american mirror

ακρυλικό σε καμβά

 

(τον πίνακα αυτότον έχω ξαναβάλει πριν κανα χρόνο αλλά με κάποια αφορμή και σε πολύ κακή φωτογραφία, γι’ αυτό τον ξαναπαρουσιάζω αυτόνομο και με σχετικά καλή φωτογράφιση)

Advertisements

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. Κοκκινοκορδελω
    Ιαν. 30, 2010 @ 14:57:29

    παραγεις συναισθηματα βρε μπαγασα!!!
    με μια λεξη… πονεμενο

  2. Δον Κιχώτης
    Ιαν. 30, 2010 @ 17:05:49

    Δυνατο εργο από καθε αποψη δεν μ ενδιαφερει τι θα πουν οι τεχνοκριτες για χρωματα γαμμες ευθειες αξονες και αλλα τετοια
    Το εργο αυτο ειναι τοσο δυνατο που δεν θελω να το βλεπω

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιαν. 30, 2010 @ 19:30:47

    #Κοκκινοκορδέλω
    Παράγω και μου παράγονται. Αυτά που μου παράγονται μετασχηματίζονται. Και ο πόλεμος είναι συνώνυμοςμε τον πόνο.

    #Δον Κιχώτης
    Καταλαβαίνω τι λες. Από τη πρώτη στιγμή έλεγα πως δεν υπάρχει περίπτωση να βάλει κανείς τέτοιο έργο στο σπίτι του όσο και να του αρέσει.Μόνο σε κανένα κομματικό γραφείο της αριστεράς θα μπορούσε να πουληθεί.(ή σε κανένα σχολείο του Αφγανιστάν, Ιρακ, Παλαιστίνη κλπ.)

  4. Δον Κιχώτης
    Ιαν. 30, 2010 @ 20:39:57

    Να το στειλω στον Ομπαμα; να τον δει εστω και μια στιγμη φτανει
    Η αριστερα του Τσιπρα δεν νομιζω ν αντεξει και εκεινη της Αλεκας ειναι σαν τον Αοοοματος του Φωτοπουλου

  5. Δον Κιχώτης
    Ιαν. 30, 2010 @ 21:44:53

    Παντως σε καθε περιτπωση θα τονε βαζα μπροστα σε Μπελρ και Μπους οταν θα τους ανεκρινα για την καταστροφη στο Ιρακ Τωρα ο Μπερλ παει να τα μεζεψει Θυμηθκαν και οι Αγγλοι να τα ριξουν πανω σ αυτον λες και ολοι οι αλλοι ηταν αμετοχοι μονο και μονο επιεδη χαθηκαν αδικα και ζωες δικων τους ανρθωπων και η γενικη κατακραυγη πρεπει να εκτονοθει Τα πλακατ γραφουν Μπλερ δεν γραφουν Αγγλικο Κοινουβουλιο η Κυβερνηση αγγλικη που η πολιτικη της ειναι για αιωνες η ιδια ΚΑΤΑΚΤΗΤΙΚΗ

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιαν. 30, 2010 @ 22:44:42

    #Δον Κιχώτης
    Τον πίνακα που λέω πως τον είχα ξαναβάλει πριν κανα χρόνο αλλα σε πολύ κακή φωτογραφια, ήταν με αφορμή την ορκομωσία του Ομπάμα
    Όσο για την αριστερά (που δεν είναι του Τσίπρα), πριν 3 χρόνια που τον είχα εκθέσει τον πίνακα, η γκαλερί (μαγαζί καλύτερα), ήταν στου Ψυρρή, κολλητά με τις εγκαταστάσεις του Κόκκινου (του σταθμού του Συνασπισμού). Όταν λέω κολλητά κυριολεκτώ. Κανείς δεν ήρθε ούτε καν να δει την έκθεση (για να μη τους αδικήσω μπορεί να πέρασαν κανα δυο και να μη το έμαθα).Ούτε το γουρουνόπουλο που είχαμε στα εγκαίνεια δεν πήραν μυρουδιά. Στον κόσμο τους κι αυτοί. Στο Ρέθυμνο πάντως τον είχα δανείσει στα γραφεία του Σύριζα στις εκλογές του 2004.Αλλά ήταν εκλογές, που καιρός για τέχνη. Μόστραρε πάντως ως φόντο στα κανάλια σε κάτι συνεντεύξεις.
    Για την αριστερά της Αλέκας…τι να πω τώρα. Ο πίνακας είναι ρεαλισμός αλλά όχι σοσιαλιστικός.(ξέχασα τα σφυροδρέπανα στο σεντόνι)
    Όλοι οι άλλοι ΜπλερομπουσΟμπάμιαδες… δεν ιδρώνει επίσης τ΄αυτί τους. Τον καιρό του Αφγανιστάν , του Ιράκ, της Γάζας κλπ, κλπ κυκλοφορούσαν εκατοντάδες ανατριχιαστικές φωτογραφίες. Δεν είδαν καμιά; Δεν είδαν ούτε ένα βίντεο;
    Ετούτος ο πίνακας είναι εμπνευσμένος απο μια φωτογραφία τον καιρό της επίθεσης στο Αφγανιστάν.Το παιδάκι μπροστά στον σκοτωμένο πατέρα του, μια απο τις πολλές παρόμοιες, όπως και με γονείς με νεκρά παιδιά στα χέρια τους, βλέμματα φόβου, απόγνωσης κλπ. Αυτό όμως που με εντυπωσίασε στη συγκεκριμένη φωτογραφία, είναι πως ενώ ο νεκρός είναι στο νεκροκρέββατο (ή φέρετρο δεν ξέρω), είχε τα μάτια ανοιχτά! Τι σημαίνει αυτό άραγε; Ποτέ δεν θα μάθω αλλά μπορώ να φαντάζομαι διάφορα.
    Όλοι οι άλλοι τώρα που κάθονται στις ψηλές καρέκλες τους και παίζουν το παιχνίδι της εξουσίας, κάθε βραδυ εχουν φαγούρα απο τα σκοινάκια που τους κρατούν δεμένους και που τα κουνούν κάποιοι άλλοι που κι αυτοί παίζουν άλλα παιχνίδια.
    Τι να τους ανακρίνεις! Μήπως έχουν και τίποτα να σου πουν;
    Παρεπιπτόντως, μιας και ο πίνακας έχει τίτλο american mirror,
    το ξέρεις πως οι ΗΠΑ δεν έχουν υπουργείο πολιτισμού; (θα μου πεις κι εμείς που έχουμε τι έγινε δηλαδή;) Αλλά παρ΄όλ΄αυτά νομίζω πως αυτό λέει κάτι.

  7. Κοκκινοκορδελω
    Ιαν. 31, 2010 @ 17:44:06

    http://www.wiggler.gr/2008/05/01/guernica-3d/
    νομιζω πως αυτο θα σας μιλησει…
    After the World’s Fair the mural was exhibited around the world to help raise consciousness on the threat of fascism. Once W.W.II began the mural was housed at the Museum of Modern Art in New York (though it made frequent trips abroad). Nelson A. Rockefeller had a large tapestry reproduction made of the famous mural, and donated it to the UN in 1985. The original mural is now housed in the Reina Sofia, Spain’s national museum of modern art.

    On January 27, 2003, the Guernica reproduction hanging outside the entrance of the United Nations Security Council, was covered with a large blue curtain. Press Secretary of the UN, Fred Eckhard, said the covering provided «an appropriate background for the cameras.»

    Obviously some were concerned that Picasso’s antiwar masterwork would not make a very good backdrop for speeches and press conferences advocating the bombing and invasion of Iraq. As the US talks about it’s «shock and awe» strategy (the potential launching of over 800 Cruise Missiles against Baghdad in two days), and its willingness to use «bunker busting nuclear bombs» against Iraq… Picasso’s work is a chilling reminder of what such military operations would mean for civilian populations. On Feb. 5th, 2003, US Secretary of State, Colin Powell spoke before the United Nations to make his case for a US attack on Iraq. Picasso’s mural was completely covered up and the flags of Security Council member nations were placed before the censored artwork. As Maureen Dowd, writing for the New York Times, wrote, «Mr. Powell can’t very well seduce the world into bombing Iraq surrounded on camera by shrieking and mutilated women, men, children, bulls and horses.»

    νομιζω πως το αρθρο δεν αφηνει περιθωρια για σχολια…Οι πραξεις μιλανε απο μονες τους!!!
    χαιρετω την ομορφη κι ανησυχη παρεα…..

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιαν. 31, 2010 @ 21:54:25

    Ακριβώς


  9. Φεβ. 02, 2010 @ 10:07:45

    Γεννάει ανησυχία η σύνθεση. Το βλέμμα περιπλανιέται διαρκώς από το φως στο σκοτάδι, από το αφηρημένο στο συγκεκριμένο δεν ησυχάζει, ίσως γιατί δεν έχει το δικαίωμα να ησυχάσει.

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 02, 2010 @ 22:02:49

    #zβ
    Και η σύνθεση γεννάει ανησυχία και οι καταστάσεις απο τις οποίες εμπνεύστηκε.
    Το βλέμμα πράγματι (σωστά το θέτεις) δεν έχει δικαίωμα να ησυχάσει , είδικά όταν κοιτάζει μέσα σε έναν american mirror.
    Άμα ξεγελαστείς θα την πατήσεις σαν αυτόν που ζέσταινε το φίδι στον κόρφο του.(βλ. «με τον Ομπάμα αντάμα» πχ)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: