luben bar – διάλογοι (2)

LUBEN BAR - ΔΙΑΛΟΓΟΙ (2)

11 Σχόλια (+add yours?)

  1. ktkouk
    Ιον. 18, 2009 @ 12:18:06

    Μια πρώτη εκδοχή (μου) έχει ήδη ταχυδρομηθεί ηλεκτρονικά

  2. ktkouk
    Ιον. 18, 2009 @ 12:51:18

    και η δεύτερη επίσης…

  3. Δον Κιχώτης
    Ιον. 18, 2009 @ 16:09:29

    -Μάγκες σας το λεω δεν παω σπιτι μου αποψε καλα ειμαστε εδω
    Δεν μπορω να το αντεξω από τη μια τα μωρα να κλαινε από την αλλη η τηλεοραση και η κυρα να τσιροκοπα από πισω μου για ολα οσα δεν εκανε στη ζωης της λες και φταιω εγω να πουμε που σκυλαισε να πατρευτουμε τοτε.
    -Καλα κανω εγω και λειπω ταξιδια τρεις και λιγο. Φροντιζω να γυριζω βραδυ ξερεις και ολοι κοιμουνται, κιχ δεν ακουγεται
    Η δικια μου ροχαλιζει σαν τον Μπαρμπα Γιωργο ενα πραμα, βαζω κι εγω τη Νοβα να δουμε κανενα κωλαρακι σφιχτο ναρθει να δεσι το γλυκο.

    -Καλα σας λυπαμαι ματο Θεο σου λεω. Εγω γυρναω στην κρεβαταρα μου οτι ωρα ναναι απλωνω την κορμαρα μου και ριχνω κατι υπνους ξευγυρισμενους Ησυχασα από τοτε που εφυγα από το σπιτι. Μου κοστιζει κατι παραπανω αυτη η κωλοδιατροφη αλλα τα κανονισα με το δικηγορο μου με τη νεα χρονια δηλωνω ανεργος και θα δουλευω στου αδεφλου μου το μαγαζι μισα μισα αυτος θα φαινεται προς τα εξω εγω μονο θα εισπραττω. Να τη δω τη λάμια που θα τα βρει τωρα τα λεφτα. Εβαλα και τον ξαδελφο και μούκανε κατασχεση στο περιβολακι εκεινο πούχαμε παρει με το γάμο τάχα για χρεη και θα τη χωρέψω εγω την κερια. Δεν σας τάπα βρήκα μια μικρή που μουκάνει επισκεψεις κατοικον και περναω θαυμα Ρουμανα ειναι και δουλευει σε ιστντιτουτο ομορφιας κανει πεντικιουρ εχει καιτ ο χαρτηζιλικακι της Εγω δηλωνω φτωχος και ανεργος δεν την ξαναπαταω μαγκες Σχεση πανω από εξι μηνες βρωμα η δουλεια.

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 18, 2009 @ 22:56:57

    #ktkouk
    Πάνε για την επόμενη ανάρτηση

    Υ.Γ. Τα Ζωνιανά δεν φημίζονται για τις καλές ρακές τους!

    #Δον Κιχώτης
    Εσύ κάτι ξέρεις!!!!!!!!!!!!!!
    Ποιός είσαι ρε φίλε;

  5. Δον Κιχώτης
    Ιον. 19, 2009 @ 12:01:06

    Αλεξανδρε δεν καταλαβα αν το ερωτημα ειναι κυριολεκτικως διατυπωμενο ή απλα ρητορικο.
    Εστω. Παντως ειμαι ο Δον Κιχωτης και οχι ο αγαπητος ηθοποιος Γιωργος Κιμουλης που θα με υποδηθει μαζι με τον επισης πολυ καλο ηθοποιο την Δημητρη Πιατά( Σάντσο)
    Τελευταια βλέπω οτι εχω πολυ πέραση και αυτο με ανησυχει. Τη μια το μπαλετο τωρα το Θεατρο κατι θελει να πει ο ποιητης.

    Παντως οι φιλοι στο Λουμπεν Μπαρ δεν εχουν ανησυχιες για θεατρα και μπαλετα καθοσον:

    – Μαγκες δεν σας ταπα μου’πε χθες η δικια μου να την παω στο Θέατρο γιατι πηρε κατι εισιτηρια της εργατικης εστιας
    Άπ αυτα τα κουλτουριαρικα ξερεις, που ειναι ντυμενοι ολοι με κατι κουρελια και ολο και τα σκιζουν τσιριζοντας λες και καποιος τους τον χ..ει.
    Στο τελος μενουν γυμνοι, τσιτσιδι σου λεω, στη σκηνη. Μ’ έσυρε που λετε να δω το εργο. Δεν θυμαμαι τίτλο, δεν καταλαβα τιποτα, το μονο που χάρηκα ηταν μια γκομενα που γύριζε γυμνόστηθη εκει μονο ενα κουρελι ειχε μπροστα της. Τα ματια μου γυάλισαν και η δικια μου το πηρε χαμπαρι. Στο δευτερο μερος με πηρε και φυγαμε αρον αρον και μου λεει και απο πανω:»Καλα κανεις εσύ μωρε και δεν τα πας αυτα τα δηθεν χιλιες φορες η ταβερνα με τους κουμαπρους».

  6. Δον Κιχώτης
    Ιον. 20, 2009 @ 20:45:22

    Αλεξανδρε ο πινακας σου ταιριαζει απολυτα με το βιβλιο » καιεβρασαν οι ιπποποταμοι στις γουρνες τους» Ουιλιαμ Μπαροουζ _ Τζακ Κέρουακ, εκδοσεις, Τοπος.
    Μεχρι να τελειωσω το βιβλιο θα παθω κυρωση υπατος.

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 21, 2009 @ 00:23:19

    #Δον Κιχώτης

    Ξεκινάω απο την τελευταία σου πρόταση γιατί μου αρεσε πάρα πολύ
    «Μεχρι να τελειωσω το βιβλιο θα παθω κυρωση υπατος.»
    Χα Χα!!!!
    Πόσες φορές το έχω νοιώσει αυτό με βιβλία!!!!
    Το αποκορύφωμα ήταν στον πόλεμο ε….στο στρατό ήθελα να πω που διάβαζα τον «Καπετάν Μιχάλη» και σηκωνόμουν ‘εξι η ώρα το πρωί και χτυπούσα μια κούπα κρασί.
    Το συγκεκριμένο βιβλίο δεν το έχω διαβάσει αλλά χαίρομαι που αντίστοιχα κείμενα σε επηρρεάζουν…ηπατικά!!!Κι εγώ τα ίδια παθαίνω.

    Όσο για το ερώτημα…….
    δεν απαντώ!!!!!!!!!!!!!!!!

    Όσο για την κουλτουριάρικη παράσταση…
    δίνω όλα τα δίκια στη γυναίκα σου. Εξάλλου μόνο σε καμια ταβέρνα υπάρχει πιθανότης να συναντηθούμε, σε τέτοιες παραστάσεις καμία.
    Υ.Γ. Ο πίνακάς μου πιθανόν ταιριάζει με πολλά «λούμπεν μυθιστορήματα» ή καταστάσεις.
    Τις καταστάσεις τις γνωρίζω είτε απο αναγνωσματα-ταινίες-τραγούδια κλπ είτε απο εμπειρίες προσωπικές.
    Τον τίτλο «λουμπεν» όμως τον χρησιμοποιώ κυριολεκτικά και με βάση την ερμηνεία των λεξικών.Ο λόγος είναι το μυθιστόρημα της Έλλης Αλεξίου «Λούμπεν»
    Εκεί φίλε Δον δεν είναι ν΄ανησυχείς μόνο για το ύπαρ σου αλλά και για την καρδιά σου, τα νεύρα σου,, το μυαλό σου, το κερατό σου, και να καταριέσαι απο τον άξονα της γης μεχρι τον ημιάξονα της τεθλασμένης του θεού.
    Να πέφτεις για ύπνο και να (κ) λες «γιατί να ξυπνήσω;»
    Να πιάνεις το πινέλο κι όλες οι αξίες να τρέχουν απο τις τρίχες του.
    Μιλώ για την τέχνη που σου δείχνει όλες τις σκοτεινές πλευρές των ανθρπωπων
    Κι αυτό , ΄πολύ συχνά, για κάποιους είναι αβάσταχτο.

  8. Δον Κιχώτης
    Ιον. 22, 2009 @ 12:12:14

    To βιβλιο το τελειωσα!
    Θεωρειται το πρωτο μυθιστορημα μπιτνικ.
    Και για μενα ηταν το πρωτο του ειδους.
    Ο πινακας αυτος με ενδιαφερει ΤΟΝ ΘΕΛΩ.
    Ειναι κακο αυτο;

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 24, 2009 @ 15:09:14

    Δεν είναι καθόλου κακό.Το αντίθετο μάλιστα.
    Σου έστειλα μέηλ.

  10. βz
    Ιον. 27, 2009 @ 23:00:19

    Ευφυέστατο!

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 27, 2009 @ 23:11:33

    #βζ
    Απο κάποιον σαν εσένα που ξέρει καλά να φτιάχνει ευφυέστατες μικρές ιστορίες ο χαρακτηρισμός σου είναι ιδιαίτερα κολακευτικός.

Σχολιάστε

