η παλιά καρέκλα

Πήρα δρομάκια, δρόμαρους
γύρισα πάλι πίσω,
έκατσα να ξεκουραστώ
σε μια παλιά καρέκλα.

Στο «ααααχ» μου  αντιστάθηκε,
τρίξαν τ’ αρχαία ξύλα,
εγώ όμως τα  αγνόησα
σβούριζα τα κρασά μου.

«Ποιος είσαι, από πού έρχεσαι,
ο κώλος σου τι γυρεύει;»
άκουσα γύρω, γύρω μου
μα άνθρωπο δεν είδα.

«Εγώ είμαι που σου μιλώ,
εγώ η παλιά καρέκλα.
Ποιος είσαι, από πού έρχεσαι
κι ο κώλος σου τι γυρεύει;»

Ταράχτηκα και σκέφτηκα
«θε μου σε μένανε μιλάει»
όμως και πάλι σκέφτηκα
«δεν ομιλούν τα ξύλα».

Ήπια πεντ – έξι, 10 – 8
κρασά κι έφυγα πάλι
κι’ είπα «δεν ξανακάθομαι
αν δεν έχω απαντήσεις»

 vincent-van-gogh-paintings-from-the-yellow-house-4                                                                                     

 

 

 

 

 

 

 

καρέκλα  του συνάδελφου  Βίνσεντ

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. ktkouk
    Ιολ. 02, 2009 @ 07:14:21

    Μάλλον τα γύρευε ο κώλος σου.

    Σε βλέπω να σε τρώει η ορθοστασία, αν περιμένεις πρώτα να βρεις απαντήσεις κι έπειτα να κάτσεις.
    «μα γω θα σε συμβούλευα
    κάτι άλλο ν΄ αγοράσεις
    μία καρέκλα να ‘ναι νιά
    να είναι ψαρωμένη
    να μην τολμάει να βγάλει «κιχ»
    σαν θες να ξαποστάσεις.
    Να ρίχνεις όσα θες κρασά
    κι ο κώλος σου να κάθεται
    σε όποιες θέλει στάσεις»

  2. Hypericum Perforatum
    Ιολ. 02, 2009 @ 09:10:38

    Καλά, πώς σου πέρασε η ιδέα,
    ότι η πιο ζωντανή καρέκλα που στήθηκε ποτέ
    θα έμενε αμίλητη;
    Και λίγα σου είπε !
    Μάλλον τα υπόλοιπα δεν τα άκουσες…

  3. giagalaxidiakos
    Ιολ. 02, 2009 @ 11:27:48

    δεν ξλερουμε τί γυρεύουν οι κώλοι μας αλλά είμαστε σίγουροι για το πως μυρίζουν.

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιολ. 02, 2009 @ 23:21:41

    #κτκουκ
    «………………………
    κι ο κώλλος σου να κάθεται
    σε όποιες θέλει στάσεις»

    σ΄ευχαριστώ για τις συστάσεις
    μα εγω θα με συμβούλευα
    κάτι άλλο ν ΄αγοράσω

    «πόσο κάνει;»

    μούτζες μόνο εφτά

    «αφού τις θέλεις…
    πάρτες»

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιολ. 02, 2009 @ 23:28:56

    #Hypericum Perforatum

    Όχι, όλα τ΄ακουσα, αλλά έτσι είναι αυτές ο καρέκλες
    λένε λίγα γιατί ξέρουν πολλα.
    Άσε που δεν δίνουν και τόση σημασία στο πόσα λένε
    αλλά στο τι λένε.

    #Γιαγαλαξυδιακός

    Που΄σαι συ ρε μεγάλε; Χαθήκαμε.
    Κάτι «μυρίστηκες» και πέρασες απ΄τα μέρη μας

  6. giagalaxidiakos
    Ιολ. 03, 2009 @ 00:15:09

    αλέξανδρε τα διάβασα όλα μαζεμένα και δηλώνω κλασμένος απ’ όλες τις πάντες.

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιολ. 03, 2009 @ 00:26:15

    #ΓΙΑΓΑΛΑΞΥΔΑΚΟΣ
    Κάτσε καλά λέω
    διότι και στο μπλογκ σου συμπεριφέρεσαι παρομοίως με την αρχαία μας κληρονομιά (εκτός κι αν με ταυτίζεις μαζί της)
    Σ΄ευχαριστώ πάντως.

    Υ.Γ. Φτιάξε το λινκ σου

Σχολιάστε

