μ’ αγαπάς;

cebcce84-ceb1ceb3ceb1cf80ceb1cf83

19 Σχόλια (+add yours?)

  1. ktkouk
    Μαρ. 09, 2009 @ 16:11:06

    Μια πρώτη απάντηση:
    -Αστειεύεσαι;;;; και βέβαια σ’ αγαπώ. Σε όλες τις ερωμένες μου μόνο για ΣΕΝΑ μιλάω!

    Μια διφορούμενη απάντηση:
    -Και βέβαια σ’ αγαπώ ! ΌΣΟ μ’ αγαπάς κι εσύ…

    Ειλικρινής απάντηση:
    -Με αυτό το φανελάκι…εννοείται ότι σ’ αγαπώ.

    Αμήχανη απάντηση:
    -Μα γνωριζόμαστε μόλις 17 λεπτά !!!

    Μια γυναικότροπη απάντηση:
    -Αν σου πω «ναι»…μετά θα με σέβεσαι;

    Μια δεύτερη γυναικότροπη απάντηση:
    -Μπορεί…δεν ξέρω…ίσως…θα δείξει…γνωριζόμαστε μόλις 17 χρόνια…τι να σου πω…

    Η σωστή απάντηση (με εξασφαλισμένα τα επιθυμητά αποτελέσματα):
    -Ναι.

  2. ktkouk
    Μαρ. 09, 2009 @ 16:15:37

    Τι σου είναι αυτές οι φιλοσοφικές ερωτήσεις/παγίδες…

    ΥΓ. Σούπερ ο πίνακας/σκίτσο σύντεχνε. Έχω σαμπάνια αλλά τέλειωσαν τα κεφτεδάκια και δεν μπορώ (επί του παρόντος) να προβώ σε τεχνοκριτική ανάλυση.

  3. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 09, 2009 @ 23:01:40

    Η λίστα με τις πιθανές απαντήσεις μπορεί να γίνει πολύ μεγάλη. Πχ.
    – Γιατί;
    – Μέχρι πότε;
    – Ποιός εγώ;
    – Άκου ερώτηση!
    κλπ, κλπ.
    Θέλω να πω ότι δεν είναι και πολύ δύσκολο να βρεις μιαν απάντηση.
    Το θέμα είναι να μην τεθεί η ερώτηση. Κι εδώ είναι τα δύσκολα.

    Ο σούπερ πίνακας/σκίτσο είναι τελευταίας κοπής, προχτές τον έφτιαξα.
    Βλέπω σου άρεσε ιδιαίτερα το φανελάκι.
    Κι εμένα.
    Κεφτεδάκια γιοκ.
    Νηστεία, προσευχή και…φανελάκια.

  4. padrazo
    Μαρ. 10, 2009 @ 01:24:50

    Ακόμα και αν δεν υπήρχε η ερώτηση στον τίτλο θα την διάβαζα στο πρόσωπό της.
    Αγαπητέ αλέξανδρε εγώ δει εικόνες-πίνακες να απαντούν αλλά δεν θυμάμαι να έχω δει εικόνα που να ρωτάει τόσο πιεστικά όσο αυτή. Αν την ζωγράφιζα θα ένιωθα τόσο αμήχανος μπροστά στη ζωγραφισμένη ερώτηση που θα άφηνα αζωγράφιστο το ένα της χέρι γιατί δεν θα ήξερα τι να κάνω τα δικά μου (ποτέ δε ξέρω τι να τα κάνω σε στιγμές αμηχανίας, θα ντρεπόμουν να κοιτάξω το ρολόι μου, ίσως κοίταζα το δικό της και θα αναρωτιόμουν αν είναι προετοιμασμένη για κάθε δυνατή απάντηση.

  5. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 10, 2009 @ 09:08:39

    #padrazo
    Χαίρομαι με το σχόλιό σου γιατί εξ΄αρχής ήθελα το «μ΄αγαπάς» να αποτυπώνεται στο πρόσωπο, το οποίο και φτιάχτηκε πρώτο. Μετά , για να μη μοιάζει με μια συνηθισμένη προσωπογραφία άρχισα τα κόλπα με το χέρι, το ρούχο και το φόντο.
    Το ρολόι έπαιζε κεντρικό ρόλο στο όνειρο.

  6. padrazo
    Μαρ. 10, 2009 @ 09:49:16

    Αποτυπώνεται τόσο έντονα που σε προκαλεί να απαντήσεις. Αν ποτέ τον πουλήσεις θα ήθελα να τον αγοράσω.

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 11, 2009 @ 00:29:06

    Δε νομίζω πως φτιάχτηκε για να πουληθεί.
    Αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
    Εξάλλου είναι σχέδιο σε χαρτί.
    Ίσως κάποια στιγμή το μεταφέρω στη …μεγάλη οθόνη!
    Σ΄ευχαριστώ πάντως.

  8. φαίδρα φις
    Μαρ. 11, 2009 @ 22:54:17

    τι θα γίνει με το πορτρέτο σου!
    το περιμένω
    με το μαλακό να μου πεις
    το αντίτιμο…
    σ’αγαπώ

  9. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:05:21

    Ποιό αντίτιμο;
    Εδώ είναι , πάρτο
    Δεν το πιστεύω!

  10. φαίδρα φις
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:10:36

    όοοοοοχι!
    θα μου το στείλεις με σάρκα και οστά!
    σ’αγαπώ

  11. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:21:08

    Ναι γι΄αυτό κάνε στην άκρη μην πέσει πάνω σου!
    Μα γνωριζόμαστε μόνο 117 αναρτήσεις!

  12. φαίδρα φις
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:30:16

    ας πέσει δε με νοιάζει
    λίγες είναι νομίζεις 117 αναρτήσεις?

  13. ε
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:33:51

    μ αυτο το βλεμμα που εχει..
    φτανει που σας αγαπαει αυτη

  14. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:43:07

    # φαίδρα φις
    Δεν ξέρω, πρέπει να ρωτήσω τον ΚτΚουκ!

    # ε
    Ποια; Που είναι; Την ξέρεις;

  15. φαίδρα φις
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:46:37

    μα,καμιά πρωτοβουλία?
    ήμαρτον…
    περιμένω να ρωτήσεις τον k.t.kouk
    και να μου πεις
    αλλά δεν θα περιμένω για πολύ
    στο λέω

    έχω κι άλλους που γνωριζόμαστε πολύ
    περισσότερες από 117.

  16. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 11, 2009 @ 23:56:19

    Ναι πρέπει να τον ρωτήσω γιατί χρησιμοποίησα απάντηση απο τη λίστα του.
    Άρα κάτι παραπάνω θα ξέρει.
    Πάνω απο 117 ε;
    «κι εγω΄λεγα βρυσούλα μου πως έτρεχες για μένα
    μα΄συ τρεχες και πότιζες όλα τα διψασμένα»

  17. φαίδρα φις
    Μαρ. 12, 2009 @ 00:21:28

    ωραία!
    κι αυτό σικέ?
    δεν μου μένει τίποτα άλλο πιά!
    πάω να πέσω…για ύπνο!

  18. stixakias
    Μαρ. 12, 2009 @ 14:06:53

    τσατ το κάνατε εδώ μέσα!

    υγ
    ωραία είναι, μου αρέσει!

  19. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 13, 2009 @ 00:35:48

    #φαίδρα φις
    Απ΄ότι φαίνεται εγώ είχα πάει πριν απο σένα.

    #στιχάκιας

    Ναι αλλά μπήκες όταν είχε τελειώσει το… τσάτερινγκ!

Σχολιάστε

