διαφήμιση

ΒΛΕΠΕ – ΔΙΑΒΑΖΕ – ΔΙΕΔΙΔΕ 

τον  Ανδρουλάκη

18 Σχόλια (+add yours?)

  1. φαίδρα φις
    Μαρ. 11, 2010 @ 21:32:30

    Αλέξανδρε από την καρδιά μου
    καλή αρχή και καλή τύχη

    Φαίδρα

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 12, 2010 @ 03:26:54

    #φαίδρα φις
    Σ’ ευχαριστώ πολύ και…
    μη σε χάνουμε ρε παιδάκι μου

  3. ktkouk
    Μαρ. 12, 2010 @ 08:18:56

    Σύντεχνε,
    καλή τύχη στην νέα σου προσπάθεια.
    Όλοι οι φίλοι σου είμαστε δίπλα σου.

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 12, 2010 @ 11:09:42

    #ΚτΚουκ
    Σ’ ευχαριστώ κι απο δω για την αναμετάδοση

  5. ktkouk
    Μαρ. 12, 2010 @ 12:04:18

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 12, 2010 @ 12:16:48

    #ΚτΚουκ
    Πέρασα απο τα παραπάνω λινκ αλλά είμαι τελειως αγράμματος στο βατσοβιβλίο. Δεν κατάλαβα τίποτα.

  7. πέννυ
    Μαρ. 13, 2010 @ 13:43:18

    γειά σου Σολο
    χθες ταξίδεψα αρκετή ώρα στη νέα σου διεύθυνση και είμαι κατενθουσιασμένη. Οι εντυπώσεις μου είναι σχόλιο στο Δέντρο. Ηθελα κι εδώ να σου πω οτι χαίρομαι που το παλεύεις και οτι το αποτέλεσμα είναι,χωρίς υπερβολή,υπέροχο και-κατά την ταπεινή μου γνώμη του απλού αλλά ενημερωμένου θεατή- αξιολογότατο.Καλή δύναμη και έμπνευση εύχομαι..

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 13, 2010 @ 23:29:48

    # Πέννυ
    σ’ ευχαριστώ πολύ γι’ αυτά που μου γράφεις. Χαίρομαι που σου άρεσε και η ιστοσελίδα.
    Χαίρεσαι κι εσύ που το παλεύω – κι εγώ βέβαια – αλλά εδώ είναι μια πολύ αμαρτωλή ιστορία που λέει πως δεν αρκεί να παλεύεις με τα χρώματα και τα πινέλα αλλά και με τη διάθεση του αγώνα σου (των έργων σου δηλαδή)
    ΛΟΙΠΟΝ το σχόλιό σου στο ΔΕΝΤΡΟ δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερη παρουσίαση της ιστοσελίδας μου. Εγώ δε νομίζω πως θα την παρουσίαζα καλύτερα.
    Ειλικρινά σ’ ευχαριστώ πολύ.

  9. faros
    Μαρ. 14, 2010 @ 13:15:22

    Θερμή Καλημέρα !
    Εκπληκτική η καινούγια σου δουλειά !
    Για επιτυχία δεν θα πω τίποτα … την έχω δεδομένη !
    Θα μου επιτρέψεις να σου πω: Πολλά πολλά συγχαρητήρια !

    Να κάνω δυο ερωτήσεις ;
    1. Αυτό το μπλογκ θα το κρατήσεις ;
    2. Στο καινούργιο σχόλια που θα κάνουμε; στο ι-μέιλ σου ;

  10. Κοκκινοκορδελω
    Μαρ. 14, 2010 @ 19:22:17

    Εγω παλι Αλεξανδρε μου θα σου ευχηθω απο την καρδια μου να ΣΠΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΟΔΙ ΣΟΥ…οπως λενε οι θεατρανθρωποι να φας σ..τα..κλπ κλπ και μαλιστα πηγαινοντας στο νοσοκομειο απο ό,τι θα τραβηξεις (απο τα παραπανω) να σου παραγγειλει το Γενικο ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΙ Ο ΕΡΡΙΚΟΣ ΝΤΥΝΑΝ δυο σειρες 100 εργων με θεμα »τι κι αν ειμαι δουλα…δεν εχω γω καρδουλα?», »τι κι αν ειμαι χασαπης…δεν δικαιουμαι κι εγω λιγης Αγαπης?». Αυτα!!!χαχα κα.η αρχη…

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 14, 2010 @ 21:41:22

    #ΦΑΡΟΣ

    Φάρε πολλά ευχαριστώ.
    Τίποτα δεν είναι δεδομένο. Μόνο η ελπίδα.
    1. Το μπλογκ ναι και βέβαια θα το κρατήσω. Η ιστοσελίδα έχει πιο πολύ «επαγγελματική» χροιά και αφορά μόνο τους πίνακές μου. Απο εδώ έχω άλλη ελευθερία έκφρασης.
    2. Για σχόλια ή απόψεις σε θέματα που αφορούν την ιστοσελίδα , κάποιον πίνακα κλπ, υπάρχει φόρμα επικοινωνίας εκεί και μπορεί όποιος θέλει να μου στείλει μέηλ
    Και πάλι σ’ ευχαριστώ.

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 14, 2010 @ 21:54:01

    #Κοκκινοκορδέλω
    Στον πίνακα sos (η προσευχή του απελπισμένου) – τον έχω βάλει και στο μπλογκ, είναι και στην ιστοσελίδα στις «προσευχές»- υπάρχει ένα μισοφέγγαρο με… πατερίτσες.
    Είχα σπάσει το πόδι μου τότε. Το έσπασα στα εγκαίνεια της έκθεσης «παραμυθολογικά πορτραίτα» στο Ρέθυμνο.Για την ακρίβεια μετά τη λήξη των εγκαινείων ενώ περπατούσα.
    Τρεις μήνες πριν που είχα πάει στην Αθήνα να μαζέψω τα έργα απο μια έκθεση που έκανα εκεί με τους «ίδιους» πίνακες (τονίζω το ίδιους γιατί δεν πούλησα κανένα άρα ήταν οι ίδιοι και στην Αθήνα και στο Ρέθυμνο), έπεσα απο τη σκάλα της γκαλερί με τον… κώλο και για ένα μήνα ούτε στο μηχανάκι δεν μπορούσα ν΄ανέβω γιατί πονούσε η μέση μου.
    Μετά που έβγαλα το γύψο απο το πόδι και πήγα για το υπόλοιπο του καλοκαιριού τους πίνακες σε ένα ξενοδοχείο, έτρεμα στο δρόμο κατα τη μεταφορά μη τρακάρω!!!
    Λες να τα πήρε στο κρανίο το δωδεκάθεο μ΄αυτή μου τη δουλειά;
    Τώρα έρχεσαι εσύ και μου δίνεις τέτοιες ευχές.
    Καλό σημάδι μου φαίνεται
    (ζήτω ο υλισμός και δη ο διαλεκτικός! αλλά μη το πολυφωνάζουμε δεν ξέρεις ποτέ τι γίνεται)

  13. ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ
    Μαρ. 18, 2010 @ 22:09:53

    είσαι κι εδώ…
    Ωραίος Αλέξανδρε.
    Πολύ ωραίος!

  14. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 19, 2010 @ 09:40:17

    #EΠΙΚΟΥΡΟΣ
    -Αλήθεια;
    -Βεβαίως!

    (σ΄ευχαριστώ)


  15. Μαρ. 19, 2010 @ 09:57:13

    (Με κάποια καθυστέρηση) Εύχομαι ολόψυχα να είναι καλορίζικη η νέα εξαιρετική ιστοσελίδα. (Και προσοδοφόρα βεβαίως)

  16. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 19, 2010 @ 10:21:09

    #zβ
    Ευχαριστώ
    (ειδικά για τη 2η παρένθεση)

  17. παρασκευή απόγευμα
    Μαρ. 19, 2010 @ 21:54:51

    Καλορίζικη η νέα «αλεξανδριάδα» 🙂 Εύχομαι το νέο ξάνοιγμα να αποδώσει ποικιλοτρόπως!

  18. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 19, 2010 @ 22:04:26

    #παρασκευή απόγευμα
    Σ΄ευχαριστώ.
    Κι εγώ το εύχομαι.
    Αλεξανδριάδα όμως είναι τούτο εδώ το μπλογκ. Σωστός άθλος.
    Την ιστοσελίδα την φτιάχνεις άπαξ και μετα απλά την ενημερώνεις.
    Το μπλογκ είναι πιο ζωντανός οργανισμός.

Σχολιάστε

