το πορτραίτο μου

proseyxh-poihth 

     

ιδού το πορτραίτο μου

ένας καμβάς τελαρωμένος
πεντ΄ έξι  εφτά
μέτρα στο μάκρος
πενήντα εξήντα
ή εβδομήντα
πόντους στο ύψος
στη μέση το κεφάλι μου

δείτε το ! κομμάτι αξίας

απ΄ άκρη σ΄ άκρη του καμβά
μια σκουληκότρυπα
κι όσο δε για το φόντο…
μεγαλειώδες.

δείτε το!

ποια μαύρη ύπαρξη
ποια λάμια
ποια σκοτεινή ψυχή
και ποια κατάρα
ποιο γαμοκρέβατο
που τρίζει
ποιο νεκροκρέβατο 
χρυσό
ποια σκοτεινή ψυχή
ποια λάμια
ποια μαύρη ύπαρξη
και ποια κατάρα

θέλει να τ΄  αγοράσει ;

7 Σχόλια (+add yours?)

  1. ktkouk
    Μαρ. 06, 2009 @ 09:10:56

    Είχα μια υποψία ότι είσαι από άλλο γαλαξία…
    Ε, τώρα με την σκουληκότρυπα επιβεβαιώθηκα.

    Στο έχω ξαναγράψει (και πιθανώς να στο ξαναγράψω)
    ότι η ποίησή σου είναι σαν τη ζωγραφική σου :
    σπουδαία και στοχεύουσα στο επίκεντρο της ουσίας
    των πραγμάτων.

    ΥΓ. Για να βρεθεί μαύρη ύπαρξη να τ’ αγοράσει
    ίσως χρειάζεται κάποια λάμια να γράψει δυο
    κριτικές ακαταλαβίστικες λέξεις…

    ΥΓ2. Εκτός κι αν γράφοντας «μαύρη ύπαρξη»
    εννοείς την Ναόμι Κάμπελ οπότε δε χρειάζεται
    να το αγοράσει:
    Μπορείς να της το χαρίσεις (στα πλαίσια
    ανταλλαγής δώρων όπου ο καθένας θα δώσει
    ό,τι έχει…)

  2. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 06, 2009 @ 09:44:11

    Δε συμφέρει τέτοια ανταλλαγή.
    Όταν έχεις πολλά μπορείς να διαλέξεις και κάτι ευτελές να δωσεις.
    Όταν όμως έχεις λίγα, αυτό που δίνεις είναι σίγουρα πολύτιμο.

    Υ.Γ. Με είπες ούφο ή δεν κατάλαβα καλά;

  3. φαίδρα φις
    Μαρ. 06, 2009 @ 09:47:01

    πολύ ωραίο!
    η σκουληκότρυπα
    είναι πληγή…

    συνάντησα πάντως
    πολλές «μαύρες υπάρξεις»
    στο δρόμο μου…

    θα ενδιαφέρονται για το πορτρέτο σου

    φιλιά

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 06, 2009 @ 09:56:18

    Θα ενδιαφέρονται, δυστυχώς.

  5. pandiony
    Μαρ. 08, 2009 @ 04:49:34

    εγώ! μα εκει που γράφεις στο ποίημα 5 -6 μέτρα, θα έχει πολλά λαλα..

  6. pandiony
    Μαρ. 08, 2009 @ 04:52:30

    Φαίδρα Φις, θα μου το κάνεις δώρο για τα γεννάθλια μου αύριο??
    :oPPPPPPPPPPPPPPPPP

    αγάπες

  7. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μαρ. 08, 2009 @ 13:03:46

    Χρόνια πολλά κατ΄αρχήν για τα γεννεθλιά σου!
    Μην ξεγελιέσαι απο τα πολλά μέτρα. Δεν ξέρεις τι περιέχουν.
    Έχω όμως μια απορία:
    Αν στο κάνει δώρο η Φαίδρα, σημαίνει πως θα τ΄αγοράσει αυτή.
    Ε;…….

Σχολιάστε

