αμήχανα δάχτυλα

Τα  δάχτυλά μου καταλήγουν
σε νύχτα φαγωμένα
Γι’ αυτό κι όταν
σου δείχνω τον ήλιο
βλέπεις φεγγάρι,
όταν σου λέω «κατάλαβέ με»
ανάβεις το φως.

Οι άνθρωποι με ρωτούν
γιατί έβαψα μαύρα τα νύχια μου
«είναι νύχτα» τους λέω
Και κοιτούν τον ουρανό.
Γιατί άραγε;
Για να σιγουρευτούν
για το φως στη ζωή τους;
ή για το πώς εγώ είμαι τρελός;

Ξύνομαι αμήχανα,
φιγουράρω  μελό.

Δεν είναι μαύρη η νύχτα,
έχει  το φως των αστεριών
και τη λάμψη πνευστών ήχων,
ζώα και άνεμος.
Μόνο που… κάπου , κάπου τρομάζω
όταν ακούω τ’ άγρια κύματα
να σκάνε στο μέλλον μου
και τα ποτάμια να κυλούν
ορμητικά εντός μου
μετά από νεροποντή.

Τότε, σαν μια κακή
παιδική συνήθεια
τρώω τη νύχτα μου. 

 

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. Κοκκινοκορδελω
    Φεβ. 12, 2010 @ 07:36:09

    τωρα καταλαβα γιατι ετρωγα κι εγω τα δικα μου εως πονου δηλαδη..
    τωρα καταλαβαινω κ γιατι σταματησα να τα τρωω..
    Εξαιρετικο!!!!! ΓΕΜΑΤΟ Κ ΜΙΛΑΕΙ…Αλεξανδρε

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 12, 2010 @ 10:04:18

    Σταμάτησες η που και που στα κρυφά;…
    Όταν δεν μας βλέπει κανείς…

  3. Κοκκινοκορδελω
    Φεβ. 12, 2010 @ 10:20:49

    σταματησα ανεπιστρεπτι….εκτος αν ο θεος μου σπασει κανα νυχι κ δεν εχω λιμα κ ψαξω….κ βρω δικαιολογιες!!χαχα

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 12, 2010 @ 10:27:35

    To σωστό είναι «…εκτός αν ο θεός μου σπάσει καμιά νύχτα»
    Δικαιολογίες.

  5. παρασκευή απόγευμα
    Φεβ. 15, 2010 @ 22:21:21

    Δεν θέλω να προσπαθήσω να το καταλάβω/αναλύσω. Απλά μου άρεσε πολύ!

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 15, 2010 @ 23:18:48

    #παρασκευή απόγευμα
    Σχήμα οξύμωρο το σχόλιό σου
    διότι χειρίζεσαι πολυ καλά τις λέξεις και τα νοήματά τους.

  7. Maroulita
    Φεβ. 16, 2010 @ 16:39:04

    polu omorfo!

    Kalhspera

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 16, 2010 @ 20:58:43

    #Maroulita
    Σ΄ευχαριστώ.
    Καλησπέρα και σε σένα.

  9. Δημοσθένης
    Φεβ. 18, 2010 @ 19:19:05

    πρώτη φορά διαβάζω κάτι δικό σου και μου άρεσε πολύ!
    Μπράβο,ζωντανότατο.

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 18, 2010 @ 21:46:07

    #Δημοσθένης
    Σ΄ευχαριστώ.
    Στον πρώτο χρόνο του μπλογκ θα βρεις πάρα πολλά δικά μου. Μετά αραιώνουν

Σχολιάστε

