πίνακας σε συνέχειες, μέρος γ’ – καλοκαίρι

καλοκαίρι

 

Αν θέλετε να κατεβάσετε το «καλοκαίρι»  mix μπορείτε  εδώ

 

 

10 Σχόλια (+add yours?)

  1. παρασκευή απόγευμα
    Νοέ. 27, 2009 @ 07:32:21

    Μου γέννησε χαμόγελα μόλις το είδα, ειδικά το κοριτσάκι με το «ξυλάκι» φράουλα…!!! Ωραίος!

  2. ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέ. 27, 2009 @ 09:08:52

    Σ ευχαριστω ακομη μια φορα για αυτο που εισαι
    Τα δακρυα που ξεχειλισαν από τα ματια μου την ωρα που ακουγα το τελευταιο από τα τραγουδια με τα οποια εντυσες τις θεικες σου ζωγραφιες ηταν χαρας και ειμαι υπερηφανος που σ εχω φιλο μου Μεγαλεξανδρε

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Νοέ. 27, 2009 @ 09:49:23

    #Παρασκευη απόγευμα
    Όταν γελούν οι άλλοι προκαλούν και σε μας χαμόγελα.
    Γι΄αυτό λένε «χαμογελάτε είναι μεταδοτικό»

    #Δον Κιχώτης
    Δεν ξέρω για τον μεγαλέξανδρο αλλά ο βασιλιάς ο ήλιος…ΖΕΙ (και μες το χειμώνα)

  4. SURΓΕΛΩ
    Νοέ. 27, 2009 @ 17:08:52

    Εκανες κατι που στρυφογυρνα κ στο δικο μου μυαλο….αυτο το παιχνιδι με την μουσικη κ την εικονα που δεν ακολουθει την ιδια συναισθηματικη διαδρομη…αλλα την αντιθετη! το εκανες με τον δικο σου τροπο..Οι τρεις πινακες κολλημενοι κ μαζι ειναι ενα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΕΡΓΟ κι ας εχουν ουσια κ ο καθενας μονος του/ μπορει να μιλω πολυπλοκα μπορει να τα καταλαβαινω μονο εγω, παντως με εντυπωσιασες Αλεξανδρε!

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Νοέ. 27, 2009 @ 22:00:20

    #SURΓΕΛΩ
    Και που να …φθινοπωριάσει!

  6. SURΓΕΛΩ
    Νοέ. 28, 2009 @ 11:14:48

    να σου πω ετσι οπως βλεπω τον παιδαρα »ημιτελη»/ στα ρουχα/ να κρατα δρεπανι…μμμμμμ ΘΕΡΙΣΕ ΜΑΣ ΜΕΓΑΛΕΕΕΕ χαχαχα

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Νοέ. 28, 2009 @ 11:31:29

    #SURΓΕΛΩ
    Κρατά και παγωτο ,αυτό δε σου λέει τίποτα;

  8. SURΓΕΛΩ
    Νοέ. 28, 2009 @ 13:53:47

    Πως δεν μου λεει!!! Μονο μου λεει?..μου ουρλιαζει κιολας…..ΛΕΙΩΝΩΩΩΩΩΩΩ

  9. SURΓΕΛΩ
    Νοέ. 28, 2009 @ 13:55:14

    …προσεξε απο τις απαντησεις μην σου πεσει το τσιγαρο απο την εικονα χαχαχα

  10. SURΓΕΛΩ
    Νοέ. 29, 2009 @ 09:49:08

    »ψυχρα κ παγωμενα απολαμβανω οτι θεριζω παιδικοτητα μου…
    την ανεμελια σκοτωνω στο ψεμα του αιωνιου»

Σχολιάστε

