Κώστας Μουντάκης

μήλο ζαρίφικό μου

αητός σε χώμα δεν πατεί (ριζίτικο)

τσ’ ελιές στο μάγουλό σου

αποχαιρετισμός

 

ακρυλικό σε ξύλο (70χ180)

περισσότερα για τον Κώστα Μουντάκη εδώ

Advertisements

36 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Μάι. 22, 2010 @ 10:45:16

    Ίσως μονότονο, αλλά δεν θα κουραστώ να γράφω κι από ένα μπράβο!!!

  2. chrismos
    Μάι. 22, 2010 @ 12:53:16

    Σολυράντζαρε,
    Αριστούργημα η απόδοση της μορφής και το λεβέντικο στήσιμο!
    Όπως και με το Σκορδαλό, μ’ άρεσε πολύ το πετυχημένο μότο
    του φόντου (κόλλησα…) με τα βράχια.
    Αλλά…πολύ «λιβάνισμα» έπεσε. Πάρε και λίγη γκρίνια:
    1. Τα «φώτα» (εκεί που γυαλίζουν οι μπότες) μπήκαν βιαστικά και πρόχειρα.
    (κι ένας «Ανδρουλάκης» δεν δικιολογεί ατέλειες· ειδικά στις μπότες,
    που είναι αναπόσπαστο «φετίχ» τση Κρητικής λεβεντιάς. Κάνω λάθος;
    2. Αν είν’ η μουσική χαρά κι ο ασφαλίτης κλάμα
    γιάντα Μουντάκης-Σκορδαλός τα κουβαλούν αντάμα;;;

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 23, 2010 @ 00:33:25

    #theogrocer
    Στο επόμενο, αντί για μπράβο θέλω βίντεο να σε βλέπω να χορεύεις πεντοζάλι.

    #chrismos
    Πράγματι το φόντο είναι ολίγον καινοτομία. Λέω ολίγον διότι κάπως παραλαγμένο το έχω δει σε κάποιες αγιογραφίες.
    Ο Μουντάκης κι ο Σκορδαλός είναι πλάι πλάι σε ένα ρακάδικο, όπως και οι τρεις που θα ακολουθήσουν. Οι άλλοι τρεις όμως είναι πιο παλιοί και σε άλλο τοίχο. Δεν ήθελα λοιπόν να κάνω το ίδιο φόντο. Έκανα κάτι κουφό. Να δω εκεί τι θα μου πεις.
    Τη γκρίνια Νο 2 δεν την πολυκατάλαβα αν και κάτι πάω να πιάσω. Θέλω όμως εξήγηση για να μην αρχίσω να απαντώ στον αέρα.
    Όσο για τα φώτα… Αυτά πρέπει να τα βάζεις γρήγορα για να μη προλάβουν να στ΄αλλάξουν!

  4. theogrocer
    Μάι. 23, 2010 @ 00:47:38

    Δεν έχω δικό μου βίντεο και στέλνω ένα από φίλο:

  5. theogrocer
    Μάι. 23, 2010 @ 00:49:05

    Χμ, μάλλον κάτι δεν πήγε καλά. Μπορείς να το δεις εδώ:

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 23, 2010 @ 00:50:12

    #theogrocer
    Αν είναι απο αδερφικό και μάλιστα δύδιμοαδερφικό φίλο , δεν έχω καμία αντίρρηση.
    Αλλά … που είναι το βίνδεο;

  7. theogrocer
    Μάι. 23, 2010 @ 01:17:46

    Αιδώ είναι σύντεκνε. Γιάντα δεν το βλέπεις; Είναι προσφορά του υφαρπαγείου λυσσασμένης γενιάς, σε συνεργασία με το ιππουργείο παιδιά και το κέντρο δια βίας μάθησης.

  8. chrismos
    Μάι. 23, 2010 @ 02:10:12

    #Άλεξ
    Καλά,ε! Η εξήγηση για τα φώτα ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!! (με τάπωσες, εύγε!)
    Η γκρίνια Νο2 είναι πολιτική κι έχει να κάνει με τα επαγγέλματα
    αυτών των ογκόλιθων τση μουσικής.
    Αλλά άστο καλύτερα για θα ν’έρτει φουντάνα μέσα μου…
    Όμως, σαν λεβέντης που είσαι, φρόντισε (αν δεν το ξέρεις ήδη
    και άσχετα από το τί προκαλεί στο στομάχι μας ο «ζούγκλας»)
    να διαδώσεις αυτό το γεγονός, που πρέπει να το μάθει ούλη η Κρήτη!:
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=137834&cid=4
    (εδώ, Βόρεια, το έχουμε ήδη κυκλοφορήσει…)

    #theo,
    Ο Μαλεβιζιώτικος ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!

  9. ktkouk
    Μάι. 23, 2010 @ 10:17:20

    αμάν ρε σύντεχνε, 3-4 μέρες «έλλειψα κι έχεις
    αναρτήσει όλο το κρητικό σταρ σύστεμ !

    Σε κάποιες φωτογραφίες , δεν θυμάμαι πού, τα είχα δει
    αυτά τα έργα αναρτημένα στο ρακάδικο και από τότε με
    είχαν εντυπωσιάσει. Είναι φοβερή σειρά και στο μυαλό μου
    φέρνουν (και μάλλον δεν αυθαιρετώ) τον Κόντογλου – με
    πιο φρέσκια και σύγχρονη ματιά και άποψη βεβαίως.

    Αν και δεν είμαι μυημένος (ούτε καν εξοικειωμένος) με την κρητική
    μουσική – μπορώ να εξομολογηθώ ότι όλο το πρωί ζωγραφίζω
    ακούγοντας και ξανακούγοντας τα τραγούδια των αναρτήσεών σου.

    Σ’ ευχαριστώ , και για τα έργα και για τις μουσικές και για
    τη συντροφιά που μου κρατάς ετούτο το βροχερό ανοιξιάτικο πρωινό.

  10. EPIKUROS
    Μάι. 23, 2010 @ 21:08:08

    Καπετάνιο μου, εδώ είμαι.
    Ήρθα να πάρω μια τζούρα Κρήτη και χόρτασα.
    Να είσαι καλά φιλαράκι μου.
    Τα νέα μου θα στα πω τηλεφωνικώς.
    Καλή εβδομάδα.

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 24, 2010 @ 00:30:58

    #theogrocer
    Ναι, το είδα τελικά….
    Τι να πω τώρα!….

    #chrismos
    Θα σε στεναχωρήσω.
    Το λινκ που μου έστειλες με αυτά που δείχνει είναι ο ορισμός του «ΠΡΟΒΟΚΑΤΌΡΙΚΟ»
    Εδώ στην Κρήτη έχει οργανωθει μια παρανομία εφάμιλη της μαφιόζικης οργάνωσης. Οι μπάτσοι δεν μπορουν να τους χώσουν μέσα. Και θα έπρεπε να ήταν ισόβια. Δεν μπορείς να φανταστείς τι καταστάσεις ζούμε εδώ. Οι πολιτικοί της Κρήτης (ΌΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩς) σιγοντάρουν αυτό το καθεστώς παρανομίας και τρομοκρατίας. Μη ψαρώνεις με αναξιοπαθούντες Κρητικους που τους γαμήσαν οι μπάτσοι. Το αντίθετο συμβαίνει.
    Μαλάκες Κρητικοί , παράνομοι 1000% , με πλάτες πολιτικώνν και (φυσικά) αστυνομικών, διαλύουν την Κρήτη εδώ και πολλά χρόνια.
    Αυτό που σου λέω πρέπει να διαδοθεί.
    Ξερω πολύ καλά τι λέω.
    Το λινκ που έβαλες είναι προβοκάτσια. Δεν φταις γιατί δεν γνωρίζεις. Μην είσαι όμως και τόσο ευκολόπιστος
    Οι μπάτσοι είναι σε γενικές γραμμές οι «κακοί»
    Υπάρχουν όμως και χειρότεροι απο τους μπάτσους.
    Αγαπητέ
    χτύπησες φλέβα.
    Όταν ακούς για «λεβέντες» Κρητικούς που τα βάζουν με τους μπάτσους να είσαι 100% σίγουρος πως δεν πρόκειται καθόλου για λεβέντες αλλά για εγκληματίες και οι μπάτσι δεν είναι μπάτσοι αλλά μαριονέτες.
    Σου’ χει λάχει να σε σταματήσουν στο δρόμο (εκεί που οδηγάς αμέριμνος με τ΄αμάξι) λέβέντες Κρητικοί και να σε σαπίσουν στο ξύλο επειδή πήγαινες αργά και δεν μπορούσαν να σε προσπεράσουν;
    Και να΄ ναι μέσα και ο 6χρονος γιός σου!!!!
    Έχω να σου πω ΑΠΙΣΤΕΥΤΕς ΙΣΤΟΡΙΕΣ
    Μη προάγεις όμως τέτοια λινκ!!!!
    Είναι προβοκατόρικα
    (θα πρέπει να ξέρεις πως κανένας απο τα «θύματα» τέτοιων «επιθέσεων» δεν νοιώθει απειλούμενος)

    Υ.Γ. Δύο μέρες μετά τα παραπάνω που έγραψα, αναθεωρώ στο σχόλιο αρ. 18

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 24, 2010 @ 00:36:21

    #ktkouk- EPIKOUROS
    Εξαντλήθηκα με τις προηγούμενες απαντήσεις.
    Θα τα πούμε next time.

  13. φαίδρα φις
    Μάι. 24, 2010 @ 09:03:56

    περίμενέ με Αλέξανδρε
    -ελπίζω να’ρθεις έστω για λίγο
    και στη Γαύδο-
    ο δεσμός μου με την Κρήτη
    έχει εξαιρετικά βαθιές ρίζες
    θα εκπλαγείς!

    η μουσική που επιλέγεις
    είναι τέλεια

    καλημέρα

  14. theogrocer
    Μάι. 24, 2010 @ 11:08:51

    Δέχομαι τη γνώμη σου Solo, άλλωστε (καλώς ή κακώς) συνηθίζω κι εγώ αρκετά να γενικεύω. Ωστόσο αναρωτιέμαι: πού μπορεί να εντοπίζεται το μαφιόζικο και προβοκατόρικο της υπόθεσης στο συγκεκριμένο;

  15. chrismos
    Μάι. 24, 2010 @ 11:18:51

    Φιλαράκι,
    Δε με βαροκαρδίζεις και κάμεις καλά που μ’ αβιζέρνεις (ειδοποιείς).
    Προσπερνώ πως τούτο το μαντάτο το ‘χεις πρώτο-πρώτο στα δημοφιλή σου links (στο side bar!!!)
    και σε ρωτώ:
    -Είναι προβοκάτσια η αντίσταση των ακτιβιστών αδερφών Παναγιωτάκη, που αντιστέκονται
    στις «οικολογικές» (μη χέσω!…) ευαισθησίες των Γάλλων που θέλουν τάχα μου Αιολικό πάρκο;;;
    -Είναι προβοκάτσια και ψέματα πως τα ΜΑΤ μπουζουριάζουν τον κοσμάκη για ν’ ανοίγουν
    το δρόμο στις μπετονιέρες και στα γκρέιντερ των πολυεθνικών, στρώνοντας τ’ Αποπηγάδι
    με τόνους τσιμέντο;;;
    -Είναι προβοκάτσια οι 2.000(!!!) νοματαίοι (το βίντεο δείχνει λίγα από τις κινητοποιήσεις
    που έχουν προηγηθεί -μάλλον θα τα ξέρεις καλύτερα) από τις επαρχίες Σελήνου και Κισσάμου,
    που όρθωσαν τση μαγκούρες τους απέναντι στα ΜΑΤ;;; Ή μήπως είναι μαφιόζοι με αρχηγό
    τον …80άρη γέροντα με τη μπαστούνα;;; Ξέρεις πολλούς μαφιόζους να φωνάζουν «Κάτω η χούντα»;;;
    -Είναι προβοκάτσια το ορυχείο αδρανών υλικών στην Κάνδαρο, που αφάνισε ένα σκασμό στρέμματα
    από πευκόφυτο δάσος
    ;;; (με τη συγκατάθεση -εννοείται- του Δημάρχου και παρά την αντίσταση
    των κατοίκων τση περιοχής. Μήπως κι αυτοί ήταν …μαφιόζοι;;;)
    Κατανοώ την οργή σου για κάποιες συμμορίες που σε δέρνουν για να σε …προσπεράσουν (παντού και πάντα
    θα υπάρχουν ανεγκέφαλοι), μα δεν κατανοώ γιάντα να κάμεις ήρωες τα ΜΑΤ, που όλοι ξέρουμε καλά
    ποιάς τάξης τα σχέδια υπηρετούν.
    Άλλο πράμα είναι το ξήλωμα της μαφίας των χασισέμπορων κι άλλο πράμα οι …μαριονέτες
    (μη ξαναχέσω!…-σόρι, αλλά τ’ Αγίου Πνεύματος εμπνέομαι περισσότερο-)
    που καταστέλλουν βίαια τση λαϊκές αγωνιστικές κινητοποιήσεις.

    Σε περίπτωση που είμαι …βαθιά νυχτωμένος, σε παρακαλώ ν’ απογιαγέρνεις μου τση απαντήσεις.

  16. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 24, 2010 @ 22:00:37

    #ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
    Καλή βδομάδα και σε σένα καπετάνιο
    Πέρνα για τζούρες απο δω κι έλα και δια ζώσης να το κάνουμε ντουμάνι!

    #Κτ κουκ
    Προσπάθησα η επιλογή των τραγουδιών να μην είναι και για πολύ μυημένους.
    Θενκγιου του.

    #φαίδρα φις
    Κι ο φίλος μου που θα ξανανοίξει το μπαράκι το ίδιο ελπίζει.
    Θα δούμε. Κάτσε να ρθ΄ει η ώρα.

  17. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 24, 2010 @ 22:10:29

    #chrismos
    Σήμερα ξαναείδα πιο ψύχραιμα το βίντεο.
    Δεν γνωρίζω καλά το περιστατικό. Θα ενημερωθώ όμως αύριο και θα σου απαντήσω.

    Στην Κρήτη υπάρχει μια ιδιότυπη κατάσταση.
    Συνήθως όταν ακούνε οι εκτός Κρήτης για χωριανούς που τα βάζουν με τους μπάτσους το βλέπουν ως μια πράξη αντίστασης. Δεν είναι όμως έτσι.
    Ναι οι γιαγάδες πάνε πρωί πρωί και ποτίζουν τα χασισοχώραφα.
    Κάτσε να δούμε πόσοι απο τα Ζωνιανά θα τιμωρηθούν. Και να σου πω πως το 70% του χωριού είναι ένοχοι (μπορεί να λέω και λίγο)
    Επιφυλάσσομαι για την περίπτωση Παναγιωτάκη.

  18. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 25, 2010 @ 22:27:43

    #chrismos
    Λοιπόν, παιρνω πίσω τα όσα έγραψα στο σχόλιο αρ. 11
    Όχι γιατί δεν ισχύουν. Ισχύουν και παραϊσχύουν. Αλλά γιατί ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ σίγουρος αν ισχύουν στην περίπτωση που αναφέρεις.
    Η αλήθεια είναι πως κρατώ κάποιες επιφυλλάξεις.
    Το θέμα γενικώς, εδώ δεν είναι και πολύ γνωστό.
    Φίλος και κουμπάρος απο παραδιπλανό χωριό δεν ήξερε τίποτα.
    Φίλη δημοσιογράφος σε τοπική εφημερίδα ήξερε μέσες άκρες και σήμερα έλαβε ένα μέηλ απο τον Παναγιωτάκη. Τηλεφώνησε στα Χανιά. Κι εκεί το ίδιο. Έλαβαν το ίδιο μέηλ και θα το δημοσιεύσουν αύριο στα Χανιώτικα Νέα.
    Μπορείς να το δεις λοιπόν αύριο στην ηλ. διεύθυνση της εφημερίδας
    http://www.haniotika-nea.gr/
    Επιμένω πως έχω τις επιφυλλάξεις μου.
    Θα το παρακολουθήσω όμως το θέμα και … θα μάθω κι αυτά που δεν δημοσιεύονται.
    Η αλήθεια είναι πως το βράδυ που σου απάντησα δεν θα έπρεπε κανονικά να είχα ανοίξει καθόλου τον υπολογιστή στην κατάσταση που ήμουν.Αλλά τέλος πάντων.
    Δεν είναι και η πρώτη φορά που εκτιθεμαι.
    Πρέπει να πω όμως πως σε καταστάσεις μέθης , μπορεί η λογική να αδρανεί, αλλά οξύνεται (τουλάχιστον σε μένα) η διαίσθηση.
    Ναι μεν αυτα που έγραψα στο σχόλιό μου αρ 11 δεν ταίριαζαν με την περίπτωση και σου ζητώ συγγνώμη για το «άγριο ύφος» αλλά εξακολουθεί κάτι να μη μου πηγαίνει καλά.
    Θα το παρακολουθήσω το θέμα και θα σε ενημερώσω με μέηλ.

  19. chrismos
    Μάι. 25, 2010 @ 23:37:27

    Ω solo mio,
    Δεν εισέπραξα κανένα «άγριο ύφος» και δεν χρειάζεται να ζητάς ΚΑΜΙΑ συγνώμη.
    Απλά, με την απίστευτη σιγουριά σου για το «προβοκατόρικο», (το επανέλαβες 3 φορές…)
    κατάλαβα (και στο έγραψα) πως έχεις πολύ συσσωρευμένο θυμό, εντελώς δικιολογημένο
    (λόγω των μαφιόζικων συμμοριών), που όμως δεν πρέπει να συμπαρασέρνει
    την αγωνιστική διάθεση των κατοίκων για μια καλύτερη ποιότητα ζωής· πράγμα που ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ,
    (πέρα από τσ’ αλήθειες τση κάθε είδησης).
    Εδώ δεν συζητάμε για να τη «βγαίνει» ο ένας στον άλλο,
    αλλά για να αποστάζουμε τσ’ αλήθειες τση ψυχής μας, με στόχο να τσι κοινωνούμε.
    Γι αυτό και η κατάθεση ψυχής («Δεν είναι και η πρώτη φορά που εκτίθεμαι») σε τιμά ιδιαίτερα!
    Δεν έχω βρεί πολλούς που καταθέτουν κάτι τέτοιο δημόσια… Κι ας φωνάζει ο Θανάσης:
    «Όσοι φορούν τα μαύρα τους τα ρούχα για ν’ αρέσουν
    κι απ’ τον καθρέφτη φεύγουνε με άλλον εαυτό
    θα μπουν στο προσκλητήριο και θα τους αφαιρέσουν
    το όχημα, το δίπλωμα και το μυστήριο».

    Θα μου πεις τι φταίει ο Μουντάκης, που τον απαρατήκαμε και πιάκαμε την ψυχανάλυση…
    Σωστό κι αυτό, αλλά οι όποιες λοξοδρομήσεις από την «πεπατημένη»
    είναι μια άλλη ομορφιά τση Τέχνης.
    Ίσως και η πιο μαγική…

  20. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 25, 2010 @ 23:45:15

    #chrismos
    Οι λοξοδρομίσεις είναι μάλλον ο κανόνας!
    Ο Μουντάκης τώρα, φταίει δεν φταίει (που μάλλον δεν φταίει)
    ήταν ο «τυχερός»!

  21. theogrocer
    Μάι. 26, 2010 @ 00:35:11

    Το θέμα δεν είναι τωρινό. Σ’ αυτή τη φάση του, δημοσιεύτηκε ήδη από προχθές στο press.gr κι ακόμα νωρίτερα στη zougla.gr, ιστοσελίδες που παρακολουθούν οι περισσότεροι δημοσιογράφοι. Πάντως η Κρήτη ως νησί έχει πολλά ψάρια κι έτσι δικαιολογείται η σιγή ιχθύος…
    Απολαμβάνω τους διαλόγους σας σύντεκνοι, να ‘στε καλά. Καμιά μέρα θα σας πω και για τη μονή Τοπλού, είμαι σίγουρος ότι και γι’ αυτήν πολλοί (και δεν αναφέρομαι στους γράφοντες εδώ, αλλά εκεί που πρέπει) θα κάνουν τους ανίδεους…

  22. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 26, 2010 @ 00:43:16

    #theogrocer
    Ti είπες; Τοπλού;;;;
    Αυτό βρε κουμπάρε δεν είναι σιγή ιχθύος,
    είναι σιγή ασυρμάτου!!!

  23. chrismos
    Μάι. 26, 2010 @ 14:35:16

    #theo,
    Αν μπορείς σύνδεσε τη μονή Τοπλού με το Μουντάκη (για να μη ξεφεύγουμε απ’ το θέμα)
    (Π.χ. σε μια κινητοποίηση ενάντια στη μονή της αμαρτίας, θα υπάρχουν ΜΑΤ;;;)

    #soloκούμπαρε,
    Αυτή η είδηση ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ είναι μούφα!
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2010/05/blog-post_8393.html
    (Χτεσινή δράση φασιστών στην οδό Σήφακα, στα Μαχαιράδικα Χανίων)

    Αλλά… νιώθω πως το παράκανα με την πολιτική.
    Το κόβω και μετακομίζω στο Ροδινό.

  24. theogrocer
    Μάι. 26, 2010 @ 23:46:58

    Από σημερινή ερώτηση του ΣυΡιζΑ στη βουλή («θέμα: Καταστολή σε βάρος πολιτών που διαμαρτύρονται για θέματα περιβάλλοντος») που την υπογράφουν οι Τσίπρας, Μουλόπουλος, Διώτη, Κριτσωτάκης,Αμμανατίδου-Πασχαλίδου, αντιγράφω (μεταξύ πολλών άλλων):
    Το τελευταίο γεγονός που προστίθεται, είναι η πρωτοφανής τρομοκρατία σε βάρος του Λευτέρη Παναγιωτάκη στο Αποπηγάδι και μάλιστα λίγες μέρες μετά την πρώτη νίκη στο Στε, όπου στις 20-5-2010. Ισχυρή αστυνομική δύναμη εισέβαλε στο σπίτι του χωρίς δικαστικό ένταλμα ή παρουσία εισαγγελέα και άσκησε βία σε ολόκληρη την οικογένειά του. Σχετική αναφορά κατέθεσε ο βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Μ.Κριτσωτάκης στις 25-5-2010. Φαίνεται ότι η κυβέρνηση είναι αποφασισμένη να προχωρήσει σε αυτό που αποκαλεί «πράσινη ανάπτυξη» και προφανώς στα επιχειρηματικά συμφέροντα που κρύβονται, όπως για παράδειγμα η γαλλική πολυεθνική EDF με 58 πυρηνικά εργοστάσια που σε συνεργασία με τον Χ. Κοπελούζο, προτίθεται να καταλάβει έκταση 2.600 στρεμμάτων στη Κρήτη για την κατασκευή γιγαντιαίου αιολικού πάρκου και να συνεχίσει στην Αττική, με μεθόδους εκφοβισμού, βίας και καταστολής. Είναι προφανής η κυβερνητική επιλογή που ακυρώνει και συκοφαντεί τις Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας καθιστώντας τις πεδίο επιχειρηματικής κερδοσκοπίας. Είναι προφανής η απόφαση βίαιης καταστολής των δίκαιων κοινωνικών αντιδράσεων σε σχέδια που προσβάλλουν το περιβάλλον, την τοπική φυσιογνωμία και την οικονομία. Τα διαρκή κρούσματα αστυνομικής αυθαιρεσίας σε όλη την Ελλάδα, από τη Λευκίμμη και το Γραμματικό, ως το Κρήτη και το Παλαιόκαστρο Σερρών, το επιβεβαιώνουν. Η κυβέρνηση αγνοεί ότι η ενέργεια πρέπει να αποτελεί δημόσιο αγαθό και όχι βορά επιχειρηματικών συμφερόντων.
    Ερωτώνται οι κ. υπουργοί (σσ: Περιβάλλοντος και Προ-πο)
    1. Θα σταματήσετε την απαράδεκτη κατασταλτική πολιτική σας απέναντι στους κατοίκους που ειρηνικά υπερασπίζονται τον τόπο τους και το περιβάλλον και μάλιστα σε αμφίβολης νομιμότητας καταστροφικές παρεμβάσεις ;
    2. Θα γίνουν σχετικές έρευνες και θα αποδοθούν ευθύνες για την παράνομη και βίαιη εισβολή της 20-5-2010 στο σπίτι του Λευτέρη Παναγιωτάκη;
    3. Θα προχωρήσετε σε νομοθετικές ρυθμίσεις που θα προστατεύουν από τις καταστροφικές και αδιαφανείς παρεμβάσεις, όπως αποδεικνύουν και οι συνεχείς νίκες των κατοίκων στις προσφυγές τους στο ΣτΕ;
    (Συγνώμη για το σεντόνι)

  25. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2010 @ 00:08:50

    #chrismos
    Ναι τα φασιστοειδή έχουν ξεσαλώσει τους τελευταίους μήνες – ειδικά – στα Χανιά.
    #theo
    Απο κάποιες σημερινές μου πληροφορίες μάλλον το θέμα είναι χοντρό. Πράγματι η εταιρία έχει κατέβει με δικο της στρατό και χρησιμοποιεί και τα δικά μας ανεγκέφαλα μπατσάκια.
    Θα συνεχίσω να το ψάχνω.
    Αλλά…
    Δεν μπορώ άλλο.
    Πρέπει ν΄αλλάξω πλανήτη!

    Υ.Γ. Ρε Μουντάκη, σε σένα τύχανε;!

  26. chrismos
    Μάι. 27, 2010 @ 12:20:35

    #theo,
    Καλά έκαμες! Ζούμε στην εποχή των παγ-σεντόνων!

    #Άλεξ,
    δεν είναι τυχαίο που τύχανε στον Μουντάκη…
    Έστω και πολύ αργά, μπράβο του που αποφάσισε να δουλέψει σε ανθρώπινη δουλειά,
    αποφασίζοντας, το 1952, να παραιτηθεί από μπάτσος.
    Αυτός ήταν καλλιτέχνης και η τέχνη με τη δυσωδία δεν συνάδουν!

  27. chrismos
    Μάι. 27, 2010 @ 12:27:08

    Και μη με ρωτήσεις: «Τότε γιατί ο Βύρων Πολύδειρας γράφει ποίηση;;;»
    Ή «γιατί ο Πετσάλνικος είναι ηθοποιός;» διότι με …περδεύεις.
    Άλλο τέχνη κι άλλο ζέχνει!

  28. theogrocer
    Μάι. 27, 2010 @ 16:12:57

    Solo, είμαστε πολλοί που πρέπει ν’ αλλάξουμε πλανήτη. Πρώτα όμως πρέπει να κάνουμε κάτι γι’ αυτόν. Ή -σαν τους γονείς του Superman- να ανατιναχτούμε μαζί του, φροντίζοντας πρώτα να διασωθούν κάποιοι ή κάτι…

  29. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 27, 2010 @ 23:47:02

    #theogrocer
    Nα κάνουμε κάτι γι αυτόν (τον πλανήτη)
    Συμφωνώ.
    Αλλά με τις κωλομολότωφ, είναι σα να μετράς πενταροδεκάρες για να πάρεις τσιγάρα!
    Ουτε και οι ατομικές μπόμπες θα κάνουν δουλειά.
    Θα βρω κανα δυνατό μέντιουμ να κάνουμε καμιά συνεδρία να παντήξω το πνεύμα του Ιουλίου (αυτουνού του Βερν)
    να μου πει καμιά πατέντα να μη μείνει ούτε αστρική σκόνη απο τούτο δω το μπάχαλο.

    Υ.Γ. Τώρα που το ξανασκέφτομαι γιατί να ξοδεύομαι σε μέντιουμ; Είμαι άνθρωπος της υπομονής.
    Θα περιμένω (50-60-70-80;;;; χρόνια) να πάω να βρω αυτοπροσώπως τον Ιούλιο.

  30. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 28, 2010 @ 00:23:02

    #chrismos
    Είχα καταλάβει τι εννοούσες και απο προηγούμενο σχόλιο , αλλά ήθελα να σιγουρευτώ.
    Λοιπόν, δεν έχεις δίκιο.
    Ο Μουντάκης δεν ήταν μπάτσος.
    Για να εξηγούμαι: Όλοι αυτοί οι της παράδοσης ήταν κατά βάσει συντηριτικοί άνθρωποι αλλά (οι περισσότεροι) ήταν άνθρωποι. Μη ξεχνάμε τον Βαμβακάρη που έχει γράψει τραγούδι που χαιρετά την επάνοδο του βασιλιά (αργότερα αυτοαπολογήθηκε γι΄αυτό μετανοιωμένος). Μην ανοίξουμε τώρα τέτοια κουβέντα δεν γίνεται μέσω μπλογκ.
    Ο Μουντάκης λοιπόν , κατατάχτηκε στην Χωροφυλακή,όπως εγώ κατατάχτηκα (γαμώ το κερατό μου) στις διαβιβάσεις, ή ο άλλος στο πεζικό κλπ, κλπ. Τω καιρώ εκείνο (που πήγε ο Μουντάκης φαντάρος) η Χωροφυλακή ήταν σώμα στο οποίο υπηρετούσες. Δεν το επέλεξε. Εκεί τον κάλεσαν.Κι εδώ που τα λέμε σε εποχές εμφυλίου καλύτερα να σε καλούσαν στη Χωροφυλακή παρά στο στρατό ξηράς να πα να σκοτώνεις κομμουνιστές.
    Νομίζω (δεν είμαι 100% σίγουρος διότι το αλτσχάϊμέρ μου με τραβά απ΄το μανίκι) πως στη Χωροφυλακή σου έδιναν το δικαίωμα αν ήθελες μετά το πέρας της θητείας σου να συνεχίσεις ως μισθωτός.
    Δεν θυμάμαι τώρα (πρέπει να ξαναδώ τα κιτάπια μου) αν ο Μουντάκης έκανε χρήση μιας τέτοιας διάταξης ή απλά έκατσε πολλά χρόνια ως φαντάρος (τότε συνηθιζόταν) .
    Αλλά και να έκανε χρήση του «ευεργετήματος» και πάλι δεν πρέπει να τον κατηγορούμε.
    Φαντάσου έναν άνθρωπο απο χωριό,βοσκό, αποκομένο απο όλα, σε εποχές μεγάλης φτώχειας.
    Όσο ανοιχτό μυαλό και αν ήσουνα , το … «άνοιγμά σου» ήταν πολύ περιορισμένο.
    Πιθανόν πως το μυαλό του Μουντάκη άνοιξε ενώ υπηρετούσε στη Χωροφυλακή.
    Κι επειδή άνοιξε, την παράτησε κιόλας.
    Σκέψου και αντιπαρέβαλέ τον με τους χιλιάδες σημερινούς νέους που θέλουν να πάνε μόνιμοι έμμισθοι φαντάροι!

    Μην είσαι πολύ αυστηρός με αυτούς του παλιούς ανθρώπους.
    Κάποιοι ήταν και παλιοτόμαρα. Αυτό όμως είναι άλλη ιστορία.
    Πίστωσέ τους πως ήταν αγνοί στην τέχνη που έκαναν.

    Και στους αντιπαραβάλλω με έναν καλλιτέχνη τον οποίο λατρεύω, γουστάρω, τρελαίνομαι, σκίζω τα ρούχα μου, αλλά… μακάρι και να΄χε πεθάνει πριν 20-30 χρόνια. Μιλώ για τον Θοδωράκη.
    Εκπληκτικός, αλλά ποτέ δεν ήταν αγνός. Εξ΄αρχής. ‘Εκανε στοχευμένη τέχνη.Ήθελε να διαμορφώσει (άλλοι το λένε «αφυπνήσει») συνειδήσεις.

    Ο Μουντάκης και οι συν αυτώ στόχευε στην καρδιά.
    Εκεί νομίζω πρέπει ν΄αρχίσουμε να ξαναστοχεύουμε κι εμείς

    Πω Πω! Τι με βάζεις και κάνω!!!
    Οτι έγραψα (τα εννοώ βέβαια) αλλά
    μου θυμίζουν εκθέσεις που έγραφα στο Λύκειο
    ΦΡΙΚΗ!!!

  31. theogrocer
    Μάι. 28, 2010 @ 00:35:05

    Ποιος σου μίλησε για τις κωλομολότωφ, τις τρακατρούκες ή ακόμα και τις ατομικές βόμβες ωρέ σύντεκνε; Στο τέλος του 30ου σχολίου κάτι πας να πεις, γιατί το χαλάς με μένα στο 29ο; Εκδικούμαι: 31ο σχόλιο! Βγήκα, κέρδισα εγώ αυτή τη φορά! Γι’ αυτό θα κάνω μια πρόποση (άλλη φορά θα κάνω και μετάποση): στην υγειά σου για όσα γράφεις γι’ αυτόν που έχει το όνομά μου για επίθετο. Αν και είναι λίγα, πολύ λίγα. Αλλά είπαμε: Όχι άλλη φρίκη εκθέσεων λυκείου (που να το ‘τρωγαν έκθετο οι λύκοι).

  32. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 28, 2010 @ 09:13:43

    #theogrocer
    Ναι η βασική μου πεποίθηση είναι αυτό που παω να πω στο σχόλιο αρ. 30.
    Αλλά που και που θυμάμαι και τν Άσιμο που έλεγε
    «Μόνο ένας σεισμος μας σώζει, φοβερός κατακλυσμός
    μαϊνατανός να γίνουν όλα , να χαθείο πολιτισμός»
    (όπως η Ατλαντίς)

    Υ.Γ. Θα μπορούσα τώρα να διαγράψω κανένα σχόλιο απο τα προηγούμενα και να μη καιγόμουνα!
    Η τιμιότης θα με φάει.

  33. chrismos
    Μάι. 28, 2010 @ 15:30:09

    Ω solo mio,
    -Την μη διαγραφή του Νο11 σχολίου και το προστεθέν ΥΓ, εγώ το λέω λεβεντιά.
    -Για το Μουντάκη με πείθεις και είναι η σειρά μου να αναθεωρήσω τον παρορμητισμό μου.
    Δυστυχώς(;;;) η στάση ζωής του Ξυλούρη έχει ανεβάσει ΠΟΛΥ τον πήχυ (και η σύγκριση αδικεί κάποιους…)
    -Για τον Θεοδωράκη συμφωνώ. Το αριστερό ημισφαίριο του εγκεφάλου του σκέφτεται μουσικά και είναι πολύ βαρύ.
    Το άλλο σκέφτεται πολιτικά και είναι ΠΑΝΑΛΑΦΡΟ!!!

  34. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 28, 2010 @ 23:52:58

    #chrismos
    Ο Ξυλούρης ήταν αυτο που λέμε » ο κατάλληλος άνθρωπος την κατάλληλη στιγμή»
    Δεν θεωρώ πως ο αδερφός του ο Ψαραντώνης είναι υποδεέστερος.
    Αλλά θα έχουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε για τον Ξυλούρη στην μεθεπόμενη ανάρτησή μου.
    Μετά τον Φουσταλιέρη και τον Τζιμάκη δηλαδή.

    Ωστε έτσι με τον Τεό! (για τον Θεοδωρακη λέγω).
    Δεν γνώριζα το ιατρικό του ιστορικό.
    Γι΄αυτό λοπόν γέρνει η κεφάλα του! Είναι θέμα Κ.Β.
    (Κέντρου Βάρους)

    Όσο για τη χωροφυλακή την είχα πατήσει κι εγώ στο παρελθόν. Ακουγα για τον ένα μπάτσο, για τον άλλο μπάτσο. Ρε τι γίνεται; Μετά έμαθα αυτή τη «λεπτομέρεια» που σου αναφέρω.

  35. theogrocer
    Μάι. 29, 2010 @ 01:00:31

    Φιλόχρηστε, στο ζήτημα που θέσατε στο 33ο σχόλιο, προσθέτω μια πιο εμπεριστατωμένη επιστημονική άποψη. Κι αυτό για να φτάσουμε σε ασφαλή (ass φαλλοί) συμπεράσματα για το ζήτημα του εν λόγω κυρίου, πρώην συνεργαζόμενου με την «επάρατο δεξιά» (δεν είναι δικά μου λόγια), που βοήθησε στη μαζική αποστράτευση και… τέλος πάντων, ας μην αρχίσω πάλι (αχ, κατακαημένε Μουντάκη, τι φταις κι εσύ;):
    Αριστερό ημισφαίριο: Ελέγχει το δεξί ήμισυ του σώματος αισθητικά και κινητικά, ενώ σε αυτό γίνονται κυρίως οι λεκτικές, αναλυτικές και λογικές νοητικές διεργασίες. Είναι υπεύθυνο για την αντίληψη του χρόνου, την ομιλία, τη γραφή, την αντίληψη του λόγου, τον συμβολισμό, τη λεκτική μνήμη και την αναλυτική σκέψη. Επίσης για την επικοινωνία με λέξεις κατά κυριολεξία, την επεξεργασία των ακουστικών ερεθισμάτων και της αφηρημένης πληροφορίας, την πρόκληση ελεγχόμενης συμπεριφοράς και τη δευτερογενή ερμηνεία συμπεριφοράς. Σε αυτό εκτελούνται διαδικασίες σχετικές με τα μαθηματικά και τη γραμματική.
    Δεξιό ημισφαίριο: Ελέγχει το αριστερό ήμισυ του σώματος αισθητικά και κινητικά και είναι υπεύθυνο για την οπτική αντίληψη του χώρου, την κατανόηση των μεταφορικών εννοιών και του χιούμορ, συσχέτιση, σύνθεση λεγομένων συναισθηματική φόρτιση και μελωδία λόγου, οπτική μνήμη, την επικοινωνία, τόσο με τόνο φωνής όσο και με εκφράσεις του προσώπου και εξωλεκτική κινησιολογία («γλώσσα του σώματος»). Επίσης για την προσοχή, τη διάκριση πολύπλοκων ακουστικών τόνων, την πρόκληση παρορμητικής συμπεριφοράς, τα αισθήματα, τις συγκινήσεις, τη δημιουργικότητα, τη φαντασία και την καλλιτεχνική έκφραση.

  36. chrismos
    Μάι. 30, 2010 @ 23:18:26

    #Άλεξ,
    Εκτός από θέμα Κ.Β. είναι και θέμα υπό-Φ.Σ.
    Υπό Φυσιολογικές Συνθήκες η υπόΦυΣή του του ΗΠΑγορεύει:
    «μη γνώτω η αριστερά μου τί ποιεί η δεξιά μου».
    ok. Μη χνώτο… Σαν πωλεί δεν assholeηθήκαμε;;;

    #theo,
    Είστε ΡΑΠ ώτα παραπάνω, δις κωλο NASA πω καλούμε με το υπό κόρη στ’ οικο σου.

    #Μουντάκη,
    σ’ όρη που σεξ εχάσαμε…

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: