ψήφο στα παιδιά

Οι πολιτικές ομάδες γίνονται κόμματα και τα κόμματα κατεβαίνουν σε εκλογές. Ευφυείς μαθηματικοί μαγειρεύουν τα εκλογικά συστήματα,
 χειραγωγούν δηλαδή την ελεύθερη βούληση του λαού και γίνονται οι εκλογές. Βγαίνει ο εκλεκτός του λαού
που θα λύσει τα προβλήματα και θα σώσει τον τόπο και… ε! ο τόπος σώζεται!
Διότι αυτή είναι η δημοκρατία.
Τι ; Διαφωνεί κανείς;
Δεν είναι έτσι απλά τα πράγματα; Και πως είναι τα πράγματα;
Δεν είναι τόσο απλά γιατί στη δημοκρατία , υποτίθεται , συμμετέχουν όλοι οι ελεύθεροι πολίτες.
Ποιοι είναι όμως αυτοί και τι πάει να πει ελεύθερος πολίτης;
Και γιατί να μην ψηφίζουν και τα παιδιά;
Διότι , λέει,  δεν έχουν αναπτύξει την κρίση τους σε ικανοποιητικό βαθμό.
Οι άλλοι δηλαδή την έχουν; ρωτώ εγώ ο αφελής.
Και πως αναπτύσσεται η κρίση του ανθρώπου;
Α! αυτό είναι εύκολο:
Με σίριαλ, τηλεπαιχνίδια και τηλεδιαγωνισμούς, ανδρέας αννίτα, μάρα, σάρα, θέμος κλπ,  με ολυμπιακούς αγώνες ,
 τσαρούχι αντίντας , fast food, euro – basket-vision ή euro σκέτο , ειδήσεις , συνεντεύξεις , γκάλοπ.
Ψήφο στα παιδιά;
Ψυχραιμία παιδιά , που έλεγε κι ο Λουκιανός.

 

tragoudia-gia-mikra-paidia

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. ανωνυμος
    Σεπτ. 30, 2009 @ 16:13:37

    Ψήφο στα οκτώ και εκλογιμότητα στα δέκα

  2. Δον Κιχώτης
    Σεπτ. 30, 2009 @ 17:55:59

    Σημερα μια μανα στο νηπιαγγειο με πλησιασε και με συνομωτικο υφος μου ειπε Το δικο σας παιδακι και το δικο μου δηλωσαν σημερα στη δασκαλα οτι θα ψηφισουν την Παπαρηγα
    Εγω εξεπλαγειν Της εξηγησα οτι τα παιδακια θεωρουν την Παπαρηγα ως την πιο ασκημη πολιτικο μας και της δειχνουν την αναλογη επιεικια την τιμουν με την δικη τους ψηφο
    Μην ντρεπεστε μου λεει καλα κανετε και ψηφιζετε το ΚΚΕ
    Οταν εφυγε η κυρια δεν ηξερα που να κρυφτω
    Δεν ειμαι σιγουρος αν εγω και του ΚΚΕ κανουμε ωραιο ντουετο νομιζω μαλιστα οτι αν με ειχανσ το κομμα τους θα το ειχα διαλυσει
    Το παιδι μου πριν από λιγο ειδε τον κον Χρυσογελο των Οικολογων που τρεχει να δει τις λαβωμενες θαλασιες χελωνες και αποφασισε οτι μαλλον θα ψηφισει αυτους
    Αντε να τρεξω να το πω γιατι καηκα τωρα θα με δειχνουν στο σχολειο
    Παντως το μικρο μου ειπε οτι στην ταξη πολλα παιδακια θα ψηφισουν Καραμανλη και αγω ασυναισθητα ειπα
    Από τοσο μικρα στη συντηρηση
    Το μικρο με κοιταξε και ρωτησε. Τι ειπες δεν καταλαβα;

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Σεπτ. 30, 2009 @ 18:32:55

    #ανώνυμος

    Και πολλά λες

    #Δον Κιχώτης
    Μήπως το παιδάκι σου κρύβει και το Ριζοσπάστη στη τσάντα για να μάθει γραφή και ανάγνωση;
    Α ρε Άρη , την έκανες τη μεταρρύθμιση στην παιδεία!

  4. ktkouk
    Οκτ. 02, 2009 @ 18:42:30

    Η δικιά μου (4 ετών μόλις) επιτέλους βρήκε τον αντι Ρουβά, με τον οποίο
    είχε φάει κόλλημα από πέρσι. Της γυάλισε ο Τσίπρας κι επιμένει να την πάρω
    μαζί μου μεθαύριο στο παραβάν για να τον ψηφίσει.
    Τα κριτήριά της δεν είναι υποδεέστερα όσων θα ψηφίσουν Καϊλή ή Ράπτη.
    Σωστό λοιπόν το ερώτημα «γιατί να μην ψηφίζει και η Ιωάννα;»

    Και βέβαια κατεβάζουμε ακόμα περισσότερο το όριο του ανώνυμου
    -και καλά κάνουμε.

    Καλησπέρες.

  5. Δον Κιχώτης
    Οκτ. 02, 2009 @ 19:33:22

    Η δικια μου ψηφιζει πλεον οικολογους πρασινους
    εγω δεν θα παω μαζι της στο απραβαν ακολουθω την συμβουλη του αγαπητου μου φιλου
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ
    δεν μα ρεσει ο ρουβας του Συριζα με το κοκορακι το πολο Ραλφ Λορεν και την φωνη που φερνει λιγο σε νεκρανασταση του Ανδρεα Παπανδρεου

  6. Δον Κιχώτης
    Οκτ. 02, 2009 @ 19:34:59

    και αυτο γιατι ειμαι οπαδος του Αζιζ Νεσιν και βιβλος μου Ο Καφες και η Δημοκρατια

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Οκτ. 03, 2009 @ 14:17:47

    #ΚτΚουκ

    Ε βέβαια,
    άλλο να΄χεις μάνατζερ τον Ψινάκη
    κι άλλο τον Αλαβάνο.
    (κι οι δυο πάντως τους παρατήσανε)

    #Δον Κιχώτης
    Είμαι κυρίαρχος λαός
    ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ

    (τι έχει το κοκοράκι του Τσίπρα; δεν κάνει κικιρικικί να μας ξυπνάει κάθε πρωί;)
    Η δικιά μου πάντως αδιαφορεί ρε γαμώτο για την πολιτική. Μόνο τα παγωτά και τα γιαουράκια με τα σοκολατένια μπαλάκια τη συγκινούν. Κι είναι τριών χρονών!!!

Σχολιάστε

