διωχμένος

 Πήγα στο σπίτι μου

μα χτύπησα την πόρτα

«ποιος είναι;» κράζει μια φωνή

«εγώ», «τι θέλεις;»

 

«Μια ρίζα απ’ το λουλούδι μου

ένα βλέμμα από τα παράθυρά μου

μια ιδέα ζεστασιάς

κι ένα ποτήρι απ’ το κρασί μου»

 

Με διώξανε σαν το κακό σκυλί

κι ας λες εσύ πως έπρεπε

να μπω με τα κλειδιά μου,

το σπίτι μου ήταν πάντα ανοιχτό.

 

Και τώρα; που να πάω;

δεν βρίσκω σκιά και σκιάζομαι.

Όλος ο κόσμος θέλει password

κι εγώ δεν ξέρω αν είμαι χρήστης.

 proseyxh-poihth

8 Σχόλια (+add yours?)

  1. Hypericum Perforatum
    Οκτ. 22, 2009 @ 12:49:52

    πού είναι το χέρι
    που θα τραβήξει την κουρτίνα
    να δώ που κάθεται στην κλειδαριά
    μια πεταλούδα

    τι όμορφο !

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Οκτ. 22, 2009 @ 20:35:54

    Nα΄σαι καλα.

  3. Δον Κιχώτης
    Οκτ. 23, 2009 @ 08:29:49

    Εχθες βρεθηκα στο σπιτι φιλων
    Μια οικογενεια ελληνων από την τεως σοβιετικη ενωση με ρωσικο αιμα ομως καθοσον οι γυναικες της οικογενειας ειναι καθαρες ρωσιδες. Τα παιδια μας παίζανε διπλα πολεμο ευτυχισμενα. Εμεις μιλουσαμε για την ζωη στο Κιεβο Ο ενας εκ των φιλων μου, διδακτωρ φιλοφογιας με ειδικοτητα στον Μπουλγκακοφ ηταν πορβληματισμενος. Μολις τελειωσε ενα συνεδριο για τους πολιτισμους και τις γλωσσες ης Ευρωπης και για οσα καινουργια ασκουν επιρροη πανω μας. Ομως το μυαλο του δεν μπορουσε να ξεκολησει από τα αυτοκινητα πολυτελειας που ειδε γυρω του και τη γενικοτερη χλιδη, Μπεντλει παρκαρισμενες κανονικα στους δρομους και τα πεζοδρομια οπως στον τοπο μας τα Νισσαν και τα Πεζο Η αξια τους γυρω στις 500.000 Ευρω. Αυτα καποτε τα ειχαν τα μελη του κομματος και της μαφιας Σημερα τα εχουν οι αλλοτε καταπιεσμενοι μηχανικοι αρχιτεκτονες οικονομολογοι και μεγαλεμποροι
    Η αναπτυξη ειναι αλματωδης το 80% του λαου ζει ετσι και το 20% σε πραγματικα αθλιες συνθηκες, κατω πό τα ορια της φτωχιας. Κι ενω λεγαμε αυτα ο αδελφος του που ειναι ζωγραφος και εμπορος εργων τεχνης μου παρουσιασε ενα ποτραιτο το Μαρξ, ωραιοτατο, χωρις υπογραφη ομως, φτιαγμενο γυρω στα 1958 για τα γραφεια των μελων του κομματος. Το ποτραιτο ηταν τελειο ομως η τιμη τσουχτερή για ενα εργο χωρις υπογραφη. Μου ζητησε 500 Ευρω. Ολο το βραδυ στριφογυρνουσα σκεφτομενος τα 500 Ευρω και το ποτραιτο. Το ποσο κεριδιζεται σηεμρα δυσκολα. Κι ενω στην αρχη σκεφτηκα να στεγασω τον εμιγκρε Φιλοσοφο μετα οργιστηκα πολυ μα παρα πολυ και σκεφτηκα οτι η θεωρια του δεν ηταν ικανη να τον κρατησει στους τοιχους της χωρας που τον υμνησε. Σκεφτηκα οτι σε λιγο θα δουλευουμε για 2 Ευρω ημεροκαματο ενω πλεον οι «δικοί» του θα θυσαυριζουν πουλωντας μας οτι το υπεδαφος τους κρυβει. Σκεφτηκα οτι οι νεες τεχονολογες που αυτοι κατεχουν δεν μπορουν να μας καλυψουν εμας του αδαείς Σκεφτηκα οτι η γη μας ξεραθηκε και δεν ωφελει να κρατω δρεπανια πια Τα μηχανουργιεια και τα εργοστασια μας εκλεισαν και το σφυρι μας ειναι αχρηστο. Λιγο ελειψε ν αγορασω το ποτραιτο μονο και μονο για να παρω το μαχαιρι και το σφυρι και να το καταστρεψω αδιαφορωντας για το ηρεμο σιγουρο βλεμμα του . Οχι μεγαλε δασκαλε δεν δυναμαι να σου προσφερω καταφυγιο γιατι κινδυνευει πια η δικη μου ζωη

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Οκτ. 23, 2009 @ 08:58:55

    #Δον Κιχώτης
    Και ο Κάρολος , λοιπόν… διωχμένος!
    Αλλά αυτός δεν είναι χρήστης σίγουρα.

  5. stixakias
    Οκτ. 23, 2009 @ 21:52:00

    Εγώ πάλι είμαι χρήστης καραμπινάτος!

  6. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Οκτ. 23, 2009 @ 22:17:11

    # στιχάκιας
    ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕς ΡΕ ΘΕΕ;
    Μπράβο στο Λάζαρο.

  7. φαίδρα φις
    Οκτ. 25, 2009 @ 10:13:48

    ευαίσθητο που είναι…
    ορισμένες φορές και για ειδικά πράγματα
    απαιτείται δυναμικότερη διεκδίκηση

    μου αρέσουν αυτοί οι στίχοι

    η συνέχεια θα μπορούσε να είναι…
    «κράτα αν θέλεις και τ’όνομά μου
    δωσ΄μου τα λάθη και τα φτερά μου»

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Οκτ. 25, 2009 @ 16:50:02

    #φαίδρα φις
    Μου άερεσε πολύ η συνέχεια, τόσο που σκέφτομαι αν είναι σωστό να την κλέψω και να την ενσωματώσω στους υπόλοιπους στίχους .
    Όσο για τις δυναμικότερες διεκδικήσεις,
    υπάρχει κι αυτό που λέμε «φαύλος κύκλος»

Σχολιάστε

