lubenbar – διάλογοι (1)

luben bar - dialogoi

4 Σχόλια (+add yours?)

  1. ktkouk
    Ιον. 16, 2009 @ 19:42:27

    …ο Ιωάννης Μελισσανίδης; (όταν αποκάλυψε στους γονείς του Το μυστικό;)

    Σύντεχνε,
    γράφεις «α) Δεν έχω πρόβλημα να “καταστρέφω” το έργο μου, είτε κυριολεκτικά -φωτιά, σκίσιμο κλπ – είτε μεταφορικά – απομυθοποίηση, αυτοσαρκασμός κλπ. Δεν πιστεύω πως χαλάω την …Ακρόπολη.

    Πρώτον αυτή ακριβώς η δήλωση δείχνει την ακέραια καλλιτεχνική σου φύση (σε πάω, που έλεγε κι ο μακαριστός, ΚΑΙ γι αυτό το λόγο)
    και
    Δεύτερον: σιγά το μνημείο (μας έχουν πρήξει μ’ αυτά τα μάρμαρα).

    Πάντως δεν θα αντέξω στον πειρασμό να φτιάξω διαλόγους μεταξύ των θαμώνων και να στους στείλω.

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 16, 2009 @ 23:09:36

    Φτιάξε και στείλε
    Θα τους αναρτήσω.
    Θα φτιάξω κι εγώ κι άλλους.
    Ήδη έχω έτοιμους μερικούς.(αν πρόσεξες, έφτιαξα «κατηγορία» luben bar διάλογοι)
    Νομίζω πως το θέμα προσφέρεται για αμέτρητους ενδιαφέροντες διαλόγους.
    Εντάξει το εικαστικό εικαστικό αλλά αν έπνιγα και τον παρορμητισμό μου για τους διαλόγους δεν θα μουν αυτός που είμαι (φτωχομπινές καλλιτέ-γ-νης) αλλά ένας πετυχημένος και κονομημένος φροντιστηριάκιας.Πράγμα διόλου κακό – το αντίθετο – για κάποιον που δεν έχει καλλιτεχνικές ανυσηχίες, αλλά φυλακή για κάποιον σαν εμένα που μπορεί να μην είμαι σπουδαίος καλλιτέχνης , αλλά τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες δεν μπορεί να μου τις αμφισβητίσει ούτε η μάνα μου!!! (που πολύ θα ήθελε να μην είχα)
    Μπορεί να απογοητεύτηκε ο Δον Κιχώτης απο τους διαλόγους στον πίνακα (που απο πίνακα τον έκανα κόμικ) αλλά αυτό σημαίνει ελευθερία του δημιουργού.
    Και σε άλλους πίνακες μπορούν να μπουν διάλογοι. Το ότι μου έκατσε σ΄αυτόν είναι ένα απο τα μυστήρια της έμπνευσης.
    Αυτά που γράφω περί καταστροφής του έργου μου είναι αλήθεια. Όχι βέβαια πως με διακατέχει καμιά μανία καταστροφής, αλλά αν μου κάτσει κάτι κάπως… μπορώ να περάσω απο την οδύνη της δημιουργίας στην οδύνη της καταστροφής και όλα μαζί στη ….α-χαρά της ζωής.

    Τέλος, σ΄ευχαριστώ που με πας – ω εσύ φπτιστέ του μακαριστού – γιατί τελευταία νοιώθω λίγω κουρασμένος και δεν μπορώ να πηγαίνω μόνος μου.

    Υ.Γ. Όσο για το μνημείο, ε, εδώ λίγο σεβασμός. Δεν πιστεύω να μην έχεις διαβάσει πως χτίστηκε , τι αρχιτεκτονική δομή έχει, κλπ, κλπ. Πρόκειται πράγματι περι κάτι πολύ σπουδαίου. Αυτό εξάλλου το αποδεικνύει και το γεγονός πως – προς το παρόν τουλαχιστον – είναι έξω απο το μουσείο.
    Αλλά τι τα θες, όπως όλα τα σπουδαία πράγματα θα βρεθεί κι αυτό αργα ή γρήγορα εντός μουσείου.
    Και τότε…
    θα με θαυμάζετε με εισητήριο.
    Γι΄αύτό εκμεταλευτείτε όσο είναι καιρός, το τζάμπα του μπλογκ μου.
    Αμήν.

  3. Δον Κιχώτης
    Ιον. 17, 2009 @ 08:02:35

    Πριν το σχισεις το εργο σου θα μου τηλεφωνησεις και φυσικα θα μου το πουλησεις. Το θελω
    Εχω μαζεψει πινακες τοσους πολλλους μονο του πατερα μου τα εργα ειναι περιπου 400 ετσι γιατι η τεχνη με συγκινει.
    Αυτο που εχεις μεσα σου Αλεξανδρε το νιωθω κι εγω πολυ εντονα .
    Η μαγεια τη στιγμη της δημιουργιας εστω και αν το αποτελεσμα δεν γινεται αποδεκτο από τους ακαδημαικους δασκαλους του ειδους.
    Καποτε ξενυχτουσα για να ζωγραφισω μετα από μια κουραστικη μερα και φυσικα αυτος ειναι ο ψυχαναλυτικος χαρακτηρας της ζωγραφικης.
    οσο για τους διαλογους οψι μονο δεν απογοητευομαι αλλα μαλλον γοητευομαι από τη λογοτεχνικη φλεβα που επισης διαθετεις Να συγχαρω τη συζυγο σου και της επισημανων ποσο τυχερη ειναι .

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Ιον. 17, 2009 @ 09:57:36

    #Δον Κιχώτης
    Μην ανυσηχείς, τον συγγεκριμένο δεν τον σχίζω.
    Για τους ακαδημαϊκούς…αστο καλύτερα πρωινιάτικα.
    Αυτο που λες ψυχαναλυτικό χαρακτήρα της ζωγραφικής εγω το λέω και λυτρωτικό.
    Όπως και με κάθε μορφή τέχνης.
    Όσο για τη…σύ-ζυγό μου, δε νομίζω να αισθάνεται και η ίδια τυχερή

    Υ.Γ. Σε μπαρ τη γνώρισα.

Σχολιάστε

