ενοχές στο super market

 

Στο super market την είδα.

Μου χαμογέλασε από το ταμείο. Δεν το πίστευα. «Θεέ μου! – σκέφτηκα – τέτοια τύχη;»

Κοίταξα γύρω μου διακριτικά να δω αν με βλέπουν. Δεν φαίνονταν να ασχολείται κανείς με μένα. Η ταμίας μόνο, αλλά αυτή μου χτυπούσε κάτι πορτοκάλια, κάτι γάλατα…

Ήμουν ταραγμένος.

Κάτι μπίρες 2% λιπαρά, κάτι μανταρίνια 40% αλκοόλ, φέτα αμόλυβδη …

Εκεί αυτή. Να με κοιτά προκλητικά και να κάνω κι εγώ το ίδιο.

Έβαλα τα πράγματα στις τσάντες , έβγαλα πλήρωσα και… δεν άντεξα.

Μαζί με την δική μου, βούτηξα κι αυτή.

Κατευθύνθηκα προς την έξοδο κατακόκκινος από ντροπή και έχοντας την αίσθηση πως με είδαν όλοι.

Βγήκα στο δρόμο κι έριξα μια κλεφτή ματιά πίσω. Τρίχες. Κανείς δε με είχε πάρει χαμπάρι.

Έφυγα γρήγορα και χαμογελαστός με την ανέλπιδη τύχη μου.

.

Μια ξεχασμένη απόδειξη των 5 ευρώ ήταν δική μου!!!

12 Σχόλια (+add yours?)

  1. Δύτης των νιπτήρων
    Μαρ. 08, 2010 @ 23:34:38

    Εγώ σήμερα πάντως, με μια απόδειξη των 5 ευρώ από το μαγέρικο της κυρα-Στέλλας στη Σουλίου, έφτασα τα 1000 ευρώ αποδείξεις. Κερνάω σαμπάν… εε, μην κάνετε συνειρμούς, καλά, κερνάω ρετσίνα.

  2. roadartist
    Μαρ. 08, 2010 @ 23:37:04

    Έλεος βρε συ 🙂

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 08, 2010 @ 23:41:54

    #Δύτης των νιπτήρων
    Δέχομαι το κέρασμα στην Αυλή!!!
    (έτσι θα μαζέψεις πιο γρήγορα τς αποδείξεις και θα ηρεμίσεις κι εσύ)

    ΥΓ.1 Τα 5 ευρώ ήταν φαγωμένα ή… σαν τα δικά μου;
    ΥΓ.2 Ωστε στην κυρα – Στέλλα κάνουμε τις σπατάλες μας!

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 08, 2010 @ 23:51:42

    #roadartist
    Απο εμένα έλεος;
    Απο αυτούς που μας κάνουν να βλέπουμε τις αποδείξεις σαν ξερολούκουμα.
    Απο αυτούς που μας οδηγούν σε μια νέου τύπου σκλαβιά γιατί είναι ανίκανοι οι ίδιοι να φροντίσουν τα οικονομικά του κράτους. Ειναι δυνατόν στην εποχή της πληροφορικής να μη μπορούν να διασταυρώσουν στοιχεία;
    Είναι δυνατόν να μας βάζουν σαν τους μ@@&*!κες να μαζεύουμε αποδείξεις που δεν πρόκειται ποτέ κανείς να κάτσει να τις ελέγξει και να τις αθροίσει;
    Και είναι δυνατόν να μας έχουν βάλει σε μια τέτοιαν «εχταγή» που λέμε κι εμείς εδώ, δηλαδή μια τέτοιαν έννοια δίχως να είμαστε καν σίγουροι πως στο τέλος θα ισχύσουν οι απαλλαγές;
    Απο άλλους το έλεος
    Εκτός κι αν εννοείς
    «έλεος μη μας κάνεις να γελάμε τόσο!»

  5. Δον Κιχώτης
    Μαρ. 08, 2010 @ 23:52:11

    To μυαλο μου στην αρχη πηγε κατεθυειαν στο καλο και εσυ με ξενερωσες
    κατ ευθειαν στα ταρταρα της εφοριας μ εριξες
    παει τ ονειρο
    θα μοθ το πλρωσεις
    και αποδειξη δεν σου δινω

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 09, 2010 @ 00:52:25

    #Δον Κιχωτης
    Αυτό που εσύ αποκαλείς «ξενέρωμα»
    στη λογοτεχνία λέγεται «απροσδόκητο φινάλε»!!!
    Αγαπητέ, το παρόν κείμενο το παρουσιάζω ως λογοτεχνικό αριστούργημα ΄κυρίως κι όχι τόσο ως πολιτικό σχολιασμό.
    Στόχος μου ήταν να βάλω το κλειδί στην κλειδαρότρυπα την ώρα που παίρνει τα πάνω του ο ματάκιας.
    Εξ’ άλλου εγώ είμαι Αλέξανδρος όχι Αλεξανδράτου!

  7. ktkouk
    Μαρ. 09, 2010 @ 08:25:40

    Μπορεί μεν να είσαι ο Αλέξανδρος,
    αλλά στους καλλιτεχνικούς κύκλους
    πολλά ψιθυρίζονται την τελευταία
    εβδομάδα για τον «ακέφαλο» παρτενέρ
    του βίντεο…

    τοπογραφική ερώτηση κρίσεως:
    πόσο απέχει η κάβα από το σούπερ μάρκετ
    της γειτονιάς σου;

    οικονομική ερώτηση κρίσεως:
    λένε πως μετά τη στήριξη Σαρκοζί οι αποδείξεις
    από γαλλικά προϊόντα (σαμπάνιες κτλ.)
    θα προσμετρούνται διπλά. Έχεις κάνει
    ειδική συμφωνία με την κάβα;

    Καλλιτεχνική ερώτηση (ανα)κρίσεως:
    Τι είδους μπουκάλι ήταν το μοντέλο
    σε αυτόν τον πίνακα:
    http://www.artmajeur.com/?go=artworks/display_mini_gallery&login=zografos&mini_gallery_id=1186469&artist_id=107281&image_id=2559725&disp_m=normal&serie=1
    (και το ρωτώ γιατί μου μπήκαν υποψίες
    έτσι καθώς το έχεις τοποθετήσει μέσα στο ψάρι
    που ΟΛΟΙ βλέπουμε -και ξέρουμε- τι σχήμα έχει !!! )

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 09, 2010 @ 10:59:20

    #Ktkouk
    Τα έλεγε αυτά ο Φρόυντ 100 χρόνια πριν αλλά τα έχουμε ξεχάσει.(εσοχές και εξοχές και σε τι παραπέμπουν)
    Το μπουκάλι του πίνακά μου μπορεί μεν να είναι φαλικό σύμβολο αλλά δεν είναι απο σαμπάνια , είναι απο ξίδι.
    Στην οικονομική ερώτηση, να σου πω πως απο γαλικά προϊόντα αγοράζω μόνο Μαρκήσιο ντε Σαντ.
    Στην τοπογραφική ερώτηση απαντώ πως το ίδιο το σούπερ μάρκετ έχει πολύ καλή κάβα.
    Όσο γι΄αυτά που ψιθυρίζονται στα καλλιτεγνικά τρίγωνα, έχω να πω πως μπορεί να μην είμαι κεφάλας αλλά δεν είμαι και ακέ-φαλος.

  9. ΓΙΩΡΓΟΣ Θ.
    Μαρ. 09, 2010 @ 20:02:20

    ζηλεψααα!!!!χαχα
    ωραια ιστορια!
    την ευχαριστηθηκα φιλε….

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 09, 2010 @ 23:20:26

    #ΓΙΩΡΓΟΣ Θ.
    Καλως ήρθες απο τα μέρη μας.
    Να σε δω πόσο θα ευχαριστιέσαι όταν με το κομπιουτεράκι κάτσεις να αθροίζεις τις αποδείξεις και μετά απο 10 φορές λάθους υπολογισμών σου πουν πως τελικά δεν θα μετρήσουν!!!
    Τότε θα έχει γίνει μια …πραγματικά ωραία ιστορία απο αυτές που γράφει η ζωή με τη βοήθεια της παράνοιας των πολιτικών.

  11. silia
    Μαρ. 15, 2010 @ 23:18:42

    Τυχερέ !… Σού’ φεξε …
    Κοίτα τώρα , μην παίξεις τίποτα τζόγους και χαρτιά και παλιοκαζίνα , γιατί ως γνωστόν , όποιος κερδίζει στην «αγάπη» , χάνει στα χαρτιά …
    Κάπως αλλιώς το λένε αυτό , αλλά μη μου δίνεις και πολύ σημασία , όταν νυστάζω .
    ———————-
    Πάντως ήσουν όντως , πολύ τυχερός . Θα αρχίζω κι εγώ να ψάχνω για τέτοιες χαμένες αγάπες στα super markets .

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 16, 2010 @ 00:52:06

    #silia
    Οι χαμένες αγάπες θα αποκτήσουν – επιτέλους- άλλο νόημα στη ζωή μας!!!

Σχολιάστε

