ξου

το ποίημα «ξου»

έγραψε και απαγγέλει ο Λευτέρης Κλίνης Σηκουάνας

ή ο Λευτέρης με τη μαντόλα

γλωσσάρι

γροικώ=ακούω

φούσκισμα του τράγου : όταν σφάζουν τα αμνοερίφια πρέπει κάποιος να φυσήξει απο μια τρύπα για να φουσκώσει η προβιά και να αποκολληθεί απο το ζώο. Η προβιά μετά βγαίνει μονοκόματη. Σήμερα το φούσκισμα γίνεται με τρόμπες αν και σε μερικά χωριά εξακολουθούν να το κάνουν με το στόμα.

14 Σχόλια (+add yours?)

  1. stixakias
    Φεβ. 23, 2009 @ 15:52:45

    Δεν το ΄χει ανάγκη, πες του, το Παρίσι

  2. ktkouk
    Φεβ. 23, 2009 @ 18:05:24

    Αν και συμφωνώ με τον στιχάκια:

    Κάλλιο στα Ζωνιανά ici
    παρά με Γάλλους a Paris

    …αναρωτιέμαι εντούτοις μήπως
    τον έχει ανάγκη το Παρίσι.

  3. γιαγαλαξυδιακός
    Φεβ. 24, 2009 @ 10:53:57

    και γουστάρω πολύ!

  4. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 24, 2009 @ 22:17:02

    # στιχάκιας και
    # ΚτΚουΚ

    Νομίζω αλληλοκαληφθήκατε.

    #γιαγαλαξυαδιακός

    κι εγώ

  5. φαίδρα φις
    Φεβ. 25, 2009 @ 12:06:18

    τι απίστευτος ποιητής είναι αυτός ο διπλός άνθρωπος!

  6. Αλέξανδρος Κ.
    Φεβ. 25, 2009 @ 15:58:34

    Φοβερός τύπος! Τι χάνει το παρίσι….
    Βάλε και κανά ακόμα Αλεξ αν έχεις!

  7. Coco
    Φεβ. 26, 2009 @ 03:32:18

    δεν το γρικάω ίντα δα λέει
    ήχο δεν έχω κι ας έχω play
    λέει για Παρίσι ή για Λονδίνο
    ίδιο μου κάνει τούτο κι εκείνο!

  8. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 26, 2009 @ 09:51:44

    #φαίδρα φις

    Διπλός;;;

    #Αλέξανδρος Κ.

    Όταν χάνει το Παρίσι κερδίζουν οι…ανταγωνιστικές του πόλεις.
    Θα βάλω κι άλλο αλλά κάπως αργότερα.

    #Coco

    Καλώς μας ήρθες.
    Δηλ. όπως έλεγε κάποτε κι ο Σαββόπουλος
    «δεν έχω ήχο, δεν έχω ήχο
    δεν έχω υλικιό…»

  9. Θανάσης
    Φεβ. 26, 2009 @ 12:44:08

    Απλά μιλάμε για ΜΟΡΦΗ!
    Βάλε μας κι άλλα!!

  10. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Φεβ. 27, 2009 @ 23:57:03

    #Θανάσης

    Βλέπω πως ο λαός απαιτεί.
    Θα βάλω αλλά σε λίγες μέρες. Δύο μαζεμένα καλά ήταν για αρχή.
    Τον ψήνω να βάλω το demo με τον Ψαραντώνη και μάλλον…ψήνεται.

  11. Τσαμπι
    Μάι. 29, 2010 @ 00:03:56

    Γεια χαρα, πως μπορω να βρω τα στοιχεια του Λευτερη Κλινη, τον ψαχνω πετε του απο τον προηγουμενο αιωνα…..

  12. αλέξανδρος ανδρουλάκης
    Μάι. 29, 2010 @ 00:34:43

    #Τσαμπι
    Αν είσαι η Τσαμπικα
    σε ξερω και με ξερεις. Κι αν όντως θες τα στοιχεία του Λευτέρη απάντησέ μου και θα σου στείλω μέηλ

  13. Xρήστος
    Φεβ. 15, 2012 @ 03:16:50

    τα σπάει ρε ο αδελφός!
    δεν τον είχα δει να απαγγέλλει…
    αφού έχασα κι εγώ τον προσανατολισμό μου…
    πές του να φέρει καμιά ρακή απ’ το Παρίσι!
    εβίβες για!!!

  14. σολωμάντζαρος
    Φεβ. 15, 2012 @ 11:22:03

    Που να τρέχει στο Παρίσι χειμωνιάτικα.
    Τα Ζωνιανά είναι πιο κοντά!!!

Σχολιάστε

