε σ’αυτα που γνωρίσαμε… ευτυχώς με τις εποχές αλλάζουν και τα χρόνια μας κι έτσι δεν ξέρουμε αν φταίει η πρόοδος ή η ηλικία…… Είναι τελικά να απορείς και να παίρνεις φύλλο απορειας !!!!!

  4. theogrocer
    Νοέ. 01, 2010 @ 18:15:18

    Ο ρόλος των υπολογιστών στη χειραγώγησή μας είναι ο ίδιος με όλων των άλλων μέσων, στο βαθμό που χρησιμοποιούνται από εκείνους που μας χειραγωγούν. Και το κλομπ του μπάτσου χειραγωγεί, αλλά σε επαναστατικά χέρια είναι διαφορετικό και μπορεί ακόμη και ν’ απελευθερώσει.
    Η χειραγώγηση -και η απελευθέρωση- είναι στο κεφάλι μας κι όχι στα πράγματα. Ένας συνειδητοποιημένος άνθρωπος που γνωρίζει πώς παίζεται το «παιχνίδι» κι έχει σαφείς απόψεις, δεν κινδυνεύει να χειραγωγηθεί πουθενά και από τίποτε. Ενώ ένας που άγεται και φέρεται αδιάφορος και παρασέρνεται από τις περιστάσεις, είναι «καμένο χαρτί» όσο παραμένει σ’ αυτή την κατάσταση. Ακόμη κι αν με ωραία λόγια δείχνει το αντίθετο, πράγμα εξόχως εύκολο στην εποχή μας.

  5. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 01, 2010 @ 22:50:53

    #theogrocer
    Μιλάω για μια χειραγώγηση που γίνεται έμμεσα και ύπουλα και άρα πολύ πιο δύσκολο να αντιμετωπιστεί. Το γκλομπ το βλέπεις να σου΄ρχεται και είτε προλαβαίνεις να σκύψεις είτε την τρως.
    Υπάρχουν όμως και χτυπήματα που τα τρως δίχως να το καταλάβεις. Μόνο την άλλη μέρα βλέπεις το ξεραμένο αίμα και αναρωτιέσαι:»μα που χτύπησα»
    Το ίντερνετ λειτουργεί και έτσι. Εκτός απο διάφορα άλλα, υπάρχει και ο εθισμός. Εθισμός σ΄αυτή την ανταλλαγή πληροφοριών έχοντας την ψευδαισθηση πως πρόκειται για επικοινωνία. Αυτό για πολλούς και ειδικά νέους, έχει σαν αποτέλεσμα να βλέπουν την πραγματική επικοινωνία σαν ανταλλαγή πληροφοριών
    Οι περισσότεροι, ότι κι αν κουβαλάμε στο κεφάλι μας, σκεφτόμαστε με τρόμο το ενδεχόμενο να μην υπάρχει Ίντερνετ.
    Πρόκειται για μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση στα πλαίσια της ανθρώπινης ιστορίας και νομίζω πως οι λίγο μεγαλύτεροι είμαστε ακόμα σε αμηχανία.

  6. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 01, 2010 @ 22:52:48

    #κόκκινη κορδέλα
    Νομίζω πως το προηγούμενο σχόλιο απαντά και σ΄αυτά που λες.
    Όσο για το φύλλο απορείας… το βλέπω να μ’ έχει ερωτευτεί τρελά!

  7. theogrocer
    Νοέ. 02, 2010 @ 02:08:30

    Solo, δεν έχω καμία ψευδαίσθηση σε οποιαδήποτε επικοινωνία, την οποία δεν ορίζω ως τέτοια αν δεν συμμετέχει η πλειονότητα των αισθήσεων (τουλάχιστον τρεις δηλαδή). Επί τη ευκαιρία κι ένα ιστορικό παράδειγμα (για να χαλαρώσουμε), ενδεικτικό της σοφίας που καταπλακώθηκε από τα σύγχρονα μπάζα: Τσουγκρίζουμε τα ποτήρια για να συμμετέχουν και οι πέντε αισθήσεις όταν πίνουμε κρασί, γιατί αν δεν το κάνουμε θα λείπει η ακοή!
    Όσο για την επικοινωνία, είναι αστείο (αν όχι τραγικό) να μιλάμε γι’ αυτή καθαυτή μέσα σε μια τέτοια κατάσταση συνομιλιών με αγνώστους! Άσε που αρκεί να θέσεις ένα απλό ερώτημα και θα δεις κα’να δυο θλιβερούς αλλά με αυτοπεποίθηση καραγκιοζάκους να σηκώνονται και να λένε: «Μήπως είμαι εγώ Κύριε;»…

  8. Ο.Ξ.
    Νοέ. 02, 2010 @ 07:49:38

    κι όμως , η διαδικτυακή επικοινωνία δεν ορίζεται μόνο μεταξύ αγνώστων. Αφενός.
    συνεπώς μάλλον έχει αντικαταστήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό την επιστολογραφία και
    μάλιστα την έχει εμπλουτίσει με ήχο και εικόνες.

    Αφετέρου ακόμα και μεταξύ αγνώστων – και παρά το γεγονός ότι δεν συμμετέχουν
    οι αισθήσεις στην πλειονότητά τους- υπάρχουν τρανά παραδείγματα επικοινωνίας.
    Η Τέχνη, ας πούμε, είναι ένα τέτοιο παράδειγμα. Βλέποντας έναν πίνακα ζωγραφικής
    η μόνη αίσθηση που «ερεθίζεται» είναι η όραση. Κι όμως, έκτός από την επικοινωνία
    με τον εσώτερο εαυτό μας (τα έχουμε ξαναπεί κι εδώ συχνά), μπορεί να αποκαταστήσει
    επικοινωνία και με τον δημιουργό ή με τον τεχνοκριτικό ή με άλλους θεατές κτλ.
    Η δημοσιογραφία, είναι ένα άλλο τέτοιο παράδειγμα.

    Το μέσον θέλω να πω – κλισέ η φράση, αλλά δε βαριέσαι- δεν είναι από μόνο του
    ούτε κακό ούτε καλό. Είναι απλά ένα μέσο. Η χρήση του ορίζει και την ποιότητα του.
    Βέβαια, ένα μέσο μπορεί να ισχυρό ή ανίσχυρο. Το ίντερνετ μοιάζει να έχει τεράστια
    δύναμη και δυνατότητες. Αυτό μπορεί να ο κάνει σπουδαίο εργαλείο στα χέρια μιας
    ολοκληρωμένης προσωπικότητας (γνωρίζω την αυθαιρεσία ως προς αυτό) αλλά και
    μέσο χειραγώγησης για άβουλους και απαίδευτους. Αλλά μήπως και η τυπογραφία το
    ίδιο δεν έκανε;

    υγ. αν σπάσουμε όλοι τους υπολογιστές μας την Κυριακή, στοιχηματίζω ότι τη Δευτέρα
    θα υπάρχουν ήδη διαφημίσεις για pc-δάνεια με ευνοϊκούς όρους απ’ όλες τις τράπεζες.

  9. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 02, 2010 @ 13:52:02

    #theogrocer
    Aυτό λέω κι εγώ.
    Έτσι είναι με το κρασί και τ΄αλλα ποτά. Επικοινωνία στα άκρα εως τελικής ενσωμάτωσης.
    Εβίβα

    #Ο.Ξ.
    Η επιστολογραφία ή και το τηλέφωνο δεν είναι ολοκληρωμένη επικοινωνία. Της λείπουν πολλά για να γίνει τέτοια.
    Η ανταλαγή πληροφοριών μεταξύ ανθρώπων που γνωρίζονται είναι κάπως πιο αναβαθμισμένη με την έννοια πως η πληροφορία που του στέλνεις είναι πιο στοχευμένη και μπορείς να φανταστε’ις και τις αντδράσεις του. Φέρνεις στο μυαλό σου και το προσωπό του.
    Δεν είπα βέβαια πως είναι κακό πράγμα η ανταλλαγή πληροφοριών. Σε πολλές περιπτώσεις είναι πολύ χρήσιμη.
    Απλά πρέπει να διαχωρίζουμε τις πληροφορίες απο τις γνώσεις και απο την επικοινωνία που είναι άλλα πράγματα

  10. φαίδρα φις
    Νοέ. 02, 2010 @ 17:11:39

    έχω την εντύπωση ότι μιλάμε για την επικοινωνία μεταξύ προσώπων
    και όχι για το πώς επικοινωνείται στο κοινό ένα έργο
    είτε είναι κείμενο είτε ζωγραφιά φωτογραφία κλπ
    αν έχω ορθώς αντιληφθεί συμφωνώ με τα σχόλια του Αλέξανδρου

    αν μιλάμε για τη γενικότερη διαδικτυακή επικοινωνία
    -εννοώντας όχι μόνο τη διαπροσωπική-
    συμφωνώ με την τοποθέτηση του Οδυσσέα
    απλώς θέλω να συμπληρώσω πως ως μέσο χειραγώγησης
    το δίκτυο δεν ισχύει μόνο για τους άβουλους ή τους απαίδευτους
    υπάρχουν κι άλλες κατηγορίες που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά
    αυτό το «σύστημα» περισσότερο ευπαθείς και ευάλωτες
    όπως ας πούμε τους καταθλιπτικούς τους εξαρτημένους
    τους απόλυτα μόνους-όχι από επιλογή-και όλους εκείνους
    που πάσχουν από μικρότερα ή μεγαλύτερα προβλήματα ψυχικής φύσης

    το μέσον εδώ και καιρό έχει γίνει επικίνδυνο
    και μπορεί να παρασύρει ειδικά εκείνους που του αφήνονται
    έχοντας εμπιστοσύνη στον εαυτό τους
    ή ελαφρά τη καρδία εκτιμώντας το ως αθώο

    πολλές φορές αισθάνομαι ότι είναι και η ανάγκη μας
    να ανήκουμε κάπου,να εξαρτηθούμε από κάτι,από κάποιον από κάποιους
    να έχουμε κάπου να δώσουμε λογαριασμό

    οι εποχές είναι δύσκολες για να κρατήσουμε αντιστάσεις
    οι άμυνές μας χαλαρώνουν και συνήθως έτσι η ισορροπία
    μας κλονίζεται από «εχθρούς» που δεν τους λογαριάζουμε
    ως τέτοιους

  11. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 03, 2010 @ 00:23:15

    #φαίδρα φις
    Ακριβώς, μιλάμε (τουλάχιστον εγώ) για την επικοινωνία μεταξύ προσώπων και όχι για το πως επικοινωνείται στο κοινό ένα έργο.
    Εχεις δίκιο στα όσα λες. Αλλά θυμάμαι είχαμε διαφωνήσει πάνω σε τέτοια ζητήματα πριν 3 χρόνια περίπου!!! (ρε πως περνούν τα χρόνια). Τότε ψαχνόμασταν νεοκόποι των μπλογκς .(ενώ τώρα γερόλυκοι!)
    Συμφωνώ σε όσα λές μέχρι τέλους

  12. chrismos
    Νοέ. 03, 2010 @ 17:19:51

    Αν οι σπασμένοι υπολογιστές
    μπορούσαν να εκλέξουν τη ζωή μας
    στις virtual reality οθόνες (ρε άλυτοι Οθωνες)
    του Bill κι AIDS
    και της σκέτης Καιτης
    My cross soft We dose x-pee
    (μα το σταυρό, μαλάκα, κατουρούσαμε σε δόσεις)
    καθώς καίει έτερες εταίρες εταιρίες
    θα ήταν BAR άνομες!!!

    ξέρω, ΗΠΑρχει πέρδεμα και ζει τόση γνώμη
    αλλά λαός περδεμένος (α λαλά ώσπερ δεμένος)
    ποτέ εξασθενημένος (πότε εξασθενεί μένος;;;)
    ή όπως λέει κι ο εν Χριστώ δούλος-φιλόσοφος:
    «Τω περδομένω αντιπέρδεσθαι χρει»

    Πάντως σα φταις τις εκ low yes
    η σύζυγος του Σάλλα παραμένει υγιής…
    και η Σάλλα με υγεία

  13. σολωμάντζαρος
    Νοέ. 03, 2010 @ 18:18:34

    #chrismos
    πολύ περδεμένη κατάσταση τελικά.
    Τι να πω;
    Καλά ξεπερδέματα!

  14. theogrocer
    Νοέ. 04, 2010 @ 03:31:36

    Οι ιππολογιστές εντάσσονται στην Ήλεκτρον ή κηδεία κυβέρνηση και στον ιππουργό ιπποδομών και δικτύων.
    Ή μαστέ για τα βουνά! Ήδη ώπα πούστρα! Βήξε γιατί φλώροι να!…

  15. chrismos
    Νοέ. 04, 2010 @ 09:03:48

    theo,
    χαχαχαχαχα!
    Ποτέ δε γελάω με τις μειονεξίες,
    αλλά οι δις λεκσίες σου βγάζουν πολύ γέλιο! :):):)

  16. theogrocer
    Νοέ. 05, 2010 @ 00:59:17

    Ίσα τήρα δένε hip Άντα στη Χία απ ή θέσης.
    Στόκα Τόκα το: και οι γκέι είναι αναγκαίοι.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: