πικραμένος αναχωρητής

ποίηση  Νικηφόρος Βρεττάκος

μουσική Παναγιώτης Κωνσταντακόπουλος

ερμηνεία Βασίλης Σκουλάς

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. κοκκινη κορδελα
    Αυγ. 03, 2010 @ 15:57:12

    …να γινω το μικροτερο αδελφακι των πουλιων!!!….ο Ν Βρεττακος με ολες τις ευαισθητες χορδες του μας γαληνευει την πιο σκληρη περιοδο της ανθρωποτητας δειχνοντας μας για μια ακομα φορα το μεγαλειο της μικρης μας παραστικης ζωης απο τον ατερμονο ουρανο του χρονου…
    ομορφο αποσπασμα, ασχημη αφηγηση, κατα την γνωμη μου (αυτη η επαρση της φωνης παντα μου φαινονταν αφυσικη…) ωραιοτετη μουσικη επιλογη…ΚΑΛΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕ ΜΟΥ.

  2. σολωμάντζαρος
    Αυγ. 04, 2010 @ 13:47:46

    #κόκκινη κορδέλα
    Όταν είχε γίνει της μόδας και πολλοί ποιητές ηχογραφούσαν τα ποιήματά τους , πολλοί έλεγαν ότι θα πρέπει να σταματήσουν να το κάνουν γιατί τα καταστρέφουν!!!
    Η μελωποίηση όμως και η ερμηνεία είναι πράγματι πολύ καλή.
    Καλή συνέχεια κι απο μένα.

    Υ.Γ. Βάζε και το URL του μπλογκ σου όταν αφήνεις σχόλιο για να υπάρχει λινκ που να οδηγεί εκεί.

  3. κοκκινη κορδελα
    Αυγ. 04, 2010 @ 17:31:59

    Εγινε αφεντικο….πρωταρα γαρ:-)))
    yg. ειπαν της κουτσης να φτιαξει μπλοκια κι αυτη ξεμπλοκιαστηκε….πηγαινε κτυπα τον πινακα »κοκκινη κορδελα» να δεις τα υπολοιπα χα’ί’ρια μου….και πες μου τι να σβησω!
    καλη μας συνεχεια στο πλατσα πλουτσα:-)

  4. κοκκινη κορδελα
    Αυγ. 04, 2010 @ 17:33:47

    2υγ. ξαναστελνω ενα μηνυμα ακομα γιατι δεν ειδα φωτο και τρομαξαααααα

  5. σολωμάντζαρος
    Αυγ. 04, 2010 @ 17:43:34

    Εντάξει το λινκ.
    Φωτο δεν θα δεις. Μήπως εγώ βλέπω τη δικιά μου στο blogspot;

    Υ.Γ. Ποιόν πίνακα εννοείς; με τα βιογραφικά; Γιατί να σβήσες κάτι; Μια χαρά μου φαίνονται.
    Μόνο ο πίνακας «μόντέλο» που είναι στο πλάι, δεν βγάζει εικόνα.
    Καλά ξεμπερδέματα!

  6. κοκκινη κορδελα
    Αυγ. 05, 2010 @ 13:34:01

    χαχαχα Πατα οπου βρεις…κατι θα συναντησεις απο κατω του (ευτυχως χωρις οσμη!!!!)…ειπα να βαλω σε ολες τις εικονες μια surprise…οψωμεθα!
    τωρα με τις ηχογραφησεις ποιηματων μου δωσες την ιδεα να ηχογραφησω αυτα που ντρεπομαι να γραψω…Ας πουμε εχω ενα ποιημα»τα γεμιστα μιας μανας»…στην αρχη της καριερρας μου..να το ηχογραφησω λοιπον μασουλώντας!!Παντως το ντυσιμο μιας εικονας , ή των λεξεων ειναι μια ολοκληρη Τέχνη. Το βιντεο κι ο κινηματογραφος την ανεδειξε ως καλλιτεχνικό είδος και νομιζω πως κατεχει την ιδια θεση στις άξιες κι ολοκληρωμενες τεχνες οπως το θεατρο . Ελάχιστοι ασχολουνται σοβαρα με αυτο το παντρεμα κι αν σημερα ειναι κοινοτυπο πιστεψε με ελαχιστοι καταφερνουν το ιδανικο παντρεμα…Αξιζει να μπεις στο μπλοκ του nikola Martin να δεις τι σημαινει ιδανικο παντρεμα εικονας – ηχου! http://www.nicolasmartin.net/
    ασπασμος

  7. chrismos
    Αυγ. 09, 2010 @ 16:41:03

    Φυλλαράκι,
    Από ποιόν κόλπο, από ποιά παραλία αναχώρησες πικραμένος και σου ‘ρθαν στο μυαλό τούτοινε οι στίχοι;
    Ομπρός για νέα κόλπα, νέους κόλπους (και νεανικούς…)
    ΚΑ’ λύσιν έχει Α’ !

Σχολιάστε

