κύκλωπας

ακρυλικό σε ξύλο (34χ50) , 2004

Advertisements

20 Σχόλια (+add yours?)

  1. chrismos
    Μάι. 01, 2010 @ 22:20:08

    Φιλαράκι ρομάντζαρε, μεγαλούργησες Πρωτομαγιάτικα!
    Υποκλίνομαι!

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 01, 2010 @ 22:34:38

    #chrismos
    Δεν είναι καιρός για υποκλίσεις.
    Χαίρομαι που σ΄αρέσει και σ΄ευχαριστώ
    αλλά είναι καρός για απαιτήσεις.
    Όπως έκανε ο Μκαρυγιάννης μπροστά στις εικόνες που τις απειλουσε,πως αν δεν του κάνουνε τη χάρη οι αγίοι θα… κλπ.

  3. theogrocer
    Μάι. 01, 2010 @ 23:40:06

    Συμφωνώ με τον φύλλο μου τον Chrismos.
    Στη Σέριφο, πατρίδα ενός από τους κύκλωπες (του Πολύφημου), υπάρχει η σπηλιά του (δεν την απαλλοτρίωσε ακόμα το κράτος-απόγονος του πολυμήχανου ΟΔΔΥ σέα). Το νησί και το Αιγαίο μου έφερες στο νου, με τον κύκλωπα και όλο αυτό το αφρισμένο λευκό και γαλάζιο! Συγχώρα με, φταίει και η κρασοτάνυξη της -κατά τα άλλα- εργατικής πρωτομαγιάς…

  4. Δον Κιχώτης
    Μάι. 02, 2010 @ 08:42:10

    Μ αρεσει και αυτο γιατι προκειται για ενα εφηβο κυκλωπα.

  5. παρασκευή απόγευμα
    Μάι. 02, 2010 @ 22:14:58

    Αχ, εγώ δεν μπορώ ο,τιδήποτε τερατώδες… Ειδικά επειδή επισημαίνεται και η απουσία των ματιών στη φυσιολογική θέση…

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 02, 2010 @ 22:59:35

    #Παρασκευή απόγευμα
    Απουσία ματιών δεν ύπάρχει. Μόνο πλεόνασμα ματιών.
    Είναι όμως πολύ πιο τερατώδες η παρουσία ματιών στη φυσιολογική τους θέση που βλέπουν άλλα αντί άλλων.
    Φυσικά καλά κάνεις και βλέπεις κάτι το τερατώδες εδώ (δες σχετικά την ακριβώς προηγούμενη ανάρτησή μου με το κείμενο του Τσαρούχη)

    #Δον Κιχώτης
    Οι εφηβικοί «κύκλωπες» μας έχουν στοιχιώσει!

    #theogrocer
    H εργατική πρωτομαγιά πρέπει να γιορτάζεται με κρασοκατανύξεις διότι το κρασί το παράγουν εργάτες και μάλιστα είναι απο τις πιο αγνές εργασίες.
    Κι εγώ μπυρορακοκρασοπίνοντας εόρτασα!
    Δεν έχω πάει στη Σέριφο. Αλλά αν πάω ποτέ θα προσπαθήσω να πιω ένα κρασί με τον Σερίφη της.

  7. ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Μάι. 04, 2010 @ 22:06:06

    Solomantzare καλησπέρα απολαμβάνω τα χρώματα σου και…..
    Μένω μονάχος στο παρών μου να σώσω οτιδήποτε αν σώζεται που λέει καί το άσμα.
    Έτσι πραγματικά γίνετα αλλά……
    Μήπως πρέπει να ενώσουμε τις μοναξιές μας για να τους πάρει ο διάολος.

    Δημήτρης

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 04, 2010 @ 23:34:10

    #ΔΗΜΗΤΡΗΣ
    Ναι πρέπει αλλά – φοβάμαι – όχι για να τους πάρει ο διάολος
    Αλλά για να μη πάρει ο διάολος εμάς.
    (εξίσου σημαντικό και πιο … ρεαλιστικό)

  9. chrismos
    Μάι. 05, 2010 @ 18:38:36

    Άλεξ,
    Το «πρέπει» του Δημήτρη και το δικό σου, δεν είναι αλληλοαναιρούμενα!
    Ίσα-ίσα που το πρώτο συνεπάγεται το δεύτερο!
    Πολύ καλά τα λες στο σχόλιο Νο2: «Είναι καιρός για απαιτήσεις!»
    Σ’ αυτό το μπλογκ της γλυκά οργισμένης Τέχνης, να είστε όλοι καλά!

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 05, 2010 @ 23:02:18

    #chrismos
    Ναι, δεν είναι αλληλοαναιρούμενα.
    Για τη συνεπαγωγή…. δηλώνω αναποφάσιστος!
    Ναι είναι καιρός για απαιτήσεις και πολύ καλά το λέω όπως το λένε κι άλλοι και μάλλον οι περισσότεροι.
    Πως γίνεται όμως αυτό;
    Με τον τρόπο τον σημερινό πχ;
    Πως;
    Οι άνθρωποι απαιτούν, χιλιάδες χρόνια τώρα.
    Τι διάολο κάνουμε που
    είτε με καπιταλισμό
    είτε με κομμουνισμό
    είτε με φεουδαρχία
    είτε με «φωτισμένη» βασιλεία
    είτε με πειράματα
    ……………………………..
    ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  11. chrismos
    Μάι. 06, 2010 @ 13:36:44

    Φίλε μου,
    Τον τρόπο της απαίτησης δεν θα τον υποδείξω εγώ, πολύ δε περισσότερο
    που συχνά οι «χρησμοί» αποδεικνύονται …μπούρδες!
    Αν, όμως, θέλεις να μάθεις την προσωπική μου συνταγή «απαίτησης»,
    σου λέω πως απλά κάθε φορά ρωτάω την ψυχή μου. Άρα ένας καλός συμβουλάτορας
    είναι ο ψυχισμός και η προσωπικότητα του καθενός. Κι εδώ, δες πόσο τεράστια
    σημασία έχουν τα δομικά υλικά που δομούν την ψυχή μας, την ιδεολογία μας,
    τις διαπροσωπικές μας σχέσεις και -φυσικά- τις απαιτήσεις μας.
    Όσο για τον «σημερινό τρόπο» θα αποφύγω να απαντήσω, όχι από αδυναμία, αλλά
    γιατί ακόμα επεξεργάζομαι την επίδραση της ψεύτικης και υποκριτικής ηθικής
    των Μέσων Μαζικής Προπαγάνδας. (π.χ. όταν ο πιλότος του Enola Gay επέστρεψε
    στη βάση του, ιδρωμένος από τη συνειδητοποίηση της πράξης του, η επίσημη
    Αμερικανική ηθική κράτησε ενός λεπτού σιγή, πενθώντας το …ιδρωμένο του πουκάμισο!
    Ή -π.χ.- μετά τη σφαγή χιλιάδων Παλαιστίνιων αμάχων από τους Ισραηλινούς Ναζί,
    το κράτος του Ισραήλ και οι συνένοχοί τους ΕυρωΠΕΗ κηρύσσουν τριήμερο πένθος
    για την απώλεια ενός Ισραηλινού λοχία!).
    Οι οικογένειες των πράγματι αδικοχαμένων νέων θα ιεραρχήσουν πολύ καλύτερα από μας
    τις προτεραιότητες στην αναζήτηση των υπευθύνων. Ακόμα κι αν ο Βγενόπουλος
    τους σκουπίσει τα δάκρυα με μερικές χιλιάδες ευρόπουλα…

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 06, 2010 @ 23:18:30

    #chrismos
    Αυτές της ερωτήσεις ψυχής, τις κάνω κι εγώ και φαντάζομαι και πολλοί άλλοι.
    Απ΄ότι φαίνεται όμως, κάτι γίνεται με τις απαντήσεις.
    Όταν σταματούν να πλακώνονται οι άνθρωποι μεταξύ τους, κάπου σε ένα μεταφυσικό ρινκ, φαίνεται πως συνεχίζουν να σκοτώνονται οι απαντήσεις τους.
    Ο Βγενόπουλος δε νομίζω πως θα τους σκουπίσει τα δάκρυα με ευρώπουλα. Αυτά τα κρατάει για … πιο πάνω κλιμάκια.
    Μάλλον με τίποτα βρωμισμένα στουπιά θα τους σκουπίσει και θα τους απειλήσει (όπως έκανε κι εχτες) πως όποιος υπάλληλος ξαναδακρύσει για τους αδικοχαμένους συναδέλφους του, θα χάσει τη δουλειά του.
    Και πες μου τώρα εσύ (γιατί εγω ειλικρινά δεν έχω απάντηση)
    ποιός φταίει;
    Ο Βγενόπουλος ή οι υπάλληλοι που θα στεγνώσει το δάκρυ τους;

  13. Δον Κιχώτης
    Μάι. 07, 2010 @ 06:37:16

    Βγενιπουλος Ορθολογιστης αδιστακτος διαχειριστης των αραβικων κεφαλαιων Ανθρωπος με διασυνδεσεις Αξιζει να αναφερθει οτι ενω δεν ηταν τελειοφοιτος επιασε τον πρυτανη σε καποιο ιδιωτικο κολλεγιο η που στο διαολο φοιτουσε και καταφερε να μπει στο γυαρ μπουκ για να αναλαβει αυτος την επομενη χρονια να το φτιαξει. Οι θεωριες του οι οικονομικες διδασκονται σ ολα τα κολλεγιακα της Αθηνας.
    Οι επιχειρησεις του δεν ειναι κερδοφορες καθολου απλα εχουν από πισω πακτωλο χρηματων . Ειναι καθρο δειγμα οπαδου του νεοφιλελευθερου παγκοσμιοποιημενου τροπου διαχειρισης του κεφαλαιου και φυσικα χρησιμοποιει γνωστα κλεισε και τερτυπια για να τον παρακαλεσουμε στο τελος να μας κυβερνησει Ηδη ο αγαπημενος μου ο Γιανναρας εχει πεσει στη λουμπα. Δεν τον κακκιζω τον φιλοσοφο μας εχει μια ηλικια και φυσικα μεχρι να τον πιασει στο στομα του και να καταλαβει ποιος ειναι και αυτος θα του παρει χρονος.
    Για μενα το κτυπημα ηταν προβοκατορικο και αυτο γιατι οι μηχανισμοι προβοκατσιας που χρονια διεθετε το ΠΑΣΟΚ κτυπησαν τον ανθρωπο που κτυπησε τον Σιμητη και τον Σιφουνακη τους και αλλα καλοπαιδια της παραταξης ταυτοχρονα εκαναν τον αναστατωμενο κοσμακη να παγωσει και να σκεφτει καλα καθε αντιδραση. Μ εναν σμπαρο δηλαδη ολα τα τριγωνια.

  14. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 07, 2010 @ 23:38:08

    #Δον Κιχώτης
    Μπορεί το χτύπημα να ήταν προβοκατόρικο, αλλά σκέφτομαι πως μάλλον δεν έχει σημασία.
    Το χτύπημα είναι χτύπημα και άμα το φας και σε πονέσει δεν λιγοστεύει ο πόνος σου άμα ξέρεις ποιός σου την έκατσε.
    Απλά η γνώση είναι χρήσιμη για μελλοντική προστασία (όταν θα έχεις γιατρευτεί απο το χτύπημα)
    Σκέφτομαι πάλι όμως,
    ετούτη δω η χώρα θα συνέλθει ποτέ απο τα τόσα χτυπήματα και θα σταματήσει να δέχεται κι άλλα για να αναρώσει επιτέλους;

  15. Δον Κιχώτης
    Μάι. 08, 2010 @ 18:27:38

    Αλεξανδρε μου ως Δον Κιχωτης πρεπει να πιστευω οτι με τα πενιχρα οπλα μας θα σωσουμε τη χωρα μας από τους κακους μαθητευομενους μαγους της πολιτικης που θελουν παλι να μας αιμτοκυλησουν σ εναν εσωτερικο αιματηρο πολεμο ετσι ωστε να φαμε τις σαρκες μας παλι αριστεροι και δεξιοι. Δεν θα τους περασει ομως ακομα κι αν τα κωλοκαναλα με τα πουλημενα δημοσιουγραφικα σκατα προσπαθουν να δειξουν οτι ο κακος ειναι παντα αυτος που διαδηλωνει και ο καλος θα ειναι παντα αυτος που κρυβεται. Δεν θεωρω πια οτι οι πορειες θα μας σωσουν ειναι ατελεσφορα μεσα δρασης. Σκεφτομαι καιρο τωρα τι ωθησε τον Σαμουηλ στο Κουγκι ν’ αυτοπυρποληθει για να παρει μαζι του και τα κορμια των εχθρων του.
    Ειναι αποτροπαια και ανανδρη πραξη η δολοφονια των υπαλληλων μιας Τραπεζας η ηρωικη ομως πραξη θα ειναι να οδηγησουμε εκοντες ακοντες τους ενοχους της τραγωδιας του τοπου μας στην δικαιοσυνη οπως καναμε με τους χουντικους. Θελω ιδια μεταχειριση αλλιως θα γινω Σαμουηλ. Να θυμισω οτι η Χουντα κατελυσε το συνταγμα και τους νομους, το ιδιο και χειροτερο εκανε και ο Παπανδρεου με τους δικους του, ο οποίος κολησε περιεργα με τον αρχιερεα των ακροδεξιων, τον δουρειο ιππο της μικροκομματικης δικτατοριας στον τοπο μας τον Καρατζαφερη.

  16. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 08, 2010 @ 23:37:51

    #Δον Κιχώτης
    Δεν θα φάμε τις σάρκες μας αριστεροί – δεξιοί διότι (εκτός που σπάνια συναντάς αυτά τα είδη σήμερα) οι «διαφορές» τους έχουν αμβλυνθεί. Μπορεί να φάμε μεταξύμας τις σάρκες μας αλλά …πολιτισμένα:
    Ως «ένα σώμα, μια ψυχή» (εθνική)
    Διαφωνώ με αυτό που λες για τα κανάλια. Το αντίθετο συμβαίνει.
    Ο κακός είναι αυτός που κρύβεται (πχ. κουκουλοφόροι, ή αυτοί που κρύβονται απο τα κανάλια και δεν (πολυ)μιλούν.
    Αυτούς που φανερόνονται θέλουν. Όλα στη φόρα: πορείες, συμμετοχή σε εκδηλώσεις, έκφραση αντίθετης άποψης, βρίσιμο στον αντίπαλο…κλπ. Αρκεί να είναι φανερά. Τότε επιτρέπονται όλα. Αν όμως είναι κρυφά , δεν επιτρέπεται τίτποτα (ούτε και να κατουρήσεις)
    Έτσι λειτουργούν τα κανάλια.
    Όπως οι δικτατορίες και τα απολυταρχικά καθεστώτα.
    Δεν υπάρχουν εκεί μυστικά (πχ. μυστικές ψηφοφορίες)

    Αυτό που λες για τις πορείες εγώ το λέω απο τα 20 μου. Έχω ρίξει χοντρούς καυγάδες. Κι ακόμα ρίχνω.
    Όσο για τον Σαμουήλ…
    μάλλον πως δεν αξίζει τον κόπο.

  17. Δον Κιχώτης
    Μάι. 09, 2010 @ 09:00:18

    Eυχαριστω για το μελλοποιημα ποιημα του Ριτοσυ το ειχα ξεχασει.
    Διευκρινιζω τα καναλια με την προαπαγανδα τους ωθουν τους ανθρωπους στο να κρυβονται και να απεχουν από τις πορειες, ακριβως επειδη κανουν αυτα που περιγραφεις και δημιουργουν το απαραιτητο αισθημα απεχθειας και ανασφαλειας για το ειδος αυτος της καθ’ ημας ατελεσφορης δρασης, ομως ειναι το μονο που παγκοσμιως γνωριζει ο λαος.
    Θεωρω οτι θα πρεπει να βρουμε αλλες δρασεις
    Η συγκρουση με το μεγαλο κεφαλαιοα ρχιζει από μικρα πραγματα που ο καθενας μας μπορει να κανει χωρις πολυ κοπο οπως
    Μην πατησει κανεις το ποδι του σε τραπεζα για να παρει καρτουλα η οποιδηποτε προιον τοξικο η μη πουλανε
    Μην αγοραζουμε εισαγομενα καθε ειδους χωρις να τα εουμε αναγκη
    Να επιστρεψουμε στην εποχη της πεοζοποριας και στην εποχη οπου το αμαξι ηταν για ωρα αναγκης και για καποια εκδρομη σε εξαιριτικες παριτπωσεις.
    Να προωθησουμ τα εργα των χειρων μας και του τοπου μας τα προιοντας και εντος και εκτος
    Σε αυτο με βοηθησε το πολυ ωραιο βιβλιο που διαβασα φωναχτα στα παιδακια μου εχθες με τον τιτλο Το κρυμμενο εργοστασιο των παιχνιδιων από τις εκδοσεις Ελληνικά Γραμματα της Βισσαριας Ζορμπα Ραμμοπουλου , για να μην κανουν την Ελλαδα Κινα γιατι η καταργηση των εργασιακων δικαιωματων στο ιδιωτικο τομεα αυτο σματοδοτει.
    Να πιεσουμε οτι παραιστο βρισκουμε στον δημοσιο τομεα και μας κανει τη ζωη δυσκολη να εργαστει Μην ξεχναμε οτι ο υδροκεφαλος δημοσιος τομεας ηταν το μυστικο της κομματοκρατιας ολα αυτα τα ετη Πλη ορσμενων φωτεινων εξαιρεσεων οι περισσοτεροι λουφαρουν στο δημοσιο καθοσον προηλθαν από χαριστικους διορισμους Οι μισθοι και τα επιδοματα που ειχε ο Παπανδρεου ο Ανδρεας δωσει τριπλασιαζοντας τις αποδοχες πολλων υπαλληλων ηταν ακριβως για να κρατα το λαο σε ησυχια και αυτοι να βολεύονται τρωγοντας ανενοχλητοι. Να αφυσει την ιδιωτικη πρωτοβουλια και τον εθελοντισμο να δουλεψει στον τοπο μας Να εργαστουμε προς αυτη την ακτευθυνση Ολοι εχουμε στα σπιτια μας βιβλια παιδικα που καποια στιγμη τα βλεπω σε καδους σκουπιδιων τη στιγμη που πολλα σχολεια νηπιαγωγεια στερουνται τα απραιτητα Οταν πηγαινουμε στα δημοτικα να δωσουμε βιβλια μας κοιτουν με καχυποψια και μας διωχνους λεγοντας οτι πρεπει να παρουν εντολη για να δεχθουν τα σωρα μας. Εαν εννωθουμε μπορουμε να σπασουμε τις αθηρωματικες πλακες των εγκεφαλων των δηομσιων λειτουργων που προισταται στα πολυπθα βρωμικα και μιζερα δημοτικα μας σχολεια.
    Μερικες ιδεες δρασεις που εχουν να κανουν με την προετοιμασια της διαδοχης καταστασης που πρεπει να ερθει στον τοπο μας μετα το ξεμασκαρεμα της δικομματικης δικστατοριας στον τοπο μας.

  18. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 09, 2010 @ 23:02:58

    #Δον Κιχώτης
    Θίγεις ένα ζήτημα που δεν ξέρω αν το συνειδητοποιείς κιόλας.
    Οι πορείες κατ’ αρχήν εγώ δεν λέω πω δεν πρέπει να γίνονται. Απλά δεν μπορώ εγώ να εκφραστώ έτσι και δεύτερον … αν το δούμε ιστορικά τι άλλαξαν προς το καλύτερο; Που είμαστε τώρα και που είμασταν πριν 10-20-40… κλπ χρόνια;
    Πρέπει να βρούμε άλλους τρόπους δράσης πιο αποτελεσματικούς. Οι πολιτικοί δεν είναι πιο έξυπνοι απο μας. Είναι όμως πιο οργανωμένοι.
    Αυτά που προτείνεις σε γενικές γραμμές τα βρίσκω σωστά και θα μπορούσαμε να αναφέρουμε και πολλά άλλα.
    Δεν είναι όμως μαζικες κινητοποιήσεις με την έννοια που έχει μια μαζική απεργία, ή μια πορεία ή ένας πόλεμος.
    Όταν ΔΕΝ αγοράζεις ένα προϊόν την ώρα που είσαι μόνος σου στο Πούστερ Μάρκετ δεν έχεις «συντρόφους» γύρω σου να σε βλέπουν, να φωνάζουν συνθήματα , να σε πορρώνουν…
    Το θέμα που θίγεις και που λέω πως ίσως δεν το συνειδητοποιείς είναι αυτό. Τα κινήματα διαμαρτυρίας έμαθαν να λειτουργούν μαζικά και μόνο. Καταγγέλλουν πάντα τον ατομικισμό και ποτέ δεν σκέφτηκαν πως τα άτομα όταν λειτουργούν κατά μόνας , αλλά συντεταγμένα, μπορούν να καταφέρουν πολύ και πολλά περισσότερα. Ή και να το σκέφτηκαν δεν έχουν βρει τον τρόπο να γίνει πράξη.
    Τώρα που έχουν αλλάξει πολύ (εξωτερικά) οι κοινωνίες μας και η τεχνολογία περισσότερο απο ποτέ παίζει μεγάλο ρόλο στον τρόπο ζωής μας (των δυτικών κοινωνιών για να μη ξεχνιώμαστε) ίσως κάποιοι αρχίσουν να σκαλίζουν τρόπους , μεθόδους κλπ.
    Προς το παρών ,δεν έχει βρεθεί τρόπος μαζικής αντίδρασης απένατι στους δημόσιους λειτουργούς (άκου λειτουργούς, χα, χα!) που μας κάνουν τη ζωή δύσκολη, γιατί τους αντιμετωπίζουμε κατα μόνας.Πως θα πιέσουμε αυτά τα παράσιτα να εργαστούν;Με ποιόν τρόπο;
    Δεν γίνεται να γράφω κάθε μέρα στο διαδύκτιο για τα απίστευτα που αντιμετωπίζω στο Πούστερ Μάρκετ. Άσε που δεν έχουν όλοι ίντερνετ.
    κλπ, κλπ.
    Αμήν

    Υ.Γ. Ρε παιδια, ένα Κύκλωπα ζωγράφισα και μάλιστα έχει και ερωτική χρειά! Που το πήγαμε το θέμα;!

  19. Δον Κιχώτης
    Μάι. 10, 2010 @ 06:32:15

    κυκλωπας = μυθικο πλασμα, γυιος του ΘεουΠοσειδωνα με υπερφυσικες διαστασεις και δυναμεις
    Ετρωγε τους ανρθωπους σαν σπορια μονο η πονηρια η μαεστρια του ενος και η συλλογικη εφαρμογη του σχεδιου από πολλους τον νικησε
    Ελληνες κυβερνωντες και δημοσιος τομεας = παραγματικα πλασματα και μορφωματα εξαμβλωματικα, με ανυπαρκτες ικανοτητες και δυναμεις, με αρνητικο προσημο και υψωμενες σε δυναμεις απιστευτα υπομηδενικες. Παρασιτα με απιστευτη δυναμη και ικανοτητα απομιζησης λογω ακριβως των πολλαπλασιων ανικανοτητων τους, γεννηματα της αγραμματοσυνης, του ραγιαδισμου και του ωχαδερφισμου που γεννησε η ελληνικη κομματοκρατια κατ’ επιφαση δημοκρατια.Τρωνε τους ελληνες χρονια τωρα.
    Μονο η εξυπναδα η εκπαιδευση η συγκέντρωση στις δυναμεις μας και εν συνεχεια η συλλογικη εφαρμογη ενος σχεδιου αποτελεσματικου, μπορει να τους νικησει. Ο Οδυσσεας ειναι στα γονιδια μας πρεπει να τον βρουμε.
    Ετσι οπως το θετω ο Κυκλωπας ηταν παιδικο προγραμμα.
    Εσυ τα φταις Αλεξανδρες, με τους συνειρμους που μας γεννουν οι πινακες σου και μετα κανεις ταχα τον ανηξερο και αναρωτιεσαι.
    Σε φιλω και σου ευχομαι καλη επιτυχια στην σημερινη εκδηλωση στο εργαστηρι σου.

  20. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 10, 2010 @ 09:18:10

    #Δον Κιχώτης
    Σ΄ευχαριστώ.
    Όσο για τους συνειρμούς…
    Πριν 5-6 χρόνια που είχε δει τον πίνακα ο κυρ Μανώλης , αναφώνησε:
    «Γιάντα μρε είναι έτσι ετούτοσές; Ηρωίνη παίρνει;»

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: