στο εργαστήριο του ζωγράφου – εγκαίνεια

Περίεργο πράγμα το εγκαίνιο!
Όλη μέρα έχεις άγχος και προσμονή:
«θα έρθουν;», «θα τους αρέσει;», «θα πουλήσω τίποτα;», «θα φτάσει η ρακή;»
Και πολύ αργά το βράδυ επιστρέφοντας σπίτι με ανάμικτα συναισθήματα και πολύ κούραση, να πρέπει να περάσεις   από το «γνωστό σημείο» (δηλαδή χωράφι στην ερημιά) στη γωνία του οποίου κάτω από έναν φοίνικα και μέσα σε ένα μικρό πιθάρι βρίσκεται το μπουκάλι με το κατσικίσιο γάλα της ημέρας που πίνει η μικρή!!!
Την ώρα που έβαζα το χέρι στο πιθάρι, άκουσα ξεκάθαρα (όχι δεν ήταν οι ρακές) τα κόκαλα του Πικάσο να τρίζουν και είδα μες τη νύχτα τον Μοντιλιάνι να έχει λυθεί στα γέλια.

Νωρίς τ’ απόγευμα πάντως ήμουν έτοιμος.
Μέρες τώρα δούλεψα σκληρά για να φέρω το εργαστήριο σε μια τάξη. Πολλοί δεν πίστευαν στα μάτια τους όταν μπήκαν μέσα. Ένας φίλος μου παραλίγο να φύγει γιατί νόμιζε πως ήρθε σε λάθος μέρος. Έφτιαξα και βιτρίνα! Εφτά χρόνια δεν είχα ενώ έχω μια υπέροχη τζαμαρία.
Διακόσμησα μέχρι και την τουαλέτα!!!

                         

Ήμουν λοιπόν πανέτοιμος τ’ απόγευμα. Άρχισα να βγάζω και  φωτογραφίες.

               

                        

Τόσο καθαρό και – βασικά – τακτοποιημένο δεν ήταν ποτέ το εργαστήριο στα εφτά χρόνια που είμαι εκεί. Στολισμένο με κορδέλες , τζιριτζάντζουλες, λάμπα έξω, μουσική μέσα , ρακές (καλά αυτές δεν έλειψαν ποτέ)…
Και άρχισε να έρχεται κόσμος.

                                        

         Μαζί με τον τιμοκατάλογο της έκθεσης είχα τυπώσει και μια σελίδα που είχε τίτλο: «Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ». Μετά δεν έγραφε τίποτα.


«Αυτό είναι ένα κείμενο που το γράφετε εσείς αν θέλετε. Κι αν θέλετε  μου το στέλνετε κι εμένα. Να και το μέηλ μου , αλλά υπάρχει και ο παλιός κλασσικός τρόπος να μου το ρίξετε κάτω από την πόρτα»
Έτσι έλεγα.

Είπαν , είπα και άκουσα διάφορα. Δεν έλειψαν φυσικά και οι πολιτικές συζητήσεις οι οποίες κάποιες στιγμές έγιναν και έντονες. Ένας μάλιστα ξαφνικά άρχισε να φωνάζει πολύ δυνατά και τρόμαξαν τα έργα μου.
«Ε!!! Γιώργη! Πιο σιγά. Σεβασμός στο χώρο. Εδώ δεν είναι Βουλή, είναι εργαστήριο ζωγραφικής!»
Επανήλθε στην τάξη.
Κάπου εκεί χτύπησε και το τηλέφωνο. Ήταν η γυναίκα μου από το σπίτι που είχε φύγει πριν κάνα μισάωρο: «Ξέχασα να πάρω το γάλα. Θα περάσεις να το πάρεις όπως θα’ ρχεσαι;»
Θόλωσα
Σταμάτησε κι ένα μηχανάκι ντελίβερυ  και όλοι απορήσαμε διότι κανείς δεν είχε παραγγείλει τίποτα.
«Κάνετε προσωπογραφίες»
«Ναι»
«Άμα σας  φέρω μια φωτογραφία εμένα με την κοπελιά μου μπορείτε να μας ζωγραφίσετε;»
«Ναι»
«Και πόσο κάνει αυτό;»
«Φίλε μου, πέρνα καλύτερα αύριο το απογευματάκι να το συζητήσουμε με την ησυχία μας»
Δεν πέρασε αλλά θα περάσει σίγουρα. Κάτι τέτοιοι δεν το βάζουν κάτω.

Άκουσα λοιπόν και διάφορα σχόλια για τα έργα. Πολλά απ’ αυτά  έχουν σχολιαστεί κι από δω. Αρνητικά σχόλια δεν υπήρχαν – αυτό μας έλειπε!- εκτός από ένα δειλό ενός ανθρώπου που εκτιμώ την άποψή του, ο οποίος μου είπε πως τα έργα μου είναι άνισα. Φυσικά και είναι.
Όσοι είχαν δει τα έργα μου στην ιστοσελίδα μου (και δεν ήταν πολλοί αυτοί) θεωρούσαν κορυφαίο τις «4 εποχές»
Εχτές πάντως στο εργαστήριο αν έκανα μια ψηφοφορία, πρώτο και με διαφορά θα ερχόταν η «ποδηλάτισσα». Από τη μια η διάλυση – των πάντων ή μόνο του ποδηλάτου; – και από την άλλη το ψύχραιμο ύφος της, φαίνεται πως έκαναν «κλικ» στους περισσότερους.
Να μην υποτιμάμε φυσικά και την καλλιτεχνική μου μαεστρία!

Αν και η ρακή έφτασε οριακά , μπορώ να πω ότι σε γενικές γραμμές είναι θετικές οι εντυπώσεις μου από το χθεσινό εγκαίνιο του καλλιτέχνη. Το σκεφτόμουν   σήμερα όλη μέρα,  το σκεφτόμουν κατά τη διάρκεια των εγκαινείων και το σκεφτόμουν και μετά, στο σπίτι, όση ώρα ανακάτευα το κατσικίσιο γάλα στη κατσαρόλα που έβραζε.

33 Σχόλια (+add yours?)

  1. theogrocer
    Μάι. 12, 2010 @ 09:43:52

    Είσαι σπουδαίος σύντεκνε!
    Υπέροχη περιγραφή και φωτογραφίες, αποπνέουν κάτι πανέμορφο.
    Ζηλεύω που δεν ήμουν εκεί…

  2. gatouleas
    Μάι. 12, 2010 @ 09:53:25

    μεγιά! Πολύ ωραία και η πιτσίλα στο δρόμο… Μπράβο στο μεράκι σου!

  3. ktkouk
    Μάι. 12, 2010 @ 12:01:45

    δεν είχα ιδέα ότι θα εξέθετες και γλυπτά εκτός από πίνακες:
    Ομιλώ περί του -απαράμιλλης αισθητικής- σύγχρονου Κούρου με τα γένια
    ο οποίος φαίνεται ωσάν να συνομιλεί μετά του μυστακοφόρου κυρίου με
    το τιρκουάζ πουκάμισο στην προτελευταία φωτογραφία !!!
    (βέβαια, χρειάζεται να κάνει κανείς κλικ επί της εικόνας
    προκειμένου να θαυμάσει το έργο σε όλο του το μεγαλείο).

    Είμαι πολύ χαρούμενος για την έκθεσή σου, μου έφτιαξε τη διάθεση
    και η περιγραφή. Συνεκφράζω τη ζήλια μου (με του theogrocer) που δεν
    ήμουν εκεί (άλλο αν νοερώς ήμουν)

  4. Δύτης των νιπτήρων
    Μάι. 12, 2010 @ 13:17:10

    Αλέξανδρε, θα είσαι εκεί όλη τη βδομάδα; τα απογεύματα;

  5. Δον Κιχώτης
    Μάι. 12, 2010 @ 16:25:12

    Τι να σας πω φιλοι μου εγω ζηλεψα που δεν ημουν εκει να αδειασω το μυαλο μου από την επιπλαστη σκληρη πραγματικοτητα που αφησα να με συνθλήψει
    οχι επρεπε να ειμαι εκει μα τους ανρθωπους που αγαπανε την τεχνη και τους ανθρωπους της
    Ευτυσως ο Αλεξανδρος μας αποζημιωσε με το κειμενο και τα εσταντανε και παρηγορηθηκα
    Και σε αλλα με υγεια Αλεξανδρε

  6. chrismos
    Μάι. 12, 2010 @ 19:46:40

    Χαρισμένο στα εγκαίνια του Αλεξίου,
    (με αφορμή κάποιους στίχους της Αλεξίου):

    Αφού ακόμα αγαπάς τις γκρίζες θάλασσες,
    αφού μπορείς καμένα δάση να αντικρύζεις
    αφού ακόμα ακούς Τσιτσάνη και ραγίζεις,
    αυτό σημαίνει πως ακόμα εσύ δεν άλλαξες

    Αφού από τη μοναξιά σου δε νικήθηκες,
    αφού δεν ντρέπεσαι μπροστά μας να δακρύζεις,
    αφού ακόμα ακούς τη λύρα και ραγίζεις
    αυτό σημαίνει πως ακόμα εσύ δεν άλλαξες

    Έλα, Αλέξανδρε, έλα
    να κάνεις έναν έλληνα ακόμα
    στα εγκαίνιά σου να ξεχνάει
    τα λάθη του να συγχωράει, όπως κι εμείς,
    αφού η Ελλάδα μάς πληγώνει όσο κανείς

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 12, 2010 @ 23:44:33

    #theogrocer
    Zηλεύεις;
    Ποιό Νο απο τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα είναι η ζήλεια;
    Εντάξει , δε λέω, έχασες κάτι πραγματικά σπουδαίο, αλλά όχι και να πας στην κόλαση εξαιτίας του.
    Μη ζηλεύεις αδερφέ.
    Αξίζει να χάσεις την ψυχή σου για την τέχνη και για… δυο ρακές παραπάνω που ήπιαμε;

    #gatouleas
    Eυχαριστώ!
    Δεν ξέρω αν έκανες «κλικ» πάνω στις φωτογραφίες,αλλά η πιτσίλα στο δρόμο είναι οι γυμνές μου πατούσες!
    (έτρεχα να ξεφύγω απο κάτι χρώματα και κατά λάθος πατούσα πάνω τους!)

    #ΚτΚουκ
    Πράγματι είχα και ένα ζωντανό γλυπτό, απαράμιλλου «κάλους» και αισθητικής.
    Αυτό όμως ανήκει στην προσωπική μου συλλογή και δεν το πουλώ!

    Υ.Γ. Όσο για τη ζήλεια , ισχύει και για σένα αυτό που απάντησα στον theogrocer.

    #Δύτης των νιπτήρων
    ΝΑΙ, ΝΑΙ ναι, ναι
    Ναι!
    (και την άλλη και την παράλλη)

    #Δον Κιχώτης
    Εις υγείαν επίσης (ή «με τσ΄υγείες μας»)
    Όσο για τη ζήλεια….
    Τα ίδια και για σένα με τους προΗγούμενους!

    #Chrismos
    Δεν είμαι Αλέξιος αλλά Αλέξανδρος.
    Όπως λέει όμως και ο «ακατανόμαστος» συνάδελφος της Αλεξίου
    «Είμαι ένας Αλέξανδρος κοινός
    Αλέξανδρος καθημερινός
    Αλέκο με φωνάζουνε
    και δε με λογαριάζουνε»

    Συμφωνώ με τους στίχους εκτός απο τα καμένα δάση.
    Δεν μπορώ να τα αντικρύζω με τίποτα. Μου πλακώνεται η καρδιά και μπλοκάρει το μυαλό μου.
    Επίσης δεν θα έλεγα πως η Ελλάδα με πληγώνει. Καθόλου μάλιστα.
    Κάτι καργιόληδες Έλληνες όμως, που την οικειοποιήθηκαν με τον ξενόδουλο τσαμπουκά τους, όχι απλά με πληγώνουν
    αλλά με καταρρακώνουν.

    Πάλι πάτε να με βγάλετε εκτός θέματος!

    Θα αντισταθώ όμως και ορμώμενος απο τον στίχο σου
    «στα εγκαίνιά σου να ξεχνάει» έχω να προτείνω το σλόγκαν:

    «Έλα κι εσύ στα εγκαίνεια του Ανδρουλάκη.
    Μ΄έναν Ανδρουλάκη ξεχνιέσαι!»

  8. Δον Κιχώτης
    Μάι. 13, 2010 @ 09:05:11

    Συ το θελησες Αλεξανδρε και με αναγκαζεις να το κανω
    Δεν μπορω ν απολογουμαι παντα για οτι γραφετε και επιεδη σας εχω φιλους εφαγα παλι ξεχεσιμο δεν λεω από ποιους.
    Το 2008 σε αναρτηση του Καπταιν Κουκ λεγατε και οι δυο σας οτι ειναι εργο τεχνης να βλεπεις Τραπεζα να καιεγεται και καταστημα επισης .
    Οταν μου τα δειξαμε κατεντρεχως ομολογω και μου τα τριψανε στη μουρη γιατι εχω φιλους λει κουκουλοφορους εφριξα.
    Πρωτοςν γιατι από τοτε [που μπηκα στο μπλογκο του Κπατιν και το δικο σου δεν ειχα αντικρυσει τετοιες ακραιες φρασεις καθε αλλο μαλιστα Το οτι εχετε τις ιδεες σας και τις στηριζετε δεν μ ενοχλει μπορει να διαφωνουμε και να συμφωνουμε σε διαφορα αλλα πραγματα Μπορει εγω να πιστευω ως γνσηιςο Δον κιωτης στο Θεο και ο Αλεξανδρος οχι Μπορει ο Αλεξανδρος να ασχολειται ακομα με τον αιμοροιδη εγω μπηκα εισα και εκελισα την πορτα πισω μου κρατωντας τα συμερπασματα μου Εκανα λοιπον κι εγω τον κυκλο μου στο διαδυκτιο προκαλοωντας και προκαλουμενος σε διαλογο πρωτα και κυρια Ομως σταθηκα στο μπλογκ του Αλεξανδρου γιατι απρα τις οποιες διαφωνιες μας υαπρχει μια ανρθωπια .
    Σηεμρα βλεπω οτι ο Αλεξανδρος μιλα για καργιοληδες Ελληεςν που εικειοποιηθηκαντον τοπο με τον ξενοδουλο τσαμπουκα τους Αλεξανδρε μου η βια στους δρομους για να φυγουν τα αρπακτικα και τα σακροφαγα του οικονομικου Δαρβινισμου από το σβερκο μας δεν ειναι λυση Το να καιμε τους υπαλληλους του Βγενοπουλου των 1200 Ευρω δεν ειναι τεχνη και φυσικα ειναι δολοφονια Τονα καιμε καταστηαμτα με τους υπαλληλους μεσα επισης δεν ειναι πουτε ηθικο ουτε αποτελεσματικο Τον τοπο μας χρονια τον κρατουσαν διαχωρισμενο φιλε μου σε αριστερους και δεξιους μας εβαζαν να τωμε τις σαρκες μας και να μην μπορουμε να ομονοησουμε και να προοδευσουμε. σε μια ιδιατερη συνομιλια μου ειπες οτι θεωρεις ατελεσφορη δραση την καθοδο στους δρομους και οτι ριχνεις χρονια τωρα ομοηρικους καυγαδες για να τους επισεις οτι αυτο δεν ειναι το ορθο και δεν οδηγει τον τοπο πουθενα.
    Οταν εχθες διαβασα τα οσα γραφατε με τον καπταιν που εκιμω ως καλλιτεχνη εφριξα σας αφησα και σχολιο μαλιστα . Φανταστηκα τη μερα των εγαινειων σου ταο εργαστηρι σου ακπου στην Αθηνα στα Εξαρχεια και να ορμουν με μωλοτοφ δυο τρεις κουκουλοφοροι να στο σπασουν γιατι θεωρουν ( και αυτο το εχω ακουσει ) οτι αυτοι που αγοραζουν τεχνη ειναι οι πλουσιοι οι δηθεν οι κεφαλαιοκρατες που θελουν να στολισουν την κενοτητα τους με τα ερτγα για να λενε μετα «αγορασα εναν Ανδρουλακη». Ειδα τους πινακιες σου απραναλωμα και το μαγαλι να καιγεται γιατι το αστικο κρατος και η μπουρζουζια συκγεντωνεται σε τετοια μερη
    Εγω μπροστα στο καμενο μαγαζι να βγαζω φωτογραφιες και παραδιπλα τομαγαζι του Καπταιν επισης παραδωμενο στις φλογες και αυτο κι εγω να φωτογραφιζω και μετα να πηγαινω στο εργαστηρι μου και να παιζω με το φωτοσοπ η να τα περνασω στο μουσαμα και να τα πουλαω στις γκαλερι.
    Φανταστηκα να βγαζουν τοα πρτωματα από την τραπεζα του Βγενοπουλου κι εγω να φωτογραφιζω για να τα κανω εργα τεχνης.
    Οταν σας εγραψα οτι θελω να γινω Σαμουηλ στη Βουλη μεσα εξεφραζα την στιγμιαια οργη μου Ομως το ξερω κι εγω και κυριως εσυ Αλεξανδρε οτι η τυφλη βια δεν θα μας σωσει αντιθετα θα μας χωσει ακομα ποιο βαθια στην υποδουλωση


  9. Μάι. 13, 2010 @ 11:06:42

    Θα διατηρηθεί μέχρι το καλοκαίρι να προλάβουμε κι εμείς;
    Πάντα τέτοια εύχομαι.

  10. chrismos
    Μάι. 13, 2010 @ 16:23:55

    Αλεξανδριανέ ζωγράφε,
    -Το «Αλέξιος» chrismoποιήθηκε «στιχουργική αδεία» (άσχετα αν η ιδέα βγήκε αηδία)
    -Κι η Χαρούλα την «ελλάδα» των καριόληδων εννοεί.
    -Αν θέλαμε να βγεις εκτός θέματος, δεν θα σχολιάζαμε. Θα γράφαμε …σεντόνια (ουπςςςςς, σόρι)
    Καλή συνέχεια στην έκθεση

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 14, 2010 @ 00:38:41

    #Δον Κιχώτης
    Αυτοί που σε ¨ξέχεσαν¨ σε επηρρέασαν τόσο που δεν διάβασες τι γράφεται στην
    ανάρτηση που αναφέρεσαι.
    Σου απαντώ εκεί όπως σου απαντά και ο Κουκ
    Εδω να πω μόνο για το υποθετικό σενάριο της πυρπόλησης του εργαστηρίου μου.
    Ναι θα γινόμουν ράκος, θα ήθελα να τα σκίσω αυτά τα «τσογλάνια» αλλά….
    Με τραβάει ένα χαλινάρι απο κάτι παιδιά που πεθαίνουν κοπαδιαστά στην Αφρική κάθε μέρα και στην Ασία και παντού
    Κάτι τύποι σαν εμένα κι εσένα, που σκοτώνουν με λύσσα και σκοτώνονται παντού.
    Με τραβά ένα χαλινάρι ανθρώπων που μιλούν για «δυτική κοινωνία» κι έχουν γράψει στον πούτσο τους όλη την υπόλοιπη που δεν είναι δυτική…..
    Με τραβά ένα χαλινάρι που το λένε
    ΤΡΑΠΕΖΕΣ!!!
    Ο Κουκ λέει πως είναι έργο τέχνης μια τράπεζα που καίγεται. Δεν είναι δα και κάτι το τόσο πρωτότυπο. Οι περισσότεροι το λένε. Εδώ και κατι αιώνες.
    Να απαριθμήσουμε τώρα έργα ΄τέχνης που μιλούν για μεγάλες «ζημιές» της ανθρωπότητας; για πολλούς νεκρούς και περισσότερους κατεστραμένους;
    Απο την πυρπόληση της Τροίας έως αυτή της Ρώμης και για ποταμούς αίματος του σήμερα, έχουν γίνει χιλιάδες πίνακες, ταινίες, φωτογραφίες, ποιήματα, μυθιστορήματα , τραγούδια κλπ.
    Αυτό που λέμε πολιτισμός δηλαδή.
    Υπάρχει μια άποψη μεταξύ κάποιων αναρχικών που λέει πως τα έργα τέχνης πρέπει να καταστραφούν γιατί είναι προϊόντα ενός καταπιεστικού συστήματος.
    Διαφωνώ αλλά…
    δεν είμαι κι εγώ γέννημα θρέμα αυτού του καταπιεστικού συστήματος;
    Φυσικά και διαφωνώ με αυτη την άποψη αλλά έχω μια – δυο βασικές διαφορές με τους τύπους που βγαίνουν στα κανάλια και κλαίγονται πως τους καταστρέψαν τα μαγαζιά:
    α)εγώ δεν θα έβγαινα ποτέ στα κανάλια
    β)εγώ θα έκλαιγα στ΄αλήθεια για την καταστροφή διότι εκτός πουκαμία ασφαλιστική εταιρία δεν θα μου γύριζε πίσω τους καμένους πίνακες κανείς δεν θα μπορουσε και να μου τους ξαναζωγραφίσει!
    και
    γ) θα το έβλεπα αυτό ως μια καινούρια αρχή. Με την έννοια πως «πήρα τα ζουμπάχια μου αλλά να με προβληματίσει κιόλας το γεγονός.

    Υ.Γ. Ναι θέλω έναν καλύτερο κόσμο. Δεν ξέρω όμως τι σημαίνει αυτό , ούτε και πως θα γίνει.
    Ρώτησε όμως τους καλοθελητάδες που σε ξέχεσαν
    αν ξέρουν τη διαφορά ανάμεσα στο
    «καλύτερος»
    και στο
    «γαμηστερότερος»;;;

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 14, 2010 @ 00:43:33

    #ζβ
    Καλοκαίρι είναι και τώρα!!!
    Φυσικά και θα διατηρηθεί εκτός κι αν δεν καταφέρω να διατηρηθώ εγώ.

    Αν όμως μου πεις πως θα ερθεις……………
    τύφλα να έχουν οι Αιγυπτιακές μούμιες.
    Θα την διατηρήσω για σένα ότι και να γίνει.

    Υ.Γ. Έτσι κι αλλοιώς εκεί δουλεύω. Οπότε και τα έργα μου θα είναι προς κοινή θέα

  13. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 14, 2010 @ 00:48:05

    ΄#chrismos
    Χμμ….
    δηλαδή με προκαλείς…
    ………………….
    Καλά κάνεις
    Διότι πρέπει να κρατούμε και κάποιες αποστάσεις:
    Απο τα σεντόνια ως τα τεντόπανα και απο κει ως τα μ…νόπανα
    οι αποστάσεις μικραίνουν
    Δεν είμαστε τώρα εμείς για τέτοιες μικρές αποστάεις!!!

  14. Δον Κιχώτης
    Μάι. 14, 2010 @ 06:44:52

    Aλεξανδρε ο καλυτερος κοσμος δεν θα προκυψει μεσα από την ωμη βια
    Πολλες φορες αυτη η βια κατευθυνεται από τους ιδιους τους καταπιεστες, οι καταστροφεις γινονται η πετρα στο χερι τους ή το στουπι αναλογα. Εχθες εφριξα οταν εμαθα οτι γνωστο μου ατομο ενταγμενο σε κομμα της ακρας αριστερας και κυκλοφρει με Μερσεντε εχει ιδοκτητο νεοδμητο σπιτι και μεγαλη περιουσια για την νεαρη ηλικια του εργαζεται για τις Τραπεζες και το γραφειο του Βγενοπουλου
    Με πονεσε πολυ γιατι επιβεβαιωνομαι.
    Και η γκουερνικα τον πολεμο καυτηριαζει μην το ξεχναμε! Η τεχνη θελει να δειξει ποσςο λαθος ειναι η ωμη βια ετσι αν θα ζωγραφιζα το καψιμο του εργαστηριου σου θα το εκαμνα για να δειξω το σφαλμα στην ανθρωπινη σκεψη και δραση Θα το εκανα για να προκαλεσω ενα μυαλο να σκεφτει τι πρεπει να κανει ωστε να μην οδγηουμαστε ατερμονα στη βια και την καταστροφη Ομως δεν εννουαστε αυτο με τον Καπταιν εννουασατε οτι η οργη σας ειναι τοση που δεν αντεχεται αλλο και αευχεστε να καιγονται η μια μετα την αλλη οι Τραπεζες. Φιλες μου οι τραπεζες θα καουν οταν τις αγνοησουμε αυτες και το σαπιο εργο τους Οταν καταλαβουμε οτι η αναγκες μας μπορει να μην εχουν σχεση με αυτες Εξουδετερωστε τε χωρις βια Αυτο θελει σκεψη ομως προγραμμα εννημερωση μορφωση και συντονισμενη δραση ολων των πολιτων ενος τοπου Αυτο ειναι το δυσκολο Μια καμενη Τραπεζα ειναι σαν την Λερναια Υδρα δυο αλλες θα βγουν στη θεση της. Οι ανρθωποι ομως που δουλευουν σε αυτες δεν ξαναγινονται.
    Επισης ουτε εσυ ουτε ο Κουκ μιλατε αν θελετε να καιγεται η Τραπεζα και να μοιριζει καμενη σαρκα ταυτοχρονα οπως κι εγινε. Τα γραπτα σας μενουν και μπρουν να επηρεασςουν και το ξερεις να δημιουργησουν παρανοησεις Εγω σας ξεω και μπορει να καταλαβω οτι εν πληρη οργη και απελπισια ο ανρθωπος μπορει να πει και να σκεφτει τη βια το θανατο την καταστροφη Ομως αλλο το ανστικτο κι αλλο η λογικη που μπορει να μας οδηγησει σε αποτελεσματικοτερες δρασεις
    Ο κοσμος θα γινει καλυτερος οταν κανουμε καλυτεο το μεσα μας οταν ξεπερασουμε το σταδιο της οργης της βιας και οδηγηθουμε στην ενδοσκοπηση τον αναλογισμο των ευθυνων μας σε οτι μας συμβαινει και την συνθεση του σχεδιου αντιδρασης στη δραση που μας σκοτωνει της περισσοτερο αποτελεσματικης
    Μ αρεσει που λες θελω ενα κοσμο καλυτερο αλλα δεν ξερω πως θα γινει
    Σε αυτο θα κτισουμε ειναι το ζητουμενο μας η βαση μας
    Οσο γι αυτους που με ξεχεσαν εχουν προφανως το δικο τους Γολγοθα να ανεβουν Ψυχη και μυαλο θα παλευει παντα για την αληθεια και το σωστο και θα πεθαινει με την αγωνια της κατακτησης του Αυτοι που με ξεχεσαν μιλανε γι αγαπη του πλησιον αλλα δεν αγαπανε , μιλανε για μη βια και μη οργη αλλα ειναι βουτηγμενοι μεσα σε αυτοι Δεν δυναμαι δεν δικαιουμαι να τους κρινω εχω τη δικη μου καμπουρα να δω και μου αρκει
    Να ξερεις οτι δεν θα μπορεσω να δω τι μου γραψατε δεν εχω πια τα λινκ τα εχω σβησει οπως και οτι αφορα το ατομο που με ξεχεσε αν θες μου τα στελνεις

  15. chrismos
    Μάι. 14, 2010 @ 09:05:21

    Ρομάντζαρε, ναι! Σε προκαλώ σε ψυχαναλυτικό bras de fer :
    1.Η χαρά σου λόγω της έκθεσης και της περιρρέουσας …ρακόσφαιρας σε κάνει ευερέθιστο.
    (κι αν έχω δίκιο, σου εύχομαι να είσαι μόνιμα ευερέθιστος!)
    2.Με τη λέξη «σεντόνια» δεν εννοούσα την ευλογημένη περιγραφή που μας έκανες για τα εγκαίνια. Εννοούσα κάποια σχόλια που υποκαθιστούν τα συγγραφικά απωθημένα μας και τη γαϊδουρινή επιμονή μας να γράφουμε ατελείωτα δυσλεκτικά κείμενα (κι όνο όνο ήτο…)
    3.Όσο για τις «αποστάσεις», θ’ απαντήσω εκ στόματος Μιλτιάδη Πσυχαναλίδη:
    «Στην αυταπάτη μέχρι τέλους και στην αλήθεια ως τη σταλιά
    θα είμαι άγγελος με τους αγγέλους, θα ‘μαι σκυλί με τα σκυλιά»

    (και είμαι σίγουρος -αν δεν ήμουν άθεος θα ορκιζόμουνα- πως σκυλί ΔΕΝ είσαι!)
    Καλή…ευερεθιστότητα!

  16. theogrocer
    Μάι. 14, 2010 @ 09:27:58

    Ω της γονιμότητας των αστραποβόλων ιδεών! Ω της καλής προαίρεσης και των φωτεινών αντιπαραθέσεων! Να ‘στε καλά απολαυστικοί λεβέντες.
    Δον Κιχώτη (με όλο το θάρρος, απολύτως φιλικά και όχι με λογικές αντιπαράθεσης) θα πρέπει να εξετάσετε τα πολιτικά κριτήριά σας όταν μιλάτε για ζητήματα που άπτονται πολιτικής (με την Αριστοτελική έννοια). Παρασύρεστε από τον (ωραίο κι ελπιδοφόρο) οίστρο και ανακατεύετε πολλά, ανομοιογενή και μη αποσαφηνισμένα. Τέλος, γιατί δίνετε τόση σημασία σ’ αυτούς που σας ξέχεσαν; Αν οι θέσεις σας είναι ενσυνείδητες θα πρέπει να τις υπερασπιστείτε. Αν όχι, να τις εγκαταλείψετε!…

  17. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 14, 2010 @ 09:31:02

    #Δον Κιχώτης
    Στην προηγούμενη απάντησή μου (σχόλιο νο 11) στην αρχή, αν κάνεις κλικ στη λέξη «ανάρτηση» που είναι με κόκκινο θα βρεθείς στην εν λόγω ανάρτηση
    Και αν διαβάσεις ότι γράφεται εκεί, θα δεις πως πουθενά δεν υποστηρίζεται ούτε και προάγεται η βία.

    #chrismos
    Στοιχηματίζω κι εγώ υπερ του υποθετικού όρκου σου.
    Φαίνεται πως δεν είμαι σκυλί.
    Κάτι γατάκια που έχω, δεν τους γυαγίζω καθόλου, ούτε τα κυνηγώ!

  18. ktkouk
    Μάι. 14, 2010 @ 09:50:16

    στον Δον απάντησα στην ανάρτηση, Δον μου συ έχει δώσει το λινκ
    παραπάνω ο Αλέξανδρος μπορείς να το δεις. Αν δεν μου πεις ποιος
    φίλος σου σε ξέχεσε (αν και υποπτεύομαι)δεν θα συνεχίσω την
    κουβέντα. Πιο πολύ κι από τη βία των «κουκουλοφόρων/καταδοτών/προβοκατόρων»
    συχαίνομαι τους ίδιους.

    Κατά τα λοιπά έχω να παραθέσω το αυθεντικό φωτο-ρεπορτάggge των εγκαινίων:
    1. ΦΩΤΟ 1

    2.ΦΩΤΟ 2

    3.ΦΩΤΟ 3

    ήταν (σχεδόν) όλοι εκεί !!!

  19. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 14, 2010 @ 09:58:10

    # ΚτΚουκ
    Ρε ΠΑ-ΠΑ-ΡΑ-ΤΣΙ!!!!!
    Δεν σου ξεφεύγει τίποτα

    Υ.Γ. Το άλλο βράδυ όμως δεν πήγα για το γάλα της μικρής.

  20. Δον Κιχώτης
    Μάι. 14, 2010 @ 10:41:57

    @Theogrocer. Σας πληροφορω οτι η φραση «πολιτικα κριτηρια» σημερα θελει χωροχρονικο επαναπροσδιορισμο. Μη μπερδευτε τον Σταγειριτη φιλοσοφο με τον αγειρτη Ελληνα πολιτικο οποιος κι αν ειναι αυτος
    Δειτε που εχει καταντησει η λεξη πολιτικος και με τι ειναι συνωνυμο στην συνειδηση του κοσμου σε πανευρωπαικο επιπεδο.
    Οποιος εχει ηδη ξυπνησει από τον ληθαργο της κομματοκρατιας να το καταλαβει για τους αλλους τους συμπονω και τους συστηνω αγωνα εσωτερικο και μεσα στην κοινωνια. Σας συστηνω να ειστε καχυποπτος και να ερευνατε τα παντα απ’ οπου κι αν προερχονται. Δεν ειναι της παρουσης ο διαλογος αυτος.
    @ΚτΚουκ: Δεν ξερω ποιος με ξεχεσε ειναι ανωνυμος.
    Ξερω ομως οτι παρακολουθουσε το περασμα μου από το Διαδυκτιο το οποίο ομολογω δε με τιμα ιδιαιτερα ως προσωπικοτητα, ομως ειναι απολυτα συνεπες με τον παραλογισμο και τν αντιφαση ενος Δον Κιχωτη.
    Ως προς αυτο ημουν και ειμαι απολυτα ειλικρινης και μαζι σας και με τον εαυτο μου.
    Θελω να πω πως οταν προκεται για τους συνανρθωπους μου σκυβω παντα να ακουσω οτι εχουν να μου πουν, ακομα κι αν αντιδρω μεσα μου λογω διαφωνιας. Δεν θελησα να κλεισω τ αυτια μου σε οτι λετε και μαλιστα μ ενδιαφερει να μαθω τι αισθανεστε και τι σκεφτεστε ολοι σας Η συνθεση των αντιθετων μου δεινει μια πειστικοτερη εικονα αυτου που λεμε πραγματικοτητα και που θα μας διαφευγει στο συνολο της παντοτε.
    Ο ανθρωπος εξελισεται εχει δικαιωμα στα λαθη και εχει δικαιωμα και να μεταννοει. Με αυτη την ιδεα ως αρχη ο διαλογος ειναι δωρο, σε αντιθετη περιπτωση ειναι στειρος μονολογος.
    Με πολλους διαφωνουμε σε πολλα και σοβαρά ομως εχουμε στοιχεια που μας συνδεουν και σ αυτα θα εστιαζω παντα
    Αγαπω τους ανθρωπους ακομα και οταν διαφωνω. Η χαρα μου ειναι μεγαλη οταν μου επιτιθενται οσοι εχουν ενστασεις σε οσα λεω και διαφωνουν ριζικα αλλα δεχονται να συζητησουμε και να ελεγξουμε τα πιστευω μας.
    Με το συγκεκριμενο ατομο δεν ειχα τη χαρα του διαλογου και λυπαμαι γι αυτο. Επεσα κι εγω στο «σκληρο ροκ» που λειει ο Αλεξανδρος και αντεδρασα με το θυμικο μου. Κατεβηκα στο επιπεδο του και χρησιμοποιησα εκφρασεις που ειχαν στοχο να τον πληξουν και να τον πονεσουν οπως εκανε αυτος Εμεινα στα πρωτογονισμο του Μωυση. Μετανοώ !!
    Θελησα να του βγω με τα ιδια του τα οπλα Ειμαι αποτυχημενος Επρεπε να καταλαβω οτι δεν ημουν ο Δον αλλα η προσωπικτοητα που ειμαι πραγματικα και να αφησω τους δονκιχωτισμους σ εναν κατ ιδια διαλογο. Δεν σβηνεις τον συνομιλητη με υβρεις αλλα του δινεις εναυσμα να αρθρωσει λογο.
    Ο αγωνας για την τελειωση μου ειναι μακρυς και δυσκολος δεν ξερω αν θα τα καταφερω

  21. Δον Κιχώτης
    Μάι. 14, 2010 @ 11:56:44

    @Chrismos θαυμάζω το πνεύμα σας το οξυδερκές και απαστράπτων. Ζηλεύω μέχρι θανάτου την μοναδική ικανότητα σας να χειρίζεσθε με τόση δεξιοτεχνία το πληκτρολόγιο σας. Βλέπετε εγώ έμαθα να γράφω με το χέρι και ως γηραιός δυσκολεύομαι δεν βλέπω και καλά λόγω ηλικίας.
    Όμως γάιδαρο δεν ξέρω άλλον από εκείνον του Σάντσο. Εάν υπονοείτε ότι είμαι γάιδαρος τότε σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνετε, καθόσον θα προτιμήσω εν προκειμένω τη γαϊδουρινή μου όψη και σκέψη από το να καταλήξω όπως εσείς.
    Με ιδιαίτερη τιμή κι γαϊδουρινή εκτίμηση

  22. chrismos
    Μάι. 14, 2010 @ 11:58:04

    # Αλέξανδρε,
    έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι στον ευγενή στίβο της αντιπαράθεσης οινοπνευμάτων, πνευμάτων, νευμάτων, γευμάτων, αποφθεγμάτων, κελευσμάτων και ασμάτων είσαι πολύ σκυλί!!! Αν υστερείς στο χώρο των κομμάτων δεν πειράζει. Εκεί -έτσι κι αλλιώς- ΟΛΟΙ κομμάτια είμαστε ή -όπως λέει κι ο σύντεκνος Μανώλης- «όλοι δικοί μας είμαστε και ο καθένας ξένος» (η αποθέωση της μοναδικότητας!)

    #theo,
    Ω της των σχολίων σας διαυγείας, ως παρασάγγας απεχούσης της χρυσαυγείας, ήγουν της κοπραυγείας συνεπαγομένης την της παγωμένης άμα τε και αγχωμένης κυνής γνώμης αντανα»κλώσσαν» διάθεσιν.

    #Δον Κιχώτη,
    εύγε διά την εκ βαθέων αυτοκριτική, ότι αύτη γαρ κληρονομήσει και επαναλειτουργήσει τους αραχνιασμένους των ψυχών μας ανεμόμυλους.

    #ktkouk,
    Αποδεικνύεστε χιουμορίστας και ευφυέστατος! Πολλά εύγε για τις 3 φωτό!

  23. Δον Κιχώτης
    Μάι. 14, 2010 @ 12:16:08

    Μικρότητα λοιπόν είναι ν απαντώ όπως απάντησα στον Φρούτ
    Τέχνη είναι να αφήσω τη πιτσιλιά στον πίνακα ως έχει.

  24. Δον Κιχώτης
    Μάι. 14, 2010 @ 12:26:38

  25. chrismos
    Μάι. 14, 2010 @ 13:36:21

    Δον Κιχώτη,
    Τι εννοείτε λέγοντας «εγώ έμαθα να γράφω με το χέρι»; Υπάρχουν άλλοι που μαθαίνουν να γράφουν με τα πόδια;;; (μπροστινά ή πισινά, δεν έχει σημασία).
    Παρακαλώ, μη συνεχίσετε να με «ζηλεύετε μέχρι θανάτου». Ars longa, vita brevis. Ζηλέψτε με μέχρι να συνταξιοδοτηθείτε και μετά αναθεωρείστε, διότι τότε θα ζηλεύω εγώ, που -λόγω ΔΝΤ- δεν πάρω ποτέ σύνταξη…
    Φίλε μου, έχετε παρανοήσει (ίσως λόγω ηλικίας, όπως ομολογείτε), διότι ουδέποτε σας αποκάλεσα γάϊδαρο ή άφησα τέτοιο υπονοούμενο. Αν όμως επιμένετε στην τετράποδή σας υπόσταση, δεν θα σας εμποδίσω· δεν με αφορά. Και ίσως αυτή η υπόσταση να σας προφυλάσσει από τη δική μου «κατάληξη» (αλήθεια, σε ποια «τηλε»οθόνη βλέπετε τα «χάλια μου»;;;)
    Με εκτίμηση
    (όχι μόνο στη γαϊδουρινή, αλλά σε ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ όψη και σκέψη)

  26. Δον Κιχώτης
    Μάι. 14, 2010 @ 14:49:01

    Α)@ Chrismos Εμφανή τα λογοπαίγνια σας και στους ανόητους όπως εγώ και ιδιαιτέρως χαριτωμένα. Δείτε το από την αστεία του πλευρά αυτό είναι τέχνη. Η τέχνη του ηλεκτρονικού μας παιχνιδιού.

    Β)Είναι τόσο τιμητικό να σε βρίζουν τα άκρα.
    Οι χρυσαυγιτες με αποκαλούν κουκουλοφόρο και οι προοδευτικοί της αριστεράς χρυσαυγιτη! Μήπως επειδή τα άκρα συγκλίνουν τελικά;
    Επίσης σύνταξη δεν θα πάρει κάνεις μας πάει και τελείωσε !!!!!!
    Γι αυτό ο ανόητος Δον θα συνεχίσει ονειροπολώντας να αγαπά την τέχνη!
    Λοιπόν παίδες αρκετά αμπελοφιλοσοφησα ένας γέρο Δον δεν πρέπει να τα βάζει κάτω.
    Εδώ κι αρκετό καιρό άρχισε μια έριδα μεταξύ των διοικήσεων του ΔΣΘ που πρόσκεινται στο ΠΑΣΟΚ και της νυν που εκπροσωπεί τις συνασπισμένες δυνάμεις της αριστεράς για τις τουαλέτες του δικαστικού μεγάρου και τα λεφτά που σπατάλησαν οι μεν για βιβλιοθήκη εκτός του κτηρίου συν μια ανακαίνιση άξιας 500000 Ευρώ και δεν σπατάλησαν οι δε για τις περίφημες τουαλέτες της πυρκαγιάς
    ( άμα πας πεθαίνεις σίγουρα από βρώμα όχι από βόμβα )
    Η βόμβα η σημερινή πως πήγε και μπήκε σε αυτές τις τουαλέτες μπορείτε να μου πείτε; Να γιατί δεν πρέπει να μασάμε το κουτόχορτο του γαιδάρου.

  27. Δον Κιχώτης
    Μάι. 14, 2010 @ 15:06:03

    @Chrismos Για σένα για να μην εισαι θυμωμένος.

  28. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 14, 2010 @ 23:16:30

    Στους δύο
    τρίτος δεν χωρεί!!!

    Υ.Γ. Ο Λεοπολδος Σάντζες ή μεγάλος απατεώνας είναι ή παίζονται πολύ περίεργα ψυχο-οικονομικά παιχνίδια στο μυαλό του!

  29. chrismos
    Μάι. 16, 2010 @ 17:05:35

    # Ρομάντζαρε,
    Πως πάει η έκθεση; Πουλάς; Ή το ‘χεις ρίξει στο πιοτί; Μήπως τελειώνει η ρακή;
    Έχεις καλή μουσική στο χώρο; Το γάλα της κοράκλας το θυμήθηκες;

    #Δον Κιχώτη,
    Δεν μου επιτρέπω να θυμώνω με τέτοιες αφορμές.
    Απλά, δεν βρίσκω κανένα νόημα σε μια αντιπαράθεση «Κιχώτιος κιχ ωτίω»
    Ευχαριστώ για την αφιέρωση και ανταποδίδω με handmade βιντεάκι περί ζωής.

  30. chrismos
    Μάι. 16, 2010 @ 17:06:43

  31. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 16, 2010 @ 20:49:04

    #chrismos
    Καταπληκτικό τραγούδι! Απο ποιό δίσκο είναι;

    Δεν υπάρχει θέμα ρακής. Αυτή είναι ατελείωτη. Χτες μάλιστα κάποιος που ‘ηρθε να δει την έκθεση μου έφερε κι ένα μπουκάλι.
    Ναι πράγματι, το ‘ χω ρίξει στο πιοτί απο… (κάτσε να δω τι ώρα είναι) Α μάλιστα
    Απο εικοσαετίας.
    Κάτι πουλώ παρ’ όλ’ αυτά.
    Μπορώ να πω πως είμαι ικανοποιημένος.

  32. chrismos
    Μάι. 17, 2010 @ 14:27:51

    Άλεξ,
    Ξεκινώντας τ’ οβίδιο (στην 1η κάρτα) αναφέρονται ΟΛΑ τα στοιχεία του σιντιού.
    Το ότι πουλάς, εκτός από δική σου ικανοποίηση, είναι και δική μας, αφού μόνο έτσι
    θα κάνουμε φτηνές διακοπές στο Ρέθυμνο…χα! Μάζευε φράγκα. Θα ΜΑΣ χρειαστούνε…
    Εύχομαι καλή κι ακόμα καλύτερη συνέχεια!

  33. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 17, 2010 @ 23:04:37

    #chrismos
    Καλό!!!
    Σαν ποντιακό ανέκδοτο μου μοιαζει!
    Λες να μαζεύω φράγκα σε μένα που είμαι απο τους λίγους που δεν με πολυκαπελώνει η κρίση διότι είμαι σε κρίση χρόνια τώρα. Είμαι αυτό που λέμε «ο βρεγμένος την βροχή δεν φοβάται»
    Άντε να κατεβεί λίγος κόσμος στο επίπεδό μου να κάνουμε καλύτερη παρέα!
    Εγώ πάντως θα αντιστρέψω την προτροπή σου:
    «Μάζευε φράγκα(και δολλάρια και ευρώ και γιεν κι ότι λάχει σε ρευστό, εκτός απο αλκοόλ, διότι τέτοιο δε μου λείπει)
    κι έλα στο Ρέθυμνο. Θα ΜΟΥ χρειαστούνε…

    ΥΓ. Για να μη δημιουργούνται και παραξηγήσεις , όταν λέω πως πουλάω , δε σημαίνει κιόλας πως κονομάω!!!
    You know about XREH; DANIKA, KROSTOYMENA,κλπ, κλπ…

    Υ.Γ2. Θα έπρεπε να βγει ένας υπερ-μετα-…-νόμος, που να λέει
    «ο καλλιτέΓνης δεν μπορεί να χρωστάει σε ανθρώπους παρά μόνο στην ΤέΓνη»
    Που σημαίνει πως άμα μου δανείσεις εσύ 5000 πχ, εγώ μετά δεν σου χρωστάω τίποτα.
    Άνετα μπορεί να ψηφιστεί τέτοιος νόμος αρκεί να ορίσουμε τον «καλλιτέΓνη» (πράγμα αδύνατον)

Σχολιάστε

