έτσι

30 Σχόλια (+add yours?)

  1. chrismos
    Μαρ. 29, 2010 @ 02:55:58

    Γιατί δεν σου πέτυχε η αυτοπροσωπογραφία;
    Ακόμα σβηστό το έχεις το φως;;; Ο πλανήτης σώθηκε! άναψέ το!
    Πιο πολύ μου κάνει για το Γιωργάκη συγκινημένο από
    τα φτωχαδάκια που προσφέρουν το μισθό τους
    για τη σωτηρία της πατρίδας…
    (όπως φαίνεται κι από την χαρασικτιριστική χειρονομία…)

    Φυλλαράκι,
    Αν και προσχέδιο, ευχαρίστως θα το έκλεβα. Όμως θα περιμένω
    να δω σε τί πίνακα θα εξελιχθεί…
    (κι αν μπορέσω θα κλέψω τον πίνακα)

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 29, 2010 @ 09:37:14

    #chrismos
    Περιμένω κι εγώ ν΄αρχίσουν να με κλέβουν για να γίνω διάσημος
    αλλά οι κλέφτες σήμερα ψάχνουν για παλιές δραχμές.
    Δεν πρόκειται πάντως για αυτοπροσωπογραφία.
    Είναι μια «έτσι κι έτσι» ζωγραφική-polaroint

  3. chrismos
    Μαρ. 29, 2010 @ 11:03:09

    Αν η ζωγραφιά αποδίδει τη φυσική σου κατάσταση της στιγμής (polaroint),
    πρέπει να ήσουν …κομμάτια. Πού τα ‘πινες πάλι;;;
    Χωρίς να πολυσκαμπάζω από τέχνη, στη ζωγραφική απολαμβάνω
    τους τέλειους συνδυασμούς της ώχρας με το σιέλ.
    Και στους πίνακές σου τα ματάκια μου πήραν γερή overdose!
    Σαν ερακιτέχνης, λοιπόν, τεχνοκριτικός (Κρητικός που ζέχνει από ρακί),
    ευρωομολογώ (χωρίς να βρωμολογώ) πως τα έργα σου αξίζουν
    πολλά δολλάρια. Είναι «έτσι κι έτσι» ζωγραφικές-dollaroid!
    «Έτσι κι αλλιώς» είναι ίδια η αρχή στο Διεθνές Νωμισματικό Ταμείο,
    που «ενισχύει» τους λαούς, δηλ. Δι.Νω.Τα. αρχή ίδια στους λαούς!
    Όσο για τις δραχμές και τους κλέφτες, ας αποφασίσουμε επιτέλους πως:
    «Του γουρουνιού του αστισμού να κόψουμε πρέπει τα πόδια»
    αρχικά ΟΚΑΤΜΑΝ, Ο Καθένας Από Το Μετερίζι, Αν Νοείς
    και τελικά σε κοινά πεδία μαχών…

    (chrismoύλη μου, τί όμορφη που ‘ναι η προφητεία αυτή!…)
    Καλημέρα

  4. παρασκευή απόγευμα
    Μαρ. 29, 2010 @ 14:41:54

    Χμμ…για πείτε μου για τα παιδικά σας χρόνια… Αλήθεια, χτες το βράδυ τί όνειρο είδατε;
    🙂 🙂 🙂

  5. chrismos
    Μαρ. 29, 2010 @ 14:54:50

    Από την Παρασκευή τ’ απόγευμα κι α κώμα και σήμερα είμαι σε κώμα…
    Θα ζήσω, γιατρέ μου;;;

  6. Theo
    Μαρ. 29, 2010 @ 15:33:30

    Α, εδώ είσαι φυλλαράκι chrismos! Μπήκα να δότη γίνεται, αλλά βγαίνω Γιάννα μη διακόψω την εξέταση. Ούτε την Παρασκευή το απόγευμα δεν τελειώνετε…
    Αλέξιε μεγαλοπρεπή, ωραία η «so and so» (για να μιλάμε και την προτεινόμενη από την Διαμάντω Πούλου γλώσσα) απεικόνιση της κατά «Focus» Αφροδίτης του μύλου.

  7. kostaslogh
    Μαρ. 29, 2010 @ 20:59:39

    ..κάτι μου θυμίζει αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τί

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 29, 2010 @ 21:37:08

    #chrismos
    Χαιρομαι που απολαμβάνεις τους συνδιασμούς των χρωμάτων μου
    αλλά δεν χαίρομαι καθόλου που εκτιμάς τα έργα μου
    σε πολλά δολλάρια. Γιατί αυτό σημαίνει πως σε ευρώ θα είναι λίγα.
    Και ο περιπτεράς μου έχει ξεψαρώσει τα τελευταία χρόνια και παίρνει μόνο ευρώ.

    Του γουρουνιού του αστισμού ρε σύντροφε , γιατί να του τα κόψουμε τα πόδια;
    Αφ΄ενός δεν θα έχουμε με ποιόν να τα βάζουμε μετά, για να καλύψουμε τη δική μας ανικανότητα να αλλάξουμε (προς το καλύτερο) τον μάταιο τούτο κόσμο
    Αφ΄εταίρας μπορεί στη θέση του γουρουνιού να μας κάτσει κανας κροκόδειλας…

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 29, 2010 @ 21:45:21

    #Παρασκευή απόγευμα
    Γενικώς και αορίστως
    για τα παιδικά μου χρόνια θα μάθεις εδώ
    Χτες βράδυ είδα έναν τρομερό εφιάλτη:
    Είχα διαπράξει ενα φριχτό έγκλημα και προσπαθούσα να ξεφύγω αλλά με πιάσανε.
    Με είχανε σε ένα δωμάτιο πλακέ για ανάκριση, βασανιστήρια, κάτι τέτοιο.
    Μόνο που ο ανακριτής αντί να με ρωτάει για το φριχτό μου έγκλημα με ρωτουσε για τα παιδικά μου χρόνια.
    Μου σηκώνεται η τρίχα και που το σκέφτομαι!

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 29, 2010 @ 21:52:53

    #theo
    Παρακαλώ! Δεν διακόπτετε τίποτα. Εμείς τα κάνουμε όλα στα φανερά και ευχαρίστησής μας να γίνουμε πολλοί!
    Προβλέπω πάντως πως η κυρία επι των τιμών της παϊδείας θα πάρει πούλο μετα σφοδρών βεγγαλικών και ταρατατζούμ.
    Τώρα
    πως στο σκιτσάκι μου και στα στιχάκια μου «είδες» την κατα focus εκδοχή της αφροδίτης κλπ…
    αυτό είναι ένα μυστήριο που πρέπει να το λύσει κάποια αγγλική (ή καναδική) έρευνα.

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 29, 2010 @ 21:54:29

    #kostaslogh
    Αγαπητέ, βρίσκω τη μνήμη σας
    έτσι κι έτσι…

  12. Theo
    Μαρ. 30, 2010 @ 00:48:24

    Μη λες τέτοια και μας παρα κώλου-θουν και ψυχώ λόγοι…
    Και γιατί αγγλική ή καναδική έρευνα συγκεκριμένα, παρακαλώ;

  13. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 30, 2010 @ 01:29:02

    #theo
    Διότι οι έρευνες αυτών των χωρων – όπως εχω διαπιστώσει κάτι χρόνια τώρα που τα παρακολουθώ – είναι οι πιο …………μα…..ες.
    Πχ. γιατί κουτσαίνουν οι κατσαρίδες;
    αυνανίζονται τα μυρμήγκια;
    φτάνουν σε οργασμό οι παπαρούνες;
    τ΄αηδόνια είναι κουφά;
    σε πόσα μικροδευτερόλεπτα εκσπερματώνουν οι ψείρες;
    γιατί οι άνθρωποι στα αριστουργήματα του Ανδρουλάκη βλέπουν την κατα fοcus εκδροχή της Αφροδίτης;
    Σε τέτοια και άλλα αιώνια ερωτήματα της ανθρωπότητας απαντούν οι Αγγλικές και Καναδέζικες έρευνες (ακολουθούν με αξίώσεις και οι Αυστραλέζικες)

  14. Theo
    Μαρ. 30, 2010 @ 01:52:19

    Και η Γ-ελλάδα δεν πάει πίσω: Αξίζει πραγματικά συγχαρητήρια η εκπληκτική διαπίστωση που προέκυψε μετά από έρευνα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του πανεπιστημίου δυτικής Μακεδονίας, η οποία διεξήχθη σε πειραματόζωα όλων των βαθμίδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: «Αρνητικά επιδρά στην ορθογραφική ικανότητα των μαθητών η ευρέως διαδεδομένη χρήση των greeklish μέσω κινητών τηλεφώνων και του διαδικτύου». Oh Lord, το περιμένατε Σολωμάντζαρε; Τι στεκόμαστε; Εμπρός, να χρηματοδοτήσουμε από το υστέρημά μας, με το αίμα μας κι άλλες τέτοιες επιστημονικές έρευνες που οι διαπιστώσεις τους προάγουν την πριν το θάνατο ζωή (έχει αποδειχτεί πειραματικά ότι υπάρχει) και φωτίζουν τα σκοτάδια της βασανισμένης ανθρωπότητας. Καταλαβαίνουν οι γαρίδες ότι βρέχει; Εμφανίζουν κυτταρίτιδα τα κύτταρα; Από πού κλάνει το μπαρμπούνι; Ζουν γήινοι στη Γη, αφροδίσιοι στην Αφροδίτη, Άρειοι στον Αρη, Έρμοι στον Ερμή, are there serious στο Σείριο;
    Πάντως, εξακολουθώ να έχω την αίσθηση (και την e-στύση) ότι κάτι υπονοείτε εναντίον μου μέσα στα γραφόμενά σας, αλλά ίσως να έχω τη μύγα και να μυγιάζομαι, ίσως και τον ασβό και ας βιάζομαι…

  15. ktkouk
    Μαρ. 30, 2010 @ 07:54:38

    …πάντως δεν μπορώ να το δω ως προσχέδιο.
    Θα έλεγα ότι είναι ολοκληρωμένο έργο (ακόμα κι αν
    είναι σκίτσο κι έμπνευση της στιγμής – έχει μια τέτοια
    φρεσκάδα). Όλο μαζί, με το κείμενο.

    Ευρηματικότητα και λύσεις με ρυθμό πολυβόλου:
    -Η μύτη κρεμάλα ζευγάρι με το δάκρυ (κρεμάλα; )
    -Το μάτι μέσα στο μάτι που μπορεί να μην είναι και
    μάτι (παραπέμπει κι αλλού το σχήμα του περιγεγραμμένου
    ματιού – κυρίως όπως βγαίνει από μέσα του (ή μήπως μπαίνει; )
    το χέρι)
    -Τα γυαλιά (το βλέμμα, η οπτική του καλλιτέχνη) που
    καμπυλώνουν έναν πολύσχημο αλλά επίπεδο χώρο
    -Οι χιαστί γραμμές στο περιθώριο και η αμφισημία τους: θα
    μπορούσε να είναι κρόσσια (αν επρόκειτο για απεικόνιση
    σε ύφασμα), αλλά μπορεί να είναι και συρματοπλέγματα
    που περιχαρακώνουν (τη ζωή, τον δημιουργό κτλ.) εξωτερικά
    σε συνδυασμό με τα εσωτερικά καρό (της ανασφάλειας ; των
    αναστολών; )

    είμαι σίγουρος ότι όσο θα το κοιτάω θα βρίσκω κι άλλα.

    υγ.Στο έχω ξαναπεί (νομίζω στο «μ’ αγαπάς;») ότι πρέπει να περνάς
    πολύ ωραία στον ύπνο σου. Κι εμείς από σπόντα όταν «μοιράζεσαι»
    μαζί μας τα όνειρά σου.

  16. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 30, 2010 @ 08:49:59

    #theo
    Όχι δεν υπονοοώ τίποτα.
    Αςβιάζεσαι μάλλον!!!

  17. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 30, 2010 @ 08:57:02

    #ΚτΚουκ
    Ναι δεν είναι προσχέδιο. Πάει σετάκι με τους στίχοι.
    Για την ακρίβεια είναι εικονογράφιση των στίχων.
    Είδες πάντως και πράγματα που με εντυπωσίασαν διότι εγώ δεν τα είχα κάθόλου στο νου μου.

    Στον ύπνο μου καλά περνώ αλλά έχω το κακό συνήθειο να ξυπνάω στο τέλος.

  18. Theo
    Μαρ. 30, 2010 @ 20:03:40

    Μεγαλοπρεπή Αλέξιε
    Ξανακοιτάζοντας ένα σχόλιό μου στο blog του chrismos, μου ήρθε μια μύγα και μυγιάζομαι ότι ίσως η άθλια e-στυση του χιούμορ μου (συνεπεία πτώσης από χαμηλό ύψος σε σιτεμένη ηλικία) παρεξηγηθεί από μέρους σου (αν και δεν το νομίζω και περισσότερο δεν το εύχομαι).
    Κίνητρο στα σχόλια είναι το χιούμορ, το σκώμμα και η λεγόμενη «πλάκα» (εκτός από εκείνα -σχόλια ή σημεία- που είναι απολύτως σοβαρά και διακρίνονται με την πρώτη ματιά) και σε καμία περίπτωση δεν επιθυμώ να θίξω οποιονδήποτε έστω και κατ’ ελάχιστο.
    Ίσως να τα γράφω τζάμπα όλα αυτά αλλά οφείλω να εξηγηθώ, γιατί αφ’ ενός δεν γνωριζόμαστε ώστε να ξέρεις ότι δεν κρύβεται τίποτε αρνητικό πίσω από τα γραφόμενα και αφ’ ετέρου εκτιμώ απεριόριστα το έργο και τη σκέψη σου, στο σύντομο αυτό διάστημα ηλεκτρονικής επαφής.
    Ουφ…

  19. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 30, 2010 @ 20:58:59

    #Theo
    Απνευστί απάντηση.
    Όχι αγαπητέ, εμείς εδώ δεν παρεξηγούμε τίποτε και φυσικά προσπαθούμε να έχουμε και χιούμορ ενίοτε.
    Οργιζόμαστε πότε πότε, ή μας πιάνουν οι μαυρες μας , αναλόγως το θέμα, αλλά σε γενικές γραμμές το χιούmore δεν μας λύπη.

  20. chrismos
    Μαρ. 30, 2010 @ 21:00:30

    Οπή Α’ ανώτερο τις!!!
    Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους
    …πίνακες να πωλούνται σε καλύτερες τιμές!
    Να που άλλη μία φορά η Τέχνη γίνεται αφορμή
    για να επιβεβαιώσει την κουλτούρα του καθενός μας.
    Εύγε αμφο έτεροι! (Δεν πιστεύω «αμφί» ή «έτεροι»…)
    Αλλά, όπως και να ‘χει, κενά έχει η κυνάγχη, σε πειράζει τόσυ νάχι;;;
    «Έτσι κι έτσι» ή «Έτσι κι αλλιώς»
    Όλους θα μας «πάρει» ο διάολος! (ο διάδοχος ΓΑΠ…)

    Χαιρετώ σας και φιλώ σας
    όντα μικρά χρωματιστά
    μες στο μλπογκΤέχνης κλειδωμένα…

  21. chrismos
    Μαρ. 30, 2010 @ 21:05:53

    μπλογκ ήθελα να πω ο δις λεκτικός, σηνγώμυ…

  22. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 30, 2010 @ 21:20:51

    #chrismos
    Κι εγώ τα χαιρετώ αλλά συχνά μου κρατάνε μούτρα που τα κλείδωσα εκεί μέσα.

  23. Theo
    Μαρ. 30, 2010 @ 23:30:18

    Buy the way, οι πίνακες σου είναι υπέρ όχι Σολωμάντζαρε. Solo mangiare, δηλαδή μόνος τρως! Βγάλτους όλους στα παραθύρια να τους δούμε, στύλε και καν ένα κατά λόγο να ξέρουμε τη mess. Μας ένδεια φέρει και προσωπικά και επαγγελματικά.

  24. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 31, 2010 @ 00:11:16

    #theo
    Αγαπητέ, ξεκινώ απο τα επαγγελματικά που λες καθότι ως καλλιτέΓνης είμαι υπερ άνω χρημάτων και χρεών (πολών).
    Οι τη mess συγκεντρωμένες όλες μαζί να κάνουν παρέα ΕΔΩ
    Έχω βγάλει πάντως πολλούς στα παραθύρια σε τούτο το μπλογκ και έχουν γίνει κουβέντες διαφορες. Θα βγάλω κι άλλους φυσικά.
    Ξεκίνησα το μπλογκ βασικά για να αναρτώ τα ποιήματά μου αλλά στην πορεία έχει γίνει σχιζοφρενικό μαγκαζίνο.
    Το solo mangiare μου το έλεγαν αρκετοί όταν πρωτοξεκίνησα το μπλογκ. Ναι παραπέμπει. Ξέρεις καλά όμως την πηγή του ονόματος (κάποιος με είχε πει Κιλιμάντζαρο!!!)

    Υ.Γ. Κάτι γίνεται όταν αφήνεις σχόλιο διότι όταν μετά κάνεις κλικ στο όνομά σου βγάζει πως η ιστοσελίδα δεν υπάρχει.

  25. Theo
    Μαρ. 31, 2010 @ 00:29:36

    Υπάρχω λες κι ύστερα δεν υπάρχεις! Να που δικαιώνεται και ο Κάρυο Τάκης. Πάντως δεν κάνω τίποτα, απλά γράφω και υπό βάλλω το σχόλιο (μήπως παίζει ρόλο το ότι δια βάλλω το σχολείο;) και τρώω όλο το φαΐ μου…
    Λυπών, για το «Κήλη Μάντζαρο» κορυφαία είναι η εξήγηση του Τζιμάκου (Πανούση, γιατί υπάρχει και ο Morrison). Ελπίζω να την έχεις υπό την όψη σου.
    Όσο για τα υπόλοιπα, σ’ ευχαριστώ. Μύσται να χωριέσαι για το blog σου, το δικό μου έχει γίνει blogάκι see me ώσεων. Ω λαοί ναι καλά, καληνύστα…

  26. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 31, 2010 @ 00:51:37

    #theo
    μήπως οταν γραφεις το url σου κάνεις γλωσσικά ακροβατικά;
    Oi server ξέρεις δεν καταλαβαίνουν απο τέτοια.

    Όχι, δεν την εχω υπόψη την εξήγηση του Πανούση αν και τον μελετώ τον εν λόγω καθηγητή.

  27. Theo
    Μαρ. 31, 2010 @ 01:29:34

    Λυπών, χαλάλι σου το ξενύχτι φύλλε: http://www.youtube.com/watch?v=YgRnE9KZd6U&feature=related
    Εδώ θα βρεις αυτό που λέω (η περί Μάντζαρου ιστορία αρχίζει στο 1.58 και τελειώνει στο 4.40, αλλά δε νομίζω ότι μπορεί ν’ αντισταθεί κανείς και να μην το δει όλο. Αυτό και πολλά άλλα του ευφυούς Τζιμάκου).
    Ναοί μαστέ καλά

  28. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 31, 2010 @ 09:57:48

    #Theo
    Ε βέβαια , είναι δυνατόν να μη το δεις όλο;
    Μάλιστα, μορφώθηκα κι εγώ περί Μάντζαρου.

  29. Αϊάσανθος Ίων
    Απρ. 03, 2010 @ 20:53:05

    Έτσι θα κάνουμε (για την ακρίβεια, θα ολοκληρώσουμε…) την Επ-Ανάσταση του Ανθρώπου,
    φίλτατέ μου Αλέξανδρε!!

    Δεν σε ξεχνώ ποτέ, και είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα ξαναπιάσουμε το νήμα του διαλόγου μας.

    Τις πιο θερμές ευχές μου!

  30. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Απρ. 05, 2010 @ 21:09:27

    #Αϊάσανθος Ίων
    Ναι έχουμε αφήσει στη μέση μια κουβέντα. Θα την ξαναπιάσουμε.
    Βλέπω βέβαια στο μπλογκ σου λίγο ροκ καταστάσεις.
    Να΄σαι καλά.

Σχολιάστε

